Terassi/patio

Arvostelut: MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa

4 out of 5
MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa
Avenida Ca's Saboners, s/n, Palma Nova, Calvia, Balearic Islands

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 250 kautta 540 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 225 kautta 540 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 52 kautta 540 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 10 kautta 540 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 540 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Plussat ja miinukset
Hotellin sijainti hyvä. Työntekijät mukavia ja auttavia. Hotelli siisti ja hyvin pidetty kunnossa. Miinuksena meluisa ruokailutila, myös äänet kantautui huoneeseen . Illallisen juomatilauksen tekeminen kesti välillä pitkään.
Yöpyi 9 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Pasi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Super
Everything was super.i recommend.lot of things to do and food was excellent.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019

10/10 Loistava

Hannu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava perheloma
Todella siisti hotelli hyvillä altailla. Suosittelen ehdottomasti puolihoitoa!
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2019
Deputy Manager vastasi 15.8.2019
Dear Hannu, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Mar Hotels Rosa del Mar & Spa and are delighted to read that we were able to match your expectations. Moreover we are glad you enjoyed the beauty of our pool area as well as the comfort of our sunbeds Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Yours faithfully, Sara Prego Dieste Deputy Manager - Mar Hotels Rosa del Mar & Spa

8/10 Hyvä

Toni

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Siisti ja kohtuu hintainen
Siisti, vaikka hieman kulunut hotelli. Sängyt oli hyvät nukkua. Spa oli loistava lisä, koska toukokuussa uima-altaat melko vilpoiset.
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2018

8/10 Hyvä

Riitta

Hyvää: Huoneen mukavuus
Perheloma kesäkuu 2018
Hotellin sijainti oli loistava! Pienen rauhallisen sivukadun varrella, mutta silti aivan ytimessä. Minuutin kävelymatka Palmanovan rantakadulle ja rannalle. Hotelli oli yleisilmeeltään mukava ja siisti, mutta ainakin meidän huone ei ollut parhaimmasta päästä. Muovimatto piti outoa ääntä jalkojen alla ja lattia oli epätasainen. Huone kyllä "siivottiin" joka päivä, mutta se tarkoitti vain pyyhkeiden vaihtoa ja sängyn petausta. Olisimme lisäksi kaivanneet kunnon peittoja lakanoiden sijaan. Uima-allas alue oli ihan ok, mutta lasten alue oli harmillisesti erotettu tyystin toiselle puolelle hotellirakennusta. Seurueesemme kuului lapsia 8 kk - 10 vuoden välistä, joten olisi ollut kiva kun altaat olisivat samalla alueella. Meille kuului puolihoito, aamiainen oli aivan loistava tuorepuristettuine mehuineen ja omeletteineen, ei mitään moitittavaa! Ravintola oli todella siisti. Illalliselle jäimme lähes joka ilta, ruoka oli monipuolista ja maittavaa. Kerran viikon aikana illallisen pystyi vaihtamaan a la carte ravintolaan, joka paikkana oli upea, mutta ruoka siellä oli valitettavasti täysin ala-arvoista. Harmittelimme, että illallinen tuli vaihdettua sinä iltana tuonne... mutta loistava loma ihanassa Palmanovassa, eikä hotellin pienet puutteet haitanneet lomaa yhtään:)
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pitkä viikonloppu Rosa del Maress
Keskinkertainen hotelli, vähän kuluneet huoneet, sängyn jalka parisängyssä rikki. Ruoka kohtuullista mutta ei säväyttänyt, samat ruuat päivästä toiseen. Äänieristys huonohko (juhlijoita aamuun asti naapurissa).Ranta ja kaikki palvelut toisaalta lähellä.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Hotelli oli erinomainen lapsiperheelle. Sojainti oli hyvä. Henkilökunta oli aivan loistava. Ainoa miinus tulee hotellihuoneiden siivouksesta.
Yöpyi 8 yötä elokuussa 2017

10/10 Loistava

Jukka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava hotelli lapsiperheelle
Todella viihtyisä perhehotelli jossa mukavasti kaksi eri uima-allas aluetta, toinen enemmän aikuiseen makuun ja toinen lapsille vesiliukumäkien kera. Hotellin sijainti huippuluokkaa lähellä kaikkea toimintaa, mutta silti saa nukkua yönsä rauhassa ilman ylimääräistä melua. Erittäin hyvä kohde myös vuokra-auton kanssa liikkuville, koska hintaan sisältyy ilmainen parkkipaikka joka on suojattu portilla, eikä tarvitse pelätä auton kolhiintumista alueen muuten ahtailla kaduilla / parkkipaikoilla. Vierailuumme sisältyi puolihoito jonka aamiaisia ja illallisia suosittelen lämpimästi - niiden kattavuuden myötä päivän pärjäsi hyvin kevyillä aterioilla tai välipaloilla.
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

agan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
8
Mukava paikka yleisesti, hyvin ystävällinen henkilökunta sekä vastaanotossa että ravintolassa. Ruoka hyvä. Tilat myös hyvät, paitsi me ei tykätty wc:n ovesta, oli lasiovi ja se ei jäi kunnolla auki, meitä kun oli neljä niin vähän hankalaa hajuiden kanssa. Huone haisi jatkuvasti.
Yöpyi 13 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Hanna, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen hotelli
Todella hyvä hotelli, siistit huoneet sekä myös yleinen siisteys hotellissa erinomainen, huone tilava ja pesuhune/vessa siisti ja toimiva. Ainoa miinus hotellissa oli todella huonot sängyt. Hotellin henkilökunta oli todella ystävällistä ja kaikki sujui hyvin. Iso plussa myö ssuuresta auringonottoalueesta kattoterassilla johon paistoi koko päivän aurinko. Sijainti oli hyvä, kauppoja sekä ranta lähellä, bussi kulkee vierestä jolla pääsee pääkaupunkiin kätevästi n. 3e hinnalla/suunta. Menisin ehdottomasti uudestaan.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice Hotel in peaceful area
Perfect hotel for resort holiday and easy life. Good private parking & great pools both for adults and kids!

8/10 Hyvä

Kapa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel, good for families
Really nice staff and great breakfest. Dinner was not that tasty.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli lasten kanssa
Runsaasti ohjelmaa lapsille, miniclub, minidisco, ja hyvät lastenaltaat. Lämmitetty sisäallas on plussaa kylmiä päiviä varten.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys

8/10 Hyvä

Marja-Leena, Kirkkonummi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä kohde tennis- ja padel -reissulle
Hyvä ison ryhmän pelimatka. Tenniskentät varattu etukäteen edellisenä vuonna, padelkentät vieressä, jokainen tilaa itse hotellin ja matkat kukkarolle ja aikatauluun sopivasti ja vuosien myötä tutut ihmiset jo vastassa :) Hotellin sijainti näille harrastuksille täydellinen.

8/10 Hyvä

Marianne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Kare, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A very clean and fresh hotel, nice pool area for The Kids. The only thing that was missing was Good coffee, so not much.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Opasteet puuttuivat, mukava hotelli
Hotelli oli moderni ja mukava, mutta vaikea löytää, sillä opasteita ei näkynyt. Huoneen äänieristys oli huono, joten käytävältä kuului ääniä ja kajasti valoa. Kaukosäätimen tv:on sai panttia vastaan. Hotellilla ei ollut matkalaukkuvaakaa. Muuten hotelli oli mukava ja kävelyetäisyydellä rannasta ja rantaravintoloista. Aamiainen oli monipuolinen ja hyvä kahvia lukuunottamatta... keskiviikkoisin ja sunnuntaisin ei siivousta. Iltaisin aulassa hotellin järjestämää ohjelmaa. WLAN toimi vain aulassa ja allas-alueella.

2/10 Hirveä

Alison

Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024

6/10 OK

Saffron

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
OSCAR (Guest Experience) vastasi 23.4.2024
¡Hola Saffron!Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre évaluation de l'hôtel et du spa MarSenses Rosa del Mar. En effet, d'après ce que vous nous décrivez, il semble que certains aspects de votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Nous aimerions donc en savoir plus sur votre expérience afin de voir où nous pouvons nous améliorer et de savoir, de première main, comment nous pouvons faire en sorte que nos clients se sentent plus à l'aise. Les commentaires de nos clients sont très importants, car notre principal objectif est de faire de vos vacances le meilleur moment de l'année. En ce sens, s'il y a quelque chose que nous pouvons améliorer, nous serions ravis de le savoir et de nous y atteler. Donc, en plus de celui que vous avez mentionné, faites-nous savoir si vous pensez qu'il y a d'autres domaines sur lesquels nous pourrions travaillerPar conséquent, sur une note personnelle, j'aimerais connaître les raisons pour lesquelles votre séjour à l'hôtel n'a pas été aussi satisfaisant que nous l'avions espéré. Merci!OSCAR Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Caroline

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolutely loved the hotel. My son and I went for a week and had a fabulous tome. Would highly recommend and will be back! Thanks you Rosa Del Mar 👍
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
OSCAR (Guest Experience) vastasi 22.4.2024
¡Hola Caroline! Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Our main goal being is to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests. Also, we’d like to take this chance to thank you for the feedback, as every single input can help us improve and be better, as we believe our guests deserve the best. So, rest assured that your feedback will be taken into consideration. Looking forward to seeing you soon again with us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa so we can keep on making amazing, unforgettable and great memories together. It was a pleasure getting to know you and being part of your holiday here in Mallorca.Yours sincerely, OSCARGuest Experience

6/10 OK

GERALDINE

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La qualité du buffet est moyenne et le nombre de places limitées
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
OSCAR (Guest Experience) vastasi 16.4.2024
¡Hola Geraldine! Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous à l'hôtel MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa, et nous vous remercions pour les commentaires que vous nous avez donnés. Toutes les informations fournies par les clients nous aident à continuer à nous améliorer et à offrir à nos hôtes la meilleure expérience possible. Nous prenons note de vos commentaires et les transmettons aux services concernés. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, OSCARGuest Experience

8/10 Hyvä

Aswin

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice property with nice personnel.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

DIANNE

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really nice hotel in a good location close to beaches, shops and restaurants. Room was spacious with comfortable beds, would have liked some drawer space to store more personal items but plenty of hanging and shelf space available. Sunny balcony with lovely view of the pool and glimpse of the sea too. Bathroom had walk in shower, not sure if it was just our room but the bathroom was a bit dark. Really enjoyed our first visit to Palma Nova and this hotel was a great base. We were bed breakfast and E/M and the food was really nice, something for everyone but depending on what time you go to the restaurant you may have to queue to get a table. Overall this hotel has everything you need for a relaxing comfortable holiday, we liked spending time around the pool and they're are plenty of sunbeds available at any time, water was 'refreshing' lol, great beach within 5minute walk. Had a really nice break in the sun, thank you.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 8.10.2023
¡Hola Dianne! Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear that you had a great experience overall and that you enjoyed your first visit to Palma Nova.It's wonderful to know that you found our hotel's location convenient, with its proximity to beaches, shops, and restaurants. We appreciate your feedback regarding the room, and we will definitely take your suggestion about additional drawer space into consideration for future improvements. We're pleased to hear that you liked the spaciousness of the room, the comfortable beds, and the sunny balcony with its lovely view.We apologize for any inconvenience you experienced with the bathroom lighting. Your feedback is important to us, and we will look into ensuring that all our rooms are adequately lit.It's great to hear that you enjoyed the food at our hotel. We strive to provide a variety of options to cater to all tastes, and we appreciate your understanding regarding the occasional wait during peak dining times.We are delighted that you found our pool area relaxing and that there were plenty of sunbeds available. Your comment about the "refreshing" water brought a smile to our faces, as we believe a cool dip is essential for a perfect holiday by the pool.Once again, thank you for choosing our hotel for your break in the sun. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any more feedback or suggestions, please don't hesitate to reach out to us.Warm regards,OSCAR Guest Experience

8/10 Hyvä

Elizabeth

Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 3.10.2023
¡Hola Elizabeth! Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Our main goal being is to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests. For that reason, your comments are crucial in this process as they help us keep on improving and making sure your stay is the best one possible.Looking forward to seeing you soon again with us at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa so we can keep on making amazing, unforgettable and great memories together. This should be our new yearly tradition :-)It was a pleasure getting to meet you and have our chats daily. Yours sincerely, OSCARGuest Experience

6/10 OK

Terry

Matkusti kumppanin kanssa
The hotel was ok. We were half board, which was reasonably priced. The choice and quality of food at breakfast and dinner was ok, however most of the food was cold most of the time. Visited early September and there were plenty of sunbeds throughout the day. Staff were freindly.
Yöpyi 8 yötä syyskuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 15.9.2023
¡Hola Terry! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

10/10 Loistava

Julie

Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 15.9.2023
¡Hola Julie! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCARGuest Experience

6/10 OK

Henrik

Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 15.9.2023
¡Hola Henrik!It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. ¡Muchas gracias!

10/10 Loistava

Elsa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 15.9.2023
¡Hola Elsa! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

8/10 Hyvä

Aki H

Matkusti perheen kanssa
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 15.9.2023
¡Hola Aki! It is always nice to know that you have returned home with great memories of your holiday and we are very grateful for the time and effort you have put into sharing your personal experience at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We would also like to thank you for your comments, your recommendation of the hotel and for choosing us for your holiday in Mallorca. It is very nice to read that our guests have enjoyed their time on the island to the fullest and that the effort of the whole team has been worthwhile, as your satisfaction is the most important thing for us. We would like to remind you that all the feedback you give us helps us to keep improving with the sole aim of making your next stay the best one yet. Every little detail that can help us to be better is always welcome. Best regards, OSCAR Guest Experience

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 10 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Elizaveta

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir (Familie - Kind 2 Jahre alt) waren eine Woche in diesem Hotel und fanden es wunderbar. Die Zimmer sind groß, modern und sauber. Es gab täglich leckeres und abwechslungsreiches Frühstück und Abendessen (beides Buffet). Beim Frühstück sind Getränke bei der Halbpension inklusive und beim Abendessen muss man die Getränke bezahlen (aber normale Preise). Es gibt zwei Pool Bereiche - einer mit großen Pool und ein Bereich im Miniclub mit Rutschen für die Kleinen. Strandbadetücher werden zur Verfügung gestellt. Das Hotel ist auf Familien ausgerichtet. Es gibt täglich verschiedene Animationen für die Kinder (jedes Alter). Der Strand „Platja de son Maties“ ist nur ca. 4 Minuten Gehweg entfernt und sauber. Es gibt Liegen und Schirme (4,50€ p. Liege und 4,50€ p. Schirm am Tag) Im Ort sind viele Geschäfte (Aldi, Tedi, Deichmann und Klamottemläden) in unmittelbarer Nähe. Restaurants, Wassersportaktivitäten, Fahrradverleih auch eine kleine Partymeile sind im Ort vorhanden. Das Hotel erreicht man auch super mit dem öffentlichen Bus vom Flughafen. Der Bus A11 fährt vom Flughafen ca. 35 Minuten und dann sind es ca 6 min Fußweg (Fahrschein kostet 4,25€ pP. online) Wir können es auf jeden Fall empfehlen und werden wiederkommen.
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2023
OSCAR (Guest Experience) vastasi 28.8.2023
¡Hola Elizabeta! Vielen Dank für Ihre positive Bewertung unseres Hotels! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie eine wunderbare Woche bei uns verbracht haben. Es ist uns wichtig, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und Ihr Feedback bestärkt uns darin, dass wir auf dem richtigen Weg sind.Es ist großartig zu hören, dass Sie mit den Zimmern zufrieden waren. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und modernen Komfort, um sicherzustellen, dass sich unsere Gäste wie zu Hause fühlen.Unsere kulinarischen Angebote sind uns besonders wichtig, und es freut uns, dass Sie das tägliche Frühstück und Abendessen genossen haben. Unser Buffet mit abwechslungsreichen Speisen soll sicherstellen, dass für jeden Geschmack etwas dabei ist. Wir schätzen Ihr Lob für unser Preis-Leistungs-Verhältnis bei den Getränken während des Abendessens.Die beiden Poolbereiche, einer für Erwachsene und einer für Kinder, sind definitiv ein Highlight, und es freut uns, dass Ihre Kleinen den Poolbereich im Miniclub mit den Rutschen genießen konnten. Die Bereitstellung von Strandbadetüchern ist ein weiterer Service, den wir gerne zur Verfügung stellen, um Ihren Aufenthalt bequemer zu gestalten.Wir sind stolz darauf, ein familienfreundliches Hotel zu sein, und die täglichen Animationen für Kinder sind eine Möglichkeit, den Aufenthalt für Familien noch unterhaltsamer zu gestalten.Die Nähe zum Strand und die Verfügbarkeit von Liegen und Schirmen sind sicherlich weitere Pluspunkte, die Ihren Urlaub angenehmer gemacht haben.Es ist großartig zu hören, dass Sie die Annehmlichkeiten und Einkaufsmöglichkeiten in der Nähe unseres Hotels genossen haben. Mallorca bietet eine Fülle von Aktivitäten und Möglichkeiten zur Unterhaltung.Vielen Dank auch für den Hinweis auf die Anreise mit dem öffentlichen Bus. Das ist sicherlich hilfreich für zukünftige Gäste.Nochmals vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr positives Feedback. Wir freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Ihr Wohl liegt uns am Herzen, und es ist uns eine Freude, Ihre Erwartungen zu erfüllen.MFG, OSCAR Guest Experience

8/10 Hyvä

Miguel, Panama

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todo muy bien
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Conrad

Yöpyi 9 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Andrea

Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Knut

Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Jonathan

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Abbiamo soggiornato in questo hotel a metà ottobre. Posizione ottima per locali vicini e passeggiata sul lungomare e spiaggia, ma allo stesso tempo zona molto tranquilla, adatta a coppie ma anche a famiglie con bambini. Parcheggio privato gratuito. Zona collegata benissimo anche per spostarsi con mezzi pubblici. Piscine per adulti meravigliose, e quelle per bimbi (una anche per bimbi piccoli) veramente fantastiche. Abbiamo scelto la mezza pensione con colazione e cena a buffet, una scelta imbarazzante di piatti che variavano ogni giorno. Tutto il personale veramente gentile e disponibile. Consiglio vivamente, non ve ne pentirete!
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2022
Guest Services / Front Desk Manager vastasi 3.11.2022
Buenos días, Jonathan. Gracias por tus motivadoras y bonitas palabras sobre tu estancia en el MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Nos complace ver que tus vacaciones en Mallorca fueron un éxito. Siempre es agradable ver que nuestros huéspedes han disfrutado de sus merecidas vacaciones y han podido disfrutar de todas las instalaciones del hotel, así como de todo lo que la zona de alrededor del hotel tiene que ofrecer. Esperamos verte pronto de nuevo con nosotros para poder seguir creando recuerdos inolvidables y momentos irrepetibles juntos. Recibe un enorme abrazo de parte de todo el equipo de MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. Atentamente, Óscar AloyGuest Services / Front Desk Manager

10/10 Loistava

Grainne

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Camilla

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022
Oscar Aloy (Guest Services & Front Desk Manager) vastasi 7.10.2022
¡Hola Camilla! Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Once again we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.We do look forward to keep on making amazing memories together. Yours sincerely

8/10 Hyvä

Tomas

Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2022
Oscar Aloy (Guest Services & Front Desk Manager) vastasi 7.10.2022
¡Hola Tomas! Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at MarSenses Rosa del Mar Hotel & Spa. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Once again we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.We do look forward to keep on making amazing memories together. Yours sincerely

8/10 Hyvä

Jason

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Solid 8/10
Lovely hotel really fresh and clean Great splash pool for the kids Rooms are a bit cramped and lacking storage for clothes , also I don’t get the red sinks ? Always looks dirty trying to be a boutique hotel with red decor but doesn’t lend well to a good look Food good but limited selections in my opinion for both breakfast and dinner Charging for water I find strange ,every table Should have water free of charge Entertainment team ok as well all in all a good stay in a nice hotel but could improve on some fronts
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022
Oscar (Guest Services / Front Desk Manager) vastasi 7.10.2022
¡Hola Jason! Thanks for sharing your experience with us. We do appreciate your honest feedback, as it always helps us to keep improving and making sure our guests have the best experience possible. We do regret reading that your stay with us was not the experience you expected and your expectations were not met. Either way, we do appreciate the time you spent writing this feedback and we would love to have you back again with us so we can make the best out of your holidays. Looking forward to having you at the hotel with us again soon.Best regards,

8/10 Hyvä

Gavin

Yöpyi 14 yötä elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Grace

Yöpyi 6 yötä elokuussa 2022
Ricardo Aybar vastasi 31.8.2022
Dear Grace,Thank you very much for your feedback

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Huoneen mukavuus
Recomendable
La ubicación es muy buena para las playas cercanas y para tomar el bus. La distribución de las habitaciones es cómoda incluyendo la cocina.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2022
Ricardo Aybar vastasi 31.8.2022
Estimado huésped,gracias por su feedback.

8/10 Hyvä

Annette

Matkusti perheen kanssa
Vacances très bien avec petits enfants
L‘Hôtel etait correcte prix- qualité Petit-déjeuner très copieux de bonne qualité Seul point très négativ les cousins des lits de soleil très sales. À renouveler
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2022
Ricardo Aybar vastasi 27.8.2022
Chère Annette,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre MarSenses Rosa, nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette démarche. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas trouvé nos chaises longues propres, nous transmettrons cette information à notre service afin que nous puissions agir immédiatement.Merci encore une fois pour avoir choisi notre hôtel et pour vos critiques constructives dont nous tiendrons compte.

10/10 Loistava

John

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great family hotel, our 3rd visit and never disappoints, fantastic kids club facilities and great staff
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2022
Ricardo Aybar vastasi 27.8.2022
Dear John,we are very please that you and your family have enjoyed your stay with us, and we thank you for your feedback.