Ravintola

Arvostelut: NH Valencia Las Artes

4 out of 5
NH Valencia Las Artes
Avda Instituto Obrero de Valencia 28, Valencia, Valencia

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 268 kautta 722 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 325 kautta 722 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 86 kautta 722 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 27 kautta 722 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 722 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

pekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli hyvällä paikalla
Hotelli sijaitsee loistavalla paikalla. Näkymät huoneesta oli loistavat, huone oli siisti. Ystävällinen henkilökunta.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

10/10 Loistava

Maija-Liisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
When in shower, the water temperature changed rapidly and unexpectedly to extremely hot, and after a while back to the set temperature. The minibar fridge was so loud I had to unplug it for the night to be able to sleep.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Ruben

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was very comfortable, and nice for the price. The underground parking structure was very challenging to maneuver in the tight spiral ramps. If you have a slightly larger vehicle (we had a Peugeot 5800?). It was too tight to feel safe as you are going down the ram0 and finding a space in the parking areas. Avoid it, if possible. A small fiat or smart car should have no problems there.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Jesus vastasi 6.5.2024
Dear RubenWe are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

8/10 Hyvä

Oscar Hendricus Matthias

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Prima locatie, veel lokale eetgelegenheden, wel druk verkeer, bus naar centrum stopt voor de deur.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Jesus vastasi 6.5.2024
Dear OscarWe are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 Loistava

Nancy Jane

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We enjoyed the breakfast buffet every morning and our room was comfortable. The staff were friendly and helped us whenever we needed a taxi.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Jesus vastasi 6.5.2024
Dear NancyWe are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

8/10 Hyvä

Claudia Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Molto bello e comodo
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Julio Krebs vastasi 11.4.2024
Dear Claudia Maria, Thank you for choosing NH Las Artes on your recent visit to Valencia and for giving us your feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back very soon. Best regards

8/10 Hyvä

Roberta

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Posizione comoda per la città della scienza, ma c’è da camminare parecchio se volete vedere tutto senza mezzi pubblici o taxi! La camera non era il massimo per una coppia con bambino piccolo. Colazione nella norma
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Julio Krebs vastasi 11.4.2024
Dear Roberta, Thank you for your trust in NH Hotel Group and for your recent stay at NH Las Artes. We look forward to welcoming you back very soon to our facilities. Kind regards

10/10 Loistava

Roy Allen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is my 3rd time staying here the location is perfect. The staff is always very helpful and accommodating. I’ve never been let down not even once!!!
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Julio Krebs vastasi 11.4.2024
Dear Roy Allen,Thank you very much for your trust in NH Hotel Group on your recent visit to Valencia and for sharing your comments about your stay. We are so happy to hear that you liked the service offered by the entire staff. We will share your feedback with our team. We look forward to welcoming you back very soon. Best regards,

6/10 OK

johannes van

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kamers zijn gedateerd / toe aan een update
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Jesus vastasi 11.3.2024
Dear Johannes,We appreciate your review to notify us of your concerns related to your recent stay at our NH Las Artes hotel and apologize if you found insufficiency the service provided. Regarding to the noise, on future occasions at NH Hotel Group, please, do not hesitate to tell us about your disagreement with the assigned room and it will be a pleasure to offer you the best possible solution on site.. We have read your review with attention and we will take note of your constructive remarks. Best regards.

10/10 Loistava

Nicola

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

2/10 Hirveä

Jose Ignacio

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fatal, las habitaciones estan comunicadas entre si por una puerta con llave, lo que hace que se escuche como respiran los inquilinos de al lado, luego el personal de recepcion no es que sea muy amable y te de indicaciones claras a las preguntas frecuentes sobre como hacer uno del parking por ejemplo, la presion de la ducha es escasa, creo que por el precio de la habitación deberian tener un mejor servicio.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Jesus vastasi 11.3.2024
Estimado Jose IgnacioGracias por haber elegido NH Las Artes durante su estancia en Valencia. Agradezco enormemente sus palabras y lamento no haber cumplido sus expectativas. Esperamos nos pueda volver a dar otra oportunidad en un futuro muy próximo. Atentamente,

10/10 Loistava

Rita

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Jose Cristobal

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

4/10 Huono

Jessica

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
We were bit th
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Jesus vastasi 25.1.2024
Dear Jessica,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 Loistava

Ismail

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Schone kamers, personeel heel vriendelijk, zowel bij de balie als de schoonmaaksters. Wij zijn met een team van 19 man gekomen en we waren erg tevreden over het hotel.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Jesus vastasi 18.1.2024
Dear Ismail,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 Loistava

Luigi

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Danny Robert van, Amersfoort

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Gehorig. Uitstekend ontbijt.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Danny Robert vastasi 5.2.2024
Thank you for taking a few minutes of your valuable time to let us know your impressions. We are thrilled to hear that you enjoyed our breakfast. We choose products with love to give our customers a great start to the day and give them the best experience. We would like to thank you for your visit and for the trust you have placed in NH Las Artes. We hope you found everything to your liking and to be able to welcome you back soon.

8/10 Hyvä

portales

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Lorraine

Matkusti perheen kanssa
Staff very accommodating and helpful. A brilliant location in the heart of the arts district. Clean rooms.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Jesus vastasi 26.12.2023
Dear LorraineWe are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

10/10 Loistava

Gennie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

John

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean and well run.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Jesus vastasi 1.12.2023
Dear JohnWe are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

8/10 Hyvä

Niccolo, Arezzo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Laura

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Boris

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Buena opcion. A pados de la ciudad de las ciencias y las artes
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Jesus vastasi 18.10.2023
Estimado BorisMuchas gracias por elegir NH Las Artes en su reciente visita a Valencia y por compartir sus comentarios sobre su estancia. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que le gustó nuestra ubicación junto a la Ciudad de Las Artes y Las Ciencias. Aquí tiene su casa cada vez que desee visitar nuestra ciudad. Reciba un cordial saludo,

4/10 Huono

Beth

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
I have been on a 3 week vacation through Portugal and Spain and have stayed in 6 hotels and some Apartments. I must say that NH Valencia Las Artes was the worst. It started with a scary drive into the parking garage. I have never been in such a narrow garage with such difficult turns. Next I walk into the lobby and think this does not seem like a 4 star hotel. Next I go tot he room. It is so tiny and bare and felt like a dorm room. No kettle or coffee maker, no complimentary water (all other hotels I stayed at provided those).The AC barely worked. Luckily we only booked this hotel for 1 night.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Jesus vastasi 18.10.2023
Dear BethMany thanks for your time and your trust in NH Hotel Group.First of all, I am really sorry about your non satisfying experience. I have shared your comments with all our team and we will take actions in order to amend the problems you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we look forward to welcoming you back and improving your experience soon.Yours sincerely,

8/10 Hyvä

Anna Maria

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

4/10 Huono

gina

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

6/10 OK

Irene

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Lorraine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff friendly and professional. Hotel near to the area I needed so very convenient.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 5.10.2023
Dear Lorraine,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

8/10 Hyvä

Reid

Matkusti lemmikkien kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
My observations are primarily focused on the "Pet Friendly" aspects of the NH Valencia Las Artes. Parking beneath the hotel was easy and well priced. We booked one of their pet friendly rooms which, although somewhat small, was well designed to help mitigate any random barks your dogs may volunteer during the night. We traveled with our two small dogs and were happy to discover that the hotel did not add on any additional fees for the second dog. Our room was very dated. The flooring was that horrible vinyl laminate from the 90’s that just looks and feels cheap. The bathroom was well equipped, but also ready for a make-over. The windows to the street are not double-glazed, so the room was subject to street noise. The queen bed ranked up there with one of the most uncomfortable beds we’ve ever slept on. It was hard as a rock. Bring earplugs and a bottle of your favorite hooch! The area around the hotel was GREAT and just steps from the Ciudad de las Artes, which is an amazing place to walk your dogs. There is also a small park directly behind the hotel that is lit at night and is super convenient when you need to take your dogs out for a quick break. The staff was excellent and super friendly. Overall, I really appreciated the hotel being so accommodating to pets. Criticisms aside, knowing that our dogs were welcome and being so close to truly spectacular places to walk them helped make our stay in Valencia very enjoyable.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 27.9.2023
Dear Reid,First of all, I would like to warmly thank you for taking your value time to comment on your recent stay at our hotel, NH Las Artes. Thank you for remark our comfortable bedrooms. Looking forward to having you as our guest again in our hotel. Sincerely yours

8/10 Hyvä

Celia E

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Localização ótima, quarto pequeno.
A localização é excelente, muito próximo a Cidade das Artes e Ciências. O quarto é pequeno e a solução de colocar o armário de roupas dentro do banheiro acaba atrapalhando, não ajuda. Café da manhã bom.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 18.9.2023
Dear Celia,Thank you very much for choosing NH Las Artes on your recent visit to Valencia and for sharing your comments about your stay. We are glad to hear that you enjoyed your stay and that you liked our location next to the City of Arts and Sciences. Here you have your home every time you want to visit our city. Best regards,

8/10 Hyvä

Ashkan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was a good stay.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Jesus vastasi 13.9.2023
Dear Ashkan,Thank you for your wonderful review. It is a pleasure for us to see that the effort of our team is noticed by our guests. We will keep working hard to improve our services. It would be an honor for us having you as our guest again . Best regards.

8/10 Hyvä

Richard

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Fair
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 13.9.2023
Dear Richard,Thank you very much for your Review.

10/10 Loistava

Fahim

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean spacious room, very centric and main attractions are close by.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 13.9.2023
Dear Fahim,It gives us great comfort to know that you have had a positive experience in our hotel through your rating. We are proud that our guests feel at home, we will continue to improve every day to meet your expectations. Best regards.

4/10 Huono

Daniel

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
3 Dias de estancia la piscina nunca funciono, la caja de seguridad no sirve, renovación barata para un hotel 4 estrellas.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Jesus vastasi 8.9.2023
Estimado Daniel,Muchas gracias por su confianza en NH Hotel Group. Agradecemos que se haya tomado su tiempo para hacernos llegar sus impresiones. Sin embargo, queríamos hacerle llegar nuestras disculpas por las molestias ocasionadas con el vaciado y limpieza de nuestra piscina. Le animo a volvernos a visitar y a que nos contacte antes de realizar su llegada. Reciba un cordial saludo,

10/10 Loistava

Lewis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Brilliant Stay
Had a fantastic time staying in this hotel. Staff were very friendly and were helpful with any queries I had. Location is brilliant as you are right on the doorstep of the museum. Also a 20 minute bus ride from the beach which was bonus. Stayed here on my own and I'd definitely return. Saler mall also round the corner to keep you busy.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Jesus vastasi 4.9.2023
Many thanks for your time and your trust in NH Hotel Group.First of all, I am really sorry about your non satisfying experience. I have shared your comments with all our team and we will take actions in order to amend the problems you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we look forward to welcoming you back and improving your experience soon.Yours sincerely,

10/10 Loistava

Marta

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Molto soddisfatta, posizione perfetta, accoglienza e servizi impeccabili!
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Jesus vastasi 4.9.2023
Thank you very much for the time you have spent sharing your opinion about our Hotel with the rest of the Booking users. We are very sorry that the hotel facilities did not meet your expectations. Our most sincere apologies for the inconvenience caused, on future occasions at NH Hotel Group, please, do not hesitate to tell us about your disagreement with the assigned room and it will be a pleasure to offer you the best possible solution on site. Comments like yours help us to provide the best service to our guests. Hoping that you give us a second chance and thus have a totally satisfactory stay, I remain at your entire disposal, it will be a pleasure to assist you personally

10/10 Loistava

LILIANA

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

10/10 Loistava

Marjorie

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Chambre très propre, literie confortable. Belle piscine et salle de sport. Parking au sous-sol mais assez étroit, si vous avez un suv courage. Hôtel à proximité des attractions touristiques comme l’aquarium. Bars à tapas, petite épicerie et terrain de jeux à proximité. Donc très bien pour les familles. Nous avons pris notre petit déjeuner à l’extérieur car sssez cher mais possibilité de prendre un petit déjeuner dans un des bars proches ou d’acheter le nécessaire dans l’épicerie proche.
Jesus vastasi 25.8.2023
Dear Marjorie,We are glad to know that you have had a positive experience at our hotel through your rating. For us it is a pride that our clients feel at home, we will continue to improve day by day to meet their expectations. Receive a cordial greeting

4/10 Huono

RAFAEL

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Las habitaciones son muy pequeñas Y lo que es las recepción igual ,sales a la puerta del hotel y no tienes ni acerado. Si te descuidas tienes los coches encima .Sin contar que no tienen cafeteria ni salon solo un mini bar y dos mesas bajas . El aparcamiento tienes que pagar18e y no te aseguan que cuando salgas con el coche y vuelvas a entrar tienes la plaza. La piscina no es al aire libre . La limpiadora entro en la habitación sin llamar ,abrio con su llave estando nosotros dentro. Las almohadas muy pequeñas,vamos la verdad es que lo de 5 estrellas le queda grande.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Jesus vastasi 21.8.2023
Estimado Rafael,Gracias por elegir NH Las Artes en su reciente visita a Valencia y por hacernos llegar sus comentarios. Tomamos nota de su feedback y opiniones como la suya nos ayudan a mejorar día a día por y para nuestros clientes. Aprovecho la ocasión para enviarle un afectuoso saludo, atentamente

10/10 Loistava

Laura

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Buen hotel, bien comunicado y de fácil acceso.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Jesus vastasi 18.8.2023
Estimada Laura,Muchas gracias por elegir NH Las Artes en su reciente visita a Valencia y por compartir sus comentarios sobre su estancia. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que le gustó nuestra ubicación junto a la Ciudad de Las Artes y Las Ciencias. Aquí tiene su casa cada vez que desee visitar nuestra ciudad. Reciba un cordial saludo,

2/10 Hirveä

Pawel

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Scratched car
We parked the car in the hotel garage and unfortunately someone scratched the back door. There was nothing on the cameras. this situation affects the overall rating.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Jesus vastasi 16.8.2023
Dear Pawel, First of all, sorry for inconvenience. I have shared your comments with all our team and we will take actions in order to amend the problems you experienced.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service. Therefore, we look forward to welcoming you back and improving your experience soon.Best regards,

6/10 OK

Juan Antonio

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
La ducha del baño , poca presión debido al exceso de cal en la alcachofa de la ducha .. poco , muy poco caudal de agua
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Jesus vastasi 16.8.2023
Estimado Juan Antonio,Gracias por su confianza en NH Hotel Group y por hacernos llegar su opinión. Cada comentario es para nosotros una oportunidad de mejora. Espero poderle dar de nuevo la bienvenida muy pronto. Atentamente,

8/10 Hyvä

Juan jose

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Es un sitio bien comunicado con un personal muy atento en todo momento y buenas instalaciones y servicios
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Jesus vastasi 16.8.2023
Estimado Juan Jose,Muchas gracias por su confianza en NH Hotel Group en su reciente visita a Valencia y por compartir sus comentarios sobre su estancia. Nos alegra saber que le gustó el servicio ofrecido por parte de todo el personal. Compartiremos su comentario con nuestro equipo. Esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto. Reciba un cordial saludo,

8/10 Hyvä

Marja

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Ibai

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cerca de destino
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Jesus vastasi 16.8.2023
Estimado Ibai,Muchas gracias por elegir NH Las Artes en su reciente visita a Valencia y por compartir sus comentarios sobre su estancia. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que le gustó nuestra ubicación junto a la Ciudad de Las Artes y Las Ciencias. Aquí tiene su casa cada vez que desee visitar nuestra ciudad. Reciba un cordial saludo,

10/10 Loistava

Scott

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great value
I love this hotel. The rooms are quiet, comfortable, and well appointed. Everything in the room is well made and like new. And the location can't be beat. Definitely my favorite place to stay in Valencia.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Jesus vastasi 16.8.2023
Dear Scott,First of all, I would like to warmly thank you for taking your value time to comment on your recent stay at our hotel, NH Las Artes. We highly value your opinion for process of continuous improvement and as a base for making our guest’s stay more enjoyable and unforgettable every time. Thank you for remark our great location, , including our breakfast buffet. We are very thankful for your mention of the staff. We would like to sincerely apologize to you for everything, and encourage you to give us another chance if you ever come back to Valencia to prove you that we can improve with the help you gave us. Best regard

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023