Kahden hengen exclusive-huone (yksi tai kaksi sänkyä), parveke, kaupunkinäköala | Ylelliset vuodevaatteet, minibaari, tallelokero huoneessa, työpöytä

Arvostelut: The Square Milano Duomo - Preferred Hotels & Resorts

4 out of 5
The Square Milano Duomo - Preferred Hotels & Resorts
Via Alberico Albricci, 2-4, Milan, MI

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 660 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 235 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 57 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 28 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 23 kautta 1003 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Satu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli. Sänky hieman kova. Aamupala hyvä ja henkilökunta erittäin ystävällistä.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Pauliina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti, ystävällinen henkilökunta
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Janne

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Uudehko, siisti kokonaisuus, mukava henkilökunta, hyvä sijainti yms.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Vesa

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

8/10 Hyvä

Tuuli

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022

8/10 Hyvä

Matti

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021

2/10 Hirveä

Shirin

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Absolute nightmare from start to finish
I booked this hotel as part of a birthday present for my mom. We had booked two triple rooms (i.e., with one queen or king size bed and a separate sofa bed) for four adults and one 12 month old. Upon arrival the line for checking in was massively long. We waited without being offered any water, refreshments or even an apology for the long wait. Once we were in the process of checking in, I reminded the person who was helping us that we had booked two triple-rooms. Regardless of this, and exhausted as we were from the long trip and the long wait to be checked in, we realize that we have been given standard double rooms. I immediately head downstairs to ask to get the correct room category. Another hour long wait ensues, brought on partly by the fact that all of the staff seem to use the same computer for check-in. We finally get checked in around two hours after we have arrived at the hotel. The rooms are very average, which would have been fine had it not been for the many issues we faced throughout our stay. To name a few: the toilet flush button would mysteriously stop working, the AC would turn on automatically and stay on every time you entered your key card meaning that the room was constantly freezing, the front desk NEVER (I mean, NEVER) answered the phone without fail, we found multiple long hairs on the towels, etc. etc. Perhaps the worst part - there was a dead fish in the aquarium where the breakfast was served. 0 star rating.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli on erittäin siisti. Moderni sisustus. Erinomainen runsas aamiainen ja hyvää palvelua. Kattoterassi, jossa palvelu oli hidasta. Aulabaari, jossa palvelu erinomaista. Hotellin siisteys oli silmiinpistävää. Jopa kylpytakit vaihdettiin lähes joka päivä. Vesi oli ajoittain hiukan kylmää. Hotellin sijainti on erinomainen. Menisin uudestaan.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ainut ongelma oli ilmastointi. Ilmastointi oli päällä vain hetken aikaan, kun sen laittoi päälle. Näin ollen huoneen lämpötila nousi liian suureksi, joka oli epämiellyttävää.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

peter

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It’s in the perfect location close to everything you need to see
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Payam

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Danielle

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Incredible, huge room, exceeded our expectations from the photos. Very clean and we loved the big shower! Conveniently located, just a short walk to the Duomo and a quick cab ride to the train station to catch our flight out. Staff was friendly and check-in/check-out was fast and easy. Wish we got to spend more time but will definitely be coming back again one day!
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Jean Claude

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Anita

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property was nice. I had a comfortable room. There is a charge for ice. No ice machines on the floors. I don't understand quilts on the bed. It's summer. To sleep under a quilt/comforter I need to turn the AC very low. In the morning I need to turn on the heat because the room is very cold. If I take off the quilt there are no sheets.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Yosniel, Cape Coral

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Arun

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Street facing rooms are noisy with traffic noise. But overall lovely facility
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Radhika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff were fantastic and helpful . The breakfast was awesome . Hotel is centrally located and convenient to take the metro or just walk to the Duomo. I plan to go back again and definitely stay there . As convenient as the location was , it was the staff they made it feel like I was coming home !!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Joanna Elizabeth

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I booked this hotel primarily due to it's central location. Very nice room and bathroom. Rooftop restaurant had fabulous views, but the menu was somewhat limited and is clearly a place to go for food in Milan, so bear that in mind; reservations required even as a hotel guest . Expensive, but probably worth the money.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Jin, Rochester

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A wonderful hotel in a fantastic location. Walkable to all major attractions. Nicely appointed room with comfortable bed. Very nice breakfast also. Highly recommended!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

MIYAKO

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
最低限のサービスは保証されているとおもいます。 他の都市のホテルスタッフと比べてクールであり温かみはないですが都会のホテルであるゆえに仕方ないと思いました。
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Preston

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing staff and service.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Noam

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Yosniel, Cape Coral

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice ,
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Tamara, Greenwich

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, fantastic roof top restaurant. Great dinner options. Free breakfast.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Merve

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Leuke en propere hotel. Personeel is ook goed. Ontbijt was ook lekker.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

Patricio

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Incident - Sunday 14th April at Hotel The Square Milano. Threatened and removed from hotel roof garden by security. My partner and I were studying on the roof garden of the hotel. We arrived to the roof garden around 1.30pm and quietly enjoyed the sun in the private area whilst studying. At around 4pm, a waiter from the roof top bar (on the same level, but not visible from the roof garden) appeared and told us that this area was not a solarium (despite the garden furniture and signage suggesting so). I explained that we were hotel guests and we had been there all afternoon, with staff passing by and greeting us politely during those hours. He then told us that we should move to the rooftop bar, I explained to him that we had already spent €300 in the rooftop bar over the weekend, and we were not looking to sit in a bar, only to sit in a private space and study. Then, he advised very rudely that if we wanted to continue to sit in the garden area, we had to change our clothing (which my partner did). I was shocked, this garden area was completely private and not part of the rooftop bar, but part of our hotel which was only accessible for hotel guests. It was a no service area and was equipped with garden furniture - a place for the hotel guests to relax. Around 20 minutes later, the hotel security guard appeared and removed us from the area. He told us that we could not sit there, and we needed to go to our rooms immediately. I have never been treated so disrespectfully.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Assunta Greco, Front office Manager vastasi 23.4.2024
Dear Patricio,Thank you for taking the time to share your feedback.Regarding the situation you encountered at the roof garden, we strive to maintain a decorum that aligns with the ambience of our establishment, which is reflective of the historical and stylish nature of our hotel. We wish to clarify that the incident you mentioned, was a request for your partner to cover up, due to her swimwear not adhering to the club dress code policy, which is in place to ensure the comfort of all of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back to demonstrate the high standards we strive for.Warm regards,Assunta Greco, Front office Manager

10/10 Loistava

Chadi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024

4/10 Huono

Sam

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
FIRST FLOOR ROOMS ARE NOISEY.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Manager vastasi 16.4.2024
Dear Sam,Thank you for taking the time to share your feedback.While we strive to offer a serene and comfortable stay for all our guests, we regret that your experience was not fully satisfactory. Our historical building, designed in the forties, typically receives compliments for its architecture and elegance, and it is disheartening to hear that on this occasion, it did not meet your expectations.We also take pride in our diligent housekeeping team and are sorry to see that the cleanliness did not reflect our high standards. Our aim is to deliver impeccable service and it seems that we fell short during your visit. We do apologise for the inconvenience. It is unfortunate you did not inform us at the time of your concerns so that we may have taken action.We remain committed to providing our guests with a luxurious and relaxing environment, including access to our upcoming Spa facilities, and a variety of room options to suit different preferences and needs.We hope to have the chance to better serve you in the future.Warm regards,

8/10 Hyvä

shengli

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
good
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Steve

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

Hongyu

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is apparently a hotel that tries to maximise its profit and does not care customer experience at all, I have to give 1 star for this hotel as it fails the most basic requirements for a hotel. There is a restaurant on the 10th floor of this hotel and the restaurant staffs do some regular work after the restaurant closes in mid night(2 am). The work produced quite some noises. Despite the bad noise isolation of the room, this hotel still chooses to having a few rooms on the same floor. My room was unfortunaly next to where the work happens. The room I used is literally 2 meters away from where the noisy work come from at 2AM every day. And it is not for 2 min, the whole work took longer than 20 minutes mid night and produce large noise spike sounds like a slapping door or hammering a pipe. Here is what I did: 1, On the first night at 2 am, I could not sleep due to this noise and came out my room noticing someone is doing the work just in front my door, again 2 AM. I told the guy either he stops or I contact reception. The guy was reasonable enough and stopped. 2, On the second day, I complained to the reception and I was told they will make a note to some department. 3, On the second night, the noise came again and I got woke up again. I came down directly to the reception. They asked if I want to change a room, which apparently I did not want since it was 2 am. The noisy work again stopped after security team come upstairs and talke
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Assunta Greco, Front office Manager vastasi 10.4.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share a review.While we strive to provide exceptional service and accommodations, we are genuinely disheartened to learn about the disturbances you encountered. Our Lounge Bar, celebrated for its inviting ambiance, is intended to offer a tranquil retreat, and it saddens us to hear that this was not your experience. We truly value the comfort and satisfaction of our guests, which is why our rooms are designed to be a peaceful haven, complete with soundproofing and premium amenities. It is with regret that we acknowledge the disruption caused to you, and we extend our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused during your stay. The well-being of our guests is paramount, and our team is committed to ensuring a restful and enjoyable visit for all. We appreciate your feedback regarding the reception's response, and please be assured that we take such matters seriously to continuously improve the care we provide. We are dedicated to maintaining a high standard of cleanliness and hotel condition, and it is concerning to hear your feedback in this area. Please know that we hold ourselves to rigorous standards in all aspects of our hotel's operation.We look forward to welcoming you very soon.Best regards,Assunta Greco, Front office Manager

10/10 Loistava

Mary

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Fallon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay, no complaints! I will book and recommend again.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Ulrich

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

ELISE

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

albert

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beds nd pillows are very uncomfortable.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Yun He

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean, big and spacious room and also toilet! Staffs were friendly and helpful overall. Was given fruits platter on first night, via room service and from hotel. Walkable distance to metro and to famous duomo. 1 thing that could be improved, would be the breakfast. We stayed for few nights and pretty bored by the same breakfast daily.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Renee

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent stay. Staff super friendly. Walkable distance.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

JOANNE

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel in an excellent location close to the Duomo. The only negative was that our room was directly behind the elevator so vey noisy. We asked to move when we checked in but no alternate room was available for the first night of our stay. We were moved for nights 2 and 3 but the new room was overlooking the street so there was a fair amount of noise from the tram. Both rooms were excellent but if noise concerns you you may want to speak with the hotel upon booking to find a better option.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Giancarlo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Simic

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Besuche gerne wieder
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

6/10 OK

Ivan

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

4/10 Huono

Anita

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
The room had a very loud noise of the water running on the pipes, i couldnt sleep during all night. Bed confort wasnt very good also
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Assunta Greco, Front office Manager vastasi 3.2.2024
Dear Anita,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We're delighted that the cleanliness of your room met your expectations, reflecting our dedication to providing a pristine environment for our guests. However, we're truly sorry to hear about the noise issues and the discomfort you experienced with the bed. Our team is committed to ensuring a restful stay, and we regret that we did not meet this standard for you.We hope to welcome you again. All the best,Assunta Greco, Front office Manager

8/10 Hyvä

Yonggyu

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024