Triple 8 Inn Bangkok
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kohteesta Thaniya Plaza (ostoskeskus)
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Triple 8 Inn Bangkok valokuvagalleria





Arvostelut
7,8 kautta 10.
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Executive-huone kuvat

Executive-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Kahvin-/vedenkeitin
Kaapelikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Kahvin-/vedenkeitin
Kaapelikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Ilmainen pullovesi
Kahvin-/vedenkeitin
Kaapelikanavat
Saatat pitää myös näistä

Hotel Muse Bangkok, Autograph Collection (Marriott International)
Keskusta
- Uima-allas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
9.2 kautta 10, Upea, 1 001 arvostelua
Hinta on 121 €
sisältää verot ja maksut
21.8.–22.8.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

166/2-3 Silom Road (Silom 12), Suriyawong Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Mövenpick BDMS Wellness Resort Bangkok
Mövenpick BDMS Wellness Resort Bangkok
- Uima-allas
- Kylpylä
- Lastenallas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
9.0 kautta 10, Upea, 90 arvostelua
Hinta on 127 €
sisältää verot ja maksut
11.8.–12.8.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kuljetus lentokentän sukkulabussilla per aikuinen: 550 THB yhteen suuntaan
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu mannermaisesta aamiaisesta: noin 200 THB per henkilö
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 550 THB per ajoneuvo
- Myöhäinen uloskirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 800 THB
- Luottokorttimaksuista veloitetaan lisämaksu.
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Triple 8 Bangkok
Triple 8 Inn
Triple 8 Inn Bangkok
Triple 8 Inn Bangkok Hotel
Triple 8 Inn Bangkok Bangkok
Triple 8 Inn Bangkok Hotel Bangkok
Usein kysytyt kysymykset
Triple 8 Inn Bangkok – arvostelut
Arvostelut
7,8
Hyvä
7,8/10
Siisteys
7,8/10
Henkilökunta ja palvelu
7,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
26.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
6.4.2019
Hyvää: Siisteys
zentral , sympatisch
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
JUIHSU
17.12.2018
JUIHSU
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2018
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
9.12.2018
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2018
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
28.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great value for money, Little far from action
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
10/10 Loistava
alvin
2.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
alvin
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2018
8/10 Hyvä
Tou Sing
31.7.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good
Tou Sing
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2018
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
21.7.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
최악의 커스터머 응대서비스
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2018
10/10 Loistava
Christian
20.6.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Satisfaction
Christian
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2018
6/10 OK
Sunpang, Kuala Lumpur
14.5.2018
Hyvää: Siisteys
พอใจ เหมาะสมกับราคา
Sunpang
6/10 OK
Devon
30.4.2018
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Good value for location
Devon
8/10 Hyvä
Karl
6.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ideal for vacation
Karl
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
19.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
不錯的三星級酒店
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2018
8/10 Hyvä
CHIENHUNG
18.1.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
訂房糾紛
CHIENHUNG
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2018
10/10 Loistava
Sarah
10.1.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sarah
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018
8/10 Hyvä
KC
4.1.2018
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very rude female receptionist
KC
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
4/10 Huono
man, singapore
2.1.2018
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
man
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
ken
6.9.2017
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Close to center of Silom district
ken
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2017
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
4.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2017
10/10 Loistava
CHAKKARIN
3.9.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CHAKKARIN
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2017
8/10 Hyvä
khoon hin
1.5.2017
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
khoon hin
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
15.4.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Songkran trip.
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
13.3.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bon hotel
Tarkistettu asiakas
6/10 OK
KOO
6.1.2017
Hyvää: Huoneen mukavuus
KOO
10/10 Loistava
CHAKKARIN
29.12.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
CHAKKARIN
Viimeisimmät trendit Expedialla
Hotellit
Matkapaketit
Loma-asunnot