Baari (majoituspaikassa)

Arvostelut: Hotel Silken Ramblas

4 out of 5
Hotel Silken Ramblas
Pintor Fortuny 13, Barcelona

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 371 kautta 841 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 312 kautta 841 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 99 kautta 841 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 38 kautta 841 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 21 kautta 841 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Jukka

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 12.5.2023
Dear Jukka,Thank you very much for your kind rating!!We are happy to see you enjoyed a very positive stay in our hotel, so would be glad to welcome you back at your earliest convenience.Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

6/10 OK

Esa

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 30.4.2023
Dear Esa,Thank you very much for your kind rating!Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2019
Dep. de Calidad. vastasi 21.10.2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind rating! We are happy to see you spent a positive stay at our hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona! Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

8/10 Hyvä

Timo

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvää mutta enemmän huonoa.
Hotelli on aivan loistavalla paikalla. Meille sattui huone jossa oli hometta. Tuoksu oli todella voimakas ja oireita rupesi tulemaan heti ensimmäisen yön jälkeen. Myöskin uloskirjauduttaessa respa pyysi vielä maksamaan yöpymisveroa muutaman euron per yö / matkustaja? Tästä jäi todella huono maku. Missään muussa Espanjan hotellissa ei matkamme aikana tällaista tullut vastaan. Tämä kannattaa tarkastaa ennen sisäänkirjautumista ettei tule yllätyksenä pois lähdettäessä.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2018
Departamento de Calidad vastasi 8.8.2018
Hyvä Timo, Paljon kiitoksia ystävällisestä mielipiteestänne. Pahoittelemme, että vierailustasi hotellissamme ei ole ollut niin myönteistä kuin odotimme. Huomaamme tarkistamalla muotin, joka kertoo meille, että huoneessa oli jotain, jotta voisimme ratkaista ongelman mahdollisimman pian. Hanki lämpimät tervehdykset, Silken Ramblas -tiimi.

10/10 Loistava

J, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very nice hotel with excellent location!
Very nice hotel with excellent location. We had a great stay!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2018
Departamento de Calidad vastasi 30.7.2018
Dear J, Thank you very much for your great feedback!! We are very haooy to see you really spent such a marvellous stay at our hotel, so would be delighted in welcoming you back next time you visit Barcelona!! Best wishes from Silken Ramblas Team.

8/10 Hyvä

Olli

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2018
Departamento de Calidad vastasi 25.7.2018
Dear Olli, Thank you very much for your great rating!! Hope to welcome you back soon!! Best wishes from Silken Ramblas Team.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti, kiva uima-allas.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2018
Departamento de Calidad vastasi 3.6.2018
Hyvä asiakas, Kiitos paljon ystävällisestä kommentista! Olemme iloisia, että nautitte miellyttävän oleskelun hotellissamme. Nähdään pian! Ystävällisin terveisin, Silken Ramblas -tiimi.

10/10 Loistava

Camilla

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
Departamento de Calidad vastasi 19.3.2018
Dear Camilla, Thank you very much for such a great rating!! We are very happy to see you really enjoyed your stay so much, so would be delighted in welcoming you back next time you visit our wonderful city! Yours sincerely,

6/10 OK

Mikko

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Visit in Barcelona
The air in the hotel room was very thick and moist. Air conditioning seemed to be the root cause of the problem, because after switching AC off and opening window the situation improved greatly. Bathroom tiles were broken in few areas, which is not really a problem to me, but leaves doubts that how keen hotel owner is in investing. Reception and and restaurant staff were very helpful and friendly all the time during my multi-day visit.
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2017
Quality Department vastasi 21.11.2017
DEar Mikko, Thank you very much for taking your time in sharing your feedback with us. It will be very useful to improve our customer service day by day, for sure! Nice to read you had a quite pleasent stay between us, specially enjoying the kindness of our Staff. On the other hand, we apologize about the inconveniences you found regarding to the maintenance service. We will double check the Air Conditioning and also the bathroom tiles, in order to mend them as soon as possible. Hope to welcome you back next time you visit Barcelona! Best wishes from Silken Ramblas Team.

8/10 Hyvä

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2017
Quality Department vastasi 14.11.2017
Dear Mikko, Thank you very much for your great scoring!! We are very happy to see you enjoyed such a pleasant stay at our hotel, so we also hope to welcome you back next time you visit Barcelona! Best wishes from Silken Ramblas Team.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Quality Department vastasi 22.5.2017
Dear Guest, Thank you very much for rating us. Best wishes from Silken Ramblas Team!

6/10 OK

Florian

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
Leider wird wenig Wert auf Sauberkeit gelegt. Ansonsten ein gutes Hotel.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 27.5.2024
Sehr geehrter Florian,Vielen Dank für Ihre freundliche Meinung. Die Kommentare unserer Gäste sind uns sehr wichtig.Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht so angenehm war, wie wir es uns gewünscht hätten, vor allem weil die Zimmerreinigung nicht auf dem neuesten Stand war. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten, die Ihnen durch uns entstanden sind. Wir werden Ihre Worte zur Kenntnis nehmen, damit wir uns in diesem Aspekt verbessern können.Und wir würden uns freuen, wenn Sie uns bei Ihrem nächsten Besuch in Barcelona eine neue Gelegenheit geben könnten, damit wir die vorgenommenen Verbesserungen überprüfen können.Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Mario

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Nice clean hotel.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 27.5.2024
Dear Mario,Thank you very much for your kind feedback!We are happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Mirzana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel ist zentral gelegen. Sehr sauber, die Zimmer großzügig. Tolles Bad! Tolles Ambiente. Sehr nettes Personal. Die Terrasse mit dem Pool ein Traum. Zwischen 10 und 11 Uhr Morgens ist kaum jemand da. iele Cafés, Bars und Restaurants und der Hafen Zu Fuß erreichbar.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 23.5.2024
Sehr geehrte Mirzana,Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihren letzten Aufenthalt in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Barcelona wieder bei uns begrüssen zu dürfen!!Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

10/10 Loistava

Norma

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Location
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 21.5.2024
Dear Norma,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you enjoyed your stay in our hotel very much, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

6/10 OK

Claudio, anzio

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Hotel con alcune carenze nella camera il frigo bar vuoto ,bagno cieco senza aspirazione,servizio ristorante in camera chiude alle 10 di sera ,piscina senza open bar Letti e cuscino non troppo comodi Favorevole però la posizione al centro ottima vicinissima alla Rambla facile per muoversi a piedi
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 17.5.2024
Caro Claudio,Grazie mille per aver condiviso la tua opinione con noi. I commenti dei nostri ospiti ci sono di grande aiuto.Ci dispiace che la tua esperienza presso il nostro hotel non sia stata così positiva come avremmo voluto. Prenderemo nota dei tuoi commenti per cercare di migliorare giorno dopo giorno.Ci piacerebbe se potessi darci una nuova opportunità la prossima volta che visiti Barcellona.Cordiali saluti, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

edward c

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lack of amenities. Location nice to Rambulas No seating chairs or tables on terrace
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 14.5.2024
Dear Edward,Thank you for sharing your feedback with us. Our Guests' comments are much appreciated.We apologize about not being able to totally meeting your expectations during your stay. Will work day by day to keep improving our services.On the other hand, we kindly inform you our rooftop pool area is daily open from 10am to 10pm, except if weather conditions are not fine, such as rein or heavy wind.And of course we do have tables and chair on it.Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Karen

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was very central there were plenty of eateries locally.Staff were very obliging and helpful. It was disappointing that the rooftop bar was closed due to the weather.we would definitely return . I
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 6.5.2024
Dear Karen,Thank you very much for your kind feedback!!We are very happy to see you spent such a great time in our hotel, in spite of the bad weather...Hope to welcome you back next time you visit Barcelona!! Maybe in summenr season, when the rooftop pool area will be fully open, including the bar!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

6/10 OK

Sze Mun

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
The location is unbeatable, with plenty of great restaurants nearby and just a short walk to Mercado de La Boqueria. The staff were very friendly and helpful throughout my stay. I stayed in a double room, and the super king-size bed was incredibly comfortable, offering a restful night's sleep. However, there were a few drawbacks. The bathroom design wasn't ideal for ventilation, leading to some mould growth. Additionally, the air conditioning was centralised and couldn't be adjusted, which made it a bit warm at night. Lastly, it would have been great if the TV had smart capabilities for added convenience. Overall, the hotel has a lot of potential with its excellent location and comfortable rooms, but there's room for improvement in terms of bathroom ventilation and air conditioning flexibility.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 3.5.2024
Dear Sze Mun,Thank you very much for spending some minutes of your time in sharing your feedback with us. Your comments are much appreciated.Nice to see you spend an overall positive stay in our hotel, in spite of the problems with the central A/C system and the ventilation in your bathroom. We apologize about the inconveniences we might cause to you, and will take note from your comments in order to keep improving day by day the quality level of our customer services.We all hope you cvan give us a new chance next time you visit Barcelona!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Marcelo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property is well kept and clean. The staff is friendly and helpful
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 2.5.2024
Dear Marcelo,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you spent a great time with us, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

FADI

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I strongly recommend staying in this hotel
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 24.4.2024
Dear Fadi,Thank you very much for your kind feedback and also for your recommendation, of course!!We are very happy to see you had a great experience in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincedrely, Silken Ramblas Staff.

8/10 Hyvä

Keeley

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Beautiful lobby area. Rooms are a bit older but can tell some upgrades were done. Staff speak English and Spanish. Breakfast was a bit expensive- 40.00 for 2 and not a lot of options. Overall would recommend for a place to sleep in Barcelona.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 23.4.2024
Dear Keeley,Thank you very much for your kind feedback. Our Guests' comments are much appreciated.We are happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

10/10 Loistava

Alina

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really nice hotel! We stayed with our two kids and it was very spacious for the 4 of us. They stayed in a separate area of the room and everyone had space. Very clean and convenient room. Great staff and service! Highly recommend.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 22.4.2024
Dear Alina,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing with us your feedback! Our Guests' comments are much appreciated.We are very happy to see you and your family spent such a great stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from SIlken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

SUSY

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved it!!! Just fabulous!!!!!
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 22.4.2024
Dear Susy,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you spent a great time in our hotel, so would be delighted to welcome you back at your earliest convenience!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

randa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stuffs are really helpful . Location is perfect.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 7.4.2024
Dear Randa,Thank you very much for your great feedback!!We are very glad to see you spent a great time in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from all Silken Ramblas Team.

8/10 Hyvä

Jan

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Sehr zentrales Hotel mit wirklich freundlichen Personal. Gutes Frühstücksbuffet mit glutenfreiem Baguette. Schlafsofa sehr unbequem und schmutzig. Fenster waren verzogen, so dass es nie richtig geschlossen war und es nachts sehr laut im Zimmer war. Tolle Lage mitten im Leben von Barcelona.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 5.4.2024
Sehr geehrter Jan,Vielen Dank für Ihre freundliche Meinung! Die Kommentare unserer Gäste sind uns sehr wichtig.Wir freuen uns, dass Sie trotz der von Ihnen erwähnten Geräusche und der Tatsache, dass sich die Matratzen nicht an Ihre Bedürfnisse angepasst haben, einen rundum positiven Aufenthalt genossen haben. Wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Und wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Barcelona wieder begrüssen zu dürfen!Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

10/10 Loistava

Gary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The breakfasts were excellent with a huge selection available. Really good experience and would highly recommend this hotel. The location is perfect for getting anywhere.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 18.3.2024
Dear Gary,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing your feedback with us!We are very happy to see you really enjoyed your stay very much. We also are very pleased about your reccomendation!!And would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

2/10 Hirveä

Sheila Betty

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 5.4.2024
Dear Sheila Betty,Thank you for rating us.We deeply apologize about not being able to meet your expectations at all, as well as not being informed about the reasons of your discomfort.Yours sincerely, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Patricia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff were very nice and helpful. Definitely will come back. Thank you for a restful evening today
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 12.3.2024
Dear Patricia,Thank you very much for your kind feedback!!We are very happy to see you spent a very pleasant stay in our hotel, so would be delighted to welcome you back at your earliest convenience!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

8/10 Hyvä

Saurabh

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Property location is great, right in the middle of ramblas. The hotel is a little aged but the rooms are well maintained
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 9.3.2024
Dear Saurabh,Thank you very much for your kind feedback!Happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would be delighted to welcome you back soon!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Hideaki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 4.3.2024
Dear Hideaki,Thank you very much for your kind rating!!We are very happy to see you spent such a great time in our hotel, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Yours sicnerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

julio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Jean Hugues

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bonjour, J'ai fais une réservation 10 jours avant depuis Marrakech J'ai consulté les avis 2 jours avant de m'y rendre (Chose que je ne fais jamais) et j'avais l'apprehension d'etre decu au vu des commentaires négatifs Mais il était déjà trop tard ... Arrivé très tard sur place, j'ai eu un bel accueil de JUAN PEDRO Tout au long du séjour cette personne à été très professionnel et très compétente et réactive en fonction de mes demandes Un grand merci au staff de cet hotel et merci Monsieur Juan Pedro On reviendra c'est sur !!!! Hugo et Clemence
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 12.2.2024
Cher Hugo et Chère Clémence,Merci beaucoup d'avoir partagé avec nous votre expérience dans notre hôtel. Les commentaires de nos invités sont importants pour nous.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié un merveilleux séjour dans notre hôtel, et surtout pour le bon traitement reçu de notre personnel.Ce sera un plaisir pour nous de vous accueillir lors de votre prochaine visite à Barcelone!!Cordialement, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Glenn

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 6.2.2024
Dear Glenn,Thank you very much for your kind rating!!We are happy to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

2/10 Hirveä

Simone

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Nicht vom VIP-Status blenden lassen!!
Die 2 positiven Dinge zu erst. Super Lage und ich durfte bereits nach einem Tag abschlagsfrei auschecken. VIP und Gold-Status sind ein Witz. Trotz Screenshots der Bestätigung und des Nachweises des Status wurden die Benefis verweigert, da dies nicht von Expedia/Hotels.com übermittelt worden sei… Ein Upgrade hätte es sowieso nicht gegeben, obwohl für die 3 Tage online noch über 10 höherwertige Zimmer verfügbar waren. Es kämen ja heute sicher noch Anreisen…. Der kostenlose Parkplatz wurde zu 30/Tag und die versprochene Flasche Wein wäre vermutlich zwar auch nicht das kulinarische Highlight gewesen, aber zumindest eine nette Geste. Hier war das einzige Entgegenkommen am Folgetag auschecken zu können. Der Parkplatz wäre nur für eine Nacht benötigt worden, sicher kein Problem hier auf den Kunden zuzugehen. Leider kein Interesse den Kunden zu halten. Bei den Zahnpastaflecken im Bad dann auch keine all zu große Trauer meinerseits das Hotel zu wechseln. Die Wände im Flur waren recht ramponiert und im Zimmer ein deutlicher Geruch nach Raumspray. Das Bett war OK und die Zimmergröße in Ordnung. Nicht ganz den Bildern entsprechend, doch wo gibt es das schon?
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 29.1.2024
Sehr geehrte Frau Simone,Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung mitgeteilt haben.Es tut uns sehr leid, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben, obwohl wir alles in unserer Macht Stehende getan haben, um Ihnen bei Ihrer Reservierung behilflich zu sein.Wir erinnern Sie noch einmal daran, genau wie wir es letzten Freitag an der Hotelrezeption getan haben, dass die von Ihnen bestätigte Reservierung in unserem Hotel nicht die von Ihnen beanspruchte VIP-Behandlung beinhaltete.Nach Rücksprache mit Expedia.com wurde bestätigt, dass Sie über zwei verschiedene Konten verfügen (eines ist VIP und das andere nicht). Daher müssen Sie das Konto löschen, das kein VIP ist, da dieses Problem nicht zum ersten Mal auftritt. Dies könnte verhindern, dass Sie in Zukunft weitere Probleme dieser Art haben, wie Ihnen sowohl das Personal an der Hotelrezeption als auch das Personal von Expedia.com erklärt haben.Aus diesem Grund konnten Sie die VIP-Vorteile von Expedia.com nicht nutzen, da Sie die Reservierung mit einem Nicht-VIP-Konto vorgenommen haben.Wir hoffen, dass wir den Vorfall etwas genauer klären konnten.Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Eliza, San Jose

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Shower set up was not good and caused the bathroom floor to get wet everytime we took a shower.
Yöpyi 13 yötä joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 18.1.2024
Dear Eliza,Thank you very much for sharing your feedback with us. our Guests' comments are much appreciated.We apologize about the inconveniences we might caused to you during your stay regarding to she shower set up. We'll double check it, and try to mend it asap. So sorry about that.Hope to welcome you back next time you visit Barcelona!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

4/10 Huono

Rasmus

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Disappointing
There was absolutely terrible wifi in this hotel, which made the planning and work I needed to do during the stay impossible. In the first room I was in the signal was so poor it could not even connect, and the second room it was just so slow even sending an email took 5 min. Other than that, a bar closing before 24.00, lack of wine-opener in the room, and general need of restoration of rooms/buildings did not really live up to a classification as a "luxury" hotel.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Dep. Calidad vastasi 17.1.2024
Dear Rasmus,Thank you very much for spending some minutes of your time in sharing your feedback with us. Our Guests' comments are much appreciated.We deeply apologize about not being able to meet your expectations, specially regarding to the wifi connection. We kindly inform you that we offered you room with double bed, as you requested. Both rooms you stayed in were located just at the end of the corridors, so the signal could be weaker, as you previously stated. We take note about it, in order to improve on this service asap. So sorry about all the inconveniences we might have caused to you.We all hope you can give us a new chance in the future, so you can realize about the improvements achieved.Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

8/10 Hyvä

Luciene

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
A funcionária da recepção Rochele , foi muito atenciosa. O hotel fica perto de vários pontos de interesse em Barcelona. O rooftop do hotel é um lugar perfeito para relaxar , vendo a cidade . De lá deu para ver os fogos de artifício da entrada do Ano Novo.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 10.1.2024
Prezada Luciene,Muito obrigado pela sua gentil opinião!Estamos felizes que você tenha desfrutado de uma estadia maravilhosa em nosso hotel durante o Ano Novo, por isso será um prazer recebê-lo novamente na próxima vez que você visitar Barcelona!!Atenciosamente, Equipe Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Igor

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 10.1.2024
Dear Igor,Thank you for your kind rating!!We are happy to see you enjoyed your stay very much, do would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Michael

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 29.12.2023
Dear Michael,Thank you very much for your kind rating!!Very happy to see you spent a wonderful time in our hotel!!We all hope to welcome you back soon!!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

4/10 Huono

Wing kwan

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Found 2 cockroaches in the bathroom.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 29.12.2023
Dear Wing Kwan,Thank you very much for sharing your feedback with us. Our Guests’ comments are much appreciated.We deeply apologize about not being able to meet your expectations at all, specially regarding to the cockroaches.We kindly inform you our hotel meets all the Spanish Law regarding to Pest Controls. We are located in the core center of the old town of a big city as Barcelona, so those kind of insects can sometimes appear.We apologize about all the inconveniences this issue could have caused to you.Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

??

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
立地条件と、四つ星ホテルでも、価格がお手頃で選びました。 部屋が広く、とても使いやすく快適でした。 ランブス通りもすぐで、地下鉄駅も近く、とても便利でしま。 バルセロナに来ることがあったら、また利用しようと思います。
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 29.12.2023
親愛なるクライアント、貴重なご意見をありがとうございました!当ホテルでの素晴らしいご滞在をお楽しみいただけたことを大変嬉しく思います。次回バルセロナにお越しの際は、ぜひまたお迎えいたします。よろしくお願いします、チームシルケンランブラス。

4/10 Huono

cemal

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 23.12.2023
Dear Cemal,Thank you fot rating us.We apologize about not being able to meet your expectations, as well as you didn’t explain us anything about your unsatisfaction, in order to make your stay in our hotel much better.Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Lania

Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 11.12.2023
Dear Lania,Thank you so much for rating us!!We are very happy to see you spent such a great stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sicnerely, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Phong, Cypress

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Quality modern hotel at a good rate and in a great location. Staff was responsive & friendly. We will stay here again.
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 28.11.2023
Dear Phong,Thank you very much for taking some minutes of your time in sharing your feedback with us. Our Guests' comments are much appreciated.We are very happy to see you enjoyed your stay very much, so would be delighted to welcome you back next time you visit Barcelona!!Best wishes from Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

SARA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Buen lugar para estancias cortas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 28.11.2023
Buenos días Sara,Muchas gracias por tu amable opinión!Nos alegramos de que hayas disfrutado de tan agradable estancia en nuestro hotel, por lo que nos encantará volver a darte la bienvenida la próxima vez que visites Barcelona!Saludos cordiales de parte de todo el Equipo Silken Ramblas.

10/10 Loistava

Daniel

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 14.11.2023
Dear Daniel,Thank you very much for your kind rating!We are very happy to see you spent a great time in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!Best wishes, Silken Ramblas Staff.

10/10 Loistava

Gursharan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent stay with the hotel being very close to all the attractions
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 10.11.2023
Dear Gursharan,Thank you very much for your kind feedback!We are very happy to see you spent such a great stay in our hotel!It would be a pleasure for us welcoming you back next time you visit Barcelona!!Yours sincerely, Silken Ramblas Team.

10/10 Loistava

Violetta

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Top Unterkunft. Viele kleine Restaurants in der Nähe. Shopping Maile Las Ramblas 5 Gehminuten entfernt. Sehenswürdigkeiten auch gut zu Fuß erreichbar 20-25 Minuten je nach dem.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 8.11.2023
Sehr geehrte Violetta,Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre jüngsten Erfahrungen in unserem Hotel mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt genossen haben und freuen uns, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Barcelona wieder begrüssen zu dürfen!Mit freundlichen Grüssen, Team Silken Ramblas.

8/10 Hyvä

Pernilla

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Dep. Calidad vastasi 30.10.2023
Dear Pernilla,Thank you very much for your kind feedback!Nice to see you spent a pleasant stay in our hotel, so would love welcoming you back next time you visit Barcelona!Best wishes, Silken Ramblas Staff.