Yksityinen ranta lähistöllä, aurinkotuoleja, aurinkovarjoja

Arvostelut: Hôtel Barrière Le Gray d'Albion

4 out of 5
Hôtel Barrière Le Gray d'Albion
38 Rue Des Serbes, Cannes, Alpes-Maritimes

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 567 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 302 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 73 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 30 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 28 kautta 1000 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Ira

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel with perfect location. We have been here before and will come back! :)
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
Léa Cheyrias vastasi 21.7.2023
Dear Ira, What a pleasure to discover your superb review! Reading your satisfaction is the best reward for us. Rest assured that your compliments will be shared with all teams.We are delighted to learn that you have made our establishment your new Cannes address!We look forward to seeing you again for new exceptional moments.Best regards, Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Disappointed stay
The room was clean and ok, but we we’re disappointed because sunbeds doesn’t included on the room and wifi doens’t work at all, only in the lobby.. And also they tried to pay me all the free stuff what was included on the price..
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019
Charles Richez vastasi 10.7.2019
Dear guest, We appreciate your taking the time to share your feedback. Please do not hesitate to contact us directly so that we can investigate further into the matters you have raised. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future in sunny Cannes. Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 Loistava

Antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hotelli loistavalla sijainnilla. Huoneet olivat isoja hienosti sisustettuja.
Charles Richez vastasi 4.4.2018
Dear Antti, Thank you for your positive feedback! We appreciate your kind words. Looking forward to welcoming you again, Sincerely, Charles Richez General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2017
Dear guest, Thank you for your five star review! We look forward to welcoming you back soon Sincerely, Charles Richez General Manager

8/10 Hyvä

Eric

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Sandra L'équipe relation clientèle vastasi 16.5.2024
Cher Eric, Un grand merci pour avoir pris le temps de partager votre avis positif. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement à l'Hôtel Barrière le Gray d’Albion Cannes,Sincèrement,

10/10 Loistava

Ibrahim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Einfach alles
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Sandra Client services and Guest Experience vastasi 16.5.2024
Dear Ibrahim, Thank you for your 5 star review! It would be a pleasure to welcome you again at Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes. Sincerely,

8/10 Hyvä

Sam

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Sandra Client services and Guest Experience vastasi 16.5.2024
Dear Sam, We would like to thank you for you positive review and are looking forward to welcoming you back at the Hotel Barriere le Gray d’Albion Cannes, Sincerely,

10/10 Loistava

Claudia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolut freundliches Team, sehr hilfsbereit und fürsorglich. Zimmer sehr gross (was in Frankreich selten üblich ist), extrem leise Klimaanlage. Minibar gut und abwechslungsreich gefüllt. Fantastische Lage, sowohl Strand als auch Geschäfte gut zu erreichen. Tolle, dem Hotel angeschlossene Beach Bar/Club. War ein super Aufenthalt.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Sandra L'équipe relation clientèle vastasi 16.5.2024
Dear Claudia, What a pleasure to discover your amazing review, thank you for taking the time to share it. It is our great pleasure to read that you enjoyed all aspects of your stay from the high quality of service and comfortable room to the ideal location and great beach club Mademoiselle Gray. We are grateful for your support and hope we have the pleasure of welcoming you again very soon. Sincerely,

8/10 Hyvä

nigel, Read

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly staff and a great location but the bed although enormous was too hard.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Sandra Client services and Guest Experience vastasi 16.5.2024
Dear Nigel, Thank you for posting your positive review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed our ideal location and high quality of service. However, we are sorry that your bed was not up to your expectation, it is rather unusual, rest assured that your comment will be used as a motive for continuous improvement. Looking forward to welcoming you back, Sincerely,

10/10 Loistava

Roberto

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel comodissimo per visitare Cannes , vicino a ristoranti e a due passi dal mare , servizi al top con pulizia eccellente, personale gentilissimo e disponibile e colazione molto variegata e di qualità ottima.
Sandra SABTI Client services and Guest Experience vastasi 2.5.2024
Dear Roberto, We would like to thank you for your valuable feedback! It is our pleasure to read how much you enjoyed our perfect location, comfortable room and buffet breakfast. Of course, we also pass on your kind words to the entire team. Looking forward to welcoming you again in the near future,Sincerely,

10/10 Loistava

Fabien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Une belle adresse cannoise
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Sandra SABTI L'équipe relation clientèle vastasi 1.5.2024
Cher Fabien, Nous vous remercions pour votre sympathique commentaire. Faites nous le plaisir de revenir très prochainement à l'Hôtel Barrière le Gray d'Albion Cannes.Sincèrement,

8/10 Hyvä

Raffaella

Tutto ok
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Sandra SABTI Client services and Guest Experience vastasi 29.4.2024
Dear Raffaella, We would like to thank you for your great review and we hope to have the pleasure of welcoming you back very soon! Sincerely,

8/10 Hyvä

Charles

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2024
Sandra L'équipe relation clientèle vastasi 16.5.2024
Chère Charles, Nous vous remercions de votre avis positif et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement, Sincèrement

10/10 Loistava

Deeny

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Service was great! Very personable!
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Sandra SABTI Client services and Guest Experience vastasi 16.4.2024
Dear Denny, Thank you for your five star review ! We are delighted to read how much you enjoyed your experience with us. We are looking forward to welcoming your again very soon at the Hotel Barriere le Gray d’Albion Cannes. Sincerely,

10/10 Loistava

Maxime

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Service impeccable
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Constance, Assistante de direction vastasi 9.4.2024
Cher Maxime, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement parmi nous à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes.Très sincèrement,

10/10 Loistava

Sara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très bien situé. Chambre très confortable. Petit-déjeuner très bon dans un espace avec accès à une très belle terrasse. Je retournerai définitivement à cet établissement.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Constance, Assistante de direction vastasi 9.4.2024
Chère Sara, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement parmi nous à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes Très sincèrement,

10/10 Loistava

Hüseyin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Einfach mur empfehlenswert
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Dear Hüseyin,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Gray d'Albion team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

8/10 Hyvä

Khaled

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel loctation is oercet close to beach restaurant shopping area . Rooms are affordable during winter season. I love you watch out for the minibar and breakfast as well as parking more than the average night.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Dear khaled,Thank you for taking the time to post your complimentary review on your last stay with us at the hotel.We are very happy that you enjoyed our ideal location, a few steps from La Croisette.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

4/10 Huono

Sherif

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The only positive is the location
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Dear Sherif, Thank you for taking the time to post your review on your last stay with us at the hotel.We are very happy that you enjoyed our ideal location, a few steps from La Croisette.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Bruno

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location and very friendly staff.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Dear Bruno, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Flore

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Chère Flore, Merci pour votre note très positive : elle est notre meilleure récompense et elle nous encourage fortement à maintenir le niveau d'excellence que vous êtes en droit d'attendre. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre belle maison.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Sandra

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Julia Demure, Guest Service vastasi 27.3.2024
Chère Sandra, Nous sommes ravis de découvrir votre note positive. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé votre bonheur parmi nous et espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très vite.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

ERIC

Matkusti lemmikkien kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Zavadyah

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

benhamou

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emplacement très bien on peut tout faire à pied
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Alexandra

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Joost

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Julie

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bel hotel, très bien situé, personnel très attentionné. Nous reviendrons.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Eva

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Kevin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Chloé

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 10.11.2023
Chère Chloé,Merci pour votre note très positive : elle est notre meilleure récompense et elle nous encourage fortement à maintenir le niveau d'excellence que vous êtes en droit d'attendre.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très vite lors d'un prochain séjour sur la Côte d'Azur.Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Marianne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 9.11.2023
Dear Marianne, We are delighted to have contributed to making your stay a memorable one and hope to have the pleasure of seeing you again very soon.Best regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Luc, GATINEAU

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 9.11.2023
Cher Luc,Un grand merci, pour votre note positive : elle constitue notre meilleure récompense, et cela nous encourage vivement à persévérer dans le niveau d’excellence que vous êtes en droit d’attendre. Ce serait pour nous un très grand plaisir de vous accueillir de nouveau lors de votre prochaine escapade sur la Croisette ! Sincèrement,Julia DEMURE L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Inger-Lise

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Inger-LiseThank you very much for your highly positive rating.It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Gray d'Albion Cannes. We are looking forwards to see you soon again !With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

2/10 Hirveä

jules

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Fjolla

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel was an excellent choice! The employees were very friendly and helpful, the breakfast was delicious, and everything was great!
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Fjolla,Thank you for taking the time to post your complimentary review on your last stay with us at the hotel.It is with great pleasure that I read how you enjoyed your stay here. Breakfast is definitely something not to be missed and I hope you will come back to enjoy it again.I'm so happy to read that you found the staff to be one of the highlights. The team works hard to ensure that every aspect of the clients' stay exceeds expectations.We all hope to have the pleasure of welcoming you again very soon at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

8/10 Hyvä

Oumar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Oumar,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. The entire team of le Gray d’Albion would like to thank you for your positive feedback. With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

2/10 Hirveä

GABRIELLE

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Gabrielle,We have taken note of your negative rating : we are deeply sorry that our level of service has not been in keeping with your expectations. Please rest assured that your comfort and satisfaction are our priority. The team hopes to have the pleasure of welcoming you again.Best regards, Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Brenda

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Brenda,We are delighted to have contributed to making your stay a memorable one and hope to have the pleasure of seeing you again very soon.Best regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Sylvia, Sarasota

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Jean claude

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Jean Claude,Thank you for your highly positive rating: they are our best reward and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect. We look forward to welcoming you back next time your travel plans include the French Riviera !With kind regards,Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Catherine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gorgeous clean hotel in amazing location
Free upgrade to a lovely room with huge bed
View from our room
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 1.11.2023
Dear Catherine, Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.We are delighted to read that you enjoyed your nice room.We hope to have the pleasure to welcome you for your forthcoming stay on la Croisette. Best regards, Julia DEMURE Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

2/10 Hirveä

Stephane

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Dear Stephane,Thank you for taking the time to share your thoughts about your stay.We are sorry to read that your experience did not live up to the excellence of service that we strive to provide. Please accept our apologies for the inconvenience and rest assured that this is an isolated case. Corrective measures were immediately put in place.The team hopes to have the pleasure of welcoming you again.Best regards, Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

J.C BARBER

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Cher J.C Barber,Nous sommes enchantés d'apprendre que vous avez apprécié l'ensemble de votre séjour parmi nous. Toute l'équipe de l'Hôtel Barrière Le Gray d’Albion vous remercie pour votre retour positif. Très sincèrement,L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Adrian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

yannick

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Un tres bel hotel
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 18.10.2023
Cher Yannick,Un grand merci pour votre retour positif à la suite de votre séjour à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir pour votre prochain séjour sur la Croisette.Sincèrement, Julia DEMUREL'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes

10/10 Loistava

Katya

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Constance, Assistante de direction vastasi 24.10.2023
Cher Katya, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience. Nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes, et c'est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes lors de votre prochaine visite sur la Côte d’Azur.Très sincèrement, Constance, Assistante de direction

10/10 Loistava

Melissa

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Constance, Assistante de direction vastasi 24.10.2023
Chère Melissa, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience. Nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes, et c'est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes lors de votre prochaine visite sur la Côte d’Azur.Très sincèrement, Constance, Assistante de direction

10/10 Loistava

sylvaine

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Julia Demure, Guest Service vastasi 8.11.2023
Chère Sylvaine,Nous sommes ravis d’avoir contribué à faire de votre séjour un moment mémorable et espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement parmi nous. Bien cordialement,L'équipe relation clientèle et expérience clientHôtel Barrière Le Gray d’Albion Cannes

10/10 Loistava

Francis

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Constance, Assistante de direction vastasi 24.10.2023
Cher Francis, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience. Nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes, et c'est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau à l'Hôtel Barrière Le Gray d'Albion Cannes lors de votre prochaine visite sur la Côte d’Azur.Très sincèrement, Constance, Assistante de direction