Terassi/patio

Arvostelut: Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée

5 out of 5
Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée
13-15 Promenade Des Anglais, Boite Postale 1655 Cedex 1, Nice, Alpes-Maritimes

Arvostelut

9,2

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 696 kautta 999 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 213 kautta 999 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 61 kautta 999 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 999 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 13 kautta 999 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,4/10

Henkilökunta ja palvelu

9,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Iiro

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava hotelli hyvällä paikalla
Loistava hotelli hyvällä paikalla. Aamupala kattava ja maittava. Ystävällinen palvelu. Hyvä ilmastointi ja muutenkin mukava huone.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Harri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Timo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2022
Roch Girardot, Rooms Manager vastasi 20.2.2022
Thank you for king the time to score your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditteranée. We look forwad welcoming you back. Sincerely,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Upea hotelli loistavalla sijainnilla
Deluxe huone oli loistava valinta omalla parvekkeella, josta suora näkymä merelle. Parveke oli suojaisa sisäpihan ansiosta. Huone tilava, samoin kuin kylpyhuone, jossa erillinen suihku ja amme. Siisteys erinomainen niin huoneessa kuin hotellin yleisissä tiloissa.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021
Noellie Ginoux vastasi 23.11.2021
Dear guest, We are grateful that you took the time to leave us a review following your recent experience at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée on hotels.com. We are delighted that our hotel and its services have met all of your expectations during your stay. Among other things, you have especially appreciated your sea view room, and our overall level of cleanliness, and we are glad! Thank you for your support, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to our beautiful property. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 Loistava

Jussi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

10/10 Loistava

Leo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great family hotel
Great hotel with kids! Gig rooms and pool was wonderful.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Noellie Ginoux vastasi 26.10.2021
Dear guest, Thank you very much for taking the time to rate us on hotels.com following your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are thrilled that you had a great family time with us thanks' to our comfortable rooms and hotel facilities. We look forward welcoming you back next time you are coming to Nice. Best regards, Noellie Ginoux Executive Assistant

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Näyttävä hotelli kaikilla mukavuuksilla ja hyvällä paikalla, ehdottomasti hintansa arvoinen. Henkilökunta oli ammattitaitoista ja mukavaa, huone pidettiin siistinä ja yöpyjistä pidettiin huolta. Huonepalvelun kautta tilattava aamiainen sekä yksityinen ranta palveluineen olivat aivan huippuja! Hotelli oli muutoin siisti ja yleellinen, mutta käytävistä tuli enemmänkin mieleen risteilyaluksen hyttikäytävät, kuin luksus-hotelli.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
Director of Communications vastasi 3.9.2019
Dear Guest, Thank you so much for sharing such nice comments on Ebookers, further to your recent stay with us. It is a real pleasure for us to read that you had a wonderful stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée and that you would recommend staying at our property. We are happy to learn that your breakfast experience, the quality of our services as well as the professionalism of our staff contributed to making your stay memorable. We hope to have the pleasure of welcoming you back for your future stays in Nice. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Director of Communications vastasi 10.7.2019
Dear Guest, Thank you for sharing such an excellent feedback on Expedia, following your recent visit at the hotel. We are very glad to learn that you had an amazing stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Looking forward to welcoming you back very soon, Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Henkilökunta oli ystävällistä. Aamupala oli kohtalainen. Sijainti hyvä. Sänky oli hyvä. Muuten hotelli oli vähän kulahtaneen oloinen
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Director of Communications vastasi 29.4.2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very pleased to hear that you had a very nice stay and that you especially enjoyed the central location of our hotel, the professionalism of our staff and the comfort of your room. However, we are disappointed to hear that the quality of our breakfast did not meet your expectations. Please be assured that your feedback is essential for us, and that we shared it with our Executive Chef in order to improve your future breakfast experience. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 Loistava

Jari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viikko Nizzassa
Erittäin hyvä sijainti ,erittäin hyvä palvelu, viihtyisä huone, hyvä spa sisä- ja ulkoaltaalla, erittäin hyvä aamiainen.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2019
Director of Communications vastasi 29.4.2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted to read that you had a very good breakfast experience. We are also very happy to hear that you enjoyed your room and our beautiful indoor-outdoor pool which is heated all year long. We hope to have the pleasure of welcoming you back for your future travels to Nice. Best Regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 Loistava

Antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistavaa palvelua!
Todella vastaa tähtiluokitustaan ja erityisesti palvelun taso on 5/5 tähteä!!
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Director of Communications vastasi 19.2.2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are truly delighted to read how much you enjoyed your time with us. We are very touched as well by your kind words regarding the quality of our service. We thank you for your recommendation and we hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

4/10 Huono

Marko

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Pasi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A mixed experience
Pros: - helpful piccolo service - very polite staff - staff did their best to meet customers' needs and wishes - we got a room before official check-in time - a nice charger system and placement - nice lamps in the room Cons: - noise from the neighboring casino made sleeping difficult until 2 am - poor soundproofing (noise from the corridor reached our bedroom) - no locker rooms for gym, pool or sauna - impractical layout: saunas and pool were on different floors - poorly-equipped gym
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Director of Communications vastasi 1.11.2018
Dear Guest, Thank you for your review on Hotels.com, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are very pleased to hear that you enjoyed the professionalism of our staff and that we met your expectations in terms of quality of service. However we are disappointed to hear about the inconvenience you experienced regarding the soundproofing of your room and the wellness area. Your feedback is essential for us to improve your future experience. Please be assured that your comfort and your satisfaction are our priority and we would cherish the opportunity of welcoming you back to our hotel to demonstrate this. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

10/10 Loistava

Hyasintti, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hotelli kaikin puolin, rannan tuntumassa, lyhyet yhteydet kaikkialle. -ainut miinus oli kylpyhuoneen vesisekottimet; tosi vaikea säätää lämpötilaa. - hyvä palvelu, auliita auttamaan.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2018
Director of Communications vastasi 22.10.2018
Dear Guest, Thank you for your review on Ebookers, following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. It is a pleasure to read your kind words about your experience at the hotel. We are also delighted to know that you enjoyed our central location, a few steps away from the old town and the shopping area, and the quality of our service. However, we are absolutely sorry to hear about the inconvenience you experienced with the water temperature in your bathroom. Please be assured that your feedback has been shared with our Technical Director as your comfort and satisfaction are our priority. We hope to welcome you back very soon to Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée during your future stays on the French Riviera. Best regards, Floriane Malignon Director of Communications

6/10 OK

Aija

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli ei vastanut odotuksia
Hotelli ei vastaan tasoltaan viittä tähteä vaan korkeintaan neljä. Huone oli kulunut ja siellä oli pinttynyttä likaa. Suihku+amme oli aika ankea ja suihkun toimivuus mahdollista ainoastaan ammeessa istuen. Spa tarkoitti huoneeseen tilattavaa hierojaa. Allasalue toiminnallisesti heikohko. Aamiaistilan sisätilat hyvin ankeat, mutta aamiaistarjonta suht ok. Hotellin sijainti rannan tuntumassa ja lähellä vanhaa kaupunkia hyvä, mutta toisaalta vilkkaasti liikennöity Promenade des Anglais ja liikenteen meteli.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2018
Caroline Morauw vastasi 7.8.2018
Dear Aija, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are sorry to read that we did not meet all your expectations. Indeed, our Spa has a hammam, a sauna and we have an in- & outdoor swimming pool. Regarding massages, we have an excellent provider who can come to the hotel to offer you a relaxing moment. Please be assured that your feedback is important to us in order to improve and we’ve taken into consideration your comments and we’ve shared with the Managers concerned. We hold our guests' remarks to high esteem and we truly appreciate that you've shared them with us. Best, Caroline Morauw Communications Coordinator

10/10 Loistava

Susanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava hotelli loistavalla paikalla
Kaunis hotelli kauniilla paikalla. Ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta. Huone oli todella mukava, tilava ja siisti. Meillä oli myös oma parveke. Näkymä oli sisäpihalle. Vuoteet olivat mukavat. Hotellissa pääsi myös saunaan ja uimaan. Kolmannen kerroksen ravintolasta oli kaunis näkymä Välimerelle, mikä loistava paikka nauttia kaikilla aisteilla. Aamiainen oli monipuolinen ja maukas. Hotellista lyhyen kävelymatkan päässä kaikki ostospaikat ja keskeiset nähtävyydet. Riksalla pääsi näkemään ja kuulemaan lyhyesti kaupungin historiasta - suosittelen.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
Caroline Morauw vastasi 28.5.2018
Dear Susanna, Thank you for your review following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. I am truly delighted to read how much you've enjoyed your time with us! I am very touched as well by your kind words regarding our staff and location of the hotel with its beautiful view of the Mediterranean Sea! Please be assured that I have shared your feedback with the teams concerned, this is so rewarding for all of us. We hope to welcome you back to our hotel during your future stays on the French Riviera and thank you again for your warm recommandation. Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yritimme saada aikaistettua sisääntuloa, mutta se ei valitettavasti onnistunut. Huone oli siisti näköala upea. Ehdin testaamaan myös uima-altaan (kiva) ja kuntosalin (pieni, siisti, mutta miksi käsipainoja ei ollut nk naisten kokoja?). Aamupala erittäin monipuolinen, jopa gluteenittomia leipätuotteita oli 5-8 erilaista päivittäin. Neuvonta antoi hyviä illallisvinkkejä, varasi ravintolat tarvittaessa ja olivat muutenkin avuliaita ja iloisia. Paikkahan on huippuhyvä, korttelin päästä alkaa kävelykatu ja rantabulevardille pääsee kadun yli kävelemällä.
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2018

8/10 Hyvä

Marika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
This is a lovely hotel with good amenities & central location. The staff is very professional and friendly. Some of the rooms are not very soundproof, this was the only issue that we had. The most elegant way to start your day is eating breakfast in terrace, which has a lovely setting with a beatiful seaview.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018
Caroline Morauw vastasi 14.5.2018
Dear Marika, Thank you for your review following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. I am truly delighted to read how much you've enjoyed your time with us, especially your breakfast with its beautiful view of the Mediterranean Sea! We hope to welcome you back to our hotel during your future stays on the French Riviera. Best Regards, Caroline Morauw Communications Coordinator

8/10 Hyvä

Seppo, Helsinki

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihan ok hotelli keskeisellä sijainnilla
Hotelli on kivalla paikalla keskeisellä sijainnilla, helppo kävellen tutustua kaupungin nähtävyyksiin. Huoneen siisteys oli erittäin hyvä ja buffet aamiainen vertaansa vailla. Huone meren suuntaan 5 kerroksessa oli mainio, parvekkeella oli kiva kuunnella ja katsoa meren kuohuntaa. Huone oli yllättävän hiljainen yöaikaan, joten ympäristö ei häirinnyt yöunia. Jos pieniä miinuksia haluaa kertoa, niin huonepalvelu ei ihan ollut ajan tasalla asiakkaiden esittämien toiveiden osalta ja erillisessä WC-tilassa ei ole käsien pesuallasta, ehkä maan tapa. Suosittelen pienellä varauksella ja lähistöllä on samassa hintaluokassa hyviä vaihtoehtoja. Yhteenvetona siis 4+ joka olisi hotellin luokitukseen tähtien osalta lähempänä oikeaa, ihan ok.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2017
Marketing Communication Manager vastasi 12.1.2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write such nice comments following your stay at Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are truly delighted to read how much you enjoyed the comfort of your room and the sea view from your balcony. We are very touched as well by your kind words regarding the quality of our breakfast buffet and the central location of the hotel, which is perfect for exploring Nice and the French Riviera from Cannes to Monaco. We thank you for your feedback concerning the room service. Please be assured that this is essential for us in order to improve your future experience. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon for your future stays in Nice. Best regards, Floriane Malignon Marketing Communication Manager

8/10 Hyvä

Lisa

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 12.5.2024
Chère Lisa, merci d'avoir partagé votre avis avec la communauté Expedia. Nous sommes ravis de vous avoir accueilli au Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Sincères salutations.

10/10 Loistava

khalid, pasadena

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
very nice hotel and location is great
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 12.5.2024
Dear Khalid, thank you for sharing your opinion with the Expedia community. We are delighted to have welcomed you to the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerrranée. Yours sincerely

10/10 Loistava

Soubhi, Doha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice location and hotel but breakfast room need major improvement
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 2.5.2024
Dear Soubhi, thank you for choosing the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your stay on the French Riviera. We take good note of your feedback concerning breakfast in your room. Sincerly yours.

10/10 Loistava

JANE Margaret

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful stay at the Hyatt Regency. We were in town for the half marathon and this ended up being right near to the race start. We were also allowed a late check out, so we could shower and change after the race. The swimming pool was a real bonus.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 2.5.2024
Dear Madam Jane, we're delighted to have welcomed you to the half-marathon. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Marty

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 12.5.2024
Cher Marty, nous vous remercions d'avoir choisi le Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée à l'occasion de votre séjour sur la Côte d'Azur. Sincères salutations.

8/10 Hyvä

Dushyant

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Rooms are dated and if you don’t have an ocean view room it seems very claustrophobic at first and you may or may not get adjusted. Standing shower is tiny and bathrooms are dated. Overall very dark room we had requested ocean view but couldn’t get it.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 25.4.2024
Dear Dushyant, thank you for sharing your opinion with the Expedia community. Regarding your specific feedback on your room, please note that you have the option of booking a room with a view or a suite directly when making your reservation. Nevertheless, we are very sorry that your stay did not live up to your expectations. Sincerly yours.

10/10 Loistava

alexander, las vegas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location in the middle of everything
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 28.3.2024
Dear Alexander, thank you for sharing your review of the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted that our hotel lived up to your expectations. Sincerely yours.

10/10 Loistava

Todd M

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is just the loveliest hotel in all of Nice. My wife and I enjoyed our time here immensely. Very easy to get to Monaco, as and Cannes. The entire walkway and waterway of Nice is accessible so easily from the front of this hotel. The service is second to none. And our concierge, Antonio, Was a perfect guide to the city all week.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 21.3.2024
Dear Todd, thank you for sharing your review with the Expedia community. We are delighted to read all your compliments. I'll pass on your feedback to Antonio, who will be happy to read it. Sincerly yours.

8/10 Hyvä

Daniel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing breakfast buffet! The best!!
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 21.3.2024
Dear Daniel, thank you for sharing your review of our breakfast. Sincerly yours.

10/10 Loistava

John

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
High on our list is the pool- open all year, and until 9:30 p.m.- large and indoor/outdoor, with a view of the Med. Staff continue to be excellent. Superb 'upcycling' of this historic site- with the iconic Art Deco frontage onto the Promenade des Anglais and beach; good size rooms; great breakfast choice; well maintained and tuned grand piano- all combine for a relaxing and comfortable experence. Again- Happy guests- Well Done!
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 14.3.2024
Dear John, thank you for sharing your review of the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée with us. We are delighted to read all your compliments. Yours sincerely.

10/10 Loistava

Núbia

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 28.3.2024
Chère Nubia, merci d'avoir partagé votre avis à propos du Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Nous sommes heureux que notre hôtel ait été à la hauteur de vos attentes. Sincères salutations.

10/10 Loistava

Elizabeth

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This property is beautiful & is the perfect location! It is right across the main boardwalk - Palais des Anglais. It’s located close to numerous restaurants & plage beach clubs. It’s also 1 block from the pedestrian walk way & really close to Place Messena.
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 29.2.2024
Dear Elizabeth, thank you for choosing the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée for your stay on the French Riviera. We are delighted that the location of our hotel was convenient for you. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Kostiantyn, Belgrade

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Outstanding experience
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 29.2.2024
Dear Kostiantyn, we are delighted that our hotel has lived up to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Mustafa

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 29.2.2024
Cher Mustafa, nous vous remercions d'avoir choisi le Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée pour votre séjour. Sincères salutations.

8/10 Hyvä

Terri

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The staff were incredible! Nicholas and the front desk staff were great! Very pleased. There was a problem, customer in the lobby who was yelling and shouting. They were able to address his concerns. My bathroom was not cleaned though when I arrived. I did report it to staff.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 29.2.2024
Dear Terri, thank you for sharing your opinion about our hotel. We are delighted to read your compliments about our teams. I will pass on your feedback to Nicholas who will be happy to read it. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Quentin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 22.2.2024
Cher Quentin, nous vous remercions d'avoir partagé votre avis. Nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau à Nice.

10/10 Loistava

Leena

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Julien Renetaud - General Manager vastasi 29.2.2024
Chère Leena, merci d'avoir partagé votre avis à propos du Hyatt regency Nice Palais de la Méditerranée. Nous sommes ravis de vous avoir accueilli à l'occasion de votre séjour sur la Côte d'Azur. Sincères salutations.

10/10 Loistava

Ashley

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 15.2.2024
Dear Ashley, thank you for sharing your review of the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted to have welcomed you during your stay on the French Riviera. Sincerly yours.

2/10 Hirveä

DOMINIQUE

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 15.2.2024
Chère Dominique, merci d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes navrés que notre établissement n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Sachez que nous restons à votre entière disposition si vous avez besoin d'information complémentaire. Sincères salutations.

10/10 Loistava

YAZMIN

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente hotel, las habitaciones muy amplias, la habitación muy limpia y el personal muy amable. Muy bien ubicado
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 8.2.2024
Estimada Yazmin, gracias por compartir su reseña sobre el Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Estamos encantados de leer todos sus elogios sobre nuestras habitaciones y nuestro personal. Atentamente.

8/10 Hyvä

Thomas

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 8.2.2024
Cher Thomas, merci d'avoir partagé votre avis avec la communauté Expedia. Nous avons été heureux de vous accueillir au Hyatt Regency Palais de la Méditerranée. Sincères salutations.

10/10 Loistava

Lyudmila

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel, great location and perfect service
Yöpyi 8 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 8.2.2024
Dear Lyudmila, we are delighted to read your compliments about our hotel. Kind regards.

10/10 Loistava

Hadia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent location beautiful view!! Loved it!!
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 15.2.2024
Dear Hadia, thank you for sharing your opinion with the Expedia community. We are delighted to read your compliments. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Susie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the location and the view. Upgrade to ocean view was very much appreciated. Very kind staffs. Especially the lady who was the new Korean manager. We will be back.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 8.2.2024
Dear Susie, we are delighted to read your compliments. I'll pass on your feedback to Sojin, who was delighted to welcome you. Sincerly yours.

10/10 Loistava

Natalie

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 1.2.2024
Chère Natalie, merci d'avoir partagé votre avis à propos du Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Nous sommes ravis de vous avoir accueilli. Sincères salutations.

10/10 Loistava

Pier-Luc

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 25.1.2024
Cher Pier-Luc, merci d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes ravis de vous avoir accueilli au Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. Sincères salutations.

8/10 Hyvä

Michael

Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024
Julien Renetaud - General Manager vastasi 1.2.2024
Dear Natalie, thank you for sharing your review of the Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée. We are delighted to have welcomed you. Best regards.

10/10 Loistava

Hasmik

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 10.1.2024
Dear Asmik, thank you for sharing your review with us. We were delighted to welcome you to Nice. Kind regards.

8/10 Hyvä

Szilard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
A szálloda erősen felújításra szorul, a takarítás nagyon rutinszerű. Matrac, ágynemű jó minőségű. Nemzetközi viszonylatban a szálloda gyenge 4*-ot érdemelne. A személyzet profizmusa ellensúlyozza a hiányosságokat.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 10.1.2024
Kedves Szilárd, köszönjük, hogy megosztottad velünk a véleményedet. Sajnáljuk, hogy szállodánk nem felelt meg az Ön elvárásainak. Minden építő jellegű észrevétel segít minket a folyamatos fejlődésben. Tisztelettel.

10/10 Loistava

Hardeep, Cleveland

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was our 1st trip to Nice for a period of 4 days over the Christmas holiday and my family loved this hotel so much that my daughter wanted to write this review, which is enclosed below. "We loved it because it was very beautiful with all of the Christmas lights and the lovely beach only a few steps away. Electric scooters were rentable for a fun, convenient stroll. The front desk gave us ornaments to welcome us on our first day which was Christmas. In fact, we were upgraded to a Penthouse suite which was by far the nicest room we have ever stayed in. There was a real Christmas tree with ornaments and a gift; the tree smelled amazing, giving our room a holiday spirit. The bathtub was cavernous, enough to fit 3 people; it was so relaxing and there was no noise at night which made this very peaceful. I loved the unique pool and how you could swim both inside and outside so it wouldn't be cold for you. The property was dated but elegant and neat. The buffet breakfast had made to order omelettes, authentic pastries and breads, and a large spread of fruits and other dishes. The concierge was very helpful, helping guide us including some cool experiences and tours. This was our favorite place that we traveled to and the top 1 or 2 hotels we have stayed at in our lifetime! Our hearts miss the kind staff, chefs, room, and the unique smell of the lobby; it will be a memory to treasure for many years to come. Thank you to the wonderful staff for the unforgettable stay!
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 10.1.2024
Dear Hardeep, thank you for sharing your feedback with the Expedia community. We are delighted to read all your compliments and we are glad to see that our hotel lived up to your expectations. Your feedback is the best recognition for us. Sincerly yours

10/10 Loistava

ROBIN

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Julien Renetaud - General Manager vastasi 10.1.2024
Cher Robin, merci d'avoir pris le temps de partager votre avis à propos de votre séjour dans notre hôtel. Nous avons été ravis de vous accueillir. Sincères salutations