Ulkopuoli

Arvostelut: The Ritz London

5 out of 5
The Ritz London
150 Piccadilly, London, England

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 766 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 149 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 47 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 20 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 18 kautta 1000 arvostelua" "

9,6/10

Siisteys

9,6/10

Henkilökunta ja palvelu

9,2/10

Palvelut/mukavuudet

9,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Yllättävän usein henkilökunta kysyi palvelua kysyttäessä: Olinko hotellin vieraana?”kahvia tilattaessa”esim.Muuten asiallista.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019

10/10 Loistava

nina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aivan ihana hotelli ja aamiainen!
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

Markku, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Just Amazing
The Ritz delivers. Arriving is an experience. Check in is fantastic. People are amazing. Even my expectations were high, managed Ritz to deliver. One and the greatest thing is the people of Ritz. They really make you feel.... special. Highly recommended!
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Finnish lady

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Ei hintansa väärti
Ylihinnoiteltu menneen ajan unelma, asiakaspalvelu jäykkää ja hidasta. Huone oli valmis puoli tuntia myöhässä, kahvi huoneeseen maksoi peräti 16 puntaa. WC:n hana vuoti vettä. Plussaa ihanasta sängystä, paras sänky tähän mennessä!

10/10 Loistava

Larsen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Perheloma.
Kaikki oli niin hyvin järjestetty kun olin odottanut. Kuljettaja oli portilla vastassa ja laukut hoitui huoneseen ilman säätöjä. Kaikki toimii.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotellista
Hieno hotelli. Aulatilat aivan upeat ja huippupalvelu. Todellinen luksushotelli. Asiakkaan kannalta hieman harmillista, ettei edes aamiaiselle pääse ilman asianmukaisia vaatteita. Farkut ja kauluspaita ei riitä. aulabaariin ja ravintoloihin ei titenkään ole asiaa ilman asianmukaista vaatetusta. Olisivat kyllä tarjoutuneen hankkimaan vaatteet. Itse hotellissa näkyy käytön jäljet, varsinkin huoneissa ja kylpyhuoneissa. Suihkut ovat surkeat, ei mahdu alle ja hanojen säädöt on mitä on. Kannattaa käydä, jos haluaa nähdä kunnon luksusta. Ei kannata, jos vierastaa kun asiakkaat ja henkilökunta tuijottaa, kun kävelee normaaleissa vaatteissa. Hintaso tietenkin todella kallis, netti yhteys jotain 30£ ym.

10/10 Loistava

Adam

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 18.5.2024
Dear Adam,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

GABRIEL

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
X
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 17.5.2024
Dear Gabriel,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

gary

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful, comfortable and classic furnishings Great service. Very welcoming. Great central location to everything in London. We stayed at several comparable high end places on our trip and all had coffee machines in the room. The Ritz does not. A small but Important omission I believe.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 15.5.2024
Dear Gary,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back to The Ritz soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Edith

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We liked the elegance and old world charm that f this property and its staff
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 15.5.2024
Dear Ivan,Thank you for your kind review. We hope to welcome you back in the near future.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

i

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
スタッフの対応が素晴らしかったです。
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 6.5.2024
Dear Mr Murakami san,Thank you so much for sharing your kind feedback following your recent stay and we are truly pleased that you enjoyed your stay with us. With this in mind, we look forward to seeing you very soon. Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 OK

Shie

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
夜中2時に隣の部屋の騒音で眠れなかった。 五つ星ホテルでありえない
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 17.4.2024
Dear Shie,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Shie

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
とてもいい
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 15.4.2024
Dear Shie,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Shie

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
スタッフが親切丁寧です。
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London vastasi 15.4.2024
Dear Shie,Thank you for taking the time to review your experience.We look forward to welcoming you back soon.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

10/10 Loistava

Jill

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We had a marvelous stay and would stay again in a heartbeat! We also had the most wonderful dinner at the hotel. Many thanks to the staff who helped us during our stay.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 5.4.2024
Dear Jill,Thank you for your kind feedback. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

6/10 OK

amrik

Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 8.4.2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

2/10 Hirveä

amrik

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 8.4.2024
Dear Amrik,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We would like to rectify this situation. If you feel comfortable and would like to telephone the hotel, or email our Duty Managers, to share your experience, we would sincerely appreciate it.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Richard

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 7.4.2024
Dear Richard,Thank you for your kind feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Clay

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 8.3.2024
Dear Clay,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Tracy

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
A hotel steeped in history everything was so nice. We loved it and the staff were amazing!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 24.2.2024
Dear Tracy, I am very glad to read that you loved your stay with us.I hope to see you back soon.Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Nanette

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 20.1.2024
Dear Nanette,Thank you for your feedback.We hope to see you very soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Darren

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Truly amazing....
This was a truly amazing experience, the staff are extremely helpful,polite and professional as you would expect from the Ritz, during our stay we had the afternoon tea as most do and also ate in the main restaurant taking in the saturday night live show, this was a truly memorable night. The food was the best we have eaten and the whole ambience had to be experienced to understand how good it was, i don't have the words to do it justice. I really like the traditions of the hotel and love the fact they keep it from a time when things were done properly and with respect. If you like a very high level of service with friendliness and unique experiences then you must go and try it i dont think you would be disappointed.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 15.1.2024
Dear Darren,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back soon!Best wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Michael

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 12.1.2024
Dear Michael,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London Hotel soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Hasmig

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 12.1.2024
Dear Hasmig,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

J

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 17.12.2023
Dear J,Thank you very much for your kind review and we hope to see you back with ourselves at The Ritz London soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Erik

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 14.12.2023
Dear Erik,Thank you for your kind review. We look forward to welcoming you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Shirin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Absolutely amazing experience at the Ritz. Would highly recommend!
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London vastasi 12.12.2023
Dear Shirin, Thank you for taking the time to review your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at the Ritz London

8/10 Hyvä

Lisa

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The vastasi 11.12.2023
Dear Lisa,Thank you very much for taking the time to leave such a kind review. I am glad to see you had a wonderful stay and we look forward to our next opportunity to welcome you back.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Michelle

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 7.12.2023
Dear Michelle,We very much look forward to welcoming you back to The Ritz!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

David

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 5.12.2023
Dear Mr David,Thank you for taking the time to leave such a kind response, we look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Rania

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Y avais de bruit des clients qui viennent sonner a la porte .
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 5.12.2023
Bonjour Madame Rania,Merci pour votre réponse.Pourriez-vous nous contacter directement afin que nous puissions obtenir plus de détails par rapport au bruit?Cordialement,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Darren

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 17.12.2023
Dear Darren,Thank you for this 5/5 review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Bo

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 24.11.2023
Dear Bo,Thank you for your feedback and we hope to see you very soon!Best wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

FERPLAST

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 15.11.2023
Dear FERPLAST,Thank you for your kind feedback!We hope to welcome you back very soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

N

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
The Ritz London vastasi 9.11.2023
Good evening, Thank you for taking the time to review your stay. We sincerely hope you enjoyed your time at The Ritz London and hope to welcome you in the near future.

10/10 Loistava

Alperen Sani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
The Ritz London vastasi 15.10.2023
Good afternoon Mr Sani,Thank you for taking the time to provide this feedback.We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us at The Ritz London and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 Loistava

Nicholas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A calm CE and excellent stay
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 2.10.2023
Dear Nicholas,I am happy to read you had an excellent stay!We hope to see you soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

John

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The whole experience of our stay was first class.I am quite critical of any failings of any kind, but, nothing about our stay was short of brilliant all round
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 1.10.2023
Dear John,Thank you for your kind review!We are happy to see you really enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Charles

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 17.9.2023
Dear Charles,Thank you for your feedback!We hope to see you very soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

8/10 Hyvä

Ross

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 8.9.2023
Dear Ross,We all look forward to welcoming you back to The Ritz London Hotel!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

CHARLES, ALEXANDRIA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The "Ritz Experience" is without parallel!
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 24.8.2023
Dear Charles,Thank you for your kind words!We hope to welcome you again soon!Best Regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Nicholas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was amazing, the staff were fantastic!
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 8.9.2023
Dear Nicholas,Thank you for your kind words regarding our staff!We look forward to welcome you back!Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Paul

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff is the highlight at this hotel - fantastic and friendly service.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
The Ritz London vastasi 21.8.2023
Good morning Paul, We thank you for taking the time to review your stay with us here at The Ritz London. We are so pleased to hear you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the future.

10/10 Loistava

Paul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great stay
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
The Ritz London vastasi 23.8.2023
Good afternoon Paul,Thank you for reviewing your stay with us. We are so pleased to hear you enjoyed your time at The Ritz London and we hope to see you again in the near future.

10/10 Loistava

Victoria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 13.8.2023
Dear Victoria,Thank you for this 10/10 Review!We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

Brianna

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We adored our stay at Ritz London this past weekend. Here’s my takeaways (we traveled to London on the first day and left London on our last so our time was limited at the hotel): * The service is impeccable. It was stalwart and not obsequious. * The history is palpable. It feels like a Time Machine in the best way. * The interiors are immaculate whether it’s your personal style or not. * The dining options are vast considering. Fancy dinner, fancy tea, the bar, the cigar lounge, room service. We did breakfast in the Dining Room which was a highlight, had a burger and fish sticks in the bar, and enjoyed a Cuban & scotch in the cigar lounge. All were lovely! Next time we will do dinner and tea because there will be a next time. * The location is unrivaled. See a show? Shop at Harrods? Visit Chuck and what’s her name? All walkable. * The souvenirs available to purchase are high quality and worthy of taking back to your dog sitter, MiL, et al. * The rooms (of which we had the regular sort) are gorgeously appointed and comfortable. Yet, this is my biggest demerit, they are a bit dowdy. Sure, it’s an old but the shower is a bit like a boat shower by size though the water pressure is fab. I vacillated & googled repeatedly things like “best hotels in London”, “Savoy vs Ritz”, “best place to stay in London”, you get the idea. Ultimately, we are very glad to have stayed there and all already planning our next visit, maybe as soon as this weekend!
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 25.7.2023
Dear Brianna,Thank you very kindly for such a great review. I am very glad to hear you had such a great time with ourselves and enjoyed our many services on offer. We certainly look forward to welcoming you back soon!Best Wishes, Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

David, Houston

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Superbly friendly and professional treatment by everyone there. Made you feel they are happy to host your stay. Expensive but truly a wonderful experience staying there
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
The Ritz London vastasi 29.7.2023
Dear David, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to have welcomed you to The Ritz London and are so pleased to hear you enjoyed your time with us.We do hope to welcome you back in the future.

10/10 Loistava

Yi Fang

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London vastasi 5.8.2023
Dear Yi Fang,We are very thankful for this 5-star review!We look forward to welcoming you back on a future stay.Best Wishes,Saleh Gowili, General Manager at The Ritz London

10/10 Loistava

LLOYD

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
The Ritz London vastasi 6.7.2023
Dear Lloyd, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us here at The Ritz London and hope to welcome you back in the near future.