Sisäuima-allas ja ulkouima-allas avoinna 8.00–19.00, aurinkovarjoja

Arvostelut: Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel

5 out of 5
Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel
71 Boulevard du Général de Gaulle, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Alpes-Maritimes

Arvostelut

9,8

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 122 kautta 130 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 5 kautta 130 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 2 kautta 130 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 130 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 130 arvostelua" "

10/10

Siisteys

10/10

Henkilökunta ja palvelu

10/10

Palvelut/mukavuudet

10/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Bonnie

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everyone was so kind and the service was amazing
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Britt Bertini, Executive Office vastasi 21.5.2024
Dear Bonnie,Thank you so much for your kind words! We are happy you enjoyed your stay with us in Cap-Ferrat and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 Loistava

Mark

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property is really nice, the staff where excellent especially Margot, our only issue was there was little restricted with dining options but would definitely come and stay at this iconic hotel
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Britt Bertini, Executive Office vastasi 4.4.2024
Dear Mark,Thank you for your kind words and praise of Margot and the team. We are sorry that we did not quite live up to your expectations in terms of dining options. Our fine dining room, the Restaurant Le Cap, is opening mid-April and our Club Dauphin by the sea is opening on Saturday! We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 Loistava

Shelly

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Kaitlin

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The most magical hotel in the world. I travel extensively and after visiting twice I can now say it's one of my favorites. Absolutely stunning location, amazing service, and perfect spaces. I can't wait to return!
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Manoëlle & Benjamin vastasi 11.10.2023
Thank you for staying at the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had an enjoyable time at our hotel and that you appreciated our services and your interactions with our team. It will be a pleasure to share your observations with them all. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Manoëlle & Benjamin

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
잊지 못할 최고의 호텔
최상의 입지, 최고의 서비스. 이 호텔에 가기 위해 cap ferrar에 다시 방문할 의사 있음
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Cynthia

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Breathtaking view, beautiful pool and wonderful service
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Britt Bertini, Executive Office vastasi 5.9.2023
Dear Cynthia,Delighted you enjoyed the beautiful setting of the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel! We look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 Loistava

Mary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful location and very attentive staff
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Chris

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Roya

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing stay as usual- this is our annual treat and wouldn’t miss it for the world!
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 2.5.2023
Dear Roya,Thank you so much for your wonderful words, much appreciated!We look forward to seeing you again next year!Kind regards,

10/10 Loistava

Stephanie

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Ludovic vastasi 21.4.2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 Loistava

Stephanie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Ludovic vastasi 21.4.2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 Loistava

stephanie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
Ludovic vastasi 21.4.2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 Loistava

yookyoung

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Cameron, Kirkland

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything about this property is amazing. Such a romantic and calming location and can't recommend it enough! The service from the staff is incredibly attentive, kind, and professional. We absolutely enjoyed every meal we had at the poolside grill and their two main restaurants, including a tasty and imaginative tasting menu at Le Cap, and had the best french toast ever at their breakfast. The views from the hotel are wonderful, but somehow are even better from the infinity pool overlooking the sea. Our terrace rooms were very clean, functional, and spacious, and love the separate shower and tub in the bathroom. We wish we were already heading back to this hotel!
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 17.10.2022
Dear Cameron,What a pleasure to read your comment! We are delighted that you had a wonderful and relaxing stay at the Grand Hotel and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 Loistava

Mark

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Extraordinary place and simply wonderful staff
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2022
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 29.9.2022
Dear Mark,Thank you for your kind words which we will be sure to share with our team. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 Loistava

Rebecca

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Taylor

Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Sara

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Daniel

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Thais

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Surreal ! Maravilhoso!
Hotel maravilhoso . Atendimento perfeito . Vista deslumbrante ! Piscina aquecida externa deliciosa. Enfim , um dos melhores hotéis da minha vida !
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 7.4.2022
Dear Guest, What a wonderful review! We are delighted you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Hind

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

Abdollah

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
My wife and I had the most amazing and enjoyable stay at the hotel. The staff and the service provided were just exceptional, we were made to feel so welcomed and we can't wait to return again very soon. Bravo!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2022
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 26.4.2022
Dear Abdollah, We are delighted to know that you enjoyed your stay at the Four Seasons in Cap-Ferrat. We look forward to seeing you again soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

Edwine

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

Charlotte

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Catherine

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Kaitlin

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

10/10 Loistava

Victoria Aimee

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The amenities were outstanding as well as the customer service of the staff.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 14.10.2021
Dear Victoria Aimee, We are delighted you enjoyed the service extended by our staff and hope that you had a great stay with us. A bientôt !

10/10 Loistava

Richard

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Ett fantastiskt hotell
Ett fantastiskt hotell som kan rekommenderas. Förmodligen ett av de bästa på hela Rivieran. Personalen och servicen är outstanding.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 14.10.2021
Dear Richard, Thank you so much for your kind comment which we will be sure to share with the entire team. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Richard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Top notch at Cap-Ferrat
Hotels doesn't come much better. In a fantastic surrounding in a calm and well looked after park allowing tranquility and lots of space you can just relax. If weather allows, which it usually do, you take the funiculaire down to the Club Dolphine where you find a great restuarant and swimming pool and an astonishing view of the sea, all the way to the horizon. Having traveled the world for 35 years this is among the absolute best you can get.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 14.10.2021
Dear Richard, What a kind compliment! Thank you so much for your review and comment after your recent stay at the Grand Hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Mikael

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very nice
Som helhet väldigt trevligt. Det enda man knallgas på var att på frukosten två dagar i rad var servicen ganska dålig. Man serverade tex kaffet i princip när vi hade suttit mer än 30 min.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 1.10.2021
Dear Mikael, Thank you for your feedback. While we are happy that you enjoyed your stay, we sincerely apologise to you for the lack of service at breakfast. Please be assured that we will follow up internally so as to remedy to this situation. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again. Kind regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sehr schönes Haus
Das Hotel ist wunderschön. Die Lage aussergewöhnlich. Als wir ankamen sagte man uns ein Haus der Ruhe. Das Personal beim Abendessen war aber sehr hektisch und oberflächlich. Dies hat uns nicht gefallen. Es ist sehr teuer, auch das Mineralwasser im Zimmer ist kostenpflichtig. Ansonsten alles sehr schön.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 9.9.2021
Dear Guest, Thank you for your comment. While we are happy to note that you enjoyed the hotel, we are sorry that you did not enjoy your dining experience. We appreciate your feedback and will share it with the team. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Raul

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I'll be dreaming of this hotel forever. Great service, beautiful landscapes, and the best food ive ever had in my life at Le Cap. We will definitely be back.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 16.7.2021
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. We are delighted to have inspired your dreams and look forward to seeing you again soon! Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2021

10/10 Loistava

bryan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2021

10/10 Loistava

Veronique

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Un second séjour toujours exceptionnel, ( accueil, chambre surclassée et repas en chambre excellent
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2021
François-Regis Simon, General Manager vastasi 17.5.2021
Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé encore un séjour exceptionnel parmi nous au Grand-Hôtel ! A bientôt !

10/10 Loistava

Alexis

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mythique
Hôtel mythique
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020

10/10 Loistava

Veronique

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ommentaire
Magnifique site accueil parfait très bonne table Nous sommes ravis
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
François-Regis Simon, General Manager vastasi 6.10.2020
Chère Madame, Un grand merci pour votre retour. Nous transmettrons votre commentaire à l'équipe. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine ! Cordialement,

10/10 Loistava

Carl

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Underbar miljö och städat. En amerikansk touch på inredningen. Rummen är bra, skön säng. Området i trädgården, runt poolen och vid havet väldigt trivsamt. Maten i poolrestaurangen kunde varit bättre, i övrigt bra mat.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
François-Regis Simon, General Manager vastasi 29.9.2020
Dear Guest, Thank you for your review and kind comment. We note your slight disappointment with the food at the Club Dauphin and will pass this to our Chef. We hope to see you soon again at Cap-Ferrat! Kind regards,

8/10 Hyvä

Vincent

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nous reviendrons !
La qualité extraordinaire du bar et de la carte, la recherche -permanente- de l’excellence, la qualité des équipements de conforts, des lieux superbes chargés d’histoire et d’événements en font un sejour d’une semaine inoubliable !
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2020
François-Regis Simon, General Manager vastasi 17.9.2020
Cher Client, Un grand merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. A bientôt ! Cordialement,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Excellent all round. Thank you for looking after us so well.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
François-Regis Simon, General Manager vastasi 23.7.2020
Dear Traveler, Thank you so much for your feedback. We are delighted you enjoyed your time with us. Kind regards,

10/10 Loistava

Thomas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Parfait
Hôtel et cadre superbe avec personnel au petit soin. Décoration soignée et classique sans être kitch, on se sent bien dans cet hôtel !
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020

10/10 Loistava

Jose, Clarksville, MD

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great service from every staff in the hotel. Very friendly and helpful. Property is clean and well managed
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2019
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 14.11.2019
Dear Jose, Many thanks! Our team will be delighted! Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Delightful hotel. Staff were brilliant and very attentive. Great location and beautiful scenery. Would love to return.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2019
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 12.11.2019
Dear Guest, Thank you so much! Our team will be pleased when they see your review and we hope to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 Loistava

Jonathan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Beautiful stay, shoulder season limited amenities
The property, amenities, and staff are all 10/10. I can't say enough about the staff and the service they provide to all guests. My only complaint/disappointment was that the hotel was not opened to its full capacity. What I mean by this is that there was only one dining option available, although, there are multiple advertised. The only option La Veranda was priced as a Michelin stared dining room, but the food fell short of that. But again- the service was excellent. The most disappointing part for me was the pool area. It is advertised as a pool, bar and restaurant. However, they did not serve food at any time, and they close the bar and all of the loungers/seating at 6 pm sharp. Which was really unfortunate when we were trying to enjoy the sunset at 6:30 each evening and were asked to move from our loungers so they could pack up. We stayed here Oct 24-28
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 7.11.2019
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay and your interactions with our team. We fully take onboard your comment regarding the limited restaurant options and apologise for the disappointment. We will take this up for discussion with the teams so as to avoid any miscommunications in the future. It is our hope that we will have the pleasure of welcoming you back again during the 2020 season. Kind regards,

10/10 Loistava

Ale

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was absolutely perfect.The property is immaculate, the staff are very nice and helpful, the food is a five star quality the atmosphere is wonderful for a relaxing getaway
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 17.10.2019
Dear Guest, It was a pleasure to read your comment and we are delighted that you enjoyed your getaway! Kind regards,

10/10 Loistava

Mrunella

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolute luxury and top attentive staff. The property is amazing in location and upkeep. The rooms and comfort second to none. The staff looked after every need.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Francois-Regis Simon, General Manager vastasi 17.10.2019
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay and that our team looked after you well. Kind regards,