Ulkopuoli

Arvostelut: AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

4 out of 5
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Martha Christensens Vej 5, Copenhagen

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 628 kautta 1266 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 408 kautta 1266 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 113 kautta 1266 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 75 kautta 1266 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 42 kautta 1266 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Mikko

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Casper

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Silvia, Guest Relations vastasi 29.1.2023
Dear Casper,Thank you so much for your amazing feedback.It is wonderful to see that we were able to meet your expectations and that you appreciated our efforts to make this a memorable experience.We hope to have you back at AC Hotel Bella Sky.Sincerely,

10/10 Loistava

Hyun Joo

Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Erin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
-
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Interesting modern architecture and layout of the hotel. I liked the bar area with the offerings of local beer and food. The cheeseburger was one of the best I’ve ever had - no kidding! There are interesting areas on the ground and 1st floors to sit and enjoy a beverage and food. The room was small as most are in Europe but functional. The one draw back was the sink in the room. The faucet arches over the sink making shaving or face washing difficult. The upper level restaurant is well appointed and stylish. I took breakfast up there twice. However, it is my understanding that is not the norm. However, dinner there would probably be nice. Sit in a lower area for the full window and view experience. Overall a very good hotel with excellent service.

6/10 OK

Irene, Ringsted

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

Mechelle

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy. The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours. 1) Soiled mattresses 2) Dirty shower floors 3) Dirty glassware 4) Mirrors stained 5)Base boards filthy 6)Dirty shower head - unable yo take shower. I have pictures to support.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Lars

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Susanne

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Arne

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Liwayway A

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good!!
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Sylvester, London

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Sandor

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Rita

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.

10/10 Loistava

Ben

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

jonathan

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.

10/10 Loistava

Samuel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.

10/10 Loistava

Tak

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
excellent services, value for money.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Pia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Koldt værelse, meget fodkoldt. Toiletdør åbnet forkert, så entreen er svær at komme rundt i. Ikke super gode senge
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

6/10 OK

Thomas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Generelt et godt ophold, men hotellet er ved at være ret slidt. Jeg har boet på hotellet flere gange siden det blev bygget. Det virker ikke til at det bliver vedligeholdt. Personalet er imødekommet, men det hele går lidt langsomt. Morgenmaden er okay, men ikke fantastisk.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Claes

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Pia

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Andreas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Jan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Par tur
Dejligt ophold med imødevenlig personale, fint værelse på 18 etage, minus ingen udsigt grundet dis og tåge ikke hotels skyld 😉😉 . Dejligt morgenmad. Alt i alt lækkert sted.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Jan,On behalf of our entire hotel team, I want to express our gratitude for your positive feedback. It brings us joy to know that you had a pleasurable stay with us and were pleased with our staff and breakfast options. Delivering exceptional service to our guests is always our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Loistava

Louise

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

4/10 Huono

Carsten

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Mangler en god bar.
Savnede en hyggelig bar. En skybar. Baren i lobbyen har kedelig, kold, og med manglende betjening. Manglende Clever opladningsmuligheder.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Joshua

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

Thomas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

6/10 OK

Heidi

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Så fyld dog minibaren op!
Det er et okay hotel, men med sådan en beliggenhed er det virkelig nødvendigt at der er mulighed for at købe en drink, en kop kaffe, snacks… Efter en depeche mode koncert ville vi lige mødes med et vennepar og får en drink - men ak. Skybaren lukket. I baren i lobbyen var der 20 min kø og de stakkels mennesker der havde været på arbejde hele dagen knoklede! Hvis ikke man kan finde personale nok, kan man jo sætte en vending machine op eller sørge for at minibar på værelset er fyldt. Man oplyste ved check in at man skulle bruge mit kort for det tilfælde at der var taget noget fra minibaren - men den er jo gabende tom! Morgenmadsbuffet var super travl - men igen var det personalet der reddede oplevelsen. Effektivt blev vi anvist en siddeplads og der kom hele tiden friske forsyninger.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Konsert Royal arena
Bra hotell nära Royal arena för konsert
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are pleased that you found the hotel's location convenient, especially with the proximity to the Royal Arena. Your opinion is valuable to us, and we hope to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Loistava

Eva

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Morten

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Louise

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Sanne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
dejligt ophold
Dejligt ophold, dejligt værelse med alt hvad vi behøvede, hjælpsomt personale.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Sanne,Thank you for your glowing feedback about our staff and rooms. We are committed to delivering exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. We sincerely look forward to the opportunity to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 Loistava

Rajbans

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great room. Good bed.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Lars

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Karin Hessel

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Gitte

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Carina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

John

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Vi havde en enkelt overnatning i forbindelse med en Depeche Mode koncert i Royal Arena så beliggenheden var perfekt. Man blev mødt af en dejlig afslappet atmosfære og et venligt personale. Fik et værelse på 16 etage så der var en god udsigt. Selve værelset var også godt. God seng og et fint badeværelse og så var der også køleskab og mulighed for at lave en kop te eller kaffe. Morgenmaden var også helt i top. Ville ikke tøve med at bruge hotellet igen.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Güven

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Einfach tolles hotel super personal
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards

8/10 Hyvä

Christian

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Katerina Woleska, Guest Relations vastasi 31.3.2024
Dear Guest,Thank you for your kind words. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. We look forward to the possibility of welcoming you back again in the future.Warm Regards,

10/10 Loistava

Johnny

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Johnny,Thank you for choosing to spend your time with us at Bella Sky. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to welcome you back again soon.And do let us know if there are any preferences or requests that we can assist you with to make everything perfect again.Kind regards

8/10 Hyvä

Susanne

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Susanne,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. We are pleased to hear that overall, you had a good time at AC Hotel Bella Sky.We hope that you will consider our hotel on your next visit to the city so that we can provide you with the experience we have always strived for. And please do not hesitate to contact me ahead if there is anything I can assist you with to make sure that everything will be perfect. Warm regards

10/10 Loistava

Gitte

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Gitte,Reading your review and seeing the highest score fills us with immense pride, as it reaffirms our commitment to providing exceptional service every day. Your recognition serves as powerful motivation for our entire team. Thank you sincerely for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return to Bella Sky soon.Kind regards

10/10 Loistava

Rikke

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Altid Super dejligt og komfortabelt at bo på Bella Sky
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Rikke,It was once again a pleasure to welcome you at AC Hotel Bella Sky, and thank you for your kind words. Your opinion is extremely valuable to us, and I can only express gratitude for your time. We hope to welcome you back soon for another magnificent stay. Do let us know if we can help in any way.Warm regards

8/10 Hyvä

Raymond

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Raymond,On behalf of the entire hotel team, I want to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your recent experience with us. We firmly believe that providing the highest level of service is only possible when we receive constant feedback from guests like yourself. It allows us to tailor our services to better meet your needs and expectations. Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 Loistava

Finn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dejligt ophold
Alt var super
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Silvia Rosado, Guest Relations Manager vastasi 11.2.2024
Dear Finn,Thank you so much for your kind words. Your review has been shared with the team as a way of celebrating the experiences we provide for guests and as a fantastic motivational tool. Thank you again for taking the time to share your comments. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.

8/10 Hyvä

Thomas

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024