Ulkopuoli

Arvostelut: AC Porte Maillot Hotel

4 out of 5
AC Porte Maillot Hotel
6 Rue Gustave Charpentier, Paris, Paris

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 214 kautta 412 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 154 kautta 412 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 31 kautta 412 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 412 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 7 kautta 412 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Karoliina, Breda

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
If you come by car I can easily recommend this hotel as it is next to big road so it was easy to access and find. Clean hotel, not in the heart of the city center but few minutes walk to Porte Maillot metro station gives good access to Paris. Or if you like to walk you can walk all the way to Notre Dame and pop in to several places on your way (Arc de Triomphe, Champs Elysee, Louvre). You can have breakfast in the hotel (we didn't) but you can also find several places in the beginning of Avenue de la Grande Armee.

10/10 Loistava

Rob

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Enjoying our stay
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Thomas DA COSTA - General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Rob, We're delighted you enjoyed your stay with us, and would like to thank you for the excellent feedback ! Your satisfaction is our greatest reward and I'll be sure to share it with our teams personally.We look forward to welcoming you back soon !Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

10/10 Loistava

NANCY

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff friendly and very responsive. Nice place to stay
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Thomas DA COSTA - General Manager vastasi 16.4.2024
Dear Nandy, Many thanks for the superb rating of your stay and for your positive comments ! Your special mention of the friendliness and responsiveness of our staff means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon ! Kind regards,Thomas DA COSTAGeneral Manager

6/10 OK

Dennis

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
We called this property literally "the Hidden Hotel". It's location is hard to get on GPS, Maps, other apps Even Taxi Drivers couldn't find it. Directions would lead us down one way streets the wrong way. When we arrived, we found we had a room with a King Bed. I had reserved a twin bed room for my partner and myself. It was close to the Paris Metro but continually we would get lost in our comings and goings from this hotel property. The added area reconstruction did not help matters any at all.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Thomas DA COSTA - General Manager vastasi 12.10.2023
Dear Dennis, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are sorry to read that your stay in Paris did not quite live up to your expectations.We are surprised that your GPS did not find our property easily. In principle and with the address, it is easy to geolocate. As for finding your way out of the metro, we're sorry that it wasn't easy for you. As for the problem with the room allocation, we are once again sorry for the inconvenience caused. It seems to me that my team was very responsive and offered you another room, with a free upgrade. We hope to have the pleasure of welcoming you again the next time you are in Paris, and that this time everything is perfect!Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

10/10 Loistava

Najida

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Thomas DA COSTA - General Manager vastasi 12.10.2023
Dear Najida,Thank you very much for your excellent rating! Your satisfaction is our greatest reward.We hope you had a safe journey home.Kind regards, Thomas DA COSTAGeneral Manager

8/10 Hyvä

Liam

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
front Desk team vastasi 27.9.2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,Le front Desk

8/10 Hyvä

Ann-sophie

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
front Desk team vastasi 27.9.2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous évaluer sur Expedia à la suite de votre récent séjour à l’hôtel Ac Porte Maillot. Nous sommes ravis de voir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous et espérons vous accueillir très prochainement.Cordialement,

10/10 Loistava

Lauren

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was wonderful! The area was perfect! So many fabulous places to eat and shop and not too far from the center of Paris! Would definitely stay there again!
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2023
Front Desk Manager vastasi 11.6.2023
Dear Lauren,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.Looking forwards to welcoming you again soon.Sincerely,

6/10 OK

il

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
괜찮은 호텔이지만 가격이..
생드니에 있는 회의에 참석하기 위해 예약했는데, 괜찮은 호텔이기 했지만, 호텔에 비해 가격이 비싸게 느껴집니다. 조금 더 찾아볼 시간이 없었던 게 아쉽네요
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023
Front Desk Manager vastasi 10.5.2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.I am glad that you have enjoyed your stay in general. Nevertheless, I have passed your comments for the hotels management team concerning your comments and feelings that the Hotel is overpriced compared to the hotels to try to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such disappointments from occurring in the future.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.All my best regards,

10/10 Loistava

Michael

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
Front Desk Manager vastasi 3.5.2023
Dear Michael,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Reem Poulalion

8/10 Hyvä

Feleena

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A great hotel to stay especially to attend a conference nearby in the Palais de congress. Large room with a great view. Very clean and really comfortable bed. Easy walking distance to the metro and nearby shops and large park.Friendly and helpful staff.
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2023
Reem Poulalion vastasi 2.4.2023
Dear Feleena,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us at the AC Hotel Paris Porte Maillot .It is always encouraging to read positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Front Desk Manager

8/10 Hyvä

Zoi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023
Kaitlin SALOPAGIO vastasi 30.3.2023
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating and sharing your experience in our hotel.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.Best Regards,Kaitlin SalopagioFront Desk Supervisor

10/10 Loistava

Hannah

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tolles Hotel!
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
Front Desk Manager vastasi 16.3.2023
Dear Hannah,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.It is always encouraging to see positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders but exceeding the expectations of our valued guests.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Reem PoulalionFront Desk Manager

8/10 Hyvä

Isabelle

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
Front Desk Manager vastasi 29.1.2023
Dear Isabelle,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for rating your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.If you have any recommendations, you would like to share with us to better improve your rating in general to become 10/10 please feel free to contact me by email.Kindly note your rating has been shared with the hotel's Management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

8/10 Hyvä

Antonius

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel mit sehr gutem Preis-Leistungsverhältnis, gutem Zustand, sehr umfassendem Frühstück, guter Lage am Rand der Innenstadt und Parkmöglichkeit.
Front Desk Manager vastasi 12.1.2023
Dear Antonius,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your experiences with us during your recent stay at the AC Hotel Paris Porte Maillot.Your feedback and rating have been shared with hotels management team and staff as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences.Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We thank you for choosing to stay with us.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

2/10 Hirveä

Christophe

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Front Office Team vastasi 3.1.2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience lors de votre dernier séjour au AC Hotel Paris Porte Maillot. Vous fournir le niveau de qualité le plus haut dans l'hôtellerie est notre priorité numéro un et nous nous excusons sincèrement de n'avoir pas pu satisfaire vos attentes.Nous avons fait part de votre note et votre commentaire à la direction, qui se joint à nous et vous présente ses excuses par rapport à votre expérience et le ressenti qu'elle vous a laissé. Nous espérons que vous nous donnerez une deuxième chance lors d'un prochain séjour, au cours duquel nous nous assurerons que tout se passera au mieux. N'hésitez pas à me solliciter personnellement par email afin de vous garantir une expérience à la hauteur de vos attentes. Cordialement,

10/10 Loistava

BEN DRISS

8/10 Hyvä

Stephane

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bien placé pour les congrès
Très bon hôtel très bien situé pour les congrès dans lequel je séjourne chaque année. L’accueil et les différents services sont bons. Je trouve néanmoins que les chambres ont tendance à vieillir un peu (sol, miroir …)
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Alicia vastasi 23.11.2022
Bonjour Monsieur,Nous tenions à vous remercier pour votre retour.Nous prenons en compte vos observations et nous ne manquerons pas d'en informer nos supérieurs. Merci de votre fidélité, au plaisir de vous revoir l'année prochaine.Bien à vous

10/10 Loistava

Jacques

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Valet service could be provided for guests coming with cars so they don’t have to go to the remote parking entrance.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Alicia vastasi 7.11.2022
Good evening,First of all, we would like to thank you for staying with us and we hope you had a great stay.Also, thank you for your suggestion to improve the quality of our service.Best regards.The Front Desk Agent

8/10 Hyvä

Katja

Matkusti lemmikkien kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Sehr freundlicher Service.Für unseren kleinen Hund wurde nichts berechnet und wir haben einen Frühstückstisch etwas abseits eingedeckt bekommen, wo wir mit Hund sitzen konnten!
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Alicia vastasi 7.11.2022
Good evening,First of all we thank you for your feedback and we are delighted that your stay went well.We hope to see you and your dog again.Best regards,The Front Desk Agent

8/10 Hyvä

Alfred

Yöpyi 5 yötä elokuussa 2022

2/10 Hirveä

Sandra

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

10/10 Loistava

Kevin, Duncan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff was very helpful. We asked many questions about local dining, transportation to Versailles, etc and every person was knowledgeable and pleasant to work with.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

6/10 OK

arnold

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022

6/10 OK

Patrick

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

10/10 Loistava

HORALD

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The breakfast, the room
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Teitur

Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2022

4/10 Huono

Linsey

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The hotel was very clean, quiet, and the breakfast had many options. However the french pastries were never fresh. We didn't have any conditionner in the room, no shower cap or make up removal wipes, which is a bit disappointing for a four star hotel. The metro was a 10 minute walk away which was nice. I wouldn't recommend taking the bus or a car around the area during pick hours as you could get stuck in the same vicinity for 15 minutes because of traffic and constructions.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

fabrice

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

YOON JAE

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Shweta

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was exceptionally clean and all staff were very efficient and helpful.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Tuyet, Roswell

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Updated, modern decor. Good value for a nice Parisian hotel; I chose it for that reason (as a solo traveler) and to earn Marriott Bonvoy points. Best part is that it's only a 3-5 minute walk to the Port Maillot metro station which makes it convenient to easily go anywhere you want to in Paris.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2022

8/10 Hyvä

Sarah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bathroom too small. Area rug old. Insulation is poor and we can hear people talking in common areas.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021

10/10 Loistava

emmanuel

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Propreté et confort irréprochables
Hotel tres agréable, personnel accueillant. Le confort et la propreté de la chambre sont irréprochables. Merci.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2021

10/10 Loistava

Patrick

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Top hotel
Hotel agréable avec un staff tres pro! Tres bon rapport QP
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021

10/10 Loistava

JEAN-MICHEL

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2021

10/10 Loistava

David

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

David

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2021

8/10 Hyvä

Janice

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Goede ligging, nette wijk en maar 2 metrohaltes vd Eiffeltoren. Schone kamers, verzorgd hotel. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (uitleggen hoe te reizen, waar te eten etc) minpunt was dat je niet in het hotel kon lunchen, enkel uit de grijp apparaat in de lobby wat eten kopen. Hebben buiten gegeten, je kan het zo bont maken als je wil. Goed hotel, zeker een aanrader!
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Lotte

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super schoon en net hotel. Kamers zijn ruim genoeg en erg modern en straks ingericht, maar toch gezellig. Ruime douche en aparte wc. Zou het hotel zeker aanraden!
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Marius

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2021

8/10 Hyvä

Vanessa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bon sejour
Bon séjour, personnel sympathique dans l’ensemble. Bon rapport qualité prix
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2021

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021

8/10 Hyvä

Jeonghoon

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good condition of bedding and easy access to Metro! One of best for in and out to drive away to outskirts of Paris with free parking
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2021

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Service au top! axes d’améliorations suggérés
Le service est au top, et le staff aux petits soins, très agréable dans ce contexte Covid compliqué pour tous. Axes d’améliorations suggérés: un espace pour se restaurer à partir de livraisons de l’extérieur certes, mais ça évite de manger dans sa chambre. Vérifier la température des douches, pas assez chaudes, entre le tiède et le froid lors de ce séjour
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2021

6/10 OK

Jean Michel

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2021

8/10 Hyvä

Emilien

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2020

6/10 OK

Brian

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice place and staff but expensive for restricted
Great staff working very hard u der difficult conditions. Restrictions meant many services unavailable. We had a problem with the room thermostat so too hot.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2020

8/10 Hyvä

LAURENT

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Breakfast was so good. Also in great location for my needs
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020