Hotel The Glanz
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ympäri vuorokauden auki oleva vastaanotto ja joka sijaitsee 8 minuutin kävelymatkan päässä kohteesta Roppongi Hiruzu
Majoituspaikan Hotel The Glanz valokuvagalleria





Arvostelut
8,6 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone, tupakointi sallittu (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon) kuvat

Deluxe-huone, tupakointi sallittu (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)
8,8 kautta 10
Loistava
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
Taulutelevisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Untuvapeitto
Pimennysverhot
Sadesuihkupää
Yksityinen kylpyhuone
Saatat pitää myös näistä

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Uima-allas
- Poreallas
- Kylpylä
- Ilmainen Wi-Fi
9.0 kautta 10, Upea, 1 252 arvostelua
Hinta on 99 €
12.1.–13.1.2026
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045
Tietoja majoituspaikasta
Hotel The Glanz
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Glanz Cascata
Hotel Glanz Cascata
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
- Siivous
6.8 kautta 10, 8 arvostelua
Hinta on 228 €
18.1.–19.1.2026
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupunkivero voidaan veloittaa majoituspaikassa, ja sen määrä voi olla 100–10 000 JPY per henkilö, per yö perustuen yökohtaiseen huonehintaan. Huomaa, että poikkeuksia saatetaan soveltaa. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä majoituspaikkaan käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
- Siivousmaksu: 0 JPY per majoitustila per yö
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Pyyhemaksu: 0 JPY per majoitustila per yö (tai asiakkaat voivat tuoda omansa)
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy vain käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel The Glanz – arvostelut
8,6
Loistava
8,6
Siisteys
6,0
Sijainti
9,0
Henkilökunta ja palvelu
8,0
Ympäristöystävällisyys
8,6
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
9.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2025
8/10 Hyvä
KA CHI
Matkusti ryhmän kanssa
15.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
KA CHI
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2025
6/10 OK
Norihiro
Matkusti kumppanin kanssa
2.11.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Norihiro
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
Talia, SIMI VALLEY
16.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Talia
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
YOSHIHITO
9.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YOSHIHITO
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
10/10 Loistava
Gisella
8.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gisella
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2025
10/10 Loistava
KENGO
Liikematkailija
19.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
快適
KENGO
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
9.2.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus


Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2025
10/10 Loistava
Alejandro
4.1.2025
Alejandro
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2024
10/10 Loistava
Sheldon
18.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sheldon
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
10/10 Loistava
Min-Jean
Matkusti kumppanin kanssa
1.11.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Min-Jean
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2024
10/10 Loistava
Matt, Lehi
Matkusti kumppanin kanssa
29.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Matt
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
10/10 Loistava
nicholas
15.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
nicholas
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2024
8/10 Hyvä
Tomoko
Liikematkailija
8.10.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tomoko
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2024
8/10 Hyvä
Akira
Liikematkailija
2.10.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Akira
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2024
10/10 Loistava
Jonghoon
17.10.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jonghoon
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
8/10 Hyvä
CHI MING
22.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CHI MING
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
3.1.2018
ホテルズドットコムて、、
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Matthew
13.10.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Matthew
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2017

















