Lähi-idän keittiö

Arvostelut: 25hours Hotel The Royal Bavarian

25hours Hotel The Royal Bavarian
Bahnhofplatz 1, Munich, Bavaria

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 619 kautta 989 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 261 kautta 989 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 71 kautta 989 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 25 kautta 989 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 13 kautta 989 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Joonas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 16.1.2024
Dear Joonas,Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your stay at our hotel fell short of expectations, resulting in a four out of ten-star rating.Your feedback is important to us, and we would like to learn more about the specific aspects that did not meet your expectations. We sincerely apologize for any inconveniences you may have experienced and want to use this opportunity to understand and address your concerns.If you're willing, please provide additional details so that we can better grasp how to improve our services. Your opinion matters greatly to us, and we want to ensure that future stays are more enjoyable.We would appreciate the chance to discuss your feedback further and work towards making things right. Please feel free to reach out to us directly.Thank you for your candid feedback.Best regards,

8/10 Hyvä

Matti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Persoonallinen hotella keskellä kaupunkia
Mukava ja persoonallinen hotelli. Ainoa moitittava asia on kylpyhuoneen järjestely: suihkussa käminen kasteli koko kulpyhuoneen. Kylpyhuoneessa ei myöskään ollut käsienpesuallasta.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 7.1.2024
Thank you for your valuable feedback and positive evaluation of our charming and personalized hotel. We're delighted that you appreciate the atmosphere. Regarding the bathroom design, we regret any inconvenience caused by water exposure during showers and the absence of a sink in the bathroom. Please note that this design choice was intentional to maintain a specific aesthetic. Nevertheless, we take your comments seriously and will explore ways to enhance both comfort and functionality. We hope you still had a pleasant stay and look forward to welcoming you again as our guest in the future.

8/10 Hyvä

Jouni

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Palvelu hyvää, mutta vähän jäykkää...
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
David Schad vastasi 2.5.2023
Dear Jouni, thank you so much for having chosen to stay with us at The Royal Bavarian and also for your time writing such a nice feedback here on ebookers. It is great that you felt so comfortable with us and I am glad that you were happy with all the departments. It was a pleasure to have you in our hotel and my team and I cant wait for your return. We remain at your disposal for any questions and wishes. Don't hesitate to contact me if you have any further requests. Best regards David Schad Operations Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä aamupala
Hyvä sijainti ja hyvä aamupala. Huoneet hieman pienehköt. Hyvä kokemus silti kokonaisuudessaan.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021
Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter vastasi 21.12.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you appreciated our good location and enjoyed the breakfast. We apologize if the room size didn't fully meet your expectations; however, we're glad to know that it did not overshadow your overall experience.Your comments are valuable to us, and we will take them into consideration as we strive to enhance our guests' comfort. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future.Best regards,Korbinian Schönherr

10/10 Loistava

Maarit

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Persoonallinen, viihtyisä hotelli
Hauska, erilainen ja viihtyisä hotellli. Paljon kivoja yksityiskohtia. Sijainti kätevä.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
^Tabea vastasi 16.1.2020
Hello Maarit Awesome review and excellent pictures :) Thank you for sharing - looks like you liked the 25hours vibes. #seeyousoon. Royal regards ^Tabea

6/10 OK

Sari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good hotel close to downtown and main railway station. Nice and clean room including hospital service.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Tabea vastasi 13.8.2019
Thank you for the good review! We hope to welcome you at one of our 25hours Hotels again, soon. All the best from Munich ^Tabea

10/10 Loistava

Niko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A very nice hotel in a prime location
A very nice hotel in a prime location. Perfect connection to the airport and walking distance to the city center. Also the breakfast was very good.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perfection delivered reliably
My spouse and I just love the signature style that 25h hotels have! Exquisite attention to detail, makes you not want to leave the room. :)
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2018

10/10 Loistava

Tiina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Leikkisästi ja värikkäästi sisustettu hotelli
Leikkisästi ja värikkäästi sisustettu hotelli. Hotellin kunto oli erittäin hyvä ja henkilökunta oli avulias ja ystävällinen. Huoneemme oli pienehkö, vaikka se oli luokiteltu superior-tasoiseksi. Sänky, vuodevaatteet ja liinavaatteet olivat erinomaiset. Hotelli oli siisti. Hotellin alakerran oli ravintola, jossa oli fuusiokeittiö (israelilainen, romanialainen ja välimerellinen makumaailma). Söimme ravintolassa pari kertaa. Ruoka oli maukasta ja viinit olivat kohtuuhintaisia. Aamiainen oli monipuolinen ja runsas. Hotelli oli sen verran pieni, ettei aamiaisella tarvinnut jonottaa, vaan sai nauttia siitä kaikessa rauhassa. Huoneemme oli sisäpihalle päin, joten ainakaan meitä liikenteen melu ei lainkaan haitannut. Hotellissa oli ilmainen Wi-Fi, joka toimi moitteettomasti. Matkan aikana päivät olivat helteisiä. Onneksi huoneessa oli hyvä ilmastointi. Kongressimatkailijalle hotellin sijainti oli erinomainen, vastapäätä rautatieasemaa. U-bahn kongressikeskukseen lähti aivan hotellin vierestä. Hotellin edestä kulkivat myös raitiovaunut, joten kaupungissa pystyi liikkumaan helposti. Hotelli oli lähellä kaupungin vanhaa keskustaa, jossa oli paljon ravintoloita ja tärkeimmät ostoskadut. Kävelymatkan päässä hotellilta oli myös upea taidemuseokeskittymä.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Outo hinnoittelu
Hotelli ilmoitti poistuessamme, että suoraan varattuna hinta olisi ollut noin 200 euroa halvempi.

8/10 Hyvä

Markus

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Messu/neuvottelumatka Muncheniin
Tavoitteena oli hyvätasoinen hotelli Munchenin rautatieaseman lähettyviltä. 25 Hours sijaitsee kadun vastapuolella asemaa eli niin lähellä kuin voi olla ja vielä sillä paremmalla puolella, jossa olet valmiiksi kävelykatualueen alussa eikä tarvitse aseman tunneileiden läpi kävellä muutoin kun metrolle/junalle mennessä. Talo on aika lailla äskettäin täydellisesti remontoitu, hotelli neo-teolliseen tyyliin monine erikoisine sisustuselementteineen. Huoneet ovat erikoisesti ja hauskasti sisustettuja. Kadun puoleiseen nurkkahuoneenseen, jolloinen minulla oli, kantautui illalla jonkin verran juhlijoiden ääniä, ei niinkään liikenteen melua. Aamiainen tarjoillaan alakerran yleisessä ravintolassa ja oli hyvä joskaan ei mahtava hintaan nähden. Huoneen hintaan kuuluvaa ilmaista MINI-merkkisen auton käytttömahdollisuutta en kokeillut. Kaikenkaikkiiaan hyvä kokemus, hinta tosi oli yläkanttiin, mutta vierailuajan suurilla urheiilualan messuilla oli varmasti iso vaikutus korkeaan hintaan.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huoneiden sisustus oli virkistävän erilainen. Sijanti oli keskeinen ja henkilökunta oli ystävällistä ja palvelualtista.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2017

6/10 OK

luis

Matkusti kumppanin kanssa
Close to downtown
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

6/10 OK

luis

Matkusti kumppanin kanssa
Well located
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 25.5.2024
Dear Luis,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are glad to hear that you appreciated our central location.However, we regret that we were unable to fully meet your expectations. Your feedback is very important to us, as it helps us continuously improve our services. If you could let us know in more detail where we can improve, we would greatly appreciate it.We hope you will give us another chance in the future to provide you with a completely satisfactory stay.Best regards,

10/10 Loistava

Patricia, Danbury

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff is great - helpful, friendly. Hotel has character- in a very good way. The only thing we did not care for was the way the curtains hung in our room - hard to explain, but draping down from the ceiling over part of the bed. Got in the way a bit. Not all the rooms have this so it can be avoided if it’s not for you. Overall a great stay - highly convenient location.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 23.5.2024
Dear Patricia,thank you so much for your kind words about our staff and the unique character of our hotel. We're thrilled to hear that you had an overall great stay and enjoyed our convenient location.We appreciate your feedback about the curtains in your room. We understand that their design might not be to everyone's taste and can sometimes be a bit inconvenient. As you mentioned, not all rooms have this feature, and we're always happy to accommodate preferences wherever possible.Thank you again for your review. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience next time.Best regards,

10/10 Loistava

charles

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was all good. Lots of construction in the area, but that’s not the hotel’s fault.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 22.5.2024
Dear Charles,Thank you for your feedback on your recent stay with us. We're pleased to hear that overall, your experience was positive. We understand that the construction in the area may have been inconvenient, but we appreciate your understanding that this is beyond our control.Your comfort and satisfaction are important to us, and we strive to provide a pleasant stay despite any external factors. We hope that despite the construction, you were still able to enjoy your time with us.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,

10/10 Loistava

Michaelia

Really enjoyed the stay. Room was great and so close to all the sights
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 16.5.2024
Dear Michaelia,thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you really enjoyed your stay at 25hours Hotel The Royal Bavarian.It's great to know that you liked your room and appreciated our central location, which makes it easy to explore all the nearby sights. Your positive feedback is a fantastic motivation for our team to continue providing excellent service.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,

8/10 Hyvä

Lilian

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 16.5.2024
Liebe Lilian,vielen Dank für deine Bewertung und dass du dir die Zeit genommen hast, deinen Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian zu teilen.Es freut uns sehr, dass du insgesamt einen positiven Eindruck von unserem Hotel hattest und uns mit 4 von 5 Punkten bewertest. Deine Rückmeldung ist uns sehr wichtig, da sie uns hilft, unsere Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Falls du Anregungen oder spezielle Wünsche hast, die deinen Aufenthalt noch angenehmer machen könnten, lass es uns bitte wissen. Wir möchten stets daran arbeiten, das Erlebnis unserer Gäste zu perfektionieren.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dann vielleicht sogar die volle Punktzahl zu erreichen!Herzliche Grüße,

8/10 Hyvä

Julia, Berlin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 16.5.2024
Liebe Julia,vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, deinen Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian zu bewerten und uns vier von fünf Punkten gegeben hast!Es freut uns, dass du insgesamt eine positive Erfahrung bei uns gemacht hast. Falls du Anmerkungen oder Vorschläge hast, was wir noch besser machen können, würden wir uns sehr über eine kurze Nachricht freuen. Dein Wohlbefinden und Deine Zufriedenheit sind uns äußerst wichtig.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dich dann vollends zu überzeugen!Herzliche Grüße,

10/10 Loistava

Gary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything about out stay was incredible
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 6.5.2024
Dear Gary,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had an incredible stay with us. Providing exceptional experiences for our guests is our top priority, and we're delighted that we succeeded in making your stay memorable.We look forward to welcoming you back for another amazing stay in the future!Best regards,

10/10 Loistava

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 17.4.2024
Dear Michael,thank you so much for the fantastic five out of five-star review! We're delighted to hear that your stay at 25hours Hotel The Royal Bavarian at the train station in Munich was so positive. It's a source of pride for us to know that our service and facilities met your expectations.We're committed to ensuring our guests have an unforgettable experience, and it's wonderful to hear that we succeeded in making your stay memorable. We'd be thrilled to welcome you back whenever you're in Munich again.Once again, thank you for your valuable feedback and generous rating!Warm regards,

10/10 Loistava

Thomas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fine
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 12.4.2024
Lieber Thomas,ein riesiges Dankeschön für deine fantastische Bewertung mit fünf von fünf Sternen! Es freut uns ungemein zu hören, dass dein Aufenthalt im 25hours Hotel The Royal Bavarian so rundum gelungen war. Es war uns eine wahre Freude, dich bei uns zu haben.Dein Feedback ist uns wirklich sehr wichtig und bestätigt uns in unserem Bestreben, erstklassigen Service zu bieten.Wir freuen uns schon jetzt dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Royale Grüße

10/10 Loistava

Marcel, Hohenems

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 8.4.2024
Lieber Marcel,vielen Dank für deine fantastische Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass du einen ausgezeichneten Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel The Royal Bavarian hattest. Es ist unser oberstes Ziel, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist großartig zu wissen, dass wir deine Erwartungen übertroffen haben.Wir sind stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und deine Bewertung ist eine großartige Motivation für unser gesamtes Team, weiterhin erstklassige Leistungen zu erbringen.Wir würden uns sehr freuen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dir erneut einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.

10/10 Loistava

Karen

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The front desk manager, Sebastian, and the clerk, Marcos, went above and beyond to assist and serve us during our stay in Munich. We found ourselves in a bind and they graciously helped make our stay so much better. We will never forget their kindness.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 2.4.2024
Dear Karen,Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that Sebastian and Marcos went above and beyond to assist you during your stay in Munich. At 25hours Hotel The Royal Bavarian, our top priority is to provide our guests with the best possible service, and it's always a joy to hear when we've met that standard.It's fantastic to know that Sebastian and Marcos were able to help you in a difficult situation, making your stay so much better. We're incredibly proud of our team, and we'll make sure your praise is passed on to them.Once again, thank you for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 Loistava

Julie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Close to trains/trams, fun atmosphere
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Hanna Zub, Operations Manager vastasi 28.3.2024
Dear Julie, thank you for highlighting our convenient location near trains and trams. We are thrilled to hear that you enjoyed the fun atmosphere during your stay. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, 25hours Hotel Munich The Royal Bavarian

10/10 Loistava

Naima

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ganz toll!
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter vastasi 25.3.2024
Lieber Naima,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel München The Royal Bavarian so gut gefallen hat. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist fantastisch zu hören, dass wir dieses Ziel erreicht haben.Wenn Sie in Zukunft wieder nach München kommen, würden wir uns sehr freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Fragen oder Anliegen haben.Vielen Dank noch einmal für Ihre freundlichen Worte und bis hoffentlich bald!Mit herzlichen Grüßen,Korbinian Schönherr

8/10 Hyvä

Mark

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Arrived in the city very early so popped to the hotel to drop off my bag. They happily obliged and I checked my reservation which they confirmed. I couldn’t get in the room until 3pm which I understood and had a day sightseeing planned anyway. I returned at just before 3pm and just checked to see if I can now get into the room ( I was prepared to wait and have a drink) , there was some nervous chat and hasty typing on the computer as it appeared there was no rooms ( travelling nightmare). Now to their credit they said it’s ok and there was a lot of German chat before saying they will upgrade me to a larger room which was a relief, however with the maintenance visibly going on in the hotel I couldn’t use the water or loo until 5pm. I wasn’t that bothered as I was hoping to have a quick nap before venturing out again later, but wasn’t the experience I was expecting. I had the sleep , checked at 5pm and all was ok to go. I can’t fault the staff or the rest of my stay in a very qwerky pleasant, convenient hotel. I was just alarmed that what would have happened if there really was no room even though I had a confirmation of a booking. The bar was lovely and had a great atmosphere, Breakfast was a buffet and was excellent. Room was clean and spacious, The cleaners kept trying to come in but I should have left a thing on the door so my bad. I’d stay again but would probably ring ahead to check all was ok, but I shouldn’t have too. I would regardless of this recommend it.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 20.2.2024
Dear Mark,thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your check-in process and throughout your stay.We are sorry for any confusion regarding the availability of rooms. Please rest assured that we always strive to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay, and there were indeed rooms available at all times. We understand the frustration of arriving early and not being able to access your room immediately.We are glad to hear that our team was able to offer you a complimentary upgrade to a larger room to improve your experience. We also apologize for any inconvenience caused by maintenance work during your stay. We will take steps to ensure that such situations are avoided in the future.We appreciate your positive feedback regarding the rest of your stay, including our friendly staff, the pleasant ambiance of our bar, and the excellent breakfast buffet. Your comment regarding the room cleaning has been duly noted, and we will ensure that our staff pays closer attention to respecting your privacy.Thank you for your understanding and for recommending us despite the challenges you faced. We would love the opportunity to welcome you back in the future and ensure that your next stay is seamless.Warm regards,

8/10 Hyvä

Nathaly

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Die Lage ist super-man ist sofort in der Stadt in der Fußgängerzone ! Mir hat der Geruch im Zimmer nicht gefallen- das erste Zimmer war genau über der Küche- dann haben sie mir das Zimmer aber sofort geändert -was besser war aber auch hier gab es einen komischen Geruch . Ansonsten würde ich wegen der Lage das Hotel jederzeit wieder buchen.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 19.2.2024
Liebe Nathaly,vielen Dank für dein Feedback zu deinem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass dir die zentrale Lage in der Fußgängerzone gefallen hat und dass du die Annehmlichkeiten der unmittelbaren Nähe zur Stadt schätzen konntest.Es tut uns jedoch aufrichtig leid zu hören, dass du mit dem Geruch in deinem Zimmer unzufrieden warst. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die dir dadurch entstanden sind.Wir sind froh, dass wir dir sofort ein anderes Zimmer zur Verfügung stellen konnten, um deinen Aufenthalt angenehmer zu gestalten. Dennoch bedauern wir, dass auch dieses Zimmer nicht deinen Erwartungen entsprochen hat.Wir hoffen, dass du uns trotz dieser Unannehmlichkeiten in Zukunft erneut die Gelegenheit geben wirst, dich bei uns zu begrüßen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 9.2.2024
Herzlichen Dank für deine überwältigende 10 von 10 Bewertung! Es war uns eine außerordentliche Freude, dich als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Es erfüllt uns mit großem Stolz zu hören, dass dein Aufenthalt deinen Erwartungen vollstens entsprochen hat.Unser gesamtes Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen unvergleichlichen Service zu bieten und ihnen einen unbeschwerten Aufenthalt zu ermöglichen. Deine fantastische Bewertung ist die größte Belohnung für unsere Bemühungen und bestätigen uns darin, dass wir auf dem richtigen Weg sind.Wir freuen uns schon heute darauf, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und dir erneut einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.Mit herzlichen Grüßen,

8/10 Hyvä

Gegham

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter vastasi 25.3.2024
Lieber Gegham,herzlichen Dank für Ihre wundervolle Bewertung! Es ist uns eine große Freude zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im 25hours Hotel München The Royal Bavarian genossen haben.Unser Team arbeitet hart daran, unseren Gästen eine unvergessliche Erfahrung zu bieten, und es ist sehr motivierend, solch positive Rückmeldungen zu erhalten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Ihren nächsten Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten.Mit herzlichen Grüßen,Korbinian Schönherr

10/10 Loistava

Jessica

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
:)
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 2.2.2024
Liebe Jessica,vielen herzlichen Dank für deine fantastische fünf Sternebewertung! Es freut uns ungemein zu hören, dass du deinen Aufenthalt bei uns genossen hast. Unser gesamtes Team arbeitet hart daran, unseren Gästen eine unvergleichliche Erfahrung zu bieten, und es ist sehr ermutigend zu wissen, dass wir deine Erwartungen erfüllt haben.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Liebe Grüße,

10/10 Loistava

Andrea

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 2.2.2024
Liebe Andrea,wir bedanken uns herzlich für deine fantastische Bewertung! Es erfüllt uns mit Freude zu erfahren, dass dein Aufenthalt bei uns eine perfekte 10 von 10 war. Unser gesamtes Team setzt sich kontinuierlich dafür ein, unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten, und es ist großartig zu hören, dass wir deine Erwartungen übertroffen haben.Wir freuen uns bereits darauf, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Royale Grüße,

10/10 Loistava

Leonie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr hübsches Hotel mit Einrichtung nach unserem Geschmack. Alles war sehr schön hergerichtet und sauber. Nettes, hilfsbereites Personal. Zu Fuß vom Hauptbahnhof in 2 Minuten zu erreichen. Ein tolles Goodie ist auch, dass die Minivar jederzeit wieder aufgefüllt werden kann. Wir kommen gerne wieder.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 29.1.2024
Liebe Leonie,vielen Dank für dein freundliches Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass dir unser Hotel gefallen hat und dass du mit unserer Einrichtung zufrieden warst. Unser Team legt großen Wert darauf, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen, und es ist schön zu hören, dass du unseren Service als nett und hilfsbereit empfunden hast.Die Lage unseres Hotels in unmittelbarer Nähe zum Hauptbahnhof scheint sich für dich als äußerst praktisch erwiesen zu haben. Wir freuen uns auch, dass du unser Angebot der Minibar sehr zu schätzen weißt.Es wäre uns eine Freude, dich bei deinem nächsten Besuch in München erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bis bald!Liebe Grüße,

8/10 Hyvä

Prof. Dr. Christian

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 24.1.2024
Lieber Prof. Dr. Christian,vielen Dank für deine großzügige Bewertung mit 8 von 10 Sternen! Es freut uns wirklich sehr zu hören, dass dein Aufenthalt bei uns ansprechend war. Wir setzen uns ständig dafür ein, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und es ist schön zu sehen, dass wir dies bei dir erreicht haben.Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Vielen Dank, dass du unser Hotel gewählt hast.Herzliche Grüße,

10/10 Loistava

Sébastien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Super séjour
Top séjour, super hôtel bien placé, chambres très bien, personnel très aimable et le bar et restaurant bondesysont un plus!
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 16.1.2024
Dear Sébastien,Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that your stay at our hotel was so positive. It's great to know that you enjoyed our location, excellent rooms, and friendly staff.We're especially pleased that the Boilerman Bar and the restaurant were an additional highlight for you. We strive to provide our guests with a thoroughly enjoyable experience.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,

8/10 Hyvä

BYONGOK

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
위치가 좋은 호텔
위치가 아주 좋았습니다. 직원들도 친절하구요. 저는 편히 잘 지냈습니다.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 9.1.2024
Dear Byongok,thank you for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed the excellent location and found our staff friendly. We're pleased to have contributed to making your time with us enjoyable.We look forward to welcoming you again for another pleasant experience!Best regards,

10/10 Loistava

Jefferson

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent breakfast. Wonderful shower. Attentive front desk and restaurant staff. No beeter location for access to trains and metro.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 9.1.2024
Dear Jefferson,thank you so much for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the excellent breakfast, found the shower wonderful, and experienced attentive service from both our front desk and restaurant staff. It's great to know that our location provided convenient access to trains and the metro.We appreciate your positive comments and are delighted that we could contribute to making your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,

10/10 Loistava

Nicholas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
New Year's Eve - Hotel in Munich
Really enjoyed our stay at 25hours Hotel in Munich. The service was excellent. The breakfast was lovely and the staff were kind and helpful. We very much liked the overall design of the hotel, quirky and a fun original style. Our room was large and very comfortable. My only minor gripe in the room was that the even with all the lights on the room was dimly lit. Also, and this isn't just for this hotel, why do hotel room designers now insist on putting bathroom sinks in the room rather than the actual bathroom? Is this a space saving idea or just trying to be 'designery' (if there is such a word :-). For us personally, putting the sink outside the bathroom ends up being an inconvenience as we have had this in other hotels. Please hotel designers, put the sinks back in the bathrooom!
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 9.1.2024
Dear Nicholas,thank you so much for your positive feedback on your stay at the 25hours Hotel in Munich. We're delighted to hear that you enjoyed the excellent service, delightful breakfast, and the kindness of our staff. Your appreciation for the hotel's unconventional and original design, as well as the spacious and comfortable room, is truly rewarding for us.We take your comments about the room lighting seriously and will ensure that this is taken into consideration in our future room design considerations.Regarding the placement of the sink outside the bathroom, we'd like to note that this is a deliberate design choice that aligns with the unique style of the hotel. It is part of our effort to create an open and modern space. We understand that personal preferences may vary, and we appreciate your perspective on this matter.We are grateful for your understanding and hope that this minor inconvenience did not overshadow your overall positive impression of our hotel. We look forward to welcoming you again on your next visit. Once again, thank you for your valuable feedback and for choosing the 25hours Hotel in Munich.Best regards,

10/10 Loistava

Corin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We were extremely pleased with our choice of the 25 Hrs in Munich. This is a lovely and funky hotel which was so lovely to stay in. The room was very cool.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 8.1.2024
Dear Corin, thank you so much for your enthusiastic review! We are thrilled to hear that you were extremely pleased with your choice of our hotel and had a lovely time staying with us. It's delightful to know that you enjoyed the unique and funky atmosphere, both in the overall design and in your room.Your positive feedback is truly motivating for us to continue delivering top-notch service and unforgettable experiences for our guests. It was a pleasure having you with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.Best regards,

10/10 Loistava

Doris

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 9.1.2024
Liebe Doris,vielen Dank für deine großartige zehn Sterne Bewertung! Es freut uns außerordentlich, dass dein Aufenthalt in unserem Hotel so besonders für dich war. Wir sind begeistert zu hören, dass du mit unserem Service, der Unterkunft und allen Annehmlichkeiten zufrieden warst. Dein Lob motiviert uns, weiterhin höchste Standards zu halten und unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Vielen Dank für dein Vertrauen und bis bald!

10/10 Loistava

Beat

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Personal ist ausserordentlich zuvorkommend und freundlich. Die Einrichtung ist extraordinär🤗
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 7.1.2024
Vielen Dank für dein positives Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass du das Personal als ausgesprochen zuvorkommend und freundlich empfunden hast. Ebenso freut es uns, dass dir die Einrichtung als außergewöhnlich positiv aufgefallen ist. Wir setzen alles daran, unseren Gästen einen besonderen Aufenthalt zu bieten und hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alles bestens.
Modernes, zentrales und schönes Cityhotel.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 7.1.2024
Vielen Dank für dein positives Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass dir unser modernes, zentral gelegenes und schönes Stadthotel gefallen hat. Wir geben unser Bestes, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 Loistava

Manon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel above main train station.
Very conveniently located right above the main train station. The rooms are very modern and well decorated. The front desk staff is very friendly and multilingual. At first I was worried about the bar noise when we arrived, but it was sound-proof inside the room so it wasn't a problem. Would stay here again.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 24.12.2023
Dear Manon, thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel, especially appreciating our convenient location above the main train station, modern and well-decorated rooms, and the friendly, multilingual front desk staff.We're thrilled to learn that the sound-proofing in the rooms exceeded your expectations, providing you with a peaceful and comfortable environment. It's fantastic to know that you would choose to stay with us again.Your feedback is invaluable, and we look forward to welcoming you back for another great stay in the future. Safe travels, and we hope to see you again soon!Best regards,

8/10 Hyvä

Therese

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 24.12.2023
Dear Therese, thank you so much for your generous rating of 8 out of 10! We truly appreciate the time you took to share your feedback with us. Your positive evaluation motivates us to continue striving for excellence in our services.If there's anything specific you enjoyed or any areas where you believe we can further improve, please feel free to let us know. We value your input and are committed to delivering an even better experience in the future.Once again, thank you for choosing us, and we look forward to serving you again.Best regards,

10/10 Loistava

George, Tallahassee

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We would absolutely stay there again. This Hotel is very unique and cozy with an outstanding staff located within walking distance to everything. The restaurant had delicious food and great atmosphere.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter vastasi 20.12.2023
Dear George,Thank you so much for your kind review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our unique and cozy ambiance, along with our outstanding staff, contributed to a positive experience for you.It's particularly pleasing to know that you appreciated the central location, allowing you to explore everything conveniently on foot. Our team always strives to ensure our guests feel comfortable and can fully enjoy their stay.We're also thrilled to hear that you were impressed by our restaurant's cuisine and enjoyed the delicious food and great atmosphere. Your positive comments serve as validation of our efforts to provide a thoroughly enjoyable experience for our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Thank you for taking the time to share your experience.Warm regards,Korbinian Schönherr

10/10 Loistava

Graciela

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room design, great room size, originality
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Monique Lehmann Guest Relation Supervisor vastasi 7.1.2024
Thank you so much for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed the room design, the spaciousness, and the originality. Our team strives to create an inviting and creative atmosphere. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back soon!

8/10 Hyvä

Louise

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Korbinian SCHÖNHERR Front Office Schichtleiter vastasi 20.12.2023
Dear Louise,Thank you for your positive review! We're glad you enjoyed your stay. It was a pleasure having you as our guest. We hope to welcome you back soon.Best regards,[Hotel Name]---Lieber Louise,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt gefallen hat. Es war uns eine Freude, Sie als Gast zu haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Korbinian Schönherr