Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 501 kautta 1000 arvostelua" "
10–Loistava
501
Arvosana 8 - Hyvä. 328 kautta 1000 arvostelua" "
8–Hyvä
328
Arvosana 6 - OK. 94 kautta 1000 arvostelua" "
6–OK
94
Arvosana 4 - Huono. 48 kautta 1000 arvostelua" "
4–Huono
48
Arvosana 2 - Hirveä. 29 kautta 1000 arvostelua" "
2–Hirveä
29
8,6/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
8,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
8/10 Hyvä
Marja
5.4.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pleasant stay in KL
The best thing in the hotel was Club lounge. It was in the 38 floor and had a fantastic view to enjoy with a couple of predinner drinks. Cleaning of the room varied on daily basis, sometimes missed the towels. Otherwise ok. Room service slow. Buffet breakfast had a lot to offer.
Marja
10/10 Loistava
a couple, Finland
9.2.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
True 5* hotel
Very good hotel, true 5 star hotel. Good location, monorail stadion less than 100m from hotel. Club arpea spacious, good service. Spacious Club-room, well kept and cleaned during our stay there.
Can hometalo recommend to everyone.
a couple
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2018
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
1.2.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
10/10 Loistava
David
Matkusti perheen kanssa
16.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Every one of the staff I interacted with were excellent. All were help full, polite, and happy pleasant people. I cannot think of anything I did not like.
David
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 27.5.2024
Dear Mr David, Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that our staff made such a positive impression. Your satisfaction is our top priority, and we’re glad to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back soon!
6/10 OK
Tomoaki
15.5.2024
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
清潔感があった
Tomoaki
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2024
8/10 Hyvä
KENTA
Matkusti perheen kanssa
8.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
周辺には観光地が多く、交通の便も良かったです。
KENTA
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
2/10 Hirveä
KIM CHWEE
4.5.2024
KIM CHWEE
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
10/10 Loistava
Ahava Sarah, marina del rey
24.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful lobby area that is breathtaking to behold.
The rooms are very large ... however this is an old property and this is noticeable in the rooms that could do with a makeover.
However the lobby area is exceptional. And makes up for everything.
Great service as well. Hospitality gets top marks!
Ahava Sarah
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 25.4.2024
Hi Ahava Sarah, Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our lobby area breathtaking and enjoyed our spacious rooms. We appreciate your feedback regarding the need for room makeovers, and we'll certainly consider it for future improvements. It's wonderful to know that our service and hospitality earned top marks from you. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional experience soon!
6/10 OK
Kuniko
Matkusti pienten lasten kanssa
7.4.2024
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
4.4.2024
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
There were only two staffs at the lobby so we had to wait more than 30mins to check in on the arrive day.
A hotel staff told us a lie that they didn't have any Non smoking twin room and she was trying to give us Smoking room instead.
(We booked 3rooms)
We hate the smell of smoking so we refused her offer.
After we showed her our confirmation mail which was sent from the hotel, she gave up and finally she gave us 3 Non smoking rooms.
It was obviously she told a lie.Because
she could give us 3rooms-Non smoking-.
The hotel itself was OK,but we were disappointed with her attitude very much.
KATO
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 8.4.2024
Dear KATO, We deeply apologize for the inconvenience and frustration you experienced during your check-in process. It is unacceptable that you had to wait for over 30 minutes due to understaffing, and we regret any inconvenience caused by the misinformation regarding room availability.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we are addressing this matter with our team to ensure that such incidents do not recur in the future. Providing accurate and transparent information to our guests is essential, and we apologize for falling short of this standard during your stay.We appreciate your patience and understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.
10/10 Loistava
Yasuaki
17.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room, breakfast and atmosphere of the hotel is very nice.
Around the hotel, there are many kinds of nice restaurants.
Yasuaki
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi Yasuaki, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to hear that you enjoy your staycation at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon. Thank you!
4/10 Huono
muhamad
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
6.3.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
We had booked a king room and received a smoking room. The reception said they will change our room the next day but they didn’t have any non-smoking room even tho we reserved one and prepaid for it. We spent 6 days in a smoking room with a terrible smell that bothered us throughout our stay. At times we will go down to the mall across the street to spend time. The staff was very friendly but I will not be returning here next year
muhamad
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi Muhamad.We apologize for the inconvenience of not being able to provide the non-smoking room you reserved despite your prepayment. Your feedback regarding the room allocation process will be addressed to ensure improvements are made. We understand the frustration of spending six days in a smoking room and regret the discomfort it caused. Despite this, we appreciate your kind words about our friendly staff. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future. Thank you.
4/10 Huono
Sara
29.2.2024
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ikke et 5-stjernet hotel.
Dette burde ikke være et 5-stjernet hotel - men et 2 eller 3 stjernet. Dårlig service, dårlig morgenmad og et dårligt værelse. Jeg vil ikke vælge dette hotel igen hvis jeg skulle til Kuala Lumpur. Eneste gode ved stedet var beliggenheden. Oplevelsen var så dårlig på hotellet at jeg generelt har fået et dårligt billede af Sheraton kæden.
Sara
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
10/10 Loistava
IREH
Liikematkailija
23.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
People are nice, the overall facilities are a bit old but is under good maintenance. Considering the biz trip budget, I will definitely recommend this hotel to others.
IREH
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 19.3.2024
Hi IREH, Thank you for taking time to share your experience with us. Pleased to hear that you satisfied with our services. Hope to see you back again.
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija
21.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
6/10 OK
Vincent
15.2.2024
Hyvää: Siisteys
Property needed upgrades and modernized
Vincent
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Sung woo
Matkusti perheen kanssa
11.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sung woo
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
YONGHOON
4.2.2024
YONGHOON
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
8/10 Hyvä
thanh
31.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Small refrigerator not working
Thermostat control not working
Manual turn on, switch off Thermostat
thanh
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Yuji
27.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yuji
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Selvan
22.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fabulous
Had a fabulous stay. Booked the club room which gives access to club lounge which provides snacks, drinks throughout the day and cocktails in the evening. The breakfast buffet is the best I've seen with an international selection. The pool area is lovely and very relaxing considering we were in the middle of a city. Easy access to transport. Would suggest get the Grab app which is a cost effective way to get around
Selvan
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Hi Selvan! Thank you for the wonderful review! We're thrilled you had a fabulous stay, enjoyed the club room amenities, and found the breakfast buffet impressive. Your recommendation of the Grab app for transport is noted. We look forward to hosting you again!
10/10 Loistava
Ravnesh
18.1.2024
Ravnesh
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
15.1.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not was expected
The room was not very clean, the facilities are old. I would have been better off in a condo at $30 a night.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Dear guest, We sincerely apologize for the cleanliness issues and any inconvenience caused by the condition of our facilities. Your feedback is important, and we take it seriously. We're committed to addressing these concerns promptly to enhance the overall experience for our guests. Please consider giving us another chance; we strive to provide a more satisfying stay in the future.
10/10 Loistava
Shino
15.1.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Shino
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
10/10 Loistava
Esther
11.1.2024
Esther
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
8/10 Hyvä
Muhammad Salih Bin Othman
8.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muhammad Salih Bin Othman
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
2/10 Hirveä
khosru
Matkusti perheen kanssa
30.12.2023
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is our first trip to Malaysia and after this experience this will be our last trip. This experience has definitely put me off coming back. I booked 2 rooms in March 2023 for December 2023 and requested rooms to be next to each other because we're travelling with our children. The Hotel failed to acknowledge our request and we only found out when we arrived at the hotel. We had to wait a long time at the lobby. This hotel staff is very unwelcoming. The staff at the reception offered us 2 rooms in different floors, which is not suitable having the children on another floor. Other option given was rooms in the same floor but it is smoking room. The whole floor and the room smelling like an ashtray. The deco, bathroom and staff is nothing like a 5 star hotel.
Sheraton Imperial Hotel as a 5 star is misleading.
Ive witnessed how staff treat (bum lick) other communities (non Asian). Maybe thats how they are.
I've travelled a lot but this is the worst, worst than 1 start hotel.
NEVER AGAIN!!!!!
DONT WASTE YOU MONEY AND EXPERIENCE
khosru
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Hi Khosru, We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment during your stay. We regret not meeting your expectations regarding room requests, options, and overall experience. Your feedback is taken seriously, and we will address the issues to improve our services. We appreciate your insights and hope you reconsider giving us another chance.
10/10 Loistava
Debra
Matkusti kumppanin kanssa
29.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Debra
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
6/10 OK
JUN KYU
Matkusti perheen kanssa
25.12.2023
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
I love to stay this hotel due to the location.
However it was disappointing during this trip.
I booked a room for three (3) persons however only two (2) towels & slippers were prepared.
The lever of the toilet was broken.
I requested a stuff to rectify them however he didn't.
Therefore I remined another stuff of these.
JUN KYU
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 22.2.2024
Dear Jun Kyu,We apologize for the inconveniences during your stay. We regret the oversight with towels, slippers, and the broken toilet lever. Your feedback is valuable, and we'll address these issues promptly. We appreciate your understanding and hope to host you again for a better experience.
8/10 Hyvä
Ashish
Liikematkailija
19.12.2023
Hyvää: Siisteys
Ashish
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
10/10 Loistava
Susan
Matkusti ryhmän kanssa
13.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Susan
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
6/10 OK
Ashish
Liikematkailija
9.12.2023
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Ashish
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
10/10 Loistava
Damian
Liikematkailija
1.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Damian
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Damian
30.11.2023
Damian
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
6/10 OK
SOON HEE
26.11.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
복도청소 불량. 교통편좋아요. 호텔근처 모노레일역과 mrt역이 두군데가 있어서 이용하기 편리하네요.
SOON HEE
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Nadiah
Matkusti perheen kanssa
24.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Had a wonderful stay at Sheraton for my mum's birthday - they even surprised her with a slice of cake when we ordered room service.
Room service food was a bit of a letdown (the steak and lamb chops were under seasoned and quite tasteless) but breakfast buffet was wonderful.
Would definitely come back for the service and comfort provided.
Nadiah
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 24.11.2023
Hi Nadiah, Thank you for taking time to share your staycation experience with us. Your experience during in room dining was not up to our usual standards. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We will take note of this and do our best to ensure this does not occur again. Thank you for your kind words about our breakfast. Hope to see you back again soon.
10/10 Loistava
YONGHOON
Liikematkailija
19.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YONGHOON
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Ian
19.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ian
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Ezzat
7.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ezzat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
10/10 Loistava
JAYNE
28.10.2023
JAYNE
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
10/10 Loistava
Amanmyrat
Matkusti perheen kanssa
26.10.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Amanmyrat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
6/10 OK
Johnny
Matkusti perheen kanssa
15.10.2023
Hyvää: Huoneen mukavuus
So so
It was a sub-par Sheraton, it did its job for our over night stay in KL before heading to our final destination. The front lobby is pretty grand, rooms are decent in the Club level but service needs improvement. From check in to food service.
Johnny
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur vastasi 23.10.2023
Hi Johnny, Thank you for taking the time to share your experience with us. We will continue to improve our services and provide better services to our guests. Hope to see you again soon!
4/10 Huono
Joon
14.10.2023
Joon
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
4/10 Huono
Omur Arzu
3.10.2023
Omur Arzu
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
10/10 Loistava
Peter
Matkusti perheen kanssa
25.9.2023
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
My home in Kuala Lumpur.
Top notch in every aspect. This was my eighth stay since 2010. My family and I thoroughly enjoyed the comfort and convenience. Friendly and professional staff.
Peter
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 27.10.2023
Hi Peter, Thank you for taking time to share your experience with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial. Hope to see you again.
10/10 Loistava
jeffrey
Matkusti perheen kanssa
23.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great stay at the Sheraton Imperial
The.hotel was excellent and very good value for money
Only a short distance from the Pavilion shopping strip
Staff were super helpful
jeffrey
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur vastasi 23.9.2023
Hi Mr Jeffery,Thank you for taking time to share your experience at Sheraton Imperial Kuala Lumpur. We really appreciate your kind words about our staffs. Hope to see you again soon!
10/10 Loistava
MUHAMMAD SYAFIQ HANAFEE
21.9.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay
MUHAMMAD SYAFIQ HANAFEE
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel vastasi 16.11.2023
Hi Mr Syafiq, Thank you for taking time to share your staycation experience. Glad to hear that you enjoyed your stay at Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel. Hope to see you back soon!
6/10 OK
Song
Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
21.9.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room is not up to 5 stars standard. Need to upgrade. TV reception is bad, so is the wifi.
Song
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
2/10 Hirveä
Rahul
11.9.2023
Rahul
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
8/10 Hyvä
MASAYUKI
Matkusti perheen kanssa
5.9.2023
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat