Bastion Hotel Tilburg
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja ravintola
Majoituspaikan Bastion Hotel Tilburg valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 82 €
sisältää verot ja maksut
16.11.–17.11.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden kuvat

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,8 kautta 10
Loistava
(19 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Jääkaappi
Taulutelevisio
Hiustenkuivaaja
Yksityinen kylpyhuone
Espresso-kone
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe King Kamer kuvat

Deluxe King Kamer
9,2 kautta 10
Upea
(15 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Ilmaisia vauvansänkyjä
Jääkaappi
Taulutelevisio
Yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Espresso-kone
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Kempenbaan 2, Tilburg, 5018 TK
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Mercure Hotel Tilburg Centrum
Mercure Hotel Tilburg Centrum
- Uima-allas
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
8.4 kautta 10, Erittäin hyvä, 853 arvostelua
Hinta on 112 €
sisältää verot ja maksut
30.11.–1.12.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- 3.50 prosentin suuruinen kaupunki-/paikallisvero peritään
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 18.25 EUR per henkilö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Ryhmävarauksia (yli 8 huonetta samassa majoituspaikassa / samoina päivinä) saattavat koskea erityiset peruutusehdot tai -maksut
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu häkävaroitin, palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä, ensiapupakkaus ja ikkunakalterit
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Kansallinen luokitus
Tällä majoituspaikalla ei ole maan Alankomaat matkailulautakunnan luokitusta. Asiakkaidemme hyödyksi olemme tehneet luokituksen oman luokitusjärjestelmämme perusteella.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Bastion Hotel Tilburg
Bastion Tilburg
Bastion Tilburg Hotel
Hotel Bastion Tilburg
Hotel Tilburg Bastion
Tilburg Bastion
Tilburg Bastion Hotel
Bastion Hotel Tilburg Hotel
Bastion Hotel Tilburg Tilburg
Bastion Hotel Tilburg Hotel Tilburg
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Bastion Hotel Tilburg – arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,6
Siisteys
7,6
Sijainti
8,6
Henkilökunta ja palvelu
8,4
Ympäristöystävällisyys
8,6
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
15.11.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
21.8.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2020
8/10 Hyvä
Suvi
12.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Suvi
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
20.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
10/10 Loistava
Linda, Finland
18.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel
Linda
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2017
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
18.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava ja siisti hotelli
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2017
8/10 Hyvä
Ingvar
4.7.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ingvar
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2017
8/10 Hyvä
Timo
17.7.2015
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Uusi siipi tulossa
Timo
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
1.7.2015
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
6/10 OK
Janne, Järvenpää
20.6.2015
Hyvää: Siisteys
Ok
Janne
4/10 Huono
Marika, Vanda
26.4.2011
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bastion Hotel Tilburg
Marika
8/10 Hyvä
Henk
Matkusti kumppanin kanssa
19.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Henk
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Marc
Liikematkailija
10.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marc
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Richard
Liikematkailija
6.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Richard
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Gé
4.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gé
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Ester, Hauwert
Matkusti kumppanin kanssa
4.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ester
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
6/10 OK
Khaled, Karlsruhe
Liikematkailija
23.9.2025
Hyvää: Siisteys
Khaled
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
HUGO, Saint Gilles
Liikematkailija
13.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
HUGO
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Carole
6.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Carole
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
8/10 Hyvä
Marinus, 's-Hertogenbosch
24.7.2025
Marinus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Niek
20.7.2025
Niek
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Frank
Liikematkailija
1.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Frank
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Marianne
Matkusti ryhmän kanssa
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Marianne
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Sven
Matkusti kumppanin kanssa
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sven
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Jan
Matkusti ryhmän kanssa
25.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jan
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025








