Aula

Arvostelut: Tribe Riga City Centre

3 out of 5
Tribe Riga City Centre
K. Valdemara iela 23, 23, Riga, RIX

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 154 kautta 357 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 162 kautta 357 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 32 kautta 357 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 357 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 3 kautta 357 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Sulevi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel
Hotel was very nice and quiet. Also breakfast was very good
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Tanya vastasi 30.10.2023
Dear Sulevi ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

10/10 Loistava

Janina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja tyylikäs hotelli. Mukava henkilökunta ja rauhallinen ympäristö. Sijaitsee lyhyen matkan päässä vanhasta kaupungista. Hotellin lähellä myös paljon hyviä ravintoloita. Onnistunut reissu kokonaisuudessaan. Pieni miinus ettei huoneessa ollut ilmastointia mutta ikkunan sai auki.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023
Terehova vastasi 16.8.2023
Hello Janina,Arvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja

10/10 Loistava

Pipsa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli
Saimme remontoidun huoneen ja se oli hieno! Palvelu ja ruoka olivat erinomaisia. Hotelli oli hyvällä paikalla ja parkkipaikkakin autolle löytyi sisäpihalta.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Terehova vastasi 16.8.2023
Hei PipsaArvostamme suuresti kommenttejasi Hotel Valdemars Rigassa oleskelustasi.On aina ilo saada positiivista palautetta. Jaan kommenttisi tiimimme kanssa. Olen varma, että tämä palaute toimii rohkaisuna koko henkilöstöllemme, kun pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluidemme laatua.Kiitos vielä kerran kokemuksesi jakamisesta, ja toivomme, että seuraava vierailusi on yhtä miellyttävä kuin edellinen.Lämpimät terveisetTanya TerehovaOperaation johtaja

8/10 Hyvä

Satu

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023
Terehova vastasi 16.8.2023
Dear Satu,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Valdemars Riga. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Warm regardsTanya TerehovaOperation manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Terehova vastasi 28.9.2022
Dear Anonymous,Thank you for your kind score, there is always room for improvement.Take care. Hope to see you soon in Hotel Valdemars Riga managed by AccorWarmest regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Hyvä

Riikka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022
Tanya Terehova vastasi 4.11.2022
Good afternoon Riikka,Thank you so much for spending some time to review and for you kind score you awarder Hotel Valdemars Riga managed by Accor.Hope to se you in the near future.Warm regards and hello from Riga.Thank you Tanya Terehova Operation manager

8/10 Hyvä

Joonas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä majoitus
Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla. Sauna oli ok ja poreallas oli kylmä.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022
Tanya Terehova vastasi 25.4.2022
Dear guest. Very pleased to read that your overall experience and stay was one of such high standards going on the scoring you gave the Hotel Valdemars to which we are very grateful. I am aware that you have highlighted a couple of issues which is great as we really do appreciate all feedback to help us develop our services and standards. Again, thank you for your kind review and feedback, we hope to welcome you back to us again very soon Tanya Terehova Operation Manager

10/10 Loistava

Mia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mahtava hotelli. Todella hyvä palvelu. Ravintola ja muut tilat todella hyvällä maulla sisustettu. Aamiainen, päiväkahvi leivonnaisineen ja iltaruokabuffet sisältyy hintaan. Täyskymppi!!!
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Lennart vastasi 14.2.2020
Hei Mia, kiitos niin paljon 10-10: stä! Rakastamme, kun vieraamme rakastavat meitä, ja toivomme todella näkevämme sinut tulevaisuudessa hotellissa. Erittäin lämmin vastaanotto meille. Kunnioittavasti, Lennart Lagnehag

10/10 Loistava

Pasi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti, loistava aamiaianen ja hyvä illallinen kuului hintaan.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Lennart vastasi 29.1.2020
Hei Pasi, kiitos paljon kauniista kommentteista ja 10 kymmenestä. Tervetuloa takaisin meihin. Kunnioittavasti, Lennart

8/10 Hyvä

Jaripekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sijainti, aamiainen ja henkilökunta kunnossa
Sijainti hyvä. Aamiainen runsas ja iltapala maukas. Ainut puute oli huono suihku, uusimisen tarpeessa.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Lennart vastasi 9.1.2020
Hei Jaripekka, kiitos siitä, että vietit lomaa lomalla, rakastamme kun vieraamme ovat olleet hyvällä vierailulla. Kuin sinä mainitset suihkun, tämä tietysti korjataan. Olen onnellinen siitä, että nautit aamiaisesta, sijainnista ja ystävällisestä henkilökunnastamme. Toivottavasti näemme taas ClarionCollection Hotel Valdemarsissa pian. Kunnioittavasti, Lennart

10/10 Loistava

Natalia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Отель расположен в центре города, в оченьь красивом здании. Номер чистый, завтраки и ужины отличные.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti rauhallinen, mutta lähellä keskustaa. Liikkuminen kävellen onnistui loistavasti.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Lennart vastasi 15.12.2019
Hei, kiitos paljon oleskelustasi ja ihanasta arvostelusta. Pidämme myös siitä, että ajattelet meillä olevan hiljainen mutta keskeinen ja loistava sijainti. Tervetuloa pian takaisin.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
loistava sijainti tälle vierailulle hyvä palvelu siisti
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Lennart vastasi 15.12.2019
Hei, kiitos ystävällisistä sanoista ja siitä, että pysyit kanssamme. me rakastamme onnellisia vieraita ja kuokkia, jonka avulla voimme toivottaa sinut takaisin pian takaisin Clarion Collection Hotel Valdemarsiin. Yours Truly, Lennart

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti,,rauhallinen huone, riittävä aamupala, iso plussa iltapäiväkahville ja illalliselle, ne kuului huoneen hintaan. Tykkäsin paikasta. Suosittelen👍
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Lennart vastasi 26.11.2019
Kiitos paljon ystävällisistä sanoista, jotka koskit äskettäistä oleskeluasi hotellissa. Toivomme vilpittömästi, että meillä on mahdollisuus toivottaa sinut takaisin meihin. Kunnioittavasti, Lennart

10/10 Loistava

Kristi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Lennart vastasi 1.11.2019
Hi Kristi, Thank you for the perfect score, we love happy guests and hope we get a chance to welcome you back.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti ja kaunis jugend-rakennus. Huoneemme oli pihalle päin, joten melu ei haitannut. Huoneen hintaan olisi kuulunut välipaloja ja päivällinen, mutta niitä emme nauttineet, koska olimme kaikki päivät kaupungilla. Huonoa oli se, että sinällään hyvä aamiainen oli tismalleen sama koko viikon. Pientä vaihtelua olisi kaivannut.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2019
Tanya Terehova vastasi 4.11.2022
Very pleased to read that your overall experience and stay was one of such high standards going on the scoring you gave the Hotel Valdemars Riga managed by Accor to which we are very grateful.I am aware that you have highlighted a couple of issues which is great as we really do appreciate all feedback to help us develop our services and standards.Again, thank you for your kind review and feedback, we hope to welcome you back to us again very soon.Thank you Warm regards Tanya Terehova

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Pidin mutkattomasta palvelusta,puhuttiin muutakin kuin englantia.Rauhallinen tunnelma.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Tanya Terehova vastasi 4.11.2022
Hello,Erittäin iloinen lukea, että kokonaiskokemuksesi ja oleskelusi oli yksi niin korkeatasoisista pisteistä, jotka annoit Accorin hallinnoimalle Hotel Valdemars Rigalle, mistä olemme erittäin kiitollisia.Tiedän, että olet korostanut muutamaa asiaa, mikä on hienoa, sillä arvostamme todella kaikkea palautetta, joka auttaa meitä kehittämään palveluitamme ja standardejamme.Kiitos vielä kerran ystävällisestä arvostelustasi ja palautteestasi. Toivomme saavamme sinut takaisin meille hyvin pian.Warm regards Tanya Terehova Operation manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Lennart vastasi 22.7.2019
Thank you for leaving a score here on Expedia, we hope to see you back again. Yours Truly, Lennart

6/10 OK

Linda

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Lennart vastasi 8.7.2019
Hi Linda, Thank you for the review, please provide constructive feedback, as only then we know what of your expectations we didn't fulfill. Have a great summer! Your Truly, Lennart Lagnehag - General Manager

8/10 Hyvä

Matti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Lennart vastasi 21.6.2019
H Mati, Thank you for staying with us and rating our hotel. wishing you a great summer. Yours Truly, Lennart

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Lennart vastasi 18.6.2019
Thank you for your review. Yours Truly, Lennart Lagnehag

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Palvelu ei aina ollut kummoista, riippui kuka sattui palvelemaan. Huone aikansa elänyt. Aamiainen ihan ok, mutta aika moni asia loppui kesken vaikka ei ollut ruuhkaa . Aula, aulabaari ja ruokasali viihtyisiä .
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Tanya Terehova vastasi 4.11.2022
Hello,Just messaging you back to say thank you for your time spent reviewing our Hotel and a special thank you for your kind scoring you gave while filling out the review.I know that highlighted a bit of work to do with our team but hopefully on your next visit to us we can try and make your experience a 5-star one.We are very grateful for the scoring and feedback, thank you once again,Thank you Warm regards Tanya Terehova Operation manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
Lennart vastasi 16.11.2018
Thank you for rating our hotel.

8/10 Hyvä

Jani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
Lennart vastasi 19.11.2018
Thank you for the 4 star rating

8/10 Hyvä

Mika

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Lennart vastasi 4.10.2018
Thank you for the 4 star review Mika :)

10/10 Loistava

Riitta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viihtyisä hotelli hyvällä paikalla
Siisti, mukava ja rauhallinen hotelli. Huoneemme oli sisäpihalle, joten ei liikenteen melua. Aamiainen kohtuullisen hyvä, päivällinen peruspöperöä, yhtenä päivänä tosi hyvää, kun grillattiin ulkona. Lisäbonuksena päivällä oli vohveleiden paistoa. Hotellin sijainti lyhyen kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2017
Thank you so much for the perfect rating . we love when we get it right, and cannot wait to welcome you back to Clarion Collection Valdemars and beautiful Riga

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huoneen kunto ja taso eivät vastanneet odotuksia. Kiva hotelli muuten, mutta huone (sviitti) oli odotettuun tasoon nähden pettymys. Huoneen sijainti 2. kerroksessa ja kadun puolella aiheutti huoneeseen melua ja huoneen kuluneisuus (erityisesti kylpyhuoneen huono kunto) ei vastannut sviitin tasoa. Muuten hotelli oli kohtalaisen mukava, aamiainen hyvä ja yleiset alueet siistit ja tyylikkäät.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Päivi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perushotelli jossa todella mukava henkilökunta.
Hyvä hotelli lähellä vanhaa kaupunkia. Hyvät kulkuyhteydet.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erityisen edullinen
Viime hetken varaus onnistui. Aamupala ja kevyt päivällinen sisältyivät hintaa. Erinomainen sijainti.

8/10 Hyvä

Olli, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä vastine hinnalle
Hieno hotelli, jossa hyvä ja ystävällinen palvelu. Huonehintaan sisältynyt illallinen oli tervetullut. Huoneen ikkuna oli portaiden vieressä, joten ikkunaa ja verhoja täytyi pitää kiinni.

8/10 Hyvä

Joni T.

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Uusivuosi
Todella hyvä hotelli kaikin puolin. Hyvä sijainti, kohtuullinen hinta, hyvät palvelut. Hintaan kuului aamiainen, iltapäivällä pientä naposteltavaa ja kunnon iltapala, joka oli kyllä iso plussa! Ainoa miinus suihkusta, joka voisi toimia hieman paremmin mutta kyllä sen kanssa pärjäsi aivan hyvin silti. Kannattaa majoittua täällä!

8/10 Hyvä

TeeHooTee

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Mukava paikka.
Oikein mukava hotelli vanhassa rakennuksessa mutta on remontoitu. Perus aamupala, päivällä oli välipalaa ja illalla kevyt puffetillallinen, ja kaikki kuului huoneen hintaan. Rauhallinen sijainti, ei melua mutta silti kävelymatkan päässä suunnilleen kaikesta. Sijaitsee vanhan kaupungin laidalla. Kaikki palvelut hotellilla toimi kuin unelma. Oli myös ihan mukava höyrysauna ja kuntosali. Poreallasta mainostetaan netissä mutta se oli purettu pois. Henkilökunta todella ystävällistä. Wifi yhteys toimi täysin moitteetta.

10/10 Loistava

alfa romeo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
LOMA
KOLMAS KERTA, AINA YHTÄ IHANA HOTELLI, SEKÄ AAMUPALA

8/10 Hyvä

Markus, Nokia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Suosittelen
Suosittelen, ainoa miinus on ilmastoinnin puute, mutta jos ei satu oleen liikkeellä helleaikaan ei tuo puute haittaa.

8/10 Hyvä

markus, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
suosittelen
Hyvällä sijainnilla ja rauhallisella alueella. Ainoa negatiivinen asia on ilmastoinnin puute kun sattui olemaan hellesää. Suuri plussa maksuttomasta illallisesta.

10/10 Loistava

Jouko, Lahti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Edulliset golf-paketit.
Hyvällä paikalla. Erinomainen hinta-laatu suhde. Edulliset golf-paketit.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hotelli Valdemars
Hotelin sijainti on hyvä, lähellä vanhaa kaupunkia. Lentokentältä pääsee lentokenttätaksibussilla. Aamiainen riittävän hyvä, huoneen varustelutaso on niukahko. Rakennus sinänsä on tyylikas vanha arvorakennus. Varustelutasoltaan perushotelli, hinta-laatusuhteltaan hyvä.

6/10 OK

Hexxi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Rauhaa hakevan paikka.
Rauhallinen,siisti ja aivan kohtuullinen ruoka. Vähän syrjäinen sijainti vanhan kaupunkiin nähden.

10/10 Loistava

alfa romeo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
kuin kotona
ruoka erittäin hyvää, aamupala paras mitä missään muussa hotellissa esim suomessa

8/10 Hyvä

Jone 1960

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hinta/laatu ok
Sijainti kävelymatkan päässä vanhasta kaupungista. Aamiainen oli tavanomainen mutta ok.

10/10 Loistava

Sami

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellin sijainti oli hyvä - kävelyetäisyydellä vanhasta kaupungista. Olimme varanneet Superior huoneen mutta saapuessamme meidät upgreidattiin Sviittiin. Sviitissä oli makuuhuone (ikkuna sisäpihalle), olohuone sekä parveke kadulle päin. Varsin hyvä huone. Aamupala sekä päivällinen olivat loistavat huomioiden se, että ne sisältyvät huonehintaan. Myös iltapäivän pannukakkuja tuli maistettua.

8/10 Hyvä

Vesa, Haparanda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä aamupala/päivällinen.Lähellä kaikkea.Hyvä ilmastointi.Kaikinpuolin viihtyisä.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Valdemars-hotellin sijainti hyvä
Valdemars-hotellin sijainti hyvä, aamiainen ja illallinen todella hyvät. Rauhallinen hotelli, suosittelemme kaikille.

8/10 Hyvä

Julia

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Christian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Micael

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Tanya vastasi 8.12.2023
Dear Micael ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you.See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director

10/10 Loistava

Kristina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
All was great as usual; quiet, warm, comfortable beds. New renovated rooms look amazing. Thank you!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Tanya vastasi 8.12.2023
Dear Kristina ,Would like to thank you for your time that you spend while reviewing the hotel and for your kind score that you awarded us.It is always nice to receive a positive feedback and see that we doing a great job and we have good product and service.It is always room for improvement.We are hope to see you back to us for new experience, when we finish the bar and restaurant renovation.Thank you. See you again.Warm regardsTanya TerehovaHotel director