Aamiainen, lounas ja illallinen; kansainvälinen keittiö

Arvostelut: Hilton Rotterdam

5 out of 5
Hilton Rotterdam
Weena 10, Rotterdam

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 599 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 293 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 62 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 24 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 23 kautta 1001 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Normitason hotelli
Hieman vanhentuneen oloinen (ulkopuolelta) Hilton-hotelliksi. Sisältä ihan siisti, paitsi että kylpyhuoneessa tuntui jonkin verran homeen hajua. Aamiainen perusbuffet, samoin kuntosali sellainen kun hotelleissa yleensä. Viittä tähteä hotelli ei ansaitse, neljän tähden palvelut keskimäärin. Ei esim. saunaa tai spa-tiloja.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Karin vastasi 27.12.2023
Dear Guest,Thank you so much for sharing your feedback with us.Happy to see you rated your stay with an 8.We appreciate you taking your time to share your findings regarding our facilities.My apologies the quality of our hotel did not meet your expectations. We hope to welcome you back to Hilton Rotterdam in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2022
Karin vastasi 17.1.2023
Dear guest,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Hyvä

Marja-Leena

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä
Hotellin sijainti oli erinomainen. Varaus tehty aamiaisella, mutta sitä tietoa ei heillä ollut eikä sitä, että olin pyytänyt tyttäreni huoneen lähellemme. Yövyimme 3 yötä ja toisena päivänä ei oltu siivottu kumpaakaan huonetta 3 kerroksessa .
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2021
karin vastasi 24.9.2021
Dear Marja, Thank you very much for your review and stay in Hilton Rotterdam. My apologies your rooms were not situated close to each other. I hope next time we can make this up. Looking forward to welcoming you soon. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 Hyvä

Ville

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good quality hotel
Good quality hotel and really nice and friendly hotel staff.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
karin vastasi 24.1.2020
Dear Ville, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great place for weekend vacations
Big and clean room. Everything works very well. Good location near railway station and shopping streets!
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
karin vastasi 17.10.2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Jarkko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
karin vastasi 22.7.2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for you kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

6/10 OK

Emilia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
New elevators urgently needed
Hilton really needs to invest into a new and better elevators. Their Itis- Elevators were really loud, we had to change rooms in the middle of the night due to the noises. The elevators were not able to handle busy day traffic. Breakfast was good quality, little narrow selection. Room clean and tidy, nice design.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Front Office Manager vastasi 11.4.2019
Dear Emilia, I am sorry to see that you have not overall enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. Thank you very much for your feedback concerning the elevators and breakfast, I will make sure you words will be shared with the concerning departments. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Kristel Boersen, Front Office Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Viikonloppuvierailu
Tytär vaihdossa Rotterdamissa. Erinomainen aamiainen ja palvelu hyvä. Sijainti lähellä ostoskeskusta. Hotellihuoneet vanhanaikaiset.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Front Office Manager vastasi 11.4.2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us, thank you for your kinds words. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Kristel Boersen Front Office Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good choice
Good hotel with clean and nice room. Valet parking doesn’t work. You need to wait and wait.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2018
karin vastasi 15.8.2018
Dear guest, I am pleased to see you've enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. I am sorry the valet was not up to your speed due to a closed road near the hotel. We look forward to welcome you back. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Hyvä

Jouni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok but not excellent
Everything was ok, but room was not nice than I expected in comparison to price.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2018
karin vastasi 22.5.2018
Dear Jouni, thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. Please be advised that we have various rates depending on the season, and often special deals. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel, Huge Suite
Huge suite.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2017
Karin vastasi 4.12.2017
Dear guest, great to see you enjoyed your stay in our suite. We look forward to welcoming you back at Hilton Rotterdam in the near future. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Hyvä

Heikki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice old hotel and situated nicely
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2017
Karin vastasi 4.12.2017
Dear Heikki, thank you so much for your nice review on Hilton Rotterdam. We're looking foward to welcoming you back to us in the near future. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Todella ystävällinen ja avulias henkilökunta. Mahtava aamiainen. Hotelli hieman kulahtanut, mutta yleisilmeeltään siisti.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2017
Karin vastasi 13.10.2017
Dear guest, thank you so much for your great review. I am pleased to know you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back at Hilton Rotterdam. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 Loistava

Jarkko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Everything was as expexted. A high class Hilton quality. Also breakfast was perfect.
General Manager vastasi 22.12.2016
Dear guest, thank you so much for your nice words on Hilton Rotterdam. I am pleased to see you've enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back, with kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 Hyvä

Anna-Maija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti
Hotelli oli ihan mukava, mutta kaipaa uusimista, ikä / kuluminen näkyy. Baarissa oli liian vähän henkilökuntaa.
General Manager vastasi 29.11.2016
Dear guest, thank you for your kind review. I am glad to see you like the recent renovation of the hotel. Looking forward to welcome you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

6/10 OK

Juha

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Nice city hotel for a short visit. A bit like visiting 70's or 80's Hilton again.
General Manager vastasi 31.10.2016
Dear guest, I am pleased to see you have enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. As we recently renovated the hotel completely, there is nothing 70s or 80s about this hotel anymore we think, but we assume you made us a compliment! Looking forward to welcome you back, kind regards, Karin van den Berg - General Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Expensive wifi connection.

10/10 Loistava

Anibal, Fredericksburg

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had a stay here, convinience to the tram, train station,
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
karin vastasi 22.5.2024
Dear guest,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

6/10 OK

christopher

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
The property is used by Holland America which our friends were with. There was no information or assistance to find tourist information on the area
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Jessica Piercy vastasi 7.5.2024
Dear ChristopherThank you for sharing your feedback with us. Our Front Desk team are available 24/7 to give tourist information about the area. We will make sure our local experts are more visible going forward. Hope to welcome you again soon!

10/10 Loistava

Robert

Good location, friendly staff
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Jessica vastasi 10.5.2024
Thank you for the great review. We hope to welcome you again soon!

10/10 Loistava

soo me

excellent
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
karin vastasi 16.4.2024
Dear guest,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Jose

Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
karin vastasi 23.4.2024
Dear Mr. Jose,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Yunming

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
非常好
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
karin vastasi 26.3.2024
Dear Mr/s. Yunming,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

4/10 Huono

Rob

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
karin vastasi 26.3.2024
Dear Mr. Rob,I am sorry to see that you have not enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We strive to exceed the expectations of all of our guests and deliver an excellent stay. From your score, I can conclude that we did not at all “make a difference”. We really would appreciate it if you could provide us with your feedback so we can make an effort to perform on the excellence level of guest experience we strive for.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

6/10 OK

Julieta

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rooms dont look like they advertised on expedia. I was a bit disappointed
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
karin vastasi 19.3.2024
Dear Ms. Julieta,Thank you for sharing your feedback with me and sorry to read you were disappointed in the rooms. If you wish to provide more feedback regarding this , please let me know so I can follow up.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Julieta

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Hotel rooms doesnt look like the website. I was a bit disappointed
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
karin vastasi 11.3.2024
Dear Julieta,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.Very sorry to read you were disappointed in the rooms.It would be helpful if you can share what exactly was not according to the pictures of the website, in order for us to update whenever necessary.Looking forward to hear from you.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Patrick

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
karin vastasi 22.3.2024
Dear Mr. Patrick, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Jason

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
So close to the train station.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
karin vastasi 26.2.2024
Dear Mr. Jason,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.Happy to read you enjoyed the location.We look forward to welcoming you back.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

6/10 OK

Marcos

Liikematkailija
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
karin vastasi 23.2.2024
Dear Mr. Marcos,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.From your score I understand that you were not completely satisfied. Should you want to share any feedback, please let us know.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
we were a larger group at a conference and were served a three-course dinner which was really bad. Among other things dry chicken and totally tasteless
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
karin vastasi 23.2.2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback regarding your stay in Hilton Rotterdam. Very sorry to read the dinner did not meet your expectations and my apologies for this inconvenience. I will follow up with the Chef and hope to welcome you back in the future.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Valérie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
karin vastasi 20.2.2024
Dear Ms. Valerie,Thank you for your review and score regarding your stay in Hilton Rotterdam.We hope to welcome you back.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

4/10 Huono

Carl

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Poor from start to finish..
Poor from start to finish.. Waiting to check in.. Room was near the lift so constant droning noise from that. No shower gel ..(We asked they didn't fill) they failed to fill. Then after a day at work, cam eback, they didn't clean the room even though we put out the 'service' tag.. They then tried to say that we had asked for toilet roll and had a the 'do not disturb' sign on.. basically calling me a liar..
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
karin vastasi 16.2.2024
Dear Mr. Carl,Thank you for sharing your feedback regarding your stay in Hilton Rotterdam. So very sorry to read you have had this experience in the hotel, my sincerest apologies. I will follow up with my team and hope to welcome you back in the future so we can improve your impression. Please do not hesitate to let me know whenever you arrive, so I can prepare your stay with the team.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Annemiek

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
karin vastasi 22.3.2024
Dear Ms. Annemiek,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Charles

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Karin vastasi 30.1.2024
Dear Mr. Charles,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam.I am pleased to see you rated your stay with a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

6/10 OK

F.M.

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
karin vastasi 22.3.2024
Dear guest,Many thanks for sharing your rating.We hope you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Esmee

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Karin vastasi 23.1.2024
Dear Ms. Esmee,Thank you so much for your great review on your stay with us!Happy to see you rated us with 4 out of 5 stars and you overall enjoyed your stay.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth 5-stars, please do not hesitate to let us know.We are looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Karin vastasi 15.1.2024
Dear David,Thank you so much for your amazing review.Great to see you had a most enjoyable stay with us and you rated it with 5stars!We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Karin vastasi 16.1.2024
Dear Guest,Thank you so much for your great review.I am happy to know you enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

younsook

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Karin vastasi 10.1.2024
Dear Guest,Thank you so much for your review.It is a pleasure to know you had a most enjoyable stay with us.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

Lars

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Das Bad ist sehr in die Jahre gekommen!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Karin vastasi 9.1.2024
Dear Mr. Lars,Thank you for sharing your feedback regarding your last stay.It is a pleasure to see you rated your stay with a 4 out of 5.I want to thank you for your feedback; this helps us very much too continuously improve our services.We are looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

margot

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Karin vastasi 9.1.2024
Dear Ms. Margot,Thank you for your review.It is great to see you overall enjoyed your stay with us.If you have any suggestions on how we could make your next stay worth a 10, please do not hesitate to let me know.We are looking forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Alino

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Top service
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Karin vastasi 27.12.2023
Dear Mr/s. Alino,Thank you for your great review.Pleased to know you rated your stay a 10 out of 10!We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Satwant

all good, friendly staff
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Karin vastasi 19.12.2023
Dear Mr/s. Satwant,Thank you so much for your great review.I am happy to read you fully enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back to Hilton Rotterdam.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Lily

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Reception staff, rooms.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Karin vastasi 19.12.2023
Dear Ms. Lily,Thank you so much for your 5* review on Hilton Rotterdam.I am happy to read you were very satisfied with our Front Desk team and your room.We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Rob

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fijne kamer van alle gemakken voorzien
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Karin vastasi 19.12.2023
Beste Meneer Rob,Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.Het verheugt ons te lezen dat uw verblijf geheel naar wens was.We zien ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

8/10 Hyvä

nimrod

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good location. Rooms are a bit small for 5* as they claim. Basic Breakfast
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
karin vastasi 7.12.2023
Dear Nimrod,Thank you for sharing your review on Hilton Rotterdam.Great to receive your feedback and hope to welcome you back in the future.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Fenneke

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Als we in Rotterdam zijn voor een concert is dit ons voorkeurshotel. Lekker dichtbij het centrum om een hapje te eten en daarna met de metro naar de Ahoy.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
karin vastasi 5.12.2023
Beste Mevrouw Fenneke,Bedankt voor het delen van uw beoordeling en fijn om te lezen dat wij uw voorkeurshotel zijn.We kijken uit naar het volgend verblijf.Met vriendelijke groet,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

HERMAN OTTO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
great place to stay with good money value
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
karin vastasi 5.12.2023
Dear Mr. Otto,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam and your kind feedback.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 Loistava

Martina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very well located, clean, nice rooms in the center of Rotterdam!
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
karin vastasi 5.12.2023
Dear Ms. Martina,Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 Loistava

Sherif

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
karin vastasi 5.12.2023
Dear Mr/s. Sherif,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager