Aula

Arvostelut: JW Marriott Cannes

5 out of 5
JW Marriott Cannes
50 Boulevard de La Croisette, BP 224, Cannes, Alpes-Maritimes

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 256 kautta 548 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 176 kautta 548 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 69 kautta 548 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 33 kautta 548 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 14 kautta 548 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Pauliina

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Henkilökunta oli ystävällistä ja hotellin sijainti erinomainen. Tilat olivat siistit. Miinuksena mainittakoon aamiainen, joka oli mielestäni ylihinnoiteltu : 35 euroa per henkilö jos otat koko setin. Koska huone oli kalliimpi, olisi toivonut syövänsä edes jotain samaan hintaan.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Mikko, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice winter week
JW Marriott is a very nice hotel. Location in Cannes is outstanding at La Croisette bloulevard right next to the shore line and its restaurants. We (me and two kids) had a suite and it was a good call, as this was a winter week and one can never know what weather will be like. In our case it was good and allowed visits to Monaco and Antibes Marineland. Hotel's restaurant was good and affordable. I took breakfast included and can only recommend the option, as it was very good. The selection was everything one could hope for a tasty breakfast.
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
General Manager vastasi 5.12.2016
Merci

8/10 Hyvä

Johanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Moitteton ja rauhallinen
Moitteeton ja tyylikäs hotelli, ihastuttava aamiainen kauniilla terassilla. Matkustin lokakuussa ja olisin kaivannut vähän enemmän iltaelämää tai yläkerran terassibaarin vilskettä - hotelli oli vähän liiankin rauhallinen.
General Manager vastasi 20.10.2016
Dear guest, Thank you for having taken the time to share this review. It is true that Cannes is a bit quiet in October. If you want to enjoy the city, we advise you to come back in June or September that are the best months to discover the city and enjoy the weather. We look forward to welcoming you back. Regards, Rebecca

8/10 Hyvä

Rami

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Marjut

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Perheloma
Hyvä hotelli aivan mainiolla sijainnilla. Ylellinen kattoterassi jossa aurinkotuolit, tarjoilu, pieni allas ja näkymä merelle koko kaupungin yli. Puutteena kylpyhuoneessa liian pieni määrä pyyhekoukkuja, mikä kylläkin on yleinen vaiva kaikissa hotelleissa. Hieman hintava, mutta hintansa väärtti.

10/10 Loistava

Shannon

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Nichole M., Brooklyn

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Professional and friendly staff. Property was clean and close to everything.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Jean-Baptiste vastasi 10.4.2024
Dear Nichole,On behalf of the entire team, I want to thank you for taking the time to share your experience with us,We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

Iain

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
good value for business trip excellent staff service and location
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Jean-Baptiste vastasi 27.3.2024
Dear Iain,On behalf of the entire team, I want to thank you for sharing your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

2/10 Hirveä

Angus

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Jean-Baptiste vastasi 27.3.2024
Dear Angus,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

6/10 OK

Jacquy

Hyvää: Siisteys
Not nice for a beach city
we heard everything that was happening in our neighbor's room. Too noisy. The hotel is particularly closed, no view from the lobby to the outside. No nice cafe or tea room to sit in. The only restaurant is in the basement
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Jean-Baptiste vastasi 13.3.2024
Dear Jacquy,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Hyvä

Ahmed

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
The hotel is very nice but we had a bad experience with the room toilet since there was a leakage and it wasn’t m handled efficiently by the staff. They could be more empowered and professional.
Jean-Baptiste vastasi 13.3.2024
Dear Ahmed,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon. Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

Laurent, Le castellet

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personnel et hôtel exceptionnel
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Jean-Baptiste vastasi 20.12.2023
Cher Laurent, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous donner votre avis. Nous mettons tout en œuvre pour satisfaire nos clients dans chaque détail et nous sommes ravis d’avoir pu rendre votre expérience agréable !Nous espérons vous revoir très vite !L’equipe du JW Marriott Cannes

8/10 Hyvä

Horst

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Clara vastasi 15.11.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

8/10 Hyvä

Phatimagorn

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Clara vastasi 8.11.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 OK

SAMRAT

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Clara vastasi 25.10.2023
Dear Samrat,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,JW Marriott Cannes Team

8/10 Hyvä

tina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Large room with lovey terrace overlooking the ocea
Enjoyed our large room with a lovely terrace.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Clara vastasi 25.10.2023
Dear Tina,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

MICHELE, atlanta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved it
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 11.10.2023
Dear Michele,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Hyvä

Michal

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice spot. Close everywhere.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Clara vastasi 4.10.2023
Dear Michal,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Loistava

Joachim

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Clara vastasi 2.11.2023
Dear Joachim,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 OK

David, Miami

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Got charged to use the WiFi. Had to wait in the lobby for 1hr while my room was being prepared and the temperature was not ideal. The remote control in the room for the tv did not work. Pointing out that this location is not meeting the Marriott standards we are used to. A review is needed.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 20.9.2023
Dear David,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the management team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

8/10 Hyvä

Jørgen

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 20.9.2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 OK

raman, Abbotsford

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Check in staff was amazing! However the concierge staff were very rude. They provided no help , made no eye contact, and didn’t greet anyone entering or exiting the hotel. The gym is very very small out 2 out of 3 cardio machines were working. The pool and rooftop area is outdated.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 6.9.2023
Dear Raman,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the management team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

6/10 OK

Ryan

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Staff was very nice. We paid $4500 for 4 nights and the rooms are definitely in need of upgrades. The “pool area” on the roof looked like it was it was fit for a motel 6. This place is beyond pricey.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 30.8.2023
Dear Rayan,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. We are sorry about your ratings and would be delighted to have more information from you so we may improve our services. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Yours sincerely,

10/10 Loistava

Esfandiar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 2.8.2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Loistava

Sonya

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay. Great staff.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 18.7.2023
Dear Sonya,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

Raul

Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 18.7.2023
Dear Raul,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

8/10 Hyvä

Berta

Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 14.6.2023
Dear Berta,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

10/10 Loistava

Daniel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 7.6.2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

6/10 OK

Eric

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Location, location, location. The lobby and common areas are absolutely beautiful. We had a deluxe king room facing the sea. Fantastic view with a window that fully opened. The room itself was a bit dated. The bathroom fixtures and tub were a bit dated, the desk was dented and scuffed a bit. Normally I wouldn't nitpick butt we paid $1,200 for the night and in my opinion everything should be absolutely excellent and it was not. It was absolutely fine.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 31.5.2023
Dear Eric,Thank you for taking the time to share about your experience with us. Your ratings show that you have had a pleasant stay in its overall, please trust we will focus on the specific feedback shared so we may improve our service.We would love to welcome you back at the JW Marriott Cannes if your travels bring you back to Cannes.Best regards,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

zoe

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Extremely friendly, welcoming and helpful staff. The hotel is calm and relaxed with neutral decor and is situated opposite the beach. The roof terrace is spectacular! Thank you for a wonderful stay.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 31.5.2023
Dear Zoe,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

Besmir

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 3.5.2023
Dear Besmir,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.Team JW Marriott Cannes

4/10 Huono

Sze Man

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is my first time writing review on Expedia. I am very disappointed with this hotel. It is very close to the beach and the view is amazing if you stay in the Seaview room, bed is comfortable and the view from the room is very nice. However, I found that we are being charged for extra expense on my deposit card WITHOUT any invoice about details to my email to notify us. I checked with the hotel team through email, and they DID NOT reply me after nearly a month. You have to keep chasing and chasing. They replied only a simple invoice, only 'in-room food' are stated on the invoice without details. We have to ask for more details again. We are being charged for extra consumption on alcohol and even PHARMACY (??dont even know what is it...medicine?). I am not sure (cos we are stilling CHASING) if I can get refunded on those items we didnt consume. we only consumed few bottle of water during my stays. Bad luck for us maybe to experience this exhausting back and forth. For those who want to stay in this hotel, you will get amazing view and it is very close to shopping area. But please remember to make down what you have consume in the room (maybe better to take photos) to avoid situation like me. I think no one want to experience this after their trip.
JW Marriott Cannes vastasi 2.5.2024
Greetings from the JW Marriott Cannes,We would like to thank you for taking the time to share about your recent experience with us.We are sorry to read about the billing inconvenience you are experiencing; we always encourage our guests to stop by the desk before leaving so charges can be checked and adjusted with the reception team in order to avoid any misunderstood.If there are any charges you would like to discuss further please email our front desk manager who will be the one of assistance : Rafik.fodilcherif@jwmarriottcannes.comThank you again for your email,Best regards

4/10 Huono

Víctor Ramos

Pas qualité de un 5 étoile Très déçu avec petit déjeuner Rapport qualité prix c’est vraiment absurde
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
L’équipe du JW Marriott Cannes vastasi 22.3.2023
Cher Victor, Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Nous sommes sincèrement désolés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes. Fournir le plus haut niveau d’hospitalité est notre priorité. J’ai partagé vos commentaires avec l’équipe de direction pour m’assurer que les lignes directrices nécessaires soient en place et examinées pour éviter que votre mauvaise expérience ne se reproduise à l’avenir. J’espère que vous nous donnerez une seconde chance si vous avez l'occasion de revenir dans la région.Bien à vous, L’équipe du JW Marriott Cannes

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location as well as great staff at the hotel, all personal like to give a hand and help if requested. My only issue during this trip was the road work to the hotel, right in front of the hotel, I guess they should have informed their customers. As it took me extra 15 minutes trying to figure it out, and finally I could'nt
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
The JW Marriott Cannes Team vastasi 15.3.2023
Dear Samir,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Yours sincerely,The JW Marriott Cannes Team

10/10 Loistava

Sahip Selim

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Team JW Marriott Cannes vastasi 22.2.2023
Dear guest,Thank you for taking the time to give us a rating.We are delighted to hear that you enjoyed your visit and hope to see you very again soon.

10/10 Loistava

Jean Philippe

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022

8/10 Hyvä

Eric

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

10/10 Loistava

frederick, Newberry Park

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolutely wonderful Excellent Everything we expected from a top notch facility

10/10 Loistava

Gaelle

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
bon séjour
très bon séjour bon petite déjeuner. très bon choix géographique
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Meline

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Parfait
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

6/10 OK

nicolas

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022

8/10 Hyvä

Brigitte

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 9 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

scott

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Looks and feels brand new!
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Laila

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Amal

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Disappointed experience and that will never be happen taking into consideration informing my company holiday agency to not treat with JW at all. I have faced a reservation problem 3 time, cuz they canceled my reservation. in the other hand the girls in the reception are racists !!! Specially the one who’s name Laina.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Guillaume Galvagno vastasi 19.10.2022
Dear Amal,We would like to thank you for taking the time to share about your recent experience with us.Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us and for your loyalty to our hotel.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations during your last stay.One of the core value of our company is diversity, we pride ourselves in collaborating with people from different countries and nationalities and can ensure you none of our host meant in anyway to have you felt this way.We hope to have the chance to welcome you back if your travles bring you back to Cannes.Best regards

10/10 Loistava

matteo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

8/10 Hyvä

Joachim

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alles gut bis auf PARKGEBÜHREN
wunderbar , leider konnte ich mit meinem Auto nicht in die Garage, es stand vor dem Hotel, ich bekam eine Karte für 40.-Euro pro Tag , Auf meiner Rechnung wurde aber 48.- Euro pro 7 Tage berechnet . Finde ich nicht in Ordnung. Da Die Preise an der Yacht Show sowieso Schon erhöht sind .
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Joachim

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Casey

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022