Faraona Grand Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen aamiainen ja joka sijaitsee 3 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Mirafloresin keskuspuisto 
Majoituspaikan Faraona Grand Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
8,6 kautta 10. 
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 15/15 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Triple Room Premium kuvat

Triple Room Premium
Avaa kaikki huonetyypin Yhden hengen standard-huone kuvat

Yhden hengen standard-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Satelliittikanavat 
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone kuvat

Standard-huone
9,0 kautta 10
Upea
(10 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Satelliittikanavat 
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen classic-huone kuvat

Kolmen hengen classic-huone
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
8,6 kautta 10
Loistava
(8 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen superior-huone, 2 parisänkyä kuvat

Kahden hengen superior-huone, 2 parisänkyä
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen superior-huone kuvat

Kolmen hengen superior-huone
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Avaa kaikki huonetyypin Twin Room Premium with Street View kuvat

Twin Room Premium with Street View
Avaa kaikki huonetyypin Triple Room Standard kuvat

Triple Room Standard
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe Double Room with extra bed kuvat

Deluxe Double Room with extra bed
Kohokohdat
Ilmastointi 
LED-televisio 
Remontoitu vuonna 2019 
Pimennysverhot 
Hiustenkuivaaja 
Yksityinen kylpyhuone 
Minibaari 
Satelliittikanavat 
Avaa kaikki huonetyypin Single Room Standard kuvat

Single Room Standard
Avaa kaikki huonetyypin Twin Room Standard kuvat

Twin Room Standard
Avaa kaikki huonetyypin Suite Junior kuvat

Suite Junior
Avaa kaikki huonetyypin Double Room Standard kuvat

Double Room Standard
Avaa kaikki huonetyypin Triple Room Standard kuvat

Triple Room Standard
Saatat pitää myös näistä

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Uima-allas
 - Poreallas
 - Aamiainen sisältyy hintaan
 - Kylpylä
 
8.8 kautta 10, Loistava, 3 141 arvostelua
Hinta on 117 €
19.11.–20.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Manuel Bonilla 185, Miraflores, Lima, LIMA, 18
Tietoja majoituspaikasta
Faraona Grand Hotel
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Estelar Miraflores
Hotel Estelar Miraflores
- Uima-allas
 - Aamiainen sisältyy hintaan
 - Pysäköinti sisältyy hintaan
 - Ilmainen Wi-Fi
 
9.2 kautta 10, Upea, 1 007 arvostelua
Hinta on 117 €
3.12.–4.12.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Sinua saatetaan pyytää maksamaan seuraavat maksut majoituspaikassa: Perun arvonlisävero (18 %). Arvonlisävero (18 %) ei välttämättä koske niitä maassa oleskelevia matkailijoita, jotka esittävät voimassa olevan passin ja turistiviisumin/maahantulokortin.
 
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 95.00 PEN per ajoneuvo (korkeintaan 3 henkilöä)
 
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa. 
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta. 
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata. 
Tämä majoituspaikka hyväksyy yleisimmät luottokortit, pankkikortit ja käteisen. 
Majoituspaikan rekisteröintinumero 20330573857
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Perussa alle 18-vuotiaat lapset eivät yleensä saa oleskella majoituspaikassa ilman vanhempaa, laillista huoltajaa tai asianmukaisesti valtuutettua henkilöä. Mukana olevilta aikuisilta voidaan pyytää sekä heidän että lapsen henkilöllisyystodistus sekä notaarin asianmukaisesti vahvistamat todistusasiakirjat. Jos matkustat lasten kanssa, kysy lisäohjeita Perun konsulaatista ennen matkaa. 
Perun lain mukaisesti yli 2 000 PEN:n tai 500 USD:n suuruisia käteismaksuja ei hyväksytä. Näitä summia suuremmat maksut on maksettava luottokortilla tai muilla majoituspaikan ja paikallisen lain hyväksymillä tavoilla. Maksuja ei voi jakaa eri valuutoille. 
Kausiluontoinen uima-allas on käytettävissä 01. marraskuuta – 30. huhtikuuta
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Faraona
Faraona Grand
Faraona Grand Hotel
Faraona Grand Hotel Lima
Faraona Grand Lima
Faraona Hotel
Grand Faraona Hotel
Grand Hotel Faraona
Hotel Faraona
Hotel Grand Faraona
Faraona Grand Hotel Lima
Faraona Grand Hotel Hotel
Faraona Grand Hotel Hotel Lima
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Faraona Grand Hotel – arvostelut
8,6
Loistava
9,0
Siisteys
8,6
Sijainti
9,0
Henkilökunta ja palvelu
8,6
Ympäristöystävällisyys
8,4
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
4.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
10/10 Loistava
Teuvo
20.2.2013
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen hotelli hyvällä paikalla
Teuvo
10/10 Loistava
Ouali
Matkusti perheen kanssa
31.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ouali
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Donny
31.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Donny
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Tony, Los Angeles
9.7.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tony
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
ALBERTO
Matkusti kumppanin kanssa
7.7.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ALBERTO
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
zubin
27.5.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
zubin
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Ana
Matkusti perheen kanssa
6.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ana
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Rory, Santa Rosa
Matkusti kumppanin kanssa
4.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

Rory
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Jose, Toa Baja
3.5.2025
Jose
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
3.5.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
James
Matkusti kumppanin kanssa
26.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
James
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Angelina
Matkusti perheen kanssa
24.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Angelina
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Kathleen
19.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kathleen
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Jorge
15.4.2025
Jorge
Yöpyi 12 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Roberto
Liikematkailija
13.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente
Roberto
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
emmerson
11.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
emmerson
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Walter
6.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Walter
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
said
4.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
said
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
28.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
A solid three star hotel
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Esclavo
24.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Esclavo
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Chrissy
Matkusti ryhmän kanssa
14.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chrissy
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
6.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
ALBERTO
Matkusti perheen kanssa
21.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ALBERTO
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2025
2/10 Hirveä
Luis, Edmonton
11.2.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Luis
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2025

















