Sisätilat

Arvostelut: Hotel de la Opera

4 out of 5
Hotel de la Opera
Calle 10 No. 5-72, La Candelaria, Bogotá, Distrito Capital

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 164 kautta 281 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 82 kautta 281 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 18 kautta 281 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 12 kautta 281 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 5 kautta 281 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Aulimaija, Mikkeli, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A nice hotel in a good location
Good location, good service (also in english), nice atmosphere, very good/fresh breakfast ( they arranged the whole table ready for us at 05.30 am!). Rooms do not look 5 star, but are clean. Did not have time to use the spa.

6/10 OK

Erika

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The location can’t be better if you want to explore La Candelaria by walk. Very poor options for food. The breakfast is included but was just average and the dinner was not good and super pricey but staff was great and compensate the food situation.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 15.5.2024
Thank you for your comments. We are glad to know that you found our location ideal for exploring La Candelaria and it was a pleasure for all the staff to provide you with excellent service. We are sorry that the food options were not to your liking. We appreciate your suggestions and hope to welcome you again and offer you a better experience in the future.

10/10 Loistava

Federico

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Front desk people very kind and courteous
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Ryan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very hospitable and professional staff
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 26.4.2024
Mr. Ryan, Thank you for your comment!

8/10 Hyvä

Braxton

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful classic hotel. Dining and room service is fantastic. Shower wasnt the cleanest upon arrival and we were charged for 2 shower caps for use in the pool because they told us we received 2 upon arrival, which we didn't. Not the biggest deal but staff should take the guests word in my opinion... why would we gaslight them over a 75 cent shower cap?
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 26.4.2024
we are very glad to know you liked the hotel and our service. we will review what happened with the shower caps, to avoid that situation again. thank you for your feedback, it helps us to be better every day!

10/10 Loistava

Hiroshi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
素敵なホテルでした
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 15.4.2024
気に入っていただけて嬉しいです! コメントありがとうございます

10/10 Loistava

Darlene Elizabeth, Mississauga

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely vintage hotel in the heart of the historic Candelaria district. The staff was exeptionally friendly and helpful. Our room was a nice size, spotlessly clean and quiet. The windows opened and cooled the room nicely at night. We also liked the breakfast buffet including being able to order delicious cappucino! Many tourist attractions are within a 5 to 20 minute walk. The perfect hotel!!! Many tourist attractions are within
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 16.4.2024
Ms. Darlene, we are truly grateful for your beautiful comment about our hotel. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and that you appreciated every detail, from the friendliness of our staff to the comfort of the room and the delicious breakfast options. Your words fill us with joy and motivate us to continue providing memorable experiences to our guests. Thank you for choosing us and we hope to have you back soon!

10/10 Loistava

Douglas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Old world elegance, beautiful architecture and design, gracious service, excellent breakfast, centrally located to everything in the historical city center.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 16.4.2024
Dear Douglas, we're delighted to hear that you enjoyed our hotel's ambiance, service, and great location. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future."

8/10 Hyvä

Matthew

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A great location for exploring Candelaria. The people were very friendly and helpful.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 20.3.2024
Thank you for your comment Mr. Matthew, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time!

10/10 Loistava

Sara

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 16.4.2024
Dear Sara, Thank you for rating us!

10/10 Loistava

James and Dawn, Lethbridge

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice quiet hotel, walkable to everything in La Candelaria.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 16.4.2024
Thanks for your comment! We are glad to know that you enjoyed our quiet and convenient location, close to everything in La Candelaria. We hope to see you again on your next visit.

10/10 Loistava

Mireille

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Katherin Villota - Concierge vastasi 16.4.2024
Thank you for rating us Ms. Mireille!

10/10 Loistava

Matthew

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 6.3.2024
Dear Mr. Matthew thank you so much for rating us!!

10/10 Loistava

Adrian

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 29.2.2024
Estimado Señor Adrián muchas gracias por su calificación, esperamos tenerlo nuevamente muy pronto!

10/10 Loistava

JULIEN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tout était parfait
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 23.2.2024
Cher Julien, merci beaucoup de nous avoir évalué et de nous avoir laissé votre expérience !!

10/10 Loistava

Therese

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hôtel très bien situé pour visiter Bogota historique à pied. Très propre, personnel avenant et courtois
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 12.2.2024
Madame Therese, nous vous remercions beaucoup de nous avoir évalués, pour nous, répondre aux attentes de nos clients est notre objectif principal, nous espérons avoir votre visite dans la prochaine occasion !!

10/10 Loistava

Adrian

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 6.2.2024
Estimado Adrián, muchas gracias por su calificación!!

8/10 Hyvä

aurore

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super emplacement et très bel hôtel
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 26.1.2024
Merci beaucoup pour vos commentaires!!

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Não voltaria…
Sauna marcada e não funcionou, piscina fechava 17hs, achei um absurdo, reservei este hotel para aproveitar a piscina quente no final da tarde, conseguimos ficar 30 minutos implorando, nos colocou pra fora as 17:30 em ponto. Achei um absurdo…. Vende uma coisa e tem restrições……
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 15.1.2024
Estimado Sr.(a) Gracias por compartir su experiencia con nosotros, lamentamos bastante que nuestro SPA lo encontrara cerrado, siempre procuramos que nuestros huéspedes estén enterados de su horario antes de su llegada en nuestra carta de bienvenida, también lo puede evidenciar en el canal de reservas, por favor háganos saber cuando regresa y estaremos muy atentos a reservar un espacio para usted.

6/10 OK

Luis, Ensenada

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
The hotel is a nice facility but no air conditioning. And the amenities in the hotel are minimal For the day is a perfect location for sightseeing but in the night there are minimal places to eat or hangout
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 10.1.2024
Dear Mr. Luis, For the Hotel de la Opera and the staff, your visit has been a real pleasure. I would like to remind you that air conditioning in Bogota is not necessary since we have a cold climate, even our hotel is equipped with heating so that you do not have problems with the temperature.Our main interest is to make your visit a pleasant experience. On our own behalf and on behalf of each of our hotel employees, we appreciate your comments and reiterate our desire to achieve excellence in the services offered."

10/10 Loistava

EMMANUEL

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hôtel de charme très bien situé
Hôtel de charme de style colonial dans le quartier historique de Bogota personnel très attentionné et sympathique, particulièrement le personnel de la restauration A recommander
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.1.2024
Monsieur Davost, nous vous remercions beaucoup de nous avoir évalués, pour nous, répondre aux attentes de nos clients est notre objectif principal, nous espérons avoir votre visite dans la prochaine occasion !!

8/10 Hyvä

Eliana

Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.1.2024
Estimada Señora Eliana muchas gracias por su calificación!!

10/10 Loistava

Ryan

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A touch of luxury and old world charm in the heart of La Candelaria. We love the attention to details in our room. Only a couple of the staff speak fluent English but we appreciate the warmth & friendliness of the rest. The concierge (I forgot his name) packed us breakfast for an early check out & flight on Dec. 25. Thank you so much!!
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.1.2024
Dear Mr. Ryan, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

8/10 Hyvä

Marc

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.1.2024
Dear Mr. Marc, thank you so much for rating us!!

2/10 Hirveä

BENOIT

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Beaucoup de bruit en pleine nuit
Malheureusement, énormément de bruit pendant notre séjour. Nous avions réservé quatre chambres pour quatre nuits. Des bruits bizarres à 4h du matin nous ont réveillé. J'ai pris des vidéos.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.1.2024
Dear Mr. Benoit, thank you very much for sharing your comments and rating us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry for the inconvenience you had regarding the noise, however your request was resolved that same day at dawn, Since the alarm clock had been programmed by the previous guest, I would like to tell you that all our rooms in the Hotel are different, none of them are identical to the other. Some are smaller, others larger, and some have an internal view of our hotel, we make sure that each room is of good quality for your stay. We hope to have your visit again and to be able to meet your expectations.

10/10 Loistava

JOSE LUIS LEYVA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muy buen estado
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 14.12.2023
Estimado José Luis, muchas gracias por sus comentarios!!

10/10 Loistava

Lisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Old town location
Good location in the old town. Lots of restaurants nearby. Close to the hold museum. Small hotel, with a buffet style breakfast. Has a restaurant which we did not use.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 20.11.2023
Dear Ms. Lisa, thank you very much for rating us and sharing your experience with us, it was a real pleasure to have your visit, these types of comments help us value our service, we hope to have your visit another time!!!

8/10 Hyvä

Nuris

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
You can't find a better location than this hotel. Museums historical places restaurants averting near tge hotel. The only complaint is that the hotel is noisy.
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 20.11.2023
Dear Ms. Nuri, thank you very much for sharing your comments and rating us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry about the noise, we always try to make unforgettable. We hope to have your visit again and to be able to meet your expectations.

10/10 Loistava

P A

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A top class hotel with top class staff, top class food and top class location. It is in the middle of everything in Bogota
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 31.10.2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

10/10 Loistava

Sung, Issaquah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was next to popular sites to visit. Dining is excellent and staffs are friendly and helpful.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 31.10.2023
Dear Mr. Sung, we thank you very much for having rated us, for us, meeting the expectations of our clients is our main objective, we hope to have your visit in the next opportunity!!

10/10 Loistava

Ralf

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Originally from Bogotá, never been to La Candelaria! Loved this hotel! The view was amazing! We actually extended our stay! Only negative was the service at the breakfast! Menu at the restaurant is small and limited! Overall loved this property! A must in Bogotá!
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 25.10.2023
Dear Mr. Ralf, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

10/10 Loistava

Silvia Elena

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 31.10.2023
Dear Ms. Silvia, thank you very much for your comments, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time!

10/10 Loistava

MARIa Elsa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Agradecimiento y felicitación
El Hotel de la Opera es un lugar colonial, muy lindo. Est muy bien cuidado y han realizado adecuaciones para preservar el lugar, que han quedado muy bien. En cuanto al servicio y atención, solo tengo agradecimiento, realmente son excepcionales y hacen muy bien su trabajo. Las habitaciones están muy bien equipadas, sin muy acogedoras y aseadas. Logramos descansar y pasar muy buena noche. Sin interrupciones y sin rudos oncomodos. Los alimentos estaban frescos y muy ricos. Realmente los disfrutamos mucho. Asi como los detalles que fueron cortesía. Llegar al lugar es muy sencillo, ya sea uno decida llegar caminando o en vehículo. La zona es muy segura y tiene vigilancia y circuito cerrado de televisión. Tiene el spa como valor agregado que siempre disfrutamos, con sus zonas húmedas disponibles para relajarse. Realmente una muy buena relación entre costo y los beneficios. Volvería nuevamente y me hopedaría en una habitación con mejor vista para disfrutar de la hermosa vista de la Candelaria desde un bello balcón del Hotel de la Opera. Muchas gracias
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 19.10.2023
Apreciada María Elsa, muchas gracias por sus comentarios, nos encanta escuchar las experiencias de nuestros huéspedes, siempre nos esmeramos por que cada detalle sea bien visto e importante, esperamos con ansias volver a contar con su visita y poder seguir siendo testigos de momentos inolvidables, por favor consideren el Hotel de la ópera su hogar en Bogotá!!

8/10 Hyvä

Casey

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Staff super nice. Very walkable area. The spa was nice. The shower in our room was odd (not bad)no AC , but we went in october and the free breakfast wasnt great. I would recomend the hotel, with those adendums. But very walkable are
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 19.10.2023
Dear Ms. Casey, we love hearing your opinions, thank you so much for letting us know that you enjoyed your visit to the Hotel and your experience, we hope to have your company on many more occasions, please consider Hotel de la Opera your Home in Bogotá!!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mitten in der Altstadt
Tolles Hotel in super guter Lage
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 19.10.2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to rate us, it was a great pleasure to have you with us here at the Hotel, we hope you will give us the opportunity to accompany you again on a next occasion, you will always be welcome!

8/10 Hyvä

Emil

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A well kept property next to the best cultural sites.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 2.10.2023
Dear Mr. Emil, thank you so much for rating us, it was a real pleasure to have you here with us!!

10/10 Loistava

gidon

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pleasant place
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 2.10.2023
Dear Mr. Gidon, thank you so much for your comments!!

10/10 Loistava

Michael B

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great old hotel with a fabulous breakfast
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 18.9.2023
Dear Mr. Michael, thank you very much for rating us and sharing your experience with us, it was a real pleasure to have your visit, these types of comments help us value our service, we hope to have your visit another time!!!

6/10 OK

REMY

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Plutôt décevant niveau restauration
Hôtel très bien situé en plein coeur du centre historique. Notre chambre située dans l'immeuble déco, était spacieuse propre et bien aménagée hormis le fait qu'un drap de bain était totalement déchiré. Pour ce type d'établissement cela est plutôt regrettable. Mais la déception est au niveau de la restauration ! petit déjeuner servi dans le patio proposant une qualité et une variété des mets de faible qualité et une expérience au restaurant La Scala soit disant gastronomique très décevante. Ayant été installé dans le patio froid, lugubre et mal éclairé dont les tables sont en fer forgé sur lesquelles sont disposées un triste set de table en plastique, nous avons demandé à diner dans la salle de restaurant ceux qui semblait surprendre le personnel et un des deux plats (paella) était totalement raté riz non cuit et viande en revanche sèche et bien trop cuite. Un dessert nous a été proposé en compensation mais le plat a bien été facturé. Plutôt décevant pour un établissement qui a soit disant 5 étoiles... Le personnel du hall est en revanche très avenant et serviable.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 13.8.2023
Monsieur Remy,Nous vous remercions d'avoir laissé votre commentaire et vos observations sur votre séjour, pour nous il est essentiel de connaître l'expérience de nos hôtes et ainsi continuer dans l'amélioration continue, il est dommage que nous n'ayons pas répondu à vos attentes puisque notre objectif principal est de fournir une expérience agréable à nos hôtes et visiteurs,Nous sommes désolés que vous ayez eu cette mauvaise impression de nos services, chaque jour nous nous efforçons de fournir un service de haute qualité. En ce qui concerne la nourriture dans nos restaurants, nous apportons des améliorations continues pour que chaque jour soit meilleur, tout comme nos chambres, dans lesquelles nous avons inclus plus de services qui peuvent être à portée de main pour rendre votre séjour plus confortable.Nous serons très heureux de vous recevoir à nouveau et ainsi changer la perception que vous avez de notre service, veuillez considérer l'Hôtel de la Opera comme votre maison à Bogotá.

6/10 OK

Sandra

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotel condition is fine. Location okay to visit historic center, but everything shuts down at night. Poor quality breakfast. Staff, particularly breakfast staff, not friendly at all. Would not recommend this hotel.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.8.2023
Dear Ms. Sandra, we regret the problems you had during your visit at the Hotel, however, thank you for let us know because that help us to improve and amend this kind of situations, on our own behalf and on behalf of each of our hotel employees, we appreciate your comments and reiterate our desire to achieve excellence in the services offered.

6/10 OK

Hilda

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Huoneen mukavuus
Okay hotel
Hotel is in good condition. Location is central to visit historic zone, but everything shuts down at night. Beds and pillows are as hard as a rock. Breakfast is poor quality and staff are not attentive to patrons or refilling breakfast items. Our toilet clogged, I called twice and no one came. My sister’ room bathtub also clogged. Staff was not friendly at all. Would not recommend.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.8.2023
Dear Ms. Hilda, thank you so much for your comments and have the opportunity to improve our service, we really regret the situation that occurred during your visit to your stay, we assure you that we have already taken the necessary corrective actions, please feel free to contact us and have the opportunity to give you a excelent service on your next visit.

10/10 Loistava

Cristina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property is very close to many museums. It is very clean with an excellent service! Very friendly staff and very good food. Their breakfast is amazing! Highly recommended!!!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 4.8.2023
Dear Ms. Cristina, thank you so much for sharing your experience with us, it was a real pleasure to have you here at the Hotel, we are happy to hear that you enjoyed!!

8/10 Hyvä

Felice

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Arrived after 3pm, room not ready, the hotel offer complimentary food and drink from the bar. View from room not geat. Bathroom needs attention, loose taps fittings. I would rate the hotel 4star not a 5star.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 3.8.2023
Dear Mr.Felice thank you very much for your comments, we are very happy to know that you enjoyed it, we hope to see you another time

8/10 Hyvä

André

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très bien situé, près de la place Bolivar. Lieu en zone historique. Personnel accueillant et sympathique au restaurant El Mirador qui offre une belle vue. Ameublement à rénover, bain marqué de tâches, mais belles attentions et service dévoué.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 3.8.2023
Monsieur André, merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous évaluer, ce fut un grand plaisir de vous avoir avec nous ici à l'hôtel, nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous rejoindre à nouveau lors d'une prochaine occasion, vous serez toujours les bienvenus !

6/10 OK

cleo

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Very nice staff. My room had only an internal widow which opened onto a public area so could not be opened. Thus it was very dark which was not very pleasant over 6 days. My safe did not work and was not fixed over the week I was there.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 31.7.2023
Dear Mr.(s) Cleo, thank you very much for sharing your comments and qualifying us, it is very important for us to know the experience of our guests and visitors, we are very sorry that your room was not to your liking, I would like to tell you that all our rooms in the Hotel are different , none is identical to another. Some are smaller, others larger, and some have an internal view of our hotel, as yours was, however, we make sure that each room is of good quality for your stay. We hope to have your visit again and be able to meet your expectations!!

10/10 Loistava

Eugenio

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 1.9.2023
Apreciado Señor Eugenio, muchas gracias por su calificacion!!

10/10 Loistava

Roberto

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El staff se mostró muy accesible para resolver todas las necesidades del viaje y resolver los temas que pudieron surgir. El hotel muy bien ubicado para conocer la zona histórica de Bogotá, todo está cerca caminando y debe ser uno de los 2 mejores por el rumbo.
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 28.7.2023
Estimado Señor Roberto mil gracias por su apreciación y buenos comentarios, nos encanta recibir a nuestros huéspedes y disfruten de su visita en Bogotá, esperamos contar con su visita nuevamente!!!

10/10 Loistava

Carmen

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente trato y servicio de parte de todo el personal.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 20.7.2023
Estimada Sra. Carmen, muchas gracias por sus comentarios, nos alegra mucho saber que disfrutó, ¡esperamos verla en otra oportunidad!

8/10 Hyvä

Marc

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 10.7.2023
Dear Mr. Marc. Thank you so much for rating us! Please feel free to contact us to your nex visit!!

2/10 Hirveä

Courtney

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Alejandra Camacho, Concierge vastasi 8.7.2023
Dear Mrs. Courtney, we appreciate your rating and we regret that your stay was not to your liking. We know that you had problems with the form of payment through the platform, however, the payment was correct and we repeatedly tried to explain to you that everything was well, we know that we did everything on our part so that there was clarity and you had a pleasant stay, we hope to have your visit again and achieve a better experience, you know that you can contact us whenever you want, we look forward to your visit another time.