Baari (majoituspaikassa)

Arvostelut: Radisson Gurugram Udyog Vihar

4 out of 5
Radisson Gurugram Udyog Vihar
Adjacent to Plot No 406, Udyog Vihar, Phase-3, NH 8, Gurugram, Delhi N.C.R

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 112 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 85 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 27 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 6 kautta 240 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 10 kautta 240 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

hung

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Drapery towels too old and dingy
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Piyush Malik vastasi 2.5.2024
Dear Hung,We apologize if the quality of our drapery towels did not meet your expectations. Your feedback is important, and we'll address this issue to ensure that all our amenities, including towels, meet the highest standards of cleanliness and comfort for our guests. Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding. If there's anything else we can do to improve your experience, please let us know.Best regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

8/10 Hyvä

Mohan

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Piyush Malik vastasi 2.5.2024
Dear Guest,We greatly appreciate your feedback and the effort you've put into sharing your experience. We're thrilled to hear that you had a positive experience. We eagerly await your next stay with us.Best regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

8/10 Hyvä

Sam

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice facility and dining area. Too loud with music and roadside traffic
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Piyush Malik vastasi 2.5.2024
Dear Sam,We're delighted to hear that you enjoyed our facility and dining area. However, we apologize for any inconvenience caused by the loud music and roadside traffic noise. Your feedback is important to us, and we'll certainly take it into consideration to ensure a more peaceful and enjoyable environment for our guests in the future. If there's anything else we can do to improve your experience, please let us know. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more serene stay.Best regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

8/10 Hyvä

Vladimir, Redmond

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Comfortable hotel, quite busy for checkin, only one restaurant with mostly Indian buffet, very few non-spicy options - and nothing nearby (non-buffet options were available). Tea machine broken at the time. Quite far from everything, cannot use metro. Count on about 1hr anywhere in Dehli. Decent practical service but not a ton of attention like you get elsewhere in the country.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

RAMASWAMY SAMASAMAJAM

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Sandeep

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
all good
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Harmanpreet

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I booked for my parents. They enjoy their stay. Its was little hard to get a hold of the staff to communicate over email.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

4/10 Huono

Pritesh, Toronto

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

RAHUL

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good hotel
Good property. Rooms were good , Wi-Fi was good. Breakfast was average , but ok for the price , it wasn’t expensive. Service in Radisson is nothing like Taj or Marriott or Oberoi’s , Front office staff does not care about clients passing by . Location is good
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

utpal, san diego

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Ajit

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Darshpreet

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Air condition were set on fixed temp, I was not able to lower the temp. Every person has it’s own temp liking, but this thing forced me to sleep like that, eventhough after calling managers again and again there was no solution, everything else was wonderful, but if you are not able to sleep properly then what’s a whole point of spending so much money, eventually I had to ask them for the fan, so that I can sleep, to be frank if you are single then it’s ok, but if you are staying as a couple temp is hot. Your body demands of that cooling temp for sometimes, to be honest. I hope this can be fixed, I would love to stay in this hotel everytime.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Piyush Malik vastasi 3.2.2024
Dear Guest,We sincerely appreciate that you took the time to share the feedback on your recent visit. We are deeply sorry to hear about the feedback and we will definitely look into improving the issues you have raised. We apologize for the shortfalls.Our team certainly looks forward to the opportunity to re-establish your trust in our standards of quality and have many more opportunities to serve you.Regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

8/10 Hyvä

Abhishek

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Close to ambience mall, DLF cyber city etc and also conveniently located near the airport.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Piyush Malik vastasi 3.2.2024
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next visit.Regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

4/10 Huono

Rajesh

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Service was poor. Food was low quality and barely palatable and overpriced.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Piyush Malik vastasi 3.2.2024
Dear Guest,We sincerely appreciate that you took the time to share the feedback on your recent visit. We are deeply sorry to hear about the feedback and we will definitely look into improving the issues you have raised. We apologize for the shortfalls.Our team certainly looks forward to the opportunity to re-establish your trust in our standards of quality and have many more opportunities to serve you.Regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Kuldeep

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Khosh

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

manish

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
All good
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Yashvant

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Matthew

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great hotel
Lovely hotel. Nice room. Comfortable bed. Good gym & pool. Excellent Wi-Fi. Helpful staff. Nice restaurant.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Lakshminarayanan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
i got a great help from Ms.Sneha from the front desk. It was great and excellent.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Piyush Malik vastasi 8.8.2023
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next visit.Regards,Piyush MalikRooms Division ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Malvern

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very friendly and helpful staff. The room wà very clean and larger than average. Breakfast buffet was good. I would highly recommend this hotel.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Namit Vijh vastasi 29.5.2023
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next stay.Regards,Namit VijhGeneral ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Himanshu

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Helper

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

6/10 OK

Vivek

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Good in general was less than average and service at breakfast was terrible.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
Namit Vijh vastasi 2.3.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations.Regards,Namit VijhGeneral ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Herdeep

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

6/10 OK

Vinod

Liikematkailija
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
I will not suggest this hotel to my friends. This hotel requires training in hospitality, cleanliness and making staff and costumers happy. Seems soul is missing in this place.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Namit Vijh vastasi 7.11.2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations.Regards,Namit VijhGeneral ManagerRadisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Sudhir

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very comfortable and efficient
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

10/10 Loistava

Naman

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome location near to highway. Property is really nice with all modern amenities. Food is yummy with good staff service. Friendly people and quick response.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Priya

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Abhinav

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022

10/10 Loistava

raman

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022

6/10 OK

Manikar

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was good but WiFi connectivity could have been more secure.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2022
Namit Vijh vastasi 16.4.2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Yatin

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022

6/10 OK

Pulkit

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Property is okay. Cleanliness is not up to the mark. Problem in the washroom drainage of the room where I stayed.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
Namit vastasi 20.3.2022
Dear Pulkit, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram, Udyog Vihar

2/10 Hirveä

Uta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
No covid prevention
They gave us a different room than requested. Breakfast is not really good, not worth the money. However what left me in shock was that a Radisson is lacking any covid measurements completely. They had signs for elevators not being used for more than 2 people, and obligatory masks... but nobody checked or reminded guests to follow these. This meant having 100 people in a tiny space for breakfast, with no distance between the tables, no masks or gloves at the buffet, and the antibacterial gel was also empty. Also in the hotel building or elevators guests were not wearing a mask. I asked a couple of them, and they did put it on without any issues, so it would not be that hard to keep it safe for everyone.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2022
Namit Vijh vastasi 23.3.2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the dissatisfaction. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We hope for another opportunity to exceed your expectations. Regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Surya

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly staff
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022
Namit vastasi 4.3.2022
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next visit. Regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram, Udyog Vihar

10/10 Loistava

Robert

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean and well furnished suites. Excellent service staff. Decent and economical breakfast. Reasonable room rates and proximity to Airport and good shopping.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

10/10 Loistava

sangya

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent staff and food
Staffs are really nice. Those Nepali Chef has made my stay more better, I am in Delhi for medical purpose and the kind of food that I am suppose to eat is exactly the serviced to me, they went extra miles to cook that delicious food for me. Good bless them! Hoping to come back to this hotel again.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2021

10/10 Loistava

Gladston

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice Ambiance
It was nice
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2021
Namit vastasi 25.2.2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Gurugram Udyog Vihar. We are glad to learn that you were happy with the overall services of our hotel. Your words of appreciation are a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests. It will be our pleasure and privilege to have you back at the hotel for yet another memorable stay! Best regards, Namit Vijh General Manager, Radisson Gurugram Udyog Vihar

2/10 Hirveä

Jayant

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021
Namit vastasi 25.2.2021
Dear Guest Greetings! We are apologize for the experience at hotel. It is with regret that we did not meet your expectations. The gaps that your feedback has highlighted have been noted by our concern team and we assure you that necessary steps will be taken to elevate the overall experience. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Regards Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram Udyog Vihar

8/10 Hyvä

M.Warren

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked that the hotel was so close to the airport, and it was well maintained. The food was delicious and they had chocolate. It was hard living without chocolate.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020
Namit Vijh vastasi 18.3.2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Gurugram Udyog Vihar. We are glad to learn that you were happy with the overall services of our hotel. Your words of appreciation are a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests. It will be our pleasure and privilege to have you back at the hotel for yet another memorable stay! Best regards, Namit Vijh General Manager, Radisson Gurugram Udyog Vihar

8/10 Hyvä

BLANCA E

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
EXCELENTE
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020
Namit Vijh vastasi 16.3.2020
Dear Guest, Thank you for rating us. We appreciate your feedback. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Best regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram Udyog Vihar

10/10 Loistava

philippe

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tout est parfait, rien à redire, chambre très confortable, petit déjeuner extra et très proche aéroport
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 27.2.2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Gurugram Udyog Vihar. We are glad to learn that you were happy with the overall services of our hotel. Your words of appreciation are a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests. It will be our pleasure and privilege to have you back at the hotel for yet another memorable stay! Best regards, Namit Vijh General Manager, Radisson Gurugram Udyog Vihar

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent, well appointed property with a nice touch of understated sophistication and luxury.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 24.2.2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Gurugram Udyog Vihar. We are glad to learn that you were happy with the overall services of our hotel. Your words of appreciation are a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests. It will be our pleasure and privilege to have you back at the hotel for yet another memorable stay! Best regards, Namit Vijh General Manager, Radisson Gurugram Udyog Vihar

10/10 Loistava

Richard

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 14.2.2020
Dear Guest, Thank you for rating us. We appreciate your feedback. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Best regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram Udyog Vihar

10/10 Loistava

MRIDUL

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We had some issue with the room but after we brought into their notice, we were upgraded. All this was done by Mansi, wonderful person and very helpful, courteous.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 11.2.2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Radisson Gurugram Udyog Vihar. We are glad to learn that you were happy with the overall services of our hotel. Your words of appreciation are a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests. It will be our pleasure and privilege to have you back at the hotel for yet another memorable stay! Best regards, Namit Vijh General Manager, Radisson Gurugram Udyog Vihar

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 11.2.2020
Dear Guest, Thank you for rating us. We appreciate your feedback. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Best regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram Udyog Vihar

8/10 Hyvä

kaushal

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
met all expectations.. clean room and fast service
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Namit Vijh vastasi 11.2.2020
Dear Guest, Thank you for rating us. We appreciate your feedback. On behalf of our entire staff at Radisson we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Best regards, Namit Vijh General Manager Radisson Gurugram Udyog Vihar