Royal Lotus Hotel Halong
Lahden rannalla oleva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 2 ravintolaa ja baaria/loungea
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Royal Lotus Hotel Halong valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Junior-huone, näköala lahdelle kuvat

Junior-huone, näköala lahdelle
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Syvä kylpyamme
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Premium-huone kuvat

Premium-huone
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Syvä kylpyamme
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Sviitti, näköala lahdelle kuvat

Sviitti, näköala lahdelle
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Syvä kylpyamme
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone, näköala lahdelle kuvat

Deluxe-huone, näköala lahdelle
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
LCD-televisio
Huippuluokan vuodevaatteet
Pimennysverhot
Syvä kylpyamme
Kylpytakit
Hiustenkuivaaja
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

A13 Block 1, East of Hung Thang 2, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Bao Minh Radiant Hotel
Bao Minh Radiant Hotel
- Uima-allas
- Lastenallas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 165 USD per ajoneuvo menopaluu
- Lisävuode: 28.88 USD per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin, turvajärjestelmä ja ikkunakalterit
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Jotkin tilat eivät välttämättä ole esteettömiä. Asiakkaat saavat lisätietoja ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan. Yhteystiedot löytyvät varausvahvistuksesta.
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Halong Royal Hotel
Hotel Royal Lotus
Lotus Hotel Halong
Royal Halong Hotel
Royal Hotel Halong
Royal Lotus
Royal Lotus Halong
Royal Lotus Halong Hotel
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Halong
Royal Lotus
Hotel Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Ha Long Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Hotel Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel Ha Long
Usein kysytyt kysymykset
Royal Lotus Hotel Halong – arvostelut
Arvostelut
8,0
Erittäin hyvä
9,0/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,6/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
Matkusti perheen kanssa
17.11.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
10.9.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
27.8.2019
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
14.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
7.7.2019
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
26.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
14.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
Hayami
8.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hayami
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
29.3.2019
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
5.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
8/10 Hyvä
nachayapat
4.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
great hotel
nachayapat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
8/10 Hyvä
스노우맨, 서울
23.11.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
스노우맨
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018
10/10 Loistava
PEIYU
20.10.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
舒適的住宿體驗
PEIYU
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
10/10 Loistava
Lisa
18.10.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Exceptional stay!
Lisa
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2018
10/10 Loistava
Byron, Halong, Vietnam
21.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Byron
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
6/10 OK
Mel, New Zealand
26.8.2018
fancy hotel. terrible room service
Mel
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
10/10 Loistava
JEAJUH
4.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
JEAJUH
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2018
6/10 OK
Deborah
7.7.2018
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
If you have to
Deborah
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2018
10/10 Loistava
Soo Yen
3.7.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good
Soo Yen
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2018
8/10 Hyvä
Mark, Glasgow
16.6.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Mark
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018
4/10 Huono
kyu seok
17.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
kyu seok
8/10 Hyvä
stephanie, malaysia
6.1.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great staff, great location
stephanie
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
4.1.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Bayanagar
27.12.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very comfortable stay
Bayanagar
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Lucy
20.12.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wenn man spaet ankommt und nur schlafen will
Lucy
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2017