Premium-huone, merinäköala | Tallelokero huoneessa, äänieristys, ilmainen Wi-Fi, vuodevaatteet

Arvostelut: Rodos Palace Hotel

5 out of 5
Rodos Palace Hotel
Trianton Avenue, Ixia, Rhodes, Rhodes Island

Arvostelut

7,6

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 104 kautta 270 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 67 kautta 270 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 55 kautta 270 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 27 kautta 270 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 17 kautta 270 arvostelua" "

8,0/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

6,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Sylvia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Tommy

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Ossi

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 5.8.2022
Dear Ossi, Thank you for your rating! We are happy that you enjoyed your holiday with us and that you left our Hotel with such a positive impression about our facilities and services. We all look forward to the honor of welcoming you back. With our best regards from sunny Rodos

6/10 OK

Jesse

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Not good
Wouldnt call it five star hotel. Reception people very rude, not saying hi hello or anything. During you speak to them they start to speak each others in the middle of your sentence. Hotel is quite old, and everything seems to be falling apart. Room is nice but bed feels like 80 century and keeps loud gringy noice if you move on bed. Breakfast was also from 80 century and nothing good to say about. Overall 3/10
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Jesse, Thank you to for taking the time to post your feedback further to your stay with us. Referring to our team members, your comments were quite surprising for us especially since we have welcomed on our team many young well experienced and fully motivated members striving to provide a superior service experience to each customer. At the same time, we consider your comments about the Mediterranean food quite unfair since we proudly provide the best quality and variety of Rhodian cuisine. It is surprising that you did not find any food up to your preferences in any of our 6 dining halls. In any way, we hope you will give us another opportunity to offer you the holiday experience you deserve! With kind regards,

10/10 Loistava

miro

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Really good location, ecellent service, everything close like old town and beach. restaurants and bars. only one thing was minus was aircone, it seasm it didnt cool down even make sounds.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Miro, Thank you for this wonderful review regarding your stay at Rodos Palace Hotel. We are delighted to read you had a beautiful stay with us! All your amazing comments about our food, hotel facilities and staff have been appeciated. Thank you for your remarks which will are really constructive. Awaiting to welcome you back again. With best wishes,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 21.10.2019
Dear valued guest, Thank you for your time to share your rating! We are happy that you enjoyed every aspect of your stay! On behalf of all our Rodos Palace team, we would like to thank you for having selected our Hotel for your vacation and we all look forward to welcoming you again in the near future. With sunny regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

8/10 Hyvä

Fjalle

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijaniti, mukava henkilökunta. Ehkä vähän meluisa ruokalassa kun oli niin paljon ihmisiä.
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 2.10.2019
Dear Mr/Mrs Fjalle , Many thanks for taking the time to review your recent stay at our Hotel! We are very pleased to read that you enjoyed your holiday with us and that the variety of our Hotel facilities and services contributed to making your whole experience so enjoyable. We hope to welcome you all again to our Rodos Palace Hotel in the near future. With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
loistohotelli ja hyvät palvelut! Hyvä ruoka ja päiväohjelma!
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 29.8.2019
Dear valued guest, Thank you for your rating following your recent stay with us at Rodos Palace Hotel. We are truly pleased that you have felt so comfortable during your vacation and that the standards of our services were very much to your liking. This is our utmost reward and thank you for sharing it with other travelers. It is our hope to welcome you soon in the future! With regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aikahuono henkilökunta palvelut. Palvelut ei riitävästi ja koko ajan ongelmallinen tilanne. Meri ei tykätty ja muun mielistä ei viiden tähtinen hotelli
Yöpyi 11 yötä heinäkuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 12.8.2019
Dear valued guest, Having read your comments, we were really disappointed that there were certain aspects in our hotel that were not up to your expectations and indeed had an impact on your stay. Being our aim to fulfill to the best of our ability all our guests needs and requests, negative feedback, however constructive it may be, is always sad to read. We regret even more that we did not have the chance to improve your impressions while you were still in our Hotel. Please accept our sincere apologies for all the inconveniences. It is our hope to welcome you soon again!With regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hotellin respa Antoine valheellista tietoa pidennetysta check out Ajasta.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post your feedback following your recent stay in our Hotel. Having read thoroughly your review, we are surprised and extremely sorry that you did not enjoy your stay at our hotel and at the same time we feel quite disappointed for the inconveniences you had faced. We would definitely be very pleased if you could give us another opportunity of welcoming you back in our Hotel at which time we will spare no effort in offering you our best attention and services. With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamiainen (continental) oli aika yksinkertainen, eikä siis vastannut 5-tähden hotellin aamiasta. Erityyisesti mehut olivat mauttomia/vetisiä tai keinotekoisen makuisia. American breakfast (5 euron lisämaksusta) oli jo hieman laadukkaampi, tosin vastasi Suomen 4-tähden hotelln aamiasta. Allasalue oli ahdas ja aurinkotuolit todella huonokuntoisia. Allasvesi äärimmäisien kylmää. Henkilökunnan kanssa sai ola tarkkana, kun saattoivat "unohtaa" millä rahalla olit maksanut... Myös huoneessa ollut instant kahvi oli maksullinen (2 €/kpl), mutta tämäkin selvisi vasta lähtiessä :) Bad business...
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 23.7.2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to post your feedback following your recent stay in our Hotel. Having read thoroughly your review, we are surprised and extremely sorry that you did not enjoy your stay at our hotel and at the same time we feel quite disappointed for the inconveniences you had faced. Your remarks have been appreciated and we would definitely be very pleased if you could give us another opportunity of welcoming you back in our Hotel at which time we will spare no effort in offering you our best attention and services. With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Osa hotellista kulunutta. Osa henkilökuntaa (allasalue) melko tylyä ja tympiintyneen oloista. Loungessa taasen hyvin ystävällistä.
Yöpyi 8 yötä heinäkuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 21.7.2019
Dear valued guest, Thank you for your time to share your experience with us. Allow us to express our apologies for not performing the way we would like during your stay in our hotel. We always try to deliver the best of our services to all our customers and it makes us really disappointed the fact that you had faced some inconveniences which did not let you to enjoy at the maximum your holiday. We do hope that you will give us another opportunity to welcome you back at which time we will spare no effort in providing you our utmost attention. With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huoneista osa on ilmeisesti remontoitu (kuvissa näkyvät huoneet) mutta osa ei. Vaikka huone kaipaa päivitystä, oli se kuitenkin ihan siisti.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 17.7.2019
Dear valued guest , Thank you very much for taking the time to share your comments regarding your recent stay with us. Although we are happy to read that you have enjoyed some aspects of our hospitality, we are really sad that your overall experience was not up to your expectations. Concerning your valuable comments, we would like to inform you that we have already implemented refurbishments to many rooms and we have planned further improvements as well. It would be our pleasure to welcome you back soon in one of our redesigned rooms.With best regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Exellent service and food. Pool area and evening activities was good
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2019
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 28.5.2019
Dear valued guest, Many thanks for taking the time to post your feedback. We are really happy to read that our high standards of services and facilities were up to your liking. We look forward to welcoming you back again with our best attention and care! With kind regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Lokakuussa rauhallinen, mutta allasalue varsin pieni hotellin kokoon nähden eli kesällä varmasti ruuhkainen. Toisessa makuuhuoneessa kosteusvaurion haju. Kaapeissa tilaa lähes pelkästään henkarivaatteille. Uimapyyhkeille tai uima-asuille ei kuivatustelinettä.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2018
Katerina Manoussaki vastasi 23.10.2018
Dear valued guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. Allow us to express our sincere apologies for not meeting your expectations and enjoy your vacation in full. We acknowledge your remarks and we will be very happy if we could have the opportunity to welcome you again upon your next visit to Rhodos. With our best regards, Katerina Manoussaki Public Relations Manager

6/10 OK

I H Duncan

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Room in need of refurbishment Breakfast could do better. Bed was comfortable
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

Mary

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Todos palace stay
Rooms badly in need of refurbishment. Breakfast was horrible so much so only went twice. Most staff friendly but a few serving in downstairs bar are unpleasant
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023

4/10 Huono

Sylvie

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5 Sterne… alles nur geklaut? Aufgepasst!!! Hände weg von diesem Hotel. Wir reisen sehr viel, so ein schlechtea Hotel ist mir noch nie untergekommen. Glücklicherweise hatten wir nur mit Frühstück gebucht…. und dieses war unter aller S….. aufgelöster Puder für O-Saft, Apfelsaft usw. Total übersüsst. Rührei war auch nur Puder mit Wasser. Vom Reat nicht zu sprechen. Bei schönstem Wetter musste man innen essen, da keine Restaurantterrasse zur verfügung stand. Pool und Liegen einfach nur ekelhaft und nicht genug zur Verfügung. Wir waren 2 Mal in diesem Hotel, zum ersten und zum letzen Mal!!!!!!! :-(((((((
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023

4/10 Huono

Nurit

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Despina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
This is our 3rd stay at Rodos Palace. We have always stayed in a garden suite or a bungalow rather than the main hotel block. This year we stayed in a bungalow again. They are spacious and the grounds around the bungalows are well maintained. They are also very quiet. However, we have noticed that the bungalows have started to look 'tired' and could definitely benefit from a refurbishment. Although the main hotel pool is lovely, you cannot get a bed at the pool if you aren't up extremely early. This is despite a sign at the pool asking guests not to leave towels/belongings on beds prior to 10am and then returning to their rooms. The sign says belongings will be removed if this happens. Everyone ignores those signs and the hotel does not take any action. This is disappointing when you are looking for a sunbed and the vast majority are unoccupied at 10 with just a bottle of suncream or towel on them!
Yöpyi 9 yötä elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Elias

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Tsewi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

4/10 Huono

GEORGE

Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

2/10 Hirveä

johnny

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was a complete disappointment, it did not fulfill any of our expectations, the people in the front desk were rude and have unclean rooms, they don’t clean the bathrooms, floors or change the bed sheets, all they bed sheets are always stained.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2023

2/10 Hirveä

GEORGE

Huonoa: Siisteys
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

elaine

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Old furniture but very good food nice view friendly staff , near the nicer beach in town I drive all over the iland the beach in front of the hotel is one of the best . Breakfast is very nice to
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2023

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 14 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Neetu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
This is a lovely hotel but it could do with some maintenance. The staff were friendly, especially Dimitris. There were quite a few niggles in our room, like the AC could have been cooler, the shower kept over flooding, ants in the kitchen. The breakfast had variety but it was average. We had an amazing private pool in our block so felt relaxed. Overall, we didn’t allow these issues to get in the way. We had a wonderful break. The hotel really stepped up when the wildfires happened and provided food and shelter for all those affected. Hat off to them!
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Georgian

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Definitely not a 5 star hotel. 3 at best.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Chris

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Dimitrios, woodside

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

2/10 Hirveä

Marian

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Staff are so rude and unhelpful specially in the bars, drinks are so bad too and the bar attender at the teracce bar was so rude
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Kangmoon, Madison

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Old facilities
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023

8/10 Hyvä

Tajima

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
it's nice!
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023

6/10 OK

Ei

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
シャワールームのドアがうち向きに開くようになっており、女性子供では取り残される可能性がある。
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

4/10 Huono

Morteza

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Chantelle

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023

6/10 OK

Adele

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Quick birthday break.
Very young slightly rowdie crowd staying there. Wasn't what we expected. Nice renovated room,clean and modern. Food in buffet restaurant was ok. Very warm weather, had to find a place away from the main pool as different people had music blaring from their speakers. Very reasonable quick break for my birthday. Shame no sun beds on the beach. Nice staff. Very out of season so the area was very quiet, no other hotels open. Many restaurants /shops were closed. Outside pool was freezing and the indoor pool wasn't in use. Plenty of sun beds out of season, probably wouldn't want to be there in summer. Have stayed at much better five star hotels. Definitely get sea view and premium room which has been renovated.
Sea view from our balcony.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023

4/10 Huono

Elnaz

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Not worth the price or the stars
Upon arrival, we were checked in, no issue, no mention of additional charges, only the tourist tax. We then realised drinks not included with meals so we had to pay extra. There was no mention of an additional £15 charge per night. Overall, we ended up paying an additional approx £60 on top of our reservation fee. Not warned when checked in. Hotel is clean and beautiful but a lot of resources were closed. At the bar, you are pressurised to order drinks if you want to enjoy entertainment. Rooms are decent, modern and clean. Our toilet door would not open once closed. So we had to open the door from outside. The bathroom door would not close leaving a gap which the floor very slippery. The lights would randomly switch off and on at night which was scary at the beginning. There is a generator that runs early in the morning which is very very disturbing. No aircons in rooms. Only heater that is set to 27 (centrally). I would rate this hotel 3 or 4. I wouldn’t return to the hotel again. Definitely not worth the price. I was fooled by the pictures and the 5 star, but I didn’t get a 5 star service. What upsets me the most is that there were not honest about additional fees and surprised us on check out whilst taxi was waiting outside to take us back to the airport. I didn’t even have an opportunity to ask for an explanation or a chance to speak to a manager/supervisor.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Nyah

Matkusti ryhmän kanssa
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Makis

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

6/10 OK

Vincenzo

Hyvää: Siisteys
Caotico e affollato
Albergo per famiglie numerose e di conseguenza poco adatto a chi ricerca privacy e tranquillità. A mio avviso non è da ritenersi un vero 5 stelle . Piscina interna da evitare per sovraffollamento.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Benjamin

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2022

2/10 Hirveä

Jessica

Yöpyi 7 yötä elokuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 26.8.2022
Dear Jessica, Thank you for your time to share your feedback with us. Allow us to express our disappointment for not meeting your expectations and for any inconvenience you have faced. As we cannot understand what exactly created such an impression and low rating regarding our hotel, we are kindly asking you to contact us for more information.It is our hope to welcome you back,Best regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 8.8.2022
Dear valued guest, Thank you for your rating! It is really rewarding to know that we managed to meet your expectations. Awaiting to welcome you back and create another beautiful experience for you. Best regards,

8/10 Hyvä

Daniel

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Opolerad diamant
Bra överlag men det finns lite att jobba på, hissarna klarar inte att hantera antalet gäster och man får stå och vänta ganska länge ibland. Delar av hotellet är fortfarande inte renoverade. Bor man ovan våning 8 är allt superfräscht! (Vi bodde på 14 våningen) Överlag är det lite för mycket gäster och de känns inte som att hotellet kan hantera det till 100 %.
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Daniel,Thank you for this kind review, regarding your recent stay with us at Rodos Palace Hotel. We are happy to read that you overall had a very nice stay with us and that you enjoyed many aspects of the hotel. Your remarks have been appreciated. It was our pleasure having you with us and we are looking forward to welcome you back in the near future! Kind regards,

8/10 Hyvä

Caroline

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Caroline, Thank you for your time to rate us! We are really happy that you have enjoyed your stay to our premises. It will be our pleasure to welcome you back and create another beautiful experience for you. Kind regards,

10/10 Loistava

Morten

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Morten, Thank you for your rating! It is really rewarding to know that we managed to meet yur expectations. Awaiting to welcome you back and create another beautiful experience for you. Best regards,

6/10 OK

miles

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not what was expected
Disappointed that a five star rated hotel, offered only a buffet service dinner option. Not notified of this at check-in. Not made clear at booking time that hotel would be shared with all inclusive bookings! Standard of accommodation was superb.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022
Katerina Manoussaki Public Relations Manager vastasi 1.8.2022
Dear Miles, Thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed some aspects of your stay and at the same time quite concerned regarding dissatisfaction with restaurant options. We operate 6 dining halls, two main restaurants, "12 Nissia" our fine dining restaurant and 3 themed restaurants, "Meze" with Greek cuisine, "Bel Passo" for Italian tastes and "Alexander's food Trails" for multicultural flavors, all with a different cuisine, their own operational times and a specific number of tables. We really wish you had contacted us regarding your remarks as we would have assisted you in thw most efficient way in order to fullfill your expectations. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Warm regards,