Ulkouima-allas, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Greenleaf Hotel Gensan

4 out of 5
Greenleaf Hotel Gensan
San Miguel St. cor. J. Catolico St, General Santos

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 50 kautta 90 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 25 kautta 90 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 10 kautta 90 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 90 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 90 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Gerardo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

tatsuya

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
感謝!ありがとうございました。
最高のホスピタリティでした。 とにかく、困った時の対応が素早くかつ正確に汲み取って頂き感謝です。ホテルの設備や清潔さはもちろん良いですが、それを以上にスタッフ皆さんのおもてなし精神が素晴らしいホテルでした。
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
classy hotel
friendly and hospitable staff great pool location - near resto where breakfast is served big rooms walking distance from SM classy
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Mphatso, olathe

Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Rose vastasi 7.11.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Timothy

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Rose vastasi 7.7.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

8/10 Hyvä

Craig

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I liked: comfortable bed, working A/C, nice size room, good breakfast buffet, friendly staff, airport shuttle I didn't like: that I had to ask for an iron, very loud disruptive party next door to me that kept me awake for several hours!, that I requested 2 bottles of water from the front desk...and never received them, that the fitness room was so limited.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Rose vastasi 16.5.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Gerardo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent hotel experience
Excellent service and amenities!
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Rose vastasi 19.4.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

2/10 Hirveä

Daryl

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was the worse service, at the airport they told me the tickets i paid for on expedia is canceled and made me buy new tickets. I want my money back from expedia
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2023
Rose vastasi 9.3.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Roger

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I feel that it was the nicest place in general Santos of the four I stayed was by far the nicest most comfortable quiet we will be staying there again would recommend
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023
Rose vastasi 22.2.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Luigi

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tutto ben organizzato. Camere spaziose e pulite.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023
rose vastasi 14.2.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Timothy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Well worth the value, top of the line service.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023
Rose vastasi 14.1.2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Merlyn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

Mark

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022
ROSE vastasi 8.11.2022
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

EINSTEIN

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Free shuttle to and from ariport Courteous and helpful staff
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Rose vastasi 11.6.2022
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Rieza

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Close to shopping great location. Hotel is well maintained. Staff is awesome. Breakfast buffet included all food was delicious. They offer airport transfer. Have stayed here several times will continue in the future.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
ROSE vastasi 30.3.2022
Dear Ms. Rieza, Magandang Gensan! Thank you for staying with us at Greenleaf Hotel. Thank you for your positive feedback. It is our pleasure to serve you. Looking forward to be of service with you again! Thank you, Rose

6/10 OK

gary

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
The property had been in covid lockdown, until about a month ago according to the staff, so maintenance in our room was poor. The carpet was dirty and the room had a bad mildew smell. We toughed it out because we were not in the room but to sleep. Overall the appearance and atmosphere, the location and service is great! I was pleased with the dining, good food and friendly staff! Would come here again as this is one of the finer hotels in the area.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2022
ROSE vastasi 30.3.2022
Dear Ms. Rieza, Magandang Gensan! Thank you for staying with us at Greenleaf Hotel. Thank you for your feedback, this will be discussed by our management together with our Housekeeping Department. Rest assured that we will continue to enhance and maintain the hotel. It is our pleasure to serve you. Looking forward to be of service with you again! Thank you, Rose

10/10 Loistava

James

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä helmikuussa 2020

10/10 Loistava

cristine

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Feisan vastasi 3.3.2020
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Nilda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
excellent breakfast and service. Highly recommended!
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Feisan vastasi 29.12.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
the staff was very courteous, professional and the room I stayed in was impeccable.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Feisan vastasi 29.12.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Feisan vastasi 26.12.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 OK

Jake, Gensan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
My wife and I have stayed at this hotel a few times. The first time it was excellent and each time after that has been less so. The first time we stayed there we were able to book a King Suite. Never again has that been available. I contacted them as to why only the Deluxe room and the Executive twin rooms were the only ones that are ever available. It turns out that of the 6 rooms they have, they only have 4 of the really good rooms in all of the hotel! The hotel describes itself as a "4 Star Luxury Hotel", yet only 4 rooms of the 111 rooms at this hotel are really luxury rooms. They said if I wish to book one of the really good rooms I would have to contact them directly way in advance to see if any are available. Keep in mind the prices of ALL them rooms are definitely "luxury" prices! This last stay, the "secure internet" did not work, no matter how many times I called and got a new password. So no "secure" business could be conducted via my laptop. The "free" internet did work, and the speed was pretty fast (about 12-14 Mbps). So I could browse the internet and watch my programs. The in-room menu is somewhat limited but the food is good, provided they have what you want. As is ALWAYS the case, I always choose something they say the don't have, and this time was no different. In their defense, this has happened to me in just about every restaurant I have ever eaten at in all of the Philippines. Their breakfast buffet is always great. For the price, it could be better!
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

10/10 Loistava

Isagani

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Feisan vastasi 1.12.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 Hyvä

Alex

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Feisan vastasi 14.10.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Feisan vastasi 23.8.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Feisan vastasi 25.6.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Feisan vastasi 25.6.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Visiting family
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2019
Feisan vastasi 29.5.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 Hyvä

Nelson

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Feisan vastasi 15.5.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 OK

Curtis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Run down hotel, over- rated, & over priced.
This property is in desperate to immediate refurbishment and repairs for once WAS. a fine hotel. This includes stained carpets in our room , rusting bathroom fixtures , a broken hot tub ( stayed there a year ago it was “broken”, broken stairs in the pool with wood fixtures on the sides missing and totem off. The gym has machines not working. Unfortunately this hotel is completely being not properly maintained . The service has also taken a turn for the worse, the pool attendants were border line rude and outright careless , no smiles , not helpful. The young man at the front desk shrugged his shoulders and turned his back on me when I asked a simple question. We ordered white wine cocktail before going out and it was warm, still appeared on the bill at checking out ( even after making a complaint about it )...?...poor service by the guest manager..Overall a disappointment..
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
The location was perfect because it is just across a mall. The room is not clean. there's an underwear tag you can find under the curtains by the windows, broken mirrors and thick dust on the sides of the bed. Infact i got sick because of the allergy.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Feisan vastasi 21.4.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
nice place
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Feisan vastasi 21.4.2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great breakfast and location from shopping and eating places
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Feisan vastasi 4.4.2019
Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve our guests. Looking forward of seeing you again!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Auch diesmal war es prima.
Wir waren jetzt zum 3. Mal dort und sind sehr zufrieden. Das Hotel holt seine Gäste kostenlos vom Flughafen ab (und bringt sie auch passend wieder hin). Alles sauber, freundlich, zuvorkommend. Tolles Frühstück. Die Preise im Restaurant und in der Bar sind sehr zivil. Direkt gegenüber liegt die SM-Mall. Wir kommen gerne wieder.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2019
Feisan vastasi 3.5.2019
Magandang Gensan! Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns! Es ist uns eine Freude, unseren Gästen zu dienen. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen!

8/10 Hyvä

Kazuhiro

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
SMが近い
最初からエアコンが効かないなどの不都合がありました。 それ以外は、快適に過ごせました。 あと、目の前にSMがあるのが良いです。
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2019

10/10 Loistava

Björn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 12 yötä joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

Mark Allan N

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

6/10 OK

RODERICK

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Average hotel not 4 stars!!!
Stay is average. It doesn’t feel like a 4 star hotel.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018

8/10 Hyvä

rayfromcorpus, Corpus Christi

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice hotel. Definitely the best in General Santos City. Needs a little updating, especially the carpet. But overall, very nice. Staff was very very friendly and helpful. Appeared very clean and good location, right next to the SM mall.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Anthony

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not the cheapest hotel but very nice if you wish to spend the extra money
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

10/10 Loistava

Timothy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Greg

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent hotel
Wonderful hotel, decent food not great but amazing shower and bathroom etc.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Jocelyn, Los angeles

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent hotel will recommend, across the street from sm market
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wonderful stay.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

Lawrence

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stay was good, but with one disgusting BUT..
We booked 2 rooms, traveled with small kids & therefore had yayas with us, including a driver who stayed in a different place. We asked the attendants at the breakfast area if my maids could use the 2nd breakfast slot (i was alone in the room with 2 breakfast slots paid) for 1 day & they agreed. I asked again if it was ok if both my maids ate for one day and they refused (coz they have to put it in a report). I mean, really? What difference does one PAID meal make when all those food gets to waste anyway? Your people follow rules without thinking outside the box & disregard for humanity. Fast forward, i sent my driver instead to eat since my maids felt uncomfortable. He got an outright NO. Just because they’re humble workers, they get that treatment. Nice stay, but it felt dirty with how my 2 maids & driver got treated in the breakfast area. They deserved the respect just like any other human being needing to eat. Fix that treatment please. Watch your actions... they could be offensive.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2018