”Very clean, new, big and nice rooms, good and large beds.
Very good breakfast with multiple choices.
Helpfull staff. Good location.
We stayed five nights.”
”Very clean, new, big and nice rooms, good and large beds.
Very good breakfast with multiple choices.
Helpfull staff. Good location.
We stayed five nights.”
”Oikein miellyttävä hotelli. Aamiainen oli todella hyvä ja monipuolinen. Ainoa negatiivinen asia oli se, että eräänä iltana emme päässeet huoneeseemme. Hotelli ratkaisi kuitenkin pulmamme 1½ tunnissa; ovilukon patteri oli loppunut. Soittivat vielä seuraavana päivänä, ja pahoittelivat asiaa, mutta olisi ollut mukavaa saada vaikka jokin juoma odotellessamme yöllä... Muutoin henkilökunta oli ystävällistä ja auttavaista. Huone oli myös erittäin siisti (vaikka tuntuikin turhalta, että pyyhkeet ja...
”Oikein miellyttävä hotelli. Aamiainen oli todella hyvä ja monipuolinen. Ainoa negatiivinen asia oli se, että eräänä iltana emme päässeet huoneeseemme. Hotelli ratkaisi kuitenkin pulmamme 1½ tunnissa; ovilukon patteri oli loppunut. Soittivat vielä seuraavana päivänä, ja pahoittelivat asiaa, mutta olisi ollut mukavaa saada vaikka jokin juoma odotellessamme yöllä... Muutoin henkilökunta oli ystävällistä ja auttavaista. Huone oli myös erittäin siisti (vaikka tuntuikin turhalta, että pyyhkeet ja...
”Everything was fine, but how can you say in the revievs that you have a gyn😂. You dont have a gym. You have two devices in the balkony wich have nothing to do with gym.”
”Everything was fine, but how can you say in the revievs that you have a gyn😂. You dont have a gym. You have two devices in the balkony wich have nothing to do with gym.”
”Todella siistit paikat ja alueet, palvelutaso huippua. Huoneet siistejä ja rauhallinen paikka. Altaat meni tosin jo viiden maissa illalla kiinni. Sijainti 10 min kävelymatkan päässä satamasta. Huoneesta löytyi tosin torakka, mutta eipä tuo haitannut.”
”Todella siistit paikat ja alueet, palvelutaso huippua. Huoneet siistejä ja rauhallinen paikka. Altaat meni tosin jo viiden maissa illalla kiinni. Sijainti 10 min kävelymatkan päässä satamasta. Huoneesta löytyi tosin torakka, mutta eipä tuo haitannut.”
”Arrived early Sunday morning and greeted with a very warm welcome and our room wasn’t ready but advised we would be contacted as soon as it became available.
They went above and beyond our expectations and emailed to say that the room was ready
When we arrived back at check in they had upgraded our room.
Such friendly and help staff
Special mention for Celia the guest relations manager
Thank you so much for making it extra special
Looking forward to returning next year ”
”Arrived early Sunday morning and greeted with a very warm welcome and our room wasn’t ready but advised we would be contacted as soon as it became available.
They went above and beyond our expectations and emailed to say that the room was ready
When we arrived back at check in they had upgraded our room.
Such friendly and help staff
Special mention for Celia the guest relations manager
Thank you so much for making it extra special
Looking forward to returning next year ”
"1. Misleading Gluten-Free Promise
Prior to our arrival, I contacted the hotel to confirm they could accommodate a guest with celiac disease. I was assured there would be gluten-free options available. In reality, the only offering was a single type of gluten-free bun—served every morning for the entire week. There were no cereals, muesli, or granola alternatives. This lack of variety was not only disappointing but unacceptable given the dietary needs communicated in advance.
2. Unhygienic Pool Area
The pool area was shockingly neglected. It appeared to serve more as a birdbath than a guest facility, with seagulls and pigeons frequenting the space. Every sunbed was covered in bird droppings, and unlike other hotels (such as those in Spain, where sunbeds are washed daily), no cleaning was done throughout our stay. The level of filth was beyond anything I’ve encountered in a hotel setting.
3. Payment Dispute at Reception
Upon check-in, the reception staff claimed my reservation had not been paid, despite the fact that it had been settled in advance. They were unable to locate the payment in their system and offered no resolution. Although the hotel claims affiliation with the Marriott chain, they had no record of the transaction and failed to follow up or confirm the payment later. No apology was offered for the confusion or the inconvenience caused."
"Hieno, suuri resort-hotelli. Upea huone. Ravintolat erittäin kalliita ja varaukset niihin piti tehdä etukäteen. Lomalla olisi kiva mennä syömään kun siltä tuntuu ja valita paikka senhetkisen tunnelman mukaan. Palvelu hyvää, mutta hyvin muodollista."
Kohteen Algoz ja Tunes asuinalue Foral miellyttää varmasti kaikkia.
Jos minun on peruutettava hotellivaraukseni kohteessa Foral, saanko siitä hyvityksen?
Kyllä! Useimmat huonevaraukset ovat hyvitettäviä, jos ne peruutetaan ennen kuin hotellin peruutusaika päättyy eli tyypillisesti 24–48 tuntia ennen sisäänkirjautumista. Jos varauksesi on ei-hyvitettävä, saatat kumminkin voida peruuttaa sen ja saada hyvityksen, jos teet peruutuksen 24 tunnin kuluessa varaamisen tekemisestä. Lisää päivämäärät, napsauta "Hae"-painiketta ja käytä sitten "Täysin hyvitettävä" -suodatinta, jotta löydät parhaat tarjoukset kohteessa Foral.
Mitä tekemistä tällä kohteen Algoz ja Tunes asuinalueella on?
Harkitse vierailua kohteen Foral lähialueella nähtävyyksissä, joihin lukeutuu esimerkiksi Krazy World -eläintarha. AlgarveShoppingin kauppakeskus ja Fiesa-hiekkaveistosfestivaali ovat myös alueella sijaitsevia suosittuja nähtävyyksiä.