Hotel Miramar Singapore
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 3 ravintolaa ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Robertson Walk (ostoskeskus)
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Hotel Miramar Singapore valokuvagalleria





Arvostelut
7,8 kautta 10.
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 322 €
sisältää verot ja maksut
18.8.–19.8.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone (yksi tai kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen deluxe-huone (yksi tai kaksi sänkyä)
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(8 arvostelua)
Kohokohdat
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
Taulutelevisio
Pimennysverhot
Erillinen makuuhuone
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Saatat pitää myös näistä

W Singapore - Sentosa Cove
Sentosasaari
- Uima-allas
- All inclusive
- Kylpylä
- Lastenallas
9.2 kautta 10, Upea, 1 003 arvostelua
Hinta on 289 €
sisältää verot ja maksut
28.8.–29.8.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

401 Havelock Road, Singapore, 169631
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Furama RiverFront
Furama RiverFront
- Uima-allas
- Lastenallas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
7.8 kautta 10, Hyvä, 1 336 arvostelua
Hinta on 96 €
sisältää verot ja maksut
4.9.–5.9.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu täydestä aamiaisesta: noin 35 SGD aikuisille ja 35 SGD lapsille
- Lisävuode: 85.0 SGD per päivä
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, mobiilimaksut ja käteisen.
Mobiilimaksuvaihtoehtoihin kuuluu: PayNow
Meluttomia huoneita ei voida taata
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin ja palovaroitin
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Uima-allasta voi käyttää klo 7.00–21.00.
Hierontapalvelut ja kylpylähoidot tulee varata etukäteen. Varauksen voi tehdä ottamalla majoituspaikkaan yhteyttä ennen saapumista soittamalla varausvahvistuksessa olevaan numeroon.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.
Pysäköintialueella on korkeusrajoituksia
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Miramar Singapore
Miramar Hotel Singapore
Miramar Singapore
Miramar Singapore Hotel
Singapore Hotel Miramar
Singapore Miramar
Singapore Miramar Hotel
Hotel Miramar Singapore
Hotel Miramar Singapore Hotel
Usein kysytyt kysymykset
Hotel Miramar Singapore – arvostelut
Arvostelut
7,8
Hyvä
8,0/10
Siisteys
8,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
7,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
1.3.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2020
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
2.7.2017
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotellin remontti työt
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2017
8/10 Hyvä
Pekka
18.4.2016
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pekka
8/10 Hyvä
Antti, Sotkamo
7.8.2015
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Antti
8/10 Hyvä
Tony
27.3.2015
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tony
8/10 Hyvä
Jung Hyun, lubbock
22.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jung Hyun
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Jordan
1.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jordan
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
4/10 Huono
Allan
Matkusti kumppanin kanssa
22.5.2025
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Allan
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2025
6/10 OK
ngai fong
7.5.2025
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
ngai fong
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2025
10/10 Loistava
su hyeon
Matkusti perheen kanssa
30.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
su hyeon
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
6/10 OK
Masashi
Liikematkailija
29.4.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Masashi
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
KODAI
Liikematkailija
14.4.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
KODAI
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Koichi
16.3.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Koichi
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
Akosita
Matkusti ryhmän kanssa
1.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Akosita
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
4/10 Huono
Youngkwi
27.1.2025
Youngkwi
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
CHRIS
26.1.2025
CHRIS
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Marion
19.1.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Marion
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Dave
26.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Cleanliness
Dave
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Dave
22.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dave
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2024
6/10 OK
Jim
Liikematkailija
1.12.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bra hotel
Jim
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024
6/10 OK
Phillip
24.11.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Phillip
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024
8/10 Hyvä
Kazumi
31.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kazumi
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
m
15.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
m
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Ishwar
Matkusti kumppanin kanssa
12.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ishwar
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
8/10 Hyvä
Yuko
Matkusti perheen kanssa
2.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yuko
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2024