Aulan oleskelutila

Arvostelut: The Level at Melia Castilla

4 out of 5
The Level at Melia Castilla
Calle del Poeta Joan Maragall, 43, Madrid, Madrid

Arvostelut

9,8

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 52 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 6 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 1 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 60 arvostelua" "

9,6/10

Siisteys

9,8/10

Henkilökunta ja palvelu

9,4/10

Palvelut/mukavuudet

9,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Friendly staff
Great location and very friendly staff. Would visit again.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Guest Experience vastasi 27.12.2023
Dear Guest,Wed like to provide our sincere grateful for your visit to The Level Meliá Castilla and your psoitive feedback.Well be delighted to welcome you in a near future.Warmest regards,Guest Experience

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent location, great rooms!
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Guest Experience vastasi 15.5.2024
Dear David,It has been a huge pleasure to have the opprotunity to welcome you at The Meliá Castilla.Please, recieve our sincere grateful for your positive feedback and our desire to welcome you again in Madrid.Warmest regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Bernadette

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Everybody was nice helpful
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience vastasi 25.4.2024
Dear Bernadette,It has been a big pleasure and a great honour to have the opportunity to welcomen you in Madrid.Your review has been recieve with a great smile becaus it means that you recieved the warm of the staff.It will be a big pleasure to welcome you bagck again at The Meliá Castilla.Warmest regards,Guest Experience

10/10 Loistava

John

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The location of the hotel is great for anything in the Gothic quarter while still getting plenty of light. The rooftop terrace is a plus, but unfortunately they have only two small unheated pools.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Team vastasi 15.4.2024
Dear John,Thank you for taking few minutes of your valuable time to share your recent experience. Unfortunately i thing there is a misunderstanding referring the Hotel due the information you are relating. We do not have a rooftop terrace and not even two small inheated pools. We hope to have the opportunity to welcome you at Meliá Castilla.Yours sincerely,

10/10 Loistava

Bryan Rodrigo

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel. I would stay here again.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Team vastasi 11.3.2024
Dear Bryan,Thank you for taking few minutes of your valuable time to share your recent experience with us. We are more than happy to know that we have achieved your maximum satisfaction in every way. It will be a great pleasure to have the opportunity to welcome you oncer again. Yours sincerely,Guest Experience Team

4/10 Huono

Yousef

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
The check in was easy and the hotel was decent overall except for one. major. issue. I had notified the reception desk during checkout and spoke with the manager regarding the cleanliness of room, he apologized and asked me to send him the video I took and told me he would get back to me. That was 5 days ago and I haven’t heard anything back. Make sure you check the room thoroughly as soon as you get in! The hotel location was convenient, a 15 minute walk from the Bernabéu and the room service menu was good. I would have stayed here again if it wasn’t for the issue, but cleanliness is a huge factor for me.
Guest Experience vastasi 4.3.2024
Dear Jousef,Please recieve our sincere grateful for your recent visit at the hotel and, again, our sincere apologize for the detail reported during your visit.The hotel standard try always to provide the optimal status of cleanning in all the areas of the hotel and your feedback was really important for us.We hope and we wish to have the opportunity of velcoming you again in Madrid.Warmest regardsGuest Experience

10/10 Loistava

Angel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Level is the best hotel that I have been. Very nice hotel
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Guest Experience vastasi 13.1.2024
Estimado Ángel,Es un placer haber tenido ocasión de recibir su visita a The Level Meliá Castilla y comprobar, por sus comentarios que la experiencia ha sido tan postiva.Esperamos tener oportunidad de volver a recibir su visita nuevamente en este 2024 Estaremos encantados y a su disposición.Reciba un afectuoso saludo,Guest Experience

10/10 Loistava

Jakob

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fantastiske madrid på the level
The Level endnu engang fantastisk. Madrid kan bare noget.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Guest Experience vastasi 10.10.2023
Dear Jakob,We are really delighted with your recent visit to The Level at Meliá Castilla and really happy with your positive feedback.Itll be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in Madrid.Sincere regards,Guest Experience

10/10 Loistava

oluwafemi

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very beautiful hotel
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Guest Experience Team vastasi 18.8.2023
Dear Oluwafemi,Thank you for taking few minutes of your valuable time to share your recent experience with us. We are happy to know that we have achieved your maximum satisfaction in every way. It will be a pleasure to welcome you in a nearly future once again.Kindest regards,Guest Experience Team

10/10 Loistava

Alejandro

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Esta bien ubicado, el hotel muy limpio y el servicio excelente
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Guest Experience Team vastasi 27.7.2023
Estimado Alejandro,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en valorar su reciente estancia con nosotros. Estamos mas que contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos y que el servicio haya sido excelente. Deseamos tener la oportunidad de recibirle en un futuro próximo nuevamente.Atentamente,

10/10 Loistava

Nicole

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Guest Experience Department vastasi 30.6.2023
Dear Mrs. Nicole,Thank you very much for your review, we appreciate the time you took to write it, and we are pleased to know that you enjoyed your stay with us and that your experience at the Hotel Melia Castilla was to your full satisfaction. We hope to see you in the near future. Best regards Guest Experience Department

10/10 Loistava

pat

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
absolutely stunning. great food. clean. great service.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Guest Experience Department vastasi 24.6.2023
Dear Pat,Thank you very much for your review, we appreciate the time you took to write it, and we are pleased to know that you enjoyed your stay with us and that your experience at the Hotel Melia Castilla was to your full satisfaction. We hope to see you in the near future. Best regards Guest Experience Department

10/10 Loistava

Jeri

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is a nice hotel but not located near the touristy parts of the city. It is probably more for business travelers but it is also less expensive than the ones closer to the tourist areas. We had a Premium Triple Room which consisted of a King bed and a Twin cot at the end of the bed. Probably not bigger than a regular room but it was nice. The breakfast, happy hour, and access to beverages (non-alcoholic) was nice. The hotel staff was friendly and helpful. Would stay there again.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Guest Experience Team vastasi 14.6.2023
Dear Jeri,Thank you for taking few minutes of your valubale time to share your recent experience with us.We are happy for your visit and that we have achieved your maximum satisfaction in almost every way. It will be a great pleasure to welcome you in a nearly future once again.Yours sincerely,Guest Experience

10/10 Loistava

David

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Servizio top
Ottima esperienza, camere pulite e spaziose ma la cosa che mi ha sorpreso è il servizio al the level al piano S1 dove oltre a servire la colazione offre un servizio snack e bibite incluso vino e birra sino alle 23
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Guest Experience vastasi 5.6.2023
Caro David,Siamo molto contenti di averla accolta al Meliá Castilla e di vedere che la sua esperienza è stata così positiva.La preghiamo di accettare tutto il nostro affetto e l'augurio di poter contare nuovamente sulla sua fiducia in occasione della sua prossima visita a Madrid.Le inviamo i nostri più cordiali saluti,Guest Experience

10/10 Loistava

Kelly

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel, highly recommend! The rooms are spacious, elegant, and clean. We stayed in a connected 2 room and it was terrific for the family as each room had its own bathroom. The lounge is fabulous and offers drinks and tapas plus breakfast buffet, which was included in our package price. The staff is helpful, courteous and friendly. We stayed for 6 nights and had an excellent stay!! The location requires a metro ride or cab trip to the city center, but it wasn’t bad as cabs are readily available and metro stop is close. I would highly recommend this hotel!!
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2023
Guest Experience Department vastasi 3.4.2023
Dear Kelly,Thank you very much for your review, we also appreciate the time dedicated to it, and we are pleased to know that your experience at the Melia Castilla has been to your full satisfaction. Reading your kind words is a rewards for our whole team, and helps us to keep improving everyday. On behalf of all of us who make up the teamMelia Castilla, we hope to see you in the near future.Kind regardsGuest Experience Department

10/10 Loistava

Ruth, Zaragoza

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel muy confortable para ir en familia. El personal del Lounge Club, amabilísimo.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
Guest Experience vastasi 21.2.2023
Estimada Ruth,Muchas gracias por haber dedicado unos minutos en valorar su reciente estancia en el Hotel. Estamos muy contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos. Será un verdadero placer recibirles en un futuro próximo nuevamente.Atentamente,Guest Experience

10/10 Loistava

Juan Carlos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Como en casa
Excelente Muy buena estancia
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Guest Experience vastasi 2.11.2022
Estimado Juan Carlos,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Estamos mas que contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos y que le hayamos hecho sentir como en casa. Deseamos poder recibirle en un futuro próximo nuevamente,Atentamente

10/10 Loistava

Juan Carlos

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tiempo de calidad
Nos fue excelente Estabamos como en casa Calidad de estancia y servicio
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Guest Experience vastasi 20.10.2022
Estimado Juan Carlos,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos. Será un placer recibirle en un futuro próximo una vez mas.Atentamente,Guest Experience

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fin de semana familiar
Hotel muy bueno, limpio, cómodo y en buen sitio.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022
Guest Experience vastasi 20.10.2022
Estimado cliente,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos y será en verdadero placer recibirle en un futuro próximo una vez mas.Atentamente,Guest Experience

10/10 Loistava

Adolfo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Los cuartos muy bonitos y espaciosos, muy buen servicio
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience vastasi 20.10.2022
Estimado Adolfo,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente estancia con nosotros. Nos alegra mucho saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos. Será un placer recibirle en un futuro próximo una vez mas.Atentamente,Guest Experience

10/10 Loistava

Juliana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
El servicio y el lounge disponible para bebidas h snacks casi todo el día.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience vastasi 20.10.2022
Estimada Juliana,Muchas gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos. Será un placer recibirla en un futuro próximo una vez mas. Atentamente,Guest Experience

10/10 Loistava

Sergio Acevedo

Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience vastasi 18.1.2023
Estimado Sr. Acevedo,Un placer haber recibido su visita a The Level Meliá Castilla. Nos alegra enormemente haber podido cumplir sus expectativas. Estaremos encantados de volver a recibirle en Madrid. Reciba un afectuoso saludo.Guest Experience

10/10 Loistava

Li Choo

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very friendly and caring staff. There was a variety of Food, snacks and drinks. The only issue is the shower room. Water was passing through the side of the door and the bathroom floor was very wet everytime someone had a shower. But overall, we had a pleasant stay. Nice restaurants and bars around too.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience vastasi 17.9.2022
Dear Li ChooWed like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Meliá Castilla and your positive feedback. Itll be a very big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Warmest regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Gregers

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fodboldferie
Hotel og faciliteter var meget tilfredsstillende. Vi var to venner af sted for st se Real Madrid og afstanden til stadion var rimelig. Værelse og service var i top.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Kære Gregers,Vi vil gerne give vores oprigtige tak for dit nylige besøg på The Level Meliá Castilla og din positive feedback.Det vil være en stor fornøjelse at få muligheden for at byde dig velkommen igen i den nærmeste fremtid.Med venlig hilsen,Gæsteoplevelse

10/10 Loistava

Ernesto

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Estimado Ernesto, Es un placer haber contado con su presencia en The Level Meliá Castilla y motivo de mucha satisfacción para el equipo comprobar que hemos cumplido sus máximas expectativas.Deseamos volver a recibirle nuevamente y cuidar con ilusión nuevamente su estancia en Madrid !!Guest Experience

10/10 Loistava

Francisca

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Así da gusto viajar
Hotel muy muy recomendable súper cómodo y muy limpio perfecto para el descanso atención fabulosa a precios razonables gracias equipo
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Estimada Francisca, Es un placer haber contado con su presencia en The Level Meliá Castilla y motivo de mucha satisfacción para el equipo comprobar que hemos cumplido sus máximas expectativas.Deseamos volver a recibirle nuevamente y cuidar con ilusión nuevamente su estancia en Madrid !!Guest Experience

8/10 Hyvä

Francisco Javier

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente servicio
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Estimado Francisco Javier, Es un placer haber contado con su presencia en The Level Meliá Castilla y motivo de mucha satisfacción para el equipo comprobar que hemos cumplido sus máximas expectativas.Deseamos volver a recibirle nuevamente y cuidar con ilusión nuevamente su estancia en Madrid !!Guest Experience

10/10 Loistava

Fabricio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great experience
Great stay! The Level is worth it!
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Fabricio,Wed like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Level Meliá Castilla and your positive feedback. It will be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

8/10 Hyvä

Michele

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pool was way too cold to swim. Options for food too limited. Should have vegetarian options.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Michele,We would like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Level Meliá Castilla. We really appreciate your comments and do not hesitate that well work to increase the improvement areas described.Itill a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

8/10 Hyvä

giuseppe maria

Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Camille

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful experience because of the wonderful service
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Camille,Wed like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Level Meliá Castilla and your positive feedback, highlighting our service :) !!It will be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Charlotte Sarah

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent, welcoming and helpful staff. The premium room meant we had access to drinks and snacks all day. Excellent. Clean, welcoming and good transport links to the city centre.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Charlotte,Wed like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Level Meliá Castilla and your positive feedback. It will be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Maria Liliana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente hotel y muy bien ubicado
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Guest Experience vastasi 6.8.2022
Estimada Maria Liliana, Muchas gracias por haber dedicado varios minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Estamos muy contentos de haber logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos y será un verdadero placer recibirla próximamente. Atentamente, Guest Experience

8/10 Hyvä

ANGEL, San Juan

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good option close to train station,includes breakfast which is a plus and also had snacks!! Available close to santiago bernabe football stadium
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Angel,Wed like to provide our sincere grateful for your visit to The Level at Meliá Castilla. It will a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Joyce

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
This hotel is the best. It is not in the centre of Madrid, but the metro is very nearby and convenient. The airconditioning in our rooms did not work and within an hour the manager gave as nicer rooms with airco. In the Level lounge
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2022
Guest Experience vastasi 14.5.2022
Dear Joyce, We´d like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Meliá Castilla. It will be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in Madrid. Sincere regards, Guest Experience

10/10 Loistava

Cheryl

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was was 5 star experience from the staff, room and food and beverage services! A very relaxing and luxurious stay. I highly recommend this property!
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
Guest Experience vastasi 14.5.2022
Dear Cheryl, We´d like to provide our sincere grateful for your recent visit to The Meliá Castilla. It will be a big pleasure to have the opportunity to welcome you again in Madrid. Sincere regards, Guest Experience

10/10 Loistava

Ronald, hemel hempstead

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
amazing service
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Dear Ronal,Our sincere grateful for your recent visit and positive feedback. We will be delighted to welcome you again in the near future.Sincere regards,Guest Experience

10/10 Loistava

Jorge

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excelente hotel y servicios
Excelente hotel en todos los aspectos
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2022
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Estimado Jorge, Es un placer haber contado con su presencia en The Level Meliá Castilla y motivo de mucha satisfacción para el equipo comprobar que hemos cumplido sus máximas expectativas.Deseamos volver a recibirle nuevamente y cuidar con ilusión nuevamente su estancia en Madrid !!Guest Experience

10/10 Loistava

Sven

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel ist von außen nicht sehr ansehnlich, erinnert mehr an einen Zweckbau. So bald man allerdings den Eingangsbereich betritt, geht eine andere Welt auf. Sehr großzügig und modern gestaltet. Anzusprechen ist auch der besondere, zuvorkommende Service in der level Lounge: Personal ist sehr aufmerksam und das Angebot an Speisen und Getränken, auch alkoholische, ist? hervorragend.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2021
Guest Experience vastasi 4.1.2022
Dear Sven, Vielen Dank, dass Sie Ihren kürzlichen Besuch im Hotel zu einem so besonderen Zeitpunkt gewürdigt haben. Es freut uns besonders, dass wir Sie in jeder Hinsicht zu Ihrer vollsten Zufriedenheit überzeugen konnten. Es wird uns eine große Freude sein, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Guest Experience

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Awesome let us check in early…
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2021
Guest Experience vastasi 12.12.2021
Estimado cliente, Muchas gracias por valorar su reciente visita al Hotel en un momento tan especial como el que vivimos. Estamos especialmente contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción en todos los sentidos. Será un placer grande volver a recibirle pronto. Atentamente, Guest Experience

10/10 Loistava

ADOLFO

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Guest Experience vastasi 21.11.2021
Estimado Adolfo, Muchas gracias por valorar su reciente visita al Hotel en un momento tan especial como el que vivimos. Estamos especialmente contentos de saber que hemos logrado su máxima satisfacción. Será un placer grande volver a recibirle pronto. Atentamente, Guest Experience

10/10 Loistava

Vasil, Wind Gap

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Guest Experience vastasi 8.9.2022
Estimado Vasil, Es un placer haber contado con su presencia en The Level Meliá Castilla y motivo de mucha satisfacción para el equipo comprobar que hemos cumplido sus máximas expectativas.Deseamos volver a recibirle nuevamente y cuidar con ilusión nuevamente su estancia en Madrid !!Guest Experience

6/10 OK

jesus

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel fenomenal pero hay que organizar la entrada
No tenían sistema informático y estuvimos 1 hora y 30 minutos esperando (se acerco un encargado solo para decir que sentía la espera pero no escucho las quejas por la mala organización) para que nos indicasen que nos dan la habitación en otra recepción que para llevarnos esperamos otros 20 minutos hasta que nos quejamos y nos bajo el chico de la recepción. Una vez en la recepción que nos pertenecía nos dijeron que podíamos tomar algo para la espera y al rato apareció el encargado que nos había pedido disculpas y esta vez con otra aptitud escuchando los problemas, disculpándose y ofreciendo una habitación mejor a la que teníamos reservada. Como le comente al encargado creo que al tener dos recepciones para el hotel es conveniente identificar el cliente que entra para derivarle a la recepción que corresponde ya que no se puede juzgar al cliente por nada mas que lo que hay a simple vista.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Guest Experience vastasi 8.11.2021
Estimado Jesus, Muchas gracias por elegir Meliá Castilla en un momento tan especial como este que vivimos y haberse tomado unos minutos de su valioso tiempo en trasladarnos sus impresiones. Lamentamos enormemente la situación acontecida respecto a su reciente estancia sin tomarnos además unos minutos en escucharles. Sus comentarios son de suma importancia y nos ayudan a mejorar día a día. Será un placer muy grande volver a recibir su visita y poder trabajar para lograr su máxima puntuación en una próxima visita a Madrid. Reciba un afectuoso saludo, Guest Experience

10/10 Loistava

jorge

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Everything was perfect
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2020
María Aguilar - Guest Experience Manager vastasi 21.3.2020
Dear Jorge, Thank you for sharing your recent Experience with us. We are really happy to know that verything was to your liking and perfect. We hope to have the opportunity to welcome you soon again. Best regards, María Aguilar - Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Kim, Madrid

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The bathroom was amazing! The Level area was also very nice!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
María Aguilar - Guest Experience Manager vastasi 2.3.2020
Dear Kim, Thank you for taking the time to share your recent Experience with us! We are happy to know that everything was to your liking as the bathroom and The Level Lounge. We hope to have the opportunity to welcome you in a nearly future again. Best regards, María Aguilar

10/10 Loistava

Ricardo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
María Aguilar - Guest Experience Manager vastasi 6.1.2020
Estimado Ricardo, Muchas gracias por dedicar varios minutos de su valioso tiempo en trasladarnos su reciente experiencia con nosotros. Nos alegra saber que ha tenido una buena estancia y que hemos cumplido con sus expectativas. Deseamos tener el placer de recibirle en un futuro próximo nuevamente. Saludos cordiales, María Aguilar - Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Guest Experience Manager vastasi 3.12.2019
Dear guest, Thank you so much for taking the time to complete your score after choosing us. We are delighted to know you enjoyed your stay with us so we are looking forward to seeing you again in a near future. Yours sincerely, Nieves Tiessen

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Nieves Tiessen - Guest Experience Manager vastasi 30.11.2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to complete your score after visiting us. It's a pleasure for all the team to know that we reached your expectations! It would be a pleasure to welcome you back in a near future. Yours sincerely, Nieves Tiessen

10/10 Loistava

LG, NEW YORK CITY

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
First of all at the beginning a bell boy came out and helped me with my suitcase and took me to the correct concierge ; there are several and he explained how to get back to that place and also the elevator button to push to get outside the hotel.This was necessary because the hotel is quite large.There are many things to help their guests relax and pamper themselves.The breakfast room is the largest that I ever saw and I have never seen so many selections from which to choose.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
María Aguilar - Guest Experience Manager vastasi 2.11.2019
Dear LG, Thank you for taking few minutes of your precios time to share your recent experience with us. We are really happy to know that you had a wonderful experience with us and that you felt pumpered anytime. We hope to have the opportunity to welcome you in a nearly future again. Best regards, María Aguilar - Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Das Fenster konnte man im 15 Stock öffnen. Im Fensterrahmen waren Zigaretten filter darin. Es war ein Nichtraucher Zimmer.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
María Aguilar - Guest Experience Manager vastasi 2.11.2019
Dear guest,First of all thank you for taking the time to share your recent experience with us. We are sorry about the inconveniences faced in the room referring the zigaretten. We hope that you had a good experience with us and it would be a pleaasure to welcome you in a nearly future again. Best regards, María Aguilar - Guest Experience Manager