”Accueil très agréable grâce à la gentillesse du personnel, notemment Ali. Un petit déjeuner typique, très copieux nous a été servie chaque matin à l'heure de notre choix sur la terrasse de l'hötel. par L'hôtel est situé dans un quartier calme face aux champs cultivés.
Ali nous a proposé un service de netoyage de linge (super, linge propore, bien plié, repassé), de restauration (que nous n'avons pas pris). Hôtel très propre, très calme (nouos étions les seuls clients), très bien decoré. Notre...
”Ett mycket mysigt och välvårdat hotell - fantastiskt bemötande och gästvänlighet. Vi kom senare på kvällen och hade inte beställt mat i förväg men fick ändå en god pastilla med kyckling. Frukosten var fantastisk!
Omgivningen som hotellet ligger i var jättefin och närheten till Agadir samt Atlasbergen gör att man har en bra bas för sin vistelse i Marocko!”
”Good communication, very nice staff, beautifully decorated Kasbah in the mountains. Good food and overall very good experience. The only thing is the entrance and parking! Very tight and steep rocky driveway, not obvious at all. Have someone guide you in if possible. Would 100% go back if given the chance”
”Magnifique kasbah rénové avec goût et tenue depuis plusieurs génération. Chambre propre et climatisée. Adorable piscine au pied d’une palmeraie de plus de 50 m2 qui a accueilli nos balades de fin de journée. Sans compter la gentillesse de nos hôtes !”
”Nous avons passé 7 jours dans ce bel hôtel idéalement situé à l’entrée des gorges de Todra. Le directeur et le personnel sont très chaleureux et très attentionnés. Très propre, confortable, la nourriture y est très bonne. Parfait pour les passionnés d’escalade car près de tous les secteurs de coin. Nous recommandons vivement. ”
”Great hotel in beautiful grounds. Staff are very attentive, fantastic service in all areas. Great facilities with attention to detail. They've thought of everything for a great guest experience. Would highly recommend and would definitely go again ”
”Die Kommunikation im Vorfeld und die gesamte Organisation des Campaufenthalts (Transport, Abendessen, Kamelritt) waren perfekt. Das Camp liegt super schön in den Dünen, abseits der Straßen. Mbark ist so gastfreundlich und das gesamte Team nett, wir haben uns sehr wohlgefühlt.”
Alueen nähtävyyksiin kuuluu muun muassa Toubkalin kansallispuisto ja Atlas Studios (elokuvastudio), jotka ovat vain pari tämän surffauksesta tunnetun kohteen monista nähtävyyksistä.
"Hotellin sijainti hyvä. Merenpuoleisessa huoneessa (kolmas kerros) hieno näkynä,rannalle ja merelle. Hotelli ja huoneet kaipaavat päivitystä: siistit mutta kuluneet.
WiFi- yhteys vaihtelee, on hidas ja pätkii paikkapaikoin pahastikin"
"All Inclusive hotelli Agadiriin rannassa. Ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta.
Huone sitä mitä luvattiin varattaessa, siisti ja tilava. Hyvät Spa palvelut ja liikuntamahdollisuudet. Paljon seniori-ja golfmatkaajia, mutta myös perheitä. Monipuoliset ruuat.
Suosittelen "
"Unfortunately, the accessibility information on the hotels.com page was a lie. The ramps to the pool area were so steep that, as a former Paralympic athlete, I couldn't get up them on my own. Also, the hotel's only public "disabled toilet" was strangely in the pool area and not at the reception. To get there, you had to go up a really steep ramp or a detour where the bushes scratched the wheelchair user. There were also pool chairs loaded in front of the disabled toilet in the pool, and it would have been impossible to get to the toilet with, for example, an electric wheelchair. It was really difficult to get to the toilet in the room. The door is too tight. There was an opening about 30 cm wide into the shower, into which I had to jump from the wheelchair, always hurting myself when I wanted to go there. No shower chair. Had to sit on the floor. There were only stairs in the theater for the evening program. And in the sports bar where there was a disco in the evening, a wheelchair couldn't get to the bar counter. The same also applies to the hotel's lobby bar, where you can't order drinks in a wheelchair. The hotel also did not respond to my contact several months in advance or told me that they cannot provide the accessibility wishes I presented and that the information they provided about accessibility is false. we were able to check into the hotel only 2 hours later than promised without refunds, and we had to spend more than half of the trip with only one room card, "