Yksityinen ranta, maksullisia cabañoita, aurinkotuoleja, aurinkovarjoja

Arvostelut: Kempinski Palace Portoroz

5 out of 5

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 325 kautta 427 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 82 kautta 427 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 13 kautta 427 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 427 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 427 arvostelua" "

9,6/10

Siisteys

9,4/10

Henkilökunta ja palvelu

9,4/10

Palvelut/mukavuudet

9,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Josette

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Josette

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Sijainti
Loistava sijainti, ihana aamiainen
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
General Manager vastasi 26.4.2019
Dear Sijainti, thank you for taking the time to share your kind and positive comment with us regarding your recent experience at the Kempinski Palace Portorož. It has been a real pleasure to host you at our property as our guest and we are looking forward to hosting your next stay with us in the near future! Kind regards, Kai Behrens General Manager

8/10 Hyvä

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Hanna-Mari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017

10/10 Loistava

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ensiluokkainen perhematka
Loistoluokan hotelli Portorozin parhaalla paikalla. Hieman hinnakas, mutta tarjoaa luksusta ja hyvää palvelua koko rahalla. Hyvä palvelu on hienostunutta, asiat sujuvat kuin itsestään ilman päälleliimattua pönötystä. Jos suinkin tulee tilaisuus, niin tulemme varmasti uudestaan.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Andrey, Szentendre

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location in proximity to other tourist destination (like Piran); but service is below expectation
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Don

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Kempinski Palace Portorož vastasi 21.3.2024
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 Loistava

Roman, Ljubljana

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Andrea

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Sedef, Oakville

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice location…well mannered staff
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
KempinskiPalacePortoroz vastasi 23.10.2023
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Loistava

Bo Emil

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

massimo

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
KempinskiPalacePortoroz vastasi 5.10.2023
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Simon

Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Ryan

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

hayim

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

6/10 OK

hayim

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

ramon

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Crit, Austin

Matkusti kumppanin kanssa
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
Kempinski Palace Portoroz vastasi 19.7.2023
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Loistava

Vanessa

Matkusti lemmikkien kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Amazing concierge !
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Kempinski Palace Portorož vastasi 4.7.2023
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 Loistava

Johannes

Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

yeowon

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Nikola

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023
Kempinski Palace Portoroz vastasi 18.4.2023
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Loistava

Bálint

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
Kempinski Palace Portorož vastasi 20.4.2023
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Kempinski Palace Portorož vastasi 20.4.2023
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 Huono

Andreas

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kempinski Palace Portoroz vastasi 25.12.2022
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 Loistava

Oliver

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 13.11.2022
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 Loistava

Mirko

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
Kempinski Palace Portoroz vastasi 4.11.2022
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 Loistava

Akos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Highly recommended.
Kempinski Palace Portoroz vastasi 2.11.2022
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 Loistava

James, Scottsdale

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 30.10.2022
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 Loistava

Marija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alexandar was great during check-in
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 23.9.2022
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Georg

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 30.7.2022
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Sinisa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Martin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 30.7.2022
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Kris, Ketchum

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 28.6.2022
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 1.7.2022
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Thais

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 1.7.2022
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Jean-Robert

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Kristoffer

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022
Kempinski Palace Portoroz vastasi 23.9.2022
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

simonetta

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022

10/10 Loistava

John

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
this is a real 5 star hotel
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
KB vastasi 17.11.2021
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Mateja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Exellent
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2021
KB vastasi 9.11.2021
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

FRANCESCO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2021
KB vastasi 17.11.2021
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Mag Astrid

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
KB vastasi 17.11.2021
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Nelly

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021

8/10 Hyvä

Jozef

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2021
KB vastasi 10.8.2021
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 Loistava

Sarah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021
KB vastasi 6.8.2021
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 Hyvä

Keiji

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2021
Kempinski Palace Portoroz vastasi 3.1.2022
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 Loistava

ByeongJun

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021
KB vastasi 6.8.2021
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager