2 sisäuima-allasta

Arvostelut: Grand Hotel Portorož – Lifeclass Hotels & Spa, Portorož

4 out of 5

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 108 kautta 272 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 119 kautta 272 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 32 kautta 272 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 9 kautta 272 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 4 kautta 272 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Kaius

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Guest Relations vastasi 12.8.2019
Dear Mr. Kaius, thank you for your positive review. We are delighted that you had a nice stay in Grand Hotel Portorož. We look forward to host you again. Kind regards, Guest Relations Officer

6/10 OK

Marko

Tilasin Sea View näkymän, mutta sain aika nuhjuisen huoneen huonolla näkymällä. Valitin huoneesta ja pahoittelivat asiaa. Järjestivät paremman huoneen tilalle. Kaiken kaikkiaan ihan OK hotelli. Slovenian mittapuun mukaan varmaan erinomainen. Sijainti on loistava ja henkilökunta mukavaa.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tanja

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Nettes Hotel, super Lage Qualität beim Frühstücksbuffett ok, Personal nicht sehr freundlich. Zimmer sauber und ok, aber die Matratzen sind ziemlich durchgelegen.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Veronica

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property was very centrally located to quite a few points of interest, namely, Piran and Lucija. We had friends/family in both cities. Both walkable. Excellent choices of shopping, grocery, and restaurants.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Los personal
Mnogo puta smo bili u ovom hotelu. Ovo je poslednji! Osoblje je ocajno, neljubaznost gde god se okrenes. U restoranu specijalna neljubaznost vecine zaposlenih. Naplacuju smestaj za dete, a za dorucak nisu hteli da nam daju ni jednu bananu!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Luca

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Michael

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Edward, EVANSTON

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Gennady

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We got upgrate to a one bedroom suit to 5 star Slovenia hotel located right next door. Very convenient location, beatiful comfortable beach lounges, nice service, great breakfast, convinient location. Excellent thermal spa
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

Marina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel befindet sich in erster Linie im Zentrum der Stadt Portoroz mit einem ausgezeichneten Spa. Parkplatz 12 Euro pro Tag. Gut ausgestatteter Strand, bequemer Zugang zum Meer. Das Personal an der Rezeption ist nicht besonderes gut vorbereitet, weshalb eine Reihe von Missverständnissen entstanden wäre. Das Personal des Hotels spricht überwiegend Englisch, nur ein par können Deutsch sprechen.
Yöpyi 9 yötä elokuussa 2023

6/10 OK

Severino

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Pulizie scarse,rientrati dalla spiaggia alle 18.00 la camera non era ancora stata fatta.Buffet colazione privo di alimenti senza lattosio (neanche un latte di soia) e niente senza glutine.Peccato
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Péter

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

6/10 OK

jose

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

4/10 Huono

Alessandro

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ho sempre avuto problemi con Expedia e mai più la utilizzerò. La struttura è obsoleta e inadeguata. La colazione indecente con prodotti di scarsa qualità. Il prezzo è esagerato per l’offerta del servizio.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Christian Renate

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Grundsätzlich in Ordnung
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Bruce

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Piergiorgio

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Un po’ datato Piscina e terme fuori servizio informazione assente all’atto delle prenotazione Personale gentile Colazione ottima è molto varia
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Karin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erholung pur
Der Urlaub war wieder wunderbar, haben uns sehr gut erholt, Waren bereits das zweite mal da und kommen sicher wieder
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Branimir

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

YVES

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nous avions réservé pour une chambre standard (4 nuitées) avec vue sur mer et avons été surclassés sans frais dans une suite somptueuse avec grande terrasse et vue sur mer Personnel remarquable très efficace et serviable comme ce serveur au restaurant grisonnant avec barbe er barbichette aux petits soins à notre table n° 52
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Steve

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

GERHARD FRANK

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023

10/10 Loistava

mauro

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

Alessandro

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Struttura molto pulita, accessibile a tutti i servizi (farmacia, negozi, ristoranti, noleggio biciclette...) camere pulite cambio asciugamani ottimo, comodo accesso alla spa, buono ristorante all'interno. Poca chiarezza nei prezzi della SPA e alcuni elementi del mobiglio un po' antiquati.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Konrad

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Bianca

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Guest Realtions Manager vastasi 13.3.2023
Gentile signora Bianca,Grazie per il Suo messaggio e il tempo che ci Ha dedicato e Ci Ha fatto sapere la Sua apprezzata opinione. La Sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbiate scelto LifeClass Hotels & Spa per le vacanze di quest'anno. Siamo molto felici che abbiate sperimentato e confermato per iscritto il nostro impegno e la nostra cura, che è sempre nostro desiderio evocare una bella e piacevole vacanza per ogni ospite, e che Li rimarrà nel suo piacevole ricordo per molto tempo dopo la partenza. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

6/10 OK

simonetta

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
Guest Realtions Manager vastasi 13.3.2023
Gentile Signora Simonetta,La ringraziamo per La Sua opinione. Ci fa piacere, che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le Sue vacanze, anche se questa volta non era tutto secondo i Suoi gusti. Abbiamo inteso la Sua percezione ben intenzionata come un messaggio positivo, poiché le Sue parole ci hanno dato una ventata di freschezza in più per poter essere ancora migliori. Ma abbiamo seriamente studiato tutte Le vostre percezioni e immediatamente informato tutti i Manager responsabili per organizzare l'organizzazione ei servizi ai nostri ospiti dell Grand Hotel Portorož. A tal fine, permetteteci di ringraziarvi ancora sinceramente per la vostra sincerità e fiducia. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Frantisek

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
The rooms are quite dusty, there are deposits of dust above the curtains. In terms of overall comfort, the hotel would need renovation. Especially the section with standard rooms. Pillows are like stone. I remember the times when the hotel was far better. The staff is nice, they do their best, but the decline in quality is obvious. Especially when it comes to category 4+. So, much better 3 star, than 4+.
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2023
Guest Realtions Manager vastasi 29.1.2023
Dear Mrs./Mr. Frantisek,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. We are glad that you chose LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. Thank you very much for the praise of the staff, which we were happy to share among our employees. Even if this time everything was not in accordance with your expectations, it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. In the future, we kindly ask you to confide in us your dissatisfaction during your stay, as it is difficult for us to help a guest after he has already traveled. Therefore, we sincerely thank you in the future. If we inadvertently hurt you in any way, we sincerely apologize. With your sincerity, we seriously considered all your perceptions and immediately informed all responsible Managers.We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukic.

10/10 Loistava

Kristal

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel veramente bello, la piscina non è caldissima, però si sta bene. L'area sauna e wellness è veramente magnifica, consiglio a tutti di visitarla, c'è anche un percorso di saune molto bello e innovativo da fare. Personale davvero disponibile e camere eccellenti: grandi, pulite e accoglienti.
Guest Realtions Manager vastasi 15.1.2023
Gentile signora Kristal,Grazie per il Suo messaggio e il tempo che ci Ha dedicato e Ci Ha fatto sapere la Sua apprezzata opinione. La Sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbiate scelto LifeClass Hotels & Spa per le vacanze di quest'anno. Siamo molto felici che abbiate sperimentato e confermato per iscritto il nostro impegno e la nostra cura, che è sempre nostro desiderio evocare una bella e piacevole vacanza per ogni ospite, e che Li rimarrà nel suo piacevole ricordo per molto tempo dopo la partenza. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož.. Sempre benvenuti. Cordiali Saluti.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

6/10 OK

Paola, Lombardia

10/10 Loistava

Bostjan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Short 3-day stay. Early check-in posible. Nice spa, good breakfast, friendly staff. In short, all what you expect from 4-star hotel.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Guest Realtions Manager vastasi 2.12.2022
Dear Mr. Boštjan,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you chose LifeClass Hotels & Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

4/10 Huono

Hannes

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022

8/10 Hyvä

Frantisek

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hotel needs reconstruction...
I like the place, I been there for many times... Anyhow, the Hotel needs reconstruction so badly. From the point of view of services, I remember the times, when Hotel was 5*, right now most services as well as equipment are on 3* level. Especially breakfast are really weak, cold scramble eggs and watery orange juice is too low standard for pretty high pricing out of the season. I assume, that manny of guests will return, because they are long time visitors as I'm. So they will return some how till day they not...
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2022
Guest Realtions Manager vastasi 9.10.2022
Dear Mr. Frantisek,Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. Even if this time everything was not in accordance with your expectations, it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We are glad that you chose LifeClass Hotels & Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host and pamper you again in the future in one of our six hotels. We recommend Mind Hotel Slovenia.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

10/10 Loistava

Lynne-Marie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Trip 2022 august
Great location. I thought pool was in the premises which was misleading. We had to walk to another hotel associated with this one. We had no towels available.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Realtions Manager vastasi 6.9.2022
Dear Mrs. Lynne-Marie MathieuThank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you chose LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož.Always welcome. With kind regards.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

10/10 Loistava

Davor

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 27.8.2022
Spoštovani gospod Davor,zahvaljujemo se Vam za Vaše sporočilo in čas, ki ste ga namenili in nam sporočili vaše cenjeno mnenje. Veliko nam pomeni vaše zaupanje. Veseli nas, da ste si za letošnji oddih izbrali LifeClass Hotels & Spa. Želimo Vam vse dobro in upamo, da vas v prihodnje ponovno gostimo v našem Grand Hotelu Portorož. Vedno dobrodošli. S prijaznimi pozdravi.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Mikhail

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pleasant stay, but...
Overall we had a pleasant stay, but a few things were disturbing. We booked a sea view room more than 8 months in advance, they allocated the worst possible room with very obstructed view. No beach towels, no kettle, very dated feel... Big positive is a free use of thermal pools, which we loved.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 27.8.2022
Dear Mr. Mikhail,Thank you very much for your positive opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels & Spa. We wish you many pleasures and happy moments in our lGrand Hotel Portorož.With kind regards. Always welcome.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 27.8.2022
Dear our guests,Thank you very much for your positive opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels & Spa. We wish you many pleasures and happy moments in our lGrand Hotel Portorož.With kind regards. Always welcome.Guest Relations Manager,Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Christine

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gute Lage des Hotels, Top Frühstücksbuffet, sauber Parkplatzsituation schlecht - zu weit weg mit Zusatzkosten verbunden
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Sehr geehrte Frau Christine, Vielen Dank für Ihre Nachricht und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre geschätzte Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie sich für Ihren diesjährigen Urlaub für LifeClass Hotels&Spa entschieden haben. Ihr Vertrauen bedeutet uns viel. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie in Zukunft wieder in unserem Grand Hotel Portorož begrüßen zu dürfen. Immer willkommen. Mit freundlichen Grüßen. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

10/10 Loistava

Reinhard

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Speisenangebot sehr vielfältig, ausgewogen und breit.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Sehr geehrte Frau Reinhard, Vielen Dank für Ihre Nachricht und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre geschätzte Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie sich für Ihren diesjährigen Urlaub für LifeClass Hotels&Spa entschieden haben. Ihr Vertrauen bedeutet uns viel. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie in Zukunft wieder in unserem Grand Hotel Portorož begrüßen zu dürfen. Immer willkommen. Mit freundlichen Grüßen. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Massimo

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Ritorno a Portorose 10 anni dopo ............
Hotel in cui siamo ritornati dopo una decina d'anni (all'epoca era 5 stelle, oggi 4); il tempo è passato: dieci anni fa era un hotel di lusso per l'epoca, oggi è rimasto fermo senza innovazioni; il viaggio era per motivi di svago; abbiamo optato per servizio di mezza pensione; la cena era tutta a Buffett con solo 2 primi fatti al momento. Qualità dei prodotti non sempre di ottima qualità. Servizio dei camerieri a volte molto efficiente, a volte "distratti". Molto buona la frutta, mentre i dolci da lasciar perdere. Molto valide le stanze con materassi comodi e servizio camere molto efficiente. Posizione dell'hotel molto favorevole; servizio spiaggia a pagamento. In generale il soggiorno è stato discreto ma le aspettative, vuoi per i ricordi, vuoi per la classe di Hotel, avrebbero potuto essere di maggior gratificazione.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Gentile signore Massimo, Grazie per il suo messaggio e per il suo tempo che ci ha dedicato e ci ha fatto sapere la sua preziosa opinione. La sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le sue vacanze di quest'anno. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož o in uno dei nostri sei hotel. Cordiali saluti. Sempre benvenuti. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Harald

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Susanne

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 16.8.2022
Dear Ms. Susanne, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

10/10 Loistava

Markus

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ruhiges und Sauberes Hotel mit gutem Frühstück. Die Matratzen müssten mal gewechselt werden. Sehr freundliches Personal.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 16.8.2022
Dear Mr. Markus, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Martin

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Christopher

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Super Lage! Altmodisch ausstattung...
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 16.8.2022
Dear Mr. Christoher, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. Your trust means a lot to us. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. We are very happy that you experienced and confirmed in writing our effort and care, that it is always our desire to conjure up a nice and pleasant vacation for every guest, which will remain in his pleasant memory long after his departure. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

6/10 OK

Martin

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Skuffende
Fin indtjekning, blev under indtjekning gjort opmærksom på at der ikke var pool på hotellet som beskrevet. Man skulle bruge pool på et andet hotel, poolen var lille og meget overfyldt. Maden på hotellet var ok men ikke særlig varieret..
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Dear Mr. Martin, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. Your trust means a lot to us. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Lucia

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La struttura è pulita e fornita di piscina di acqua termale. Il cibo ottimo, noi abbiamo scelto la mezza pensione, e devo dire che ci siamo trovati molto bene. Il personale gentile . Unica pecca il Wfi.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Gentile signora Lucia, Grazie per il suo messaggio e per il suo tempo che ci ha dedicato e ci ha fatto sapere la sua preziosa opinione. La sua fiducia significa molto per noi. Siamo lieti che abbia scelto LifeClass Hotels & Spa per le sue vacanze di quest'anno. Vi auguriamo tutto il meglio e speriamo di ospitarvi di nuovo in futuro nel nostro Grand Hotel Portorož o in uno dei nostri sei hotel. Cordiali saluti. Sempre benvenuti. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

8/10 Hyvä

Anita

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Werde wiederkommen!
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Sehr geehrte Frau Anita, Vielen Dank für Ihre Nachricht und die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns Ihre geschätzte Meinung mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie sich für Ihren diesjährigen Urlaub für LifeClass Hotels&Spa entschieden haben. Ihr Vertrauen bedeutet uns viel. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie in Zukunft wieder in unserem Grand Hotel Portorož begrüßen zu dürfen. Immer willkommen. Mit freundlichen Grüßen. Guest Relations Manager, Denis Lukić.

10/10 Loistava

Crina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022
Guest Relation Manager vastasi 14.8.2022
Dear Ms. Crina, Thank you for your message and the time you took to give us your valued opinion. We are glad that you have chosen LifeClass Hotels&Spa for this year's vacation. Your trust means a lot to us. We wish you all the best and hope to host you again in the future at our Grand Hotel Portorož. Always welcome. With kind regards. Guest Relations Manager, Denis Lukić.