2 ulkouima-allasta

Arvostelut: Regalia Upper View Hotel

4 out of 5
Regalia Upper View Hotel
No 2, Jalan Anjung Putra, Off Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Arvostelut

6,4
Arvosana 10 - Loistava. 27 kautta 121 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 25 kautta 121 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 26 kautta 121 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 22 kautta 121 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 21 kautta 121 arvostelua" "

6,0/10

Siisteys

6,2/10

Henkilökunta ja palvelu

6,0/10

Palvelut/mukavuudet

5,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

5,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Henrietta

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huoneistohotelli hotellin sijasta
Perheemme lomaili Regaliassa syyskuussa 2016. Hotellin plussat olivat näkymät sekä uima-allas katolla. Muuten hotelli oli aika farssi - hotellin respa sijaitsi ULKONA, mikä oli aikamoinen shokki. Palvelu ei ollut hyvää - meiltä pyydettiin esim RM400 takuumaksua, josta ei oltu aiemmin mainittu. Hissejä piti yleensä odottaa noin 5 minuuttia, välillä lähemmäs 10 minuuttia. Huone oli likainen, ja lakanat läikykkäitä. Turvalokero ei ollut auki kun saavuimme, vaan sekin piti hoitaa respassa. Wi-fi toimi aina päivän kerralla, välillä se ei toiminut yhtään. Suihkusta ei tullut lämmintä vettä. Ikkunat olivat likaiset. Huone oli muuten hyvän kokoinen, mutta yleissiisteys puuttui kokonaan - kaikki kodinkoneet olivat todella likaiset, ja vaikka huoneessa oli iso keittiö, ei sielä ollut laseja/lautasia ym. Suurin farssi oli aamupala - en todellakaan maksaisi siitä uudestaan; paahtoleipä oli ainoa mitä sielä pystyi syömään. Kuvailisin hotellia enemmän huoneistohotellina, sillä sielä ei todellakaan tullut hotellimaista tunnetta.

2/10 Hirveä

EAMIE LENN

Matkusti ryhmän kanssa
The hotel is good for the price. The room is Ok, the breakfast is nice, and the location is A but i would not stay here again nor recommend it because when we woke up we were covered in bug bites. Informed them at check out. Hope they do something about it to prevent it from happening again because it is a really nice property, close to everything
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

4/10 Huono

jigisha

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
aisha vastasi 24.1.2024
Dear (jigisha),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

8/10 Hyvä

Johanna

aisha vastasi 24.1.2024
Dear (johanna),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 Hirveä

Said

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
aisha vastasi 24.1.2024
Dear (said),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 Hirveä

RYOSUKE

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Shower drainage is weak. More and more water accumulates. Also, since the train is nearby, there is noise during the day as well as early morning and late night.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
aisha vastasi 24.1.2024
Dear (ryosuke),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 Hirveä

Sakthiswran

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is not a hotel. They'll give you an apartment and tell you a nicely crafted story for it. And don't even expect more than 1 star overall.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
aisha vastasi 24.1.2024
Dear (sakthiswran),Thank you so much for sharing your wonderful experience with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide (1) exceptional service, (2) comfortable accommodations, and a (3) delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We do hope your next visit is around the corner as we look forward to welcoming you again. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards,Marketing team

10/10 Loistava

Fatemeh

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The room could have been cleaner and the light in bathroom did not work
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Lely

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice Hotel
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear Lely,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

6/10 OK

Jørgen

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Personalet var ikke særlig imødekommende og smilende, havde tre nætter, fik gjort rent en gang, og det var fint, men ingen toiletpapir, måtte selv købe, men rigtig flot udsigt fra poolen, helt skidt var det ikke 😀
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear Jorgen,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Quite a disappointing stay with Regalia
the air Cond is leaking water, the toilet was old, the floor was dusty, tv not functional, no hair dryer (provided upon request with 30 minutes waiting time), the fridge was old, toilet roll left abit, the curtain looks dirty n old, the room door was old, my friend was locked inside the room, need to keep trying to make it open. Parking was expensive, around RM33++ for overnight.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear guest,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

2/10 Hirveä

Boon Tsong

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dirty rooms and bad service in front desk
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear Boon Tsong,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.To make amends, we would like to offer you a 10% discount from the Best Available Rates on your next stay with us. We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 Huono

Ijene R

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
I'm trying my best to be thorough and do not read this and think ohh that's just her opinion. Here are the facts. They have 6 elevators. One worked the entire 2 weeks i was there. For 38 floors... ONE WORKED. When you order food or use grab no one will come near the hotel. You have to walk to the other side of the lot. They share the pool with the residents and you have to fill out a form every time you want to swim. So dumb. The "breakfast buffet" was non existent. They served over cooked sausage, rice and hashbrowns in a paper bag for 35 rm A PERSON! Trash. My room smelled of mildew because the floor was wet from some unknown leak by the window. The windows don't open. The rooms have and and little bugs that they don't do anything about even when asked. No English speaking channels so don't expect it which is fine but not very thoughtful. You can't really walk to anything from this hotel. It's on a hill and next to a freeway. Front desk was nice, the view from the pool is breathtaking and that is the only good. After all the inconvenience, they had the nerve to charge me for misplacing the elevator key! Laughable, it never worked! I took the stairs everyday! Do not recommend. Just do not do it!
Yöpyi 10 yötä maaliskuussa 2023
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear Ijene R,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 Huono

Leonardo

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys
Camera del hotel sporca e puzzolente. La piscina sul terrazzo va prenotata il giorno prima (sempre se non e' gia piena).
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Mohammad Din

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2021

10/10 Loistava

IAYI

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
enoying
Relaxing, very good scenario.kids enjoying. room not so clean.others wise perfect.enjoying
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
Hotel managemant vastasi 30.9.2020
Thank you for staying with us.

2/10 Hirveä

puvana

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys ja huoneen mukavuus
Buffer breakfast totally terrible No food at all
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
Hotel management vastasi 30.9.2020
Sorry for that. We can not have buffet as its under SOP in future we will do our best.

2/10 Hirveä

Imran, Seremban, Negeri Sembilan

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Need to wait 20-30 minutes for using the lift, breakfast can said the worst experience for me and my family ever had either the place for eat or their quantity of foods and drinks. One more thing they dont provided free parking. Need to pay with touch n go, per hour is RM1.60. Imagined if you park from 2.00 p.m. until next 12.00 p.m on the next day how much it will cost. I strictly dont recommend if you don't have highly patient attitude.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

8/10 Hyvä

ZUL

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
excellent
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020
Hotel Managemant vastasi 30.9.2020
Thank you for staying with us. See you in the future.

4/10 Huono

Umair

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

10/10 Loistava

Sukri

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

6/10 OK

Ahmad Ibrahim

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020

10/10 Loistava

Haspalila

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020

8/10 Hyvä

JAFRYDIN ABDUL JALIL

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020
Marketing team vastasi 8.11.2023
Dear Jafrydin,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Nice place.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2020

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Slidt, kun 4 elevatorer til 37 etager med masser af stop undervejs. Familiepool iskold vand og ikke børnevenlig.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2020

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
terrible experience! very poor staff, stinky rooms, aged building condition, 2(!) TV Channels :))) , breakfast uneatable! on the side we had a case of domestic violence ( which can happen in such a big house) on our floor. the poor thing was the security, that didnt really care and was totally unprofessional. for that money you get much better deals in kl, so better dont go...
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Reservation vastasi 19.2.2020
Sorry for the inconveniences. Thank you for the feedback. And the regarding the domestic violence was settle by the couple themselves.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Guest reception was exceptional. Room upgraded absolutely free of charge!!!
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Reservation vastasi 19.2.2020
Thank you for your feedback.

2/10 Hirveä

Flo, München

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wurde mit 5* Unterkunft geworben. Fotos sahen sehr vielversprechend aus somit haben wir gebucht. Angekommen wurde dann erst mal festgestellt dass das Gebäude äußerst ungepflegt ist. Auch das gebuchte Apartment Zimmer war einfach abgewohnt. Tapeten hängen von der Wand. Spiegel und Fenster wurden wohl seit Monaten nicht mehr geputzt. Auch der Infinitiy Pool sah alles andere als gepflegt aus. Aufzug im Gebäude ist eine Katastrophe und teilweise wartet man 5-10 Minuten bis er die Tür öffnet.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020
Reservation vastasi 21.2.2020
Danke für die Bewertung. Wir werden dies für zukünftige Gäste prüfen.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
In the pictures looks much better than the reality
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Waist of my hard earned money, nothing work in this place
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Not bad. Can be improve
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Hasnita

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

6/10 OK

Adrian

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
This was probably once a great hotel but sadly the condition of the room was disappointing due to marks on the walls, peeled paint and lack of being maintained. The room smelt of smoke from previous guests despite being cleaned. The bed had bed bugs. Positives include the infinity pool, the view and the restaurant downstairs.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
They should have been accommodative in genuine cases.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent and highly recommended and is easy to Use the app
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019

8/10 Hyvä

ThaiTour, Thai

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Price is reasonable with top view to see Twin tower
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Reservation vastasi 18.4.2019
Thank you for staying with us and we are glad you enjoyed your stay

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property was not as mentioned and the management never answers the phone and they charged me for 5 nights, when i called them earlier and told them the flight was delayed , i asked them to charge for 2 nights, but they never answered after and charged for the whole stay and just an overall extremly bad experience.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

jihyeon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
View from my room was wonderful. Big&Clean living room&bed room. But, sink in the kitchen was smelly.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Reservation vastasi 8.4.2019
Thank you for your feedback. We will improve on this matters.

10/10 Loistava

Nurul, Sentul, kl

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was awesome💕
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Reservation vastasi 8.4.2019
Thank you for staying with us.

8/10 Hyvä

Timothy

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Affordable apartment next to Sunway Putra
An affordable place for a one night layover in KL on the way to Genting. Huge 2 bedroom apartment within 200m walking distance to Sunway Putra Mall. Room is dated but acceptable. Security Guards at car park are very strict but understandably so.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Reservation vastasi 8.4.2019
Thank you for your feedback. We are glad that you nice time staying with us.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019
Reservation vastasi 19.2.2019
Thank you for staying with us.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Reservation vastasi 28.12.2018
Thank you for staying with us.