Hotelli on viehättävä vanha hotelli. Aamuateria on erinomainen.
1. ongelma: Lähtö kentälle oli 6.45. Edellisenä iltana hotellin vastaanotto kehotti tulemaan syömään 6.15, mutta aamulla hän kielsi menemästä ruokasaliin ja käski odottamaan aulassa! Varsinaisesti aamiainen alkoi 6.30. Odotimme aulassa kun ravintolahenkilökunta tuli kysymään ja ihmettelemään miksi emme tule sisälle vaikka meillä lienee kiire.
2. ongelma: Hotellin vastaanottovirkailija (tumma n. 50 oleva nainen --- sama kuin edellä ) varasi meille taksin 6.45. Taksi oli nk. huijaritaksi, joka ajeli ympäri kaupunkia ja ei osannut (tai ei ollut osaavinaan) englantia. Taksin hinta 2:lle matkustajalle oli 100 zlotia (25,37 €), kun vastaavasti tulimme aiemmin ko. hotelliin yöllä 4 hengen ryhmällä (n. klo 22.00) hinta oli 40 zlotia eli 10,40 €. Huijaritaksia ajoi vanha ja tutiseva mies. Taksimerkki oli penkillä. Säälitti - oli varmaankin köyhä mies. Hän osasi kuitenkin sanoa, että vastaanotto velottaa häneltä 20 % ajon hinnasta. Vastaanoton käytös (sama nainen koko ajan) oli siis alle arvostelun. Hän osasi olla hyvin fiksu, mutta samalla myös tällainen "huijari".