Majoituspaikan julkisivu illalla/yöllä

Arvostelut: Opera Hotel

4 out of 5
Opera Hotel
33 Raina Blvd, Riga

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 306 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 473 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 158 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 45 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 18 kautta 1000 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

7,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2020
T vastasi 8.4.2020
Dear Guest, Thank you for your opinion and review! BR Opera Hotel & Spa team

10/10 Loistava

Jukka

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mahtava sijainti
Hinta-laatu kohdillaan tässä hotellissa. Erinomainen sijainti, hyvä aamiainen ja kylpylä. Juna-, ratikka- ja bussi pysäkit todella lähellä.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Guest Relations Manager vastasi 11.3.2020
DearJukka. Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA, and highlighting our breakfast,SPA and good location. We look forward to welcoming you back among us on your next trip this way as it remains a pleasure to have you as our guest. Kind regards, Guest Relations Manager Alisa Alsevska

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Henkilökunta ja palvelu olivat hyvää tasoa, mutta yleisilme hotellissa kulunu ja vanha. SPA osasto oli tosi iso pettymys likainen, ahdas, kulunu ja saunan lauteet todella huonossa kunnossa!!! Huoneen lattia kulunu ja näkymähuoneesta (superiorhuone) toisen talon seinä heti ikkunasta katsottuna.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Inese Tiltiņa vastasi 27.2.2020
Dear Guest, It is nice to hear that you enjoyed the service at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement! We kindly noted. Hope to see you next time! Kind Regards, Jelena Jurkinska Front Office Supervisor

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli meidän mielestä hyvä. Hotelli muuten keskitasoa tai hiukan huonompi.4 tähteä liian korkea kyseiselle hotellille.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Valentins Vorobjovs vastasi 22.2.2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please accept our apologies that you left our hotel not being completely satisfied with our service. Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back, Kind Regards, Front Office | Valentins Vorobjovs

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli on aivan keskustassa, hyvä aamiainen (tee/kahvi, leipä, leikkeleet, puuro, jogurtti, lämpimät ruoat), huone oli puhdas ja iso yhdelle
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Opera Hotel&SPA team vastasi 17.1.2020
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions of our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

8/10 Hyvä

Jarno

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team vastasi 28.1.2020
Dear Jarno, Thank you for your positive feedback. Hope to see you soon! Best regards,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sänky oli hyvä, mutta tyynyt olivat aivan liian paksut. Pyysimme pienemmät tyynyt, jotka olivat aivan yhtä paksut kuin isommatkin.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Inese Tiltina vastasi 31.12.2019
Dear Guest, It is nice to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Thank you also for sharing your thoughts about our improvement. We kindly noted. Hope to see you next time! Kind Regards, Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team

10/10 Loistava

Terhi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Inese Tiltina | Opera Hotel & SPA team vastasi 28.1.2020
Dear Terhi, Thank you for your time to share your impressions on the product and services offered at Opera Hotel and SPA! The entire team of the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 2.1.2020
Dear Guest. Thank you for your feedback. We deeply apologize that you could not enjoy the stay completely. It would be nice if you could give us one more chance to prove our service. Hope to see you soon! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

6/10 OK

Veijo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 17.12.2019
DearVeijo. Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please accept our apologies that you left our hotel not being completely satisfied with our service. Please rest assured that we will do as much as we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back! Kind Regards, Opera Hotel & SPA team

6/10 OK

Jarkko

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Paksut tyynyt.
Muuten ok. Tyynyt liian paksuja.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 9.12.2019
Dear Jarkko. Thank you for your feedback. We deeply apologize that you could not enjoy the stay completely. Next time, please contact reception for any questions or queries, as most of them we can solve on spot. It would be nice if you could give us one more chance to prove our service. Hope to see you soon! Best regards, Opera Hotel&SPA team

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 25.11.2019
Dear Guest. Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please accept our apologies that you left our hotel not being completely satisfied with our service. Please rest assured that we will do as much as we can to improve our service. Looking forward to welcome you back!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 25.11.2019
Dear Guest. We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us soon!

8/10 Hyvä

Nanna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Opera Hotel&SPA team vastasi 25.11.2019
Dear Nanna, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Nikita Volkodajevs vastasi 9.10.2019
Dear Guest, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us soon! Sincerely, Nikita Volkodajevs| Front Office

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Aamiaisella puuro kylmää, vain sokeroitua jugurttia.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Opera Team vastasi 17.9.2019
Dear Guest, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again soon. It is very important for us to also know about unpleasant experience. Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service. We would be very glad if we could have one more chance to improve our service, so we are looking forward to welcome you back in our hotel. Sincerely, Arnolds Smits | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Peter

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2019
Opera Team vastasi 17.9.2019
Dear Guest, Greetings from Opera Hotel & SPA. It was a real pleasure for all of us in the hotel to welcome you as our guest and look after you during the course of the stay. Thank you also for taking the time to review your stay with us. We are very happy to note that you are satisfied with our hotel service, it is a wonderful motivator for the entire team. We look forward to welcoming you back! Sincerely, Arnolds Smits | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Anssi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Opera Team vastasi 17.9.2019
Dear Guest, Greetings from Opera Hotel & SPA. It was a real pleasure for all of us in the hotel to welcome you as our guest and look after you during the course of the stay. Thank you also for taking the time to review your stay with us. We are very happy to note that you are satisfied with our hotel service, it is a wonderful motivator for the entire team. We look forward to welcoming you back! Sincerely, Arnolds Smits | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Marko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva lomanen Riiassa
Hyvällä sijainnilla. Vaatimaton, mutta ihan siisti huone. Näkymät sisäpihalle neuvostonäkymillä. Rauhallinen.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Nikita Volkodajevs vastasi 2.10.2019
Dear Kiva lomanen Riiassa, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us soon! Sincerely, Nikita Volkodajevs | Front Office

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
palvelu oli loistavaa.olin oikein tyytyväinen lomaan kokonaisuudessa
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Lāsma Miklašonoka | Front Office vastasi 17.8.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Lāsma Miklašonoka | Front Office vastasi 31.7.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back,

8/10 Hyvä

Toomas, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
:)
Hyvä hotelli, vain ilmastointi puuttui
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Lāsma Miklašonoka | Front Office vastasi 31.7.2019
Dear Toomas, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back,

8/10 Hyvä

Elina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor vastasi 10.7.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Guest Relations Supervisor vastasi 7.7.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stayed 3 nights in superior. Staff ok, but room was hot and noisy, air condition didnt work. Room cleaning was poor, no toilet paper was brought😖 Sauna benches were totally broken, spa smelt like waste water, phone in the room was broken. Breakfast ok.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Guest Relations Supervisor vastasi 3.7.2019
Dear Guest, Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest again on your recent journey to our city. Thank you for your time to share invaluable feedback from your stay. Please also accept our sincere apologies for the various inconsistencies experienced. Do rest assured that as your well-being amongst us is extremely critical to us, I have taken the immediate reaction to discuss your comments in detail with our management that we can all work towards to achieve better service quality. Looking forward to welcome you back in our hotel, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Äiti&tytär, Suomi

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huone, sviitti, oli erityisen viehättävä ”vintillä”. Keskeinen sijainti mutta silti täysin rauhallinen; ikkunat sisäpihalle. Spa pieni mutta hyvin viihtyisä. Henkilökunta yrmeä, mutta tähän jo osittain totuttu useita kertoja Riiassa käyneinä. Ei yhtään ystävällistä sanaa: tervetuloa, viihdyittekö, mukavaa kotimatkaa, tervetuloa uudelleen ... loppuun asti oli myös sohlausta huoneesta; tilasimme taksin respasta lähtiessä ja se oli tilattu huoneelle 2xx vaikka huoneemme oli 5xx. Jos selviät ilman henkilökuntaa niin tämä on upea hotellirakennus. Aamiainen OK.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor vastasi 14.6.2019
Dear Guest, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again soon. It is very important for us to also know about unpleasant experience. Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service. We would be very glad if we could have one more chance to improve our service, so we are looking forward to welcome you back in our hotel. Sincerely, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, ilmastointie ei ollut joten huone oli melko kuuma.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Guest Relations Supervisor vastasi 8.6.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Please accept our apologies that you left our hotel not beeing satisfied with our service. Please rest assured that we will do us much us we can to improve our service. Looking forward to welcoming you back, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor vastasi 8.6.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcoming you back, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor vastasi 8.6.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions about our hotel. It was a real pleasure for all of us to welcome you as our guest. Looking forward to welcome you back, Sindija Eiduka | Guest Relations Supervisor

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Respan sekä ravintolan asiakaspalvelu aivan loistavaa. Spa osasto (saunat ja allas) eivät vastanneet täysin odotuksiani.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Adilya Mukhamedbaeva vastasi 25.4.2019
Dear Guest, While we are happy that you had an overall pleasant stay amongst us, it is regretted that we were unable to delight you with the Spa services and with due care and attention. Please rest assured that your well-being amongst us is extremely critical to us. The team joins me in wishing you a pleasant day ahead and awaits the pleasure of having you as our guest again sometime in the near future such that we can look after you more efficiently. Sincerely, Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
SPA ei vastannut odotuksia eikä ollut tasoltaan hotelliesitteen mukainen.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Adilya Mukhamedbaeva vastasi 25.4.2019
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions on the product and services on offer and the team at the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Sincerely, Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erinomainen sijainti. Ystävällinen ja nopea palvelu. Kaikki toimi hyvin. Sää olisi voinut olla parempi, josta kerroin myös heille.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Adilya Mukhamedbaeva vastasi 25.4.2019
Dear Guest, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations

8/10 Hyvä

Hannu, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti oli meille oopperan kävijöille erinomainen Hotelli oli rauhallinen ja palvelu pelasi Huone oli ihan OK, mutta wifi vähän katkeili välillä
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Adilya Mukhamedbaeva vastasi 25.4.2019
Dear Hannu, Thank you for your time to share your impressions on the product and services on offer and the team at the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Sincerely, Adilya Mukhamedbaeva / Guest Relations

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiljainen, kun huone oli sisäpihalle päin. Sinne näkymä nyt ei ollut kummoinen.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 24.2.2019
Dear Guest, Greetings from Opera Hotel & SPA and thank you for having been our guest again during your recent visit to the city. It is was indeed a pleasure to welcome you amongst us and to look after you over the course of the stay. The team joins me in wishing you a pleasant day ahead and awaits the pleasure of having you as our guest again sometime in the near future such that we can look after you more efficiently. Sincerely, Margarita Guščina Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kauniit huoneet ja loistava sijainti. Henkilökunta oli ystävällistä.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 20.2.2019
Dear Guest, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Timo, Kouvola

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvällä paikalla hyvä hotelli. Aamupala olisi voinut olla monipuolisempi.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 20.2.2019
Dear Timo, Thank you for your time to share your impressions on the product and services on offer and the team at the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Sincerely, Margarita Guščina Guest Relations Manager

10/10 Loistava

Marika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hieno hotelli hyvällä paikalla. Ystävällinen palvelu.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Marika, Thank you very much for your feedback! While we are happy that you had a pleasant stay at the hotel! The entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again as it will only be a delight. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Sonja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Sonja, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

6/10 OK

Janne

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Janne, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

juupajaapa

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
pesuhuoneessa haisi viemäri mutta oli se muuten siisti ja siivooja kävi ahkeraan
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear juupajaapa, Thank you very much for your feedback! While we are happy that you had a pleasant stay at the hotel, we deeply regret that you were inconvenienced owing to the smell from bathroom. Please rest assured that your well-being amongst us is extremely critical to us. With this, I have taken up your experiences with the concerned department managers such that we can undertake immediate corrective action. The entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again as it will only be a delight. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Guest, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
So called "Spa"
Reason we chose this hotel was spa but that was a disappointment : only small "Finnish" sauna (that was too dry, throwing water to the stones was forbidden), even smaller "steam room" (which was too cold and usually with no steam) and a small round pool (with only one "fountain"... with cold water). And one shower, which most of the time gave only freezing water... and drainage which did not take the water away from the floor... The room was OK, breakfast normal (same day to day)... nothing to remember..
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! While we are happy that you had a pleasant stay at the hotel, we deeply regret that you were inconvenienced owing to the SPA area and services. Please rest assured that your well-being amongst us is extremely critical to us.With this, I have taken up your experiences with the concerned department managers such that we can undertake immediate corrective action. The entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again as it will only be a delight. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Paavo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018
Margarita Guščina vastasi 5.2.2019
Dear Guest, Thanking you for having been our guest and the entire team joins me in looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Kind Regards, Margarita Guščina Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Margarita Guščina vastasi 30.12.2018
Dear Guest, Thank you for your time to share your impressions on the product and services on offer. We are looking forward to the pleasure of welcoming you back amongst us again sometime soon. Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Juhani

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Hyvä sijainti. Siisti, mutta samalla hieman kuluneet paikat. Ystävällinen henkilökunta. Suosittelen.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018
Margarita Guščina vastasi 20.12.2018
Dear Juhani, Thank you for your time to share your impressions on the product and services on offer and the team at the hotel is delighted to note that you have had a nice stay. We remain grateful for your comments as it will only serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

8/10 Hyvä

Hillevi

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huone oli iso ja viihtyisä. Aamupala perushyvä. Ns kylpylän saunat oli viileitä ja allas pieni. Henkilökunta oli ystävällistä siihen saakka, kun tulimme hakemaan säilytykseen uloskirjautuessa jättämiämme tavaroita - tällöin palvelu oli tylyä. Suosittelen kuitenkin lämpimästi - hyvä sijainti ja huone suht huokealla hinnalla!
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2018
Margarita Guščina vastasi 2.1.2019
Dear Hillevi, We are thrilled with the generosity of your feedback on your stay experience. Please also accept our sincere apologies for the various inconsistencies experienced. Do rest assured that as your well-being amongst us is extremely critical to us, I have taken the immediate liberty to discuss your comments in detail with my management colleagues such that we can all work towards ironing out all possible current creases. On behalf of the entire team, thank you for your kindness and all of us already look forward to having you back amongst us sometime real soon! Sincerely, Margarita Guščina, Guest Relations Manager

10/10 Loistava

Mika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvällä sijainnilla oleva, lähes uusi,siistit huoneet. Helppo liikkua jalkaisin. Aamupala myös hyvä. Vastaanotto / aulabaari todella pieni.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti ja hyvä aamupala
Hyvä sijainti ja hyvä aamupala . Siisti . Yhdenhengen huone aika pieni
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018