Tarjolla lounas, illallinen ja happy hour

Arvostelut: Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel

5 out of 5
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel
Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 501 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 328 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 94 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 48 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 29 kautta 1000 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Marja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pleasant stay in KL
The best thing in the hotel was Club lounge. It was in the 38 floor and had a fantastic view to enjoy with a couple of predinner drinks. Cleaning of the room varied on daily basis, sometimes missed the towels. Otherwise ok. Room service slow. Buffet breakfast had a lot to offer.

10/10 Loistava

a couple, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
True 5* hotel
Very good hotel, true 5 star hotel. Good location, monorail stadion less than 100m from hotel. Club arpea spacious, good service. Spacious Club-room, well kept and cleaned during our stay there. Can hometalo recommend to everyone.
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

David

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Every one of the staff I interacted with were excellent. All were help full, polite, and happy pleasant people. I cannot think of anything I did not like.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 27.5.2024
Dear Mr David, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our staff made such a positive impression. Your satisfaction is our top priority, and we’re glad to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back soon!

6/10 OK

Tomoaki

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
清潔感があった
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

KENTA

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
周辺には観光地が多く、交通の便も良かったです。
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

2/10 Hirveä

KIM CHWEE

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Ahava Sarah, marina del rey

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful lobby area that is breathtaking to behold. The rooms are very large ... however this is an old property and this is noticeable in the rooms that could do with a makeover. However the lobby area is exceptional. And makes up for everything. Great service as well. Hospitality gets top marks!
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 25.4.2024
Hi Ahava Sarah, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our lobby area breathtaking and enjoyed our spacious rooms. We appreciate your feedback regarding the need for room makeovers, and we'll certainly consider it for future improvements. It's wonderful to know that our service and hospitality earned top marks from you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience soon!

6/10 OK

Kuniko

Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
禁煙で予約したのにフロントのスタッフにツインルームは喫煙しかないと嘘をつかれた。 強く抗議して予約通りの禁煙のツインルームにチェックインすることが出来たが、そこに辿り着くまでに労力と時間を費やすことになり非常に腹立たしかった。日本人なら言いくるめられると思ったのかも知れないが、失礼な接客に本当にガッカリだった。眺めは良かったけど、老朽化も気になったし、プールのジャグジーはただの水たまりだったし、高級ホテルとは言えないレベル。 他のホテルに泊まることをおすすめします。
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024

6/10 OK

KATO

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
There were only two staffs at the lobby so we had to wait more than 30mins to check in on the arrive day. A hotel staff told us a lie that they didn't have any Non smoking twin room and she was trying to give us Smoking room instead. (We booked 3rooms) We hate the smell of smoking so we refused her offer. After we showed her our confirmation mail which was sent from the hotel, she gave up and finally she gave us 3 Non smoking rooms. It was obviously she told a lie.Because she could give us 3rooms-Non smoking-. The hotel itself was OK,but we were disappointed with her attitude very much.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 8.4.2024
Dear KATO, We deeply apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your check-in process. It is unacceptable that you had to wait for over 30 minutes due to understaffing, and we regret any inconvenience caused by the misinformation regarding room availability.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we are addressing this matter with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. Providing accurate and transparent information to our guests is essential, and we apologize for falling short of this standard during your stay.We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.

10/10 Loistava

Yasuaki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room, breakfast and atmosphere of the hotel is very nice. Around the hotel, there are many kinds of nice restaurants.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi Yasuaki, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to hear that you enjoy your staycation at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon. Thank you!

4/10 Huono

muhamad

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
We had booked a king room and received a smoking room. The reception said they will change our room the next day but they didn’t have any non-smoking room even tho we reserved one and prepaid for it. We spent 6 days in a smoking room with a terrible smell that bothered us throughout our stay. At times we will go down to the mall across the street to spend time. The staff was very friendly but I will not be returning here next year
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi Muhamad.We apologize for the inconvenience of not being able to provide the non-smoking room you reserved despite your prepayment. Your feedback regarding the room allocation process will be addressed to ensure improvements are made. We understand the frustration of spending six days in a smoking room and regret the discomfort it caused. Despite this, we appreciate your kind words about our friendly staff. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you.

4/10 Huono

Sara

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ikke et 5-stjernet hotel.
Dette burde ikke være et 5-stjernet hotel - men et 2 eller 3 stjernet. Dårlig service, dårlig morgenmad og et dårligt værelse. Jeg vil ikke vælge dette hotel igen hvis jeg skulle til Kuala Lumpur. Eneste gode ved stedet var beliggenheden. Oplevelsen var så dårlig på hotellet at jeg generelt har fået et dårligt billede af Sheraton kæden.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

IREH

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
People are nice, the overall facilities are a bit old but is under good maintenance. Considering the biz trip budget, I will definitely recommend this hotel to others.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi IREH, Thank you for taking time to share your experience with us. Pleased to hear that you satisfied with our services. Hope to see you back again.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Vincent

Hyvää: Siisteys
Property needed upgrades and modernized
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Sung woo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

YONGHOON

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

thanh

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Small refrigerator not working Thermostat control not working Manual turn on, switch off Thermostat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Yuji

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Selvan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fabulous
Had a fabulous stay. Booked the club room which gives access to club lounge which provides snacks, drinks throughout the day and cocktails in the evening. The breakfast buffet is the best I've seen with an international selection. The pool area is lovely and very relaxing considering we were in the middle of a city. Easy access to transport. Would suggest get the Grab app which is a cost effective way to get around
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Hi Selvan! Thank you for the wonderful review! We're thrilled you had a fabulous stay, enjoyed the club room amenities, and found the breakfast buffet impressive. Your recommendation of the Grab app for transport is noted. We look forward to hosting you again!

10/10 Loistava

Ravnesh

Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not was expected
The room was not very clean, the facilities are old. I would have been better off in a condo at $30 a night.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Dear guest, We sincerely apologize for the cleanliness issues and any inconvenience caused by the condition of our facilities. Your feedback is important, and we take it seriously. We're committed to addressing these concerns promptly to enhance the overall experience for our guests. Please consider giving us another chance; we strive to provide a more satisfying stay in the future.

10/10 Loistava

Shino

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Esther

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Muhammad Salih Bin Othman

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

2/10 Hirveä

khosru

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is our first trip to Malaysia and after this experience this will be our last trip. This experience has definitely put me off coming back. I booked 2 rooms in March 2023 for December 2023 and requested rooms to be next to each other because we're travelling with our children. The Hotel failed to acknowledge our request and we only found out when we arrived at the hotel. We had to wait a long time at the lobby. This hotel staff is very unwelcoming. The staff at the reception offered us 2 rooms in different floors, which is not suitable having the children on another floor. Other option given was rooms in the same floor but it is smoking room. The whole floor and the room smelling like an ashtray. The deco, bathroom and staff is nothing like a 5 star hotel. Sheraton Imperial Hotel as a 5 star is misleading. Ive witnessed how staff treat (bum lick) other communities (non Asian). Maybe thats how they are. I've travelled a lot but this is the worst, worst than 1 start hotel. NEVER AGAIN!!!!! DONT WASTE YOU MONEY AND EXPERIENCE
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Hi Khosru, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment during your stay. We regret not meeting your expectations regarding room requests, options, and overall experience. Your feedback is taken seriously, and we will address the issues to improve our services. We appreciate your insights and hope you reconsider giving us another chance.

10/10 Loistava

Debra

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

6/10 OK

JUN KYU

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
I love to stay this hotel due to the location. However it was disappointing during this trip. I booked a room for three (3) persons however only two (2) towels & slippers were prepared. The lever of the toilet was broken. I requested a stuff to rectify them however he didn't. Therefore I remined another stuff of these.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Dear Jun Kyu,We apologize for the inconveniences during your stay. We regret the oversight with towels, slippers, and the broken toilet lever. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly. We appreciate your understanding and hope to host you again for a better experience.

8/10 Hyvä

Ashish

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Susan

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

6/10 OK

Ashish

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Damian

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Damian

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

6/10 OK

SOON HEE

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
복도청소 불량. 교통편좋아요. 호텔근처 모노레일역과 mrt역이 두군데가 있어서 이용하기 편리하네요.
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Nadiah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Had a wonderful stay at Sheraton for my mum's birthday - they even surprised her with a slice of cake when we ordered room service. Room service food was a bit of a letdown (the steak and lamb chops were under seasoned and quite tasteless) but breakfast buffet was wonderful. Would definitely come back for the service and comfort provided.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 24.11.2023
Hi Nadiah, Thank you for taking time to share your staycation experience with us. Your experience during in room dining was not up to our usual standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again. Thank you for your kind words about our breakfast. Hope to see you back again soon.

10/10 Loistava

YONGHOON

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Ian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Ezzat

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

JAYNE

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Amanmyrat

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

6/10 OK

Johnny

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
So so
It was a sub-par Sheraton, it did its job for our over night stay in KL before heading to our final destination. The front lobby is pretty grand, rooms are decent in the Club level but service needs improvement. From check in to food service.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur vastasi 23.10.2023
Hi Johnny, Thank you for taking the time to share your experience with us. We will continue to improve our services and provide better services to our guests. Hope to see you again soon!

4/10 Huono

Joon

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

4/10 Huono

Omur Arzu

Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Peter

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
My home in Kuala Lumpur.
Top notch in every aspect. This was my eighth stay since 2010. My family and I thoroughly enjoyed the comfort and convenience. Friendly and professional staff.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 27.10.2023
Hi Peter, Thank you for taking time to share your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial. Hope to see you again.

10/10 Loistava

jeffrey

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great stay at the Sheraton Imperial
The.hotel was excellent and very good value for money Only a short distance from the Pavilion shopping strip Staff were super helpful
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur vastasi 23.9.2023
Hi Mr Jeffery,Thank you for taking time to share your experience at Sheraton Imperial Kuala Lumpur. We really appreciate your kind words about our staffs. Hope to see you again soon!

10/10 Loistava

MUHAMMAD SYAFIQ HANAFEE

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 16.11.2023
Hi Mr Syafiq, Thank you for taking time to share your staycation experience. Glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon!

6/10 OK

Song

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room is not up to 5 stars standard. Need to upgrade. TV reception is bad, so is the wifi.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

2/10 Hirveä

Rahul

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

MASAYUKI

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
施設はエレガントで、バスルーム含めてよくメンテナンスされていると思います。 残念なのは、チェックインの際に40分以上待たされたことです。5~6人が並んでいましたが、ひとり7~8分程度時間がかかっている印象(受付カウンターは3つ開いていました)で、改善して欲しい点です。 もう1点は、室内のアメニティで、タオルが補充されていなかった点です。これは、ルームサービスへ連絡すれば、直ぐにもって来てもらえました。
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023