Majoituspaikan sisäänkäynti

Arvostelut: HM Jaime III Hotel

4 out of 5
HM Jaime III Hotel
Paseo Mallorca 14b, Palma de Mallorca, Mallorca

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 434 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 416 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 112 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 31 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 7 kautta 1000 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Jukka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
José Carlos García - Recepción vastasi 16.2.2024
Dear Mr Jukka,We want to thank you for evaluating his stay at our hotel, and we are very satisfied that you liked it.Waiting to see you againBest Regards

8/10 Hyvä

Tommi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019
RECEPTION HM JAIME III. vastasi 27.7.2019
DEAR CUSTOMER, THANK YOU FOR YOUR SCORE AND FOR HAVING SELECTED OUR HOTEL. WE ARE HAPPY TO ENJOY YOUR STAY AND WE EXPECT TO MAKE YOUR RESPONSE SOON AS A GUEST FROM OUR HOTEL REGARDS

10/10 Loistava

Marjo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen
Vietimme yhden yön Palmassa perheen kanssa. Kiva paikka yöpyä ja lähiympäristössä paljon nähtävää. Aamupala oli erinomainen.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Recpeción vastasi 23.7.2019
Hyvä Erinomainen, Kiitos, että olet ottanut muutaman minuutin aikaa lähettää meille mielipiteesi laitoksestamme, kommenttisi ovat meille erittäin tärkeitä. Henkilökuntamme on valmis tarjoamaan parasta palvelua asiakkaillemme, ja olemme iloisia siitä, että nautit tiloista, herkullisesta aamiaisesta ja vieraanvaraisuudesta vierailusi aikana. Toivomme nähdä sinut seuraavalla matkalla Palmaan! Parhain terveisin

8/10 Hyvä

Vado

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Henkilökunta loistavaa, sijainti hyvää. Korkeaa hinta
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2019
REGARDS ( JOSE CARLOS GARCIA ) RECEPTION vastasi 1.5.2019
Hyvä asiakas, olemme erittäin kiitollisia kommenttistanne

4/10 Huono

Tarja

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kulunut ja kaipaa hieman päivitystä.
Mukavan matkan päässä vanhan kaupungin alueelta. Valitettavasti henkilökunta vaikutti niin kiireiseltä, että eivät juurikaan hymyilleet :/.. mahdollisesti hotellissa liian vähän henkilökuntaa, vaikka ei ollut edes sesonki aika.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2018

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli on keskeisellä paikalla. Mutta aamupalapöydässä vilisti torakka ja huoneessa mato.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Timo, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä lähtöpiste ensi kertaa saareen tutustuville

8/10 Hyvä

raija l.

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
hyvä sijainti
hyvä ja monipuolinen aamiainen, hyvät yhteydet melkein hotellin edestä bussilla eri puolille Palmaa.

6/10 OK

Väinö, Helsinki

Jaime III
Hotellin sijainti on erinomainen. Se on parasta Jaime III:n antia. Hotellin käytävien seinät olivat mustiksi maalattuja, mikä teki käytävät turhan pimeiksi. Hotelli oli hiukan rupsahtanut.

8/10 Hyvä

Aurinkoa ja kulttuuria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Erittäin onnistunut valinta
Hotelli sijaitsee loistavalla paikalla kävelymatkan päässä hyvistä ostospaikoista, ravintoloista ja useista nähtävyyksistä. Sisustus ja tunnelma ovat moderneja, mutta lämpimiä. Maksamalla lisää 10€/vrk saimme 8. kerroksesta huoneen, jossa oli suuri parveke. Sen kalustus olisi voinut olla parempi. Nyt siellä oli 2 puutuolia ja pöytä. Aamiainen oli hyvä monipuolisine hedelmineen. Tarjolla oli totuttua suppeampi, mutta hienostuneempi valikoima syötävää. Myös ravintolan ruoka oli erittäin hyvää.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pienestä kiinni
Hotelli oli moderni ja sijainti oli oikein hyvä. Hieman oli design-ajattelu mennyt yli kun portaikkokin (eli pelastustie) oli maalattu täysin mustaksi. Ei varmaan onnistuisi Suomessa. Oma huone oli ylimmässä kerroksessa, mutta ikkuna sisäpihella päin ja näkymät eivät olleet hyvät. Siksi varmaan lasiksi oli valittu harmaa, josta ei nähnyt läpi kuin yläosasta. Hotellissa oli vain yksi hissi, joka tuntui välillä olevan aika tukossa. Kokonaisuudessaan jäi ihan hyvä fiilis ja voisin mennä uudelleenkin.

4/10 Huono

Julie

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff were friendly and helpful. The room had a terrible smell of drains which spoilt our stay. No other rooms available
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Reception HMJ3 vastasi 25.4.2024
Dear Julie,Thank you for taking a few minutes to send us your feedback about our establishment, your comments and ratings are very important to us as they help us to improve.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our hospitality during your stay at the hotel.Regarding the negative aspects that you commented, this is not the kind of feedback we like to read and we would like to examine your point of view in order to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. We would have liked to help you more effectively from the reception, and we deeply regret the incident of the room beyond our control, due to a burst pipe in the street.As the hotel was full it was not possible to move you to another room as would have been our intention.We apologise for any inconvenience caused totally unintentionally on our part.We hope that in spite of everything the balance of your stay has been positive, and that you decide to give us a chance again on your next visit to Palma.Best regards,

10/10 Loistava

Nathalie

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout était parfait pendant notre séjour de la chambre au petit déjeuner. De plus, je veux saluer le service exceptionnel des personnes à la réception. J’ai eu un problème personnel et ils ont tout fait pour trouver une solution à mon problème. J’ai été très impressionnée.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
José Carlos García - Recepción vastasi 17.4.2024
Chère Madame Nathalie,Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire sur notre personnel et vous faisons savoir que nous sommes très satisfaits que votre séjour ait été à votre goût.En attendant de te revoirCordialement

10/10 Loistava

Margit

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Super Lage. Bus A1 hält direkt vor dem Haus. Zimmer mit Balkon und Stadtblick sind sehr geräumig, hell. Minibar ist inklusive. Tolles Hotel. Alles zu Fuß gut erreichbar.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Marco Silva vastasi 29.3.2024
lieber Kunde,wir freuen uns sehr, dass Sie mit uns zufrieden waren und danken Ihnen, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrung mitzuteilen.Mit freundlichen Grüßen.

8/10 Hyvä

Andreas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles Bestens, super Lage, Flughafenbus vor der Haustür, aber laute Umgebung vor dem Hotel.
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Guest relations manager vastasi 25.3.2024
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie unseren Standort und die Anbindung an den Flughafenbus als positiv hervorheben. Es ist uns bewusst, dass die belebte Umgebung unseres Hotels nicht für jeden Gast ideal ist. Wir hoffen jedoch, dass dieses Element Ihr Gesamterlebnis nicht beeinträchtigt hat. Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Besuch erneut willkommen zu heißen und hoffen, Ihre Erwartungen noch übertreffen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Diana

10/10 Loistava

Carmen

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tolles Hotel - wie schon im vergangenen Jahr ! Top Lage und guter Service !
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
FERNANDO RECEPTION vastasi 23.3.2024
Liebe Carmen,Vielen Dank für Ihre Bewertung/Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung zu unserem Haus mitzuteilen. Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist bereit, unseren Gästen den besten Service zu bieten und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir hoffen, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Herzliche Grüße vom gesamten Personal des JAIME III Hotels.

10/10 Loistava

Rosa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lo único criticable es que tiene un solo elevador y cuando hay mucha gente es difícil subir , si uno está en pisos bajos la escalera sino hay que esperar porque son tres personas lo que pueden usarlo.
Yöpyi 19 yötä helmikuussa 2024
José Carlos García - Recepción vastasi 6.3.2024
Estimada Sra Rosa, Queremos agradecerle su comentario , porque su opinión es importante para nosotros para mejorar En espera de verla nuevamente en próximas visitas Un saludo

10/10 Loistava

Héctor Calixto

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Fernando Reception vastasi 10.2.2024
Querido Héctor Calixto ,Muchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en su próximo viaje a Palma¡¡¡Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

2/10 Hirveä

Liam

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location but a very tired hotel
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 4.2.2024
Dear Mr. Liam,We want to thank you for your comment about his stay at our hotel.We regret not having met his expectations and we would like to let him know that we would have liked to be able to help him during his stay.I hope to see you againGreetings

10/10 Loistava

Jermain

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
José Carlos García - Recepción vastasi 4.2.2024
Dear Mr. Jermain,We want to thank you for your comment about his stay at our hotel.We are very satisfied that everything was to your liking.Looking forward to seeing you again in future viewingsGreetings

10/10 Loistava

Jermain

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome
Yöpyi 10 yötä tammikuussa 2024
Fernando Reception vastasi 2.2.2024
Dear JermainThank you very much for your rating/rating of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We hope to see you again on your next trip to Palma!Receive a cordial greeting from all the staff at the JAIME III hotel.

10/10 Loistava

María Dolores

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPCION vastasi 30.1.2024
Querida María Dolores,Muchas gracias por su puntuación / valoración del hotel. Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros. Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel. Esperamos volver a verles en su próximo viaje a Palma¡¡¡ Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 Loistava

MARIA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
El trato humano y servicial del personal de Recepción
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPCION vastasi 27.1.2024
Queridos María y VicenteMuchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en el hotel cada vez que tengan que venir a Palma. Esperamos que se sientan como en casa.Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 Loistava

María Dolores

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Bien comunicada
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPCION vastasi 27.1.2024
Querida Maria DoloresMuchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en el hotel cada vez que vengan a PalmaReciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 Loistava

MARIA

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Querida Maria ,Muchas gracias por su puntuación / valoración del hotel.Gracias por haberse tomado unos minutos para enviarnos su opinión sobre nuestro establecimiento, sus comentarios y puntuaciones son muy importantes para nosotros.Nuestro personal está listo para brindar el mejor servicio a nuestros clientes y nos complace que hayan disfrutado de nuestras instalaciones y hospitalidad durante su estancia en el hotel.Esperamos volver a verles en su próximo viaje a Palma¡¡¡Reciba un cordial saludo de parte de todo el personal del hotel JAIME III.

10/10 Loistava

Iris

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Liebe Iris ,vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

8/10 Hyvä

Kerstin

Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Liebe Kerstin ,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

6/10 OK

ana, miami

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Very good location, a lot af restaurants and stores around. no air conditioner in winter, elevator doesn’t work almost all the time.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Good morning ana, Thank you for taking a few minutes to give us your opinion about our establishment. Your comments and ratings are very important to us as they help us to improve. Regarding the negative aspects you mention, it is not the kind of comment we like to read and we will study your point of view to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. . We can only apologise for the problem with the lift, as it is a technical error beyond our control and the maintenance company in charge of the lift, ORONA ASCENSORES, is not exactly efficient, as you have seen. In view of the total lack of professionalism, the hotel has taken the necessary measures to ensure that this situation does not happen again, as it negatively affects our image and our commercial brand. We would have liked to assist you better at reception and help you with your luggage or anything else you may need. The air conditioning in autumn and winter is switched off and the heating is on. From April to October there is air conditioning and from November to March there is heating.We apologise for any inconvenience we may have unintentionally caused you. We hope that in spite of these small inconveniences you will come back to stay with us on your next visit to Palma. Best regards,

4/10 Huono

pilar idoia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muy incomodo. Necesita mejorar las instalaciones y el mantenimiento, solo tiene un ascensor para 9 plantas y no ha funcionado en los 5 días q estuvimos en el, y estando nuestra habitacion en la planta 9. El restaurante para el desayuno resulta incómodo, es pequeño, hay q elegir uno de los tres turnos, esperar cola y darse prisa. Zumos y cafés mejorables.
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Querida Pilar, Gracias de nuevo por volver a dedicar unos minutos a hacernos llegar su opinión sobre nuestro establecimiento. Sus comentarios y valoraciones son muy importantes para nosotros ya que nos ayudan a mejorar. En cuanto a los aspectos negativos que menciona, no es el tipo de comentario que nos gusta leer y estudiaremos su punto de vista para encontrar una solución adecuada. Creemos que su opinión es muy importante para mejorar nuestro servicio. . Como ya le comente en mi anterior mensaje, de nuevo sólo podemos pedirles disculpas por el problema del ascensor, ya que se trata de un error técnico ajeno a nuestra voluntad y la empresa de mantenimiento encargada del ascensor, ORONA ASCENSORES, no es precisamente eficiente, como usted ha podido comprobar. Ante la total falta de profesionalidad, el hotel ha tomado las medidas necesarias para que esta situación no se repita, ya que afecta negativamente a nuestra imagen y a nuestra marca comercial. Nos hubiera gustado atenderle mejor en recepción y ayudarle con su equipaje o con cualquier cosa que necesitara. Sobre el desayuno y dada la capacidad del comedor , aunque pidamos turnos para tratar de evitar aglomeraciones, es inevitabloe que haya tramos horarios donde se junten a la vez la mayoria de huespedes, provocando en momentos puntuales colas en el buffet.Solo queda disculparme de nuevo en mi nombre y en el de mis compañeros y como ya le comente en mi anterior mensaje, me tienen a su disposicion para futuras estancias. Reciban un cordial saludo,

6/10 OK

Carlos, Boca Raton

The hotel was good but they had issues with the elevators for most of the days. We had to go up and down the stairs as the elevators were not working
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Good morning Carlos, Thank you for taking a few minutes to give us your opinion about our establishment. Your comments and ratings are very important to us as they help us to improve. Regarding the negative aspects you mention, it is not the kind of comment we like to read and we will study your point of view to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. . We can only apologize for the elevator problem, since it is a technical error beyond our control and the maintenance company in charge of the elevator, ORONA ASCENSORES, is not exactly efficient, as you have been able to verify. In view of the total lack of professionalism, the hotel has taken the necessary measures to ensure that this situation is not repeated, as it negatively affects our image and our commercial brand. We would have liked to serve you better at the front desk and help you with your luggage or anything else you may need. We apologize for the inconvenience we have unintentionally caused you. We hope that, in spite of everything, your stay was positive and that you will visit us again on your next visit to Palma. Best regards,

8/10 Hyvä

Bernhard

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Gute Lage Hotel in die Jahren gekommenen
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 13.1.2024
Lieber Bernhard,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist stets bemüht, unseren Gästen den besten Service zu bieten, und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und unsere Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir möchten Sie darüber informieren, dass in den nächsten Monaten eine Renovierung geplant ist, so dass wir hoffen, dass Sie bei Ihrem nächsten Besuch ein neues, komfortableres und bequemeres Hotel vorfinden werden.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.

8/10 Hyvä

Ivette

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Fernando Reception vastasi 5.1.2024
Dear Ivette ,Thank you very much for your rating / valuation of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We hope to see you again on your next trip to Palma.We send you a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Fernando Reception vastasi 30.12.2023
Cher ALIX PEYRATEAUMerci beaucoup pour votre évaluation de l'hôtel.Nous vous remercions d'avoir pris quelques minutes pour nous faire part de votre opinion sur notre établissement, vos commentaires et évaluations sont très importants pour nous.Notre personnel est prêt à fournir le meilleur service à nos clients et nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations et notre hospitalité pendant votre séjour à l'hôtel.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain séjour à Palma !Tout le personnel de l'hôtel JAIME III vous salue chaleureusement.

8/10 Hyvä

Isabelle

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 19.12.2023
Dear Mrs Isabelle,We want to thank you for giving us your evaluation of her stay, and we let you know that we are very satisfied that you liked it.Waiting to see you againBest regards

10/10 Loistava

Keith

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 19.12.2023
Dear Mr Keith , We want to thank you for giving us your evaluation of her stay, and we let you know that we are very satisfied that you liked it.Waiting to see you againBest regards

4/10 Huono

Lars Baarts

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was an absolute disapointment as the hotel standard is very old an worn out. Room was not clean, 3rd bed was wiggely, tv remote not working and view from small window was directly into a backyard. On too the spa was cold and sauna did not work properly. Staff did not realy react when we aproached them after check in. Overall a bed experience and do not recomend others to stay there.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 28.11.2023
Dear Mr. Lars Baarts Ottendahl,Thank you for taking a few minutes to send us your feedback about our establishment, your comments and ratings are very important to us as they help us to improve.Regarding the negative aspects that you commented, this is not the kind of feedback we like to read and we would like to examine your point of view in order to find a suitable solution. We believe that your opinion is very important to improve our service. If you find it convenient, please contact us to know more about your opinion about your stay. We would like to know if at the time you found the deficiencies you listed in the room, you contacted the reception so that they could be solved.The view of the room is the same for all the triple rooms, as only the double rooms with front view are the ones with balcony overlooking the paseo mallorca.The sauna works from 8.30-10.30h in the morning and from 17.30-20.30h in the afternoon, if you went outside these hours to the spa that must be the reason why you found the sauna cold.We would also like to inform you that a complete refurbishment of the hotel is planned for the beginning of 2024.We would have liked to have been able to assist you more effectively from reception.We hope that in spite of everything the balance of your stay has been positive, and you decide to give us a chance again on your next visit to Palma.Best regards,

10/10 Loistava

Isabelle

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Très bien situé
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Fernando Reception vastasi 17.11.2023
Chère IsabelleMerci beaucoup pour votre note/notation de l'hôtel.Merci d'avoir pris quelques minutes pour nous faire part de votre avis sur notre établissement, vos commentaires et notes sont très importants pour nous.Notre personnel est prêt à fournir le meilleur service à nos clients et nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos installations et notre hospitalité pendant votre séjour à l'hôtel.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain voyage à Palma !Recevez un salut cordial de la part de tout le personnel de l'hôtel JAIME III.

10/10 Loistava

Richard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Reaxing in Palma
Palma is a beautiful modern city with great restaurants. Hotel HM Jaime III was very clean and nice and close to old town for easy walking.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 16.11.2023
Dear Richard,Thank you very much for your review / rating of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We look forward to seeing you again on your next trip to Palma!Please receive a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

8/10 Hyvä

Håkan

Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Fernando Reception vastasi 17.11.2023
Kära HåkanTack så mycket för ditt betyg/betyg av hotellet.Tack för att du tog några minuter att skicka oss din åsikt om vår anläggning, dina kommentarer och betyg är mycket viktiga för oss.Vår personal är redo att ge den bästa servicen till våra gäster och vi är glada att du gillade våra faciliteter och gästfrihet under din vistelse på hotellet.Vi hoppas att se dig igen på din nästa resa till Palma!Ta emot en hjärtlig hälsning från all personal på JAIME III-hotellet.

10/10 Loistava

Juan Carlos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
De lo mejor. Muy bien servicio
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 5.11.2023
Estimado Sr Juan Carlos, Queremos agradecerle su buen comentario de nuestro hotel y personal, y nos sentimos muy satisfechos de que todo haya sido de su agradoEn espera de verle nuevamente Un cordial saludo

4/10 Huono

Kevin

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 5.11.2023
Dear Mr. Kevin,We want to thank you for rating your stay at our hotel, and let you know that our staff is here to help our guests make their stay as pleasant as possible.We are sorry for the inconvenience you have had during your stay.We hope to see you on future visits.Sincerely

10/10 Loistava

sten

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Fernando Reception vastasi 28.10.2023
Kjære SvenTusen takk for din anmeldelse / vurdering av hotellet.Takk for at du tok deg tid til å sende oss din mening om hotellet vårt. Dine kommentarer og vurderinger er svært viktige for oss.Personalet vårt er klar til å yte den beste servicen til gjestene våre, og vi er glade for at du likte fasilitetene og gjestfriheten vår under oppholdet ditt på hotellet.Vi ser frem til å se deg igjen på din neste reise til Palma!Vi ønsker deg hjertelig velkommen fra hele personalet på hotell JAIME III.

8/10 Hyvä

Robert L

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A good stay and the staff was kind
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
José Carlos García - Recepción vastasi 24.10.2023
Dear Mr. Robert,We want to thank you for giving us your opinion about your stay at our hotel and we feel very satisfied with the services offered by our staff, they were to your liking.We hope to see you again on future visits.Best Regards

10/10 Loistava

Vanessa

Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
José Carlos García - Recepción vastasi 22.10.2023
Dear Ms. Vanessa,We want to thank you for your evaluation of her stay at our hotel, and we let you know that we are very satisfied that everything was to her liking and we hope to see you again on future visits.Best Regards

8/10 Hyvä

Alin

Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 11.11.2023
Dear Mr Alin,We want to thank you for your evaluation of his stay at our hotel and we hope to see you again on future visits.Best Regards

10/10 Loistava

Ana

Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 21.10.2023
Estimada Sra Ana, Queremos agradecerle su buena valoración de nuestro hotel durante su estancia y esperamos volver a verla nuevamente en próximas visitas Un cordial Saludo

10/10 Loistava

Jose

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent location!
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 19.10.2023
Dear JoseThank you very much for your rating / valuation of the hotel.Thank you for taking a few minutes to send us your opinion about our establishment, your comments and ratings are very important to us.Our staff is ready to provide the best service to our guests and we are very pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay at the hotel.We look forward to seeing you again on your next trip to Palma!Please receive a warm greeting from all the staff of the hotel JAIME III.

10/10 Loistava

Christine

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Location very convenient. Property itself looking tired, eg sink in bathroom was badly cracked, hall carpets marked
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 15.10.2023
Dear Mrs. Cristina,We want to thank you for your comment, because our customers' opinions are very important to us.We have taken note of the negative aspects, as he tells us, for future improvements.waiting to see you againBest Regards

8/10 Hyvä

Manon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super bel hôtel, on est arrivé plus tôt en matinée et on nous a octroyé tout de suite une chambre. Personnel très agréable, a recommander .
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
JOSÉ CARLOS GARCIA - RECEPTION vastasi 16.10.2023
Cher Monsieur Manon,Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire suite à votre séjour dans notre hôtel, et nous tenons à vous dire que nous sommes très satisfaits que votre séjour ait été à votre goût et nous espérons vous revoir lors de prochaines visites.CordialementJosé Carlos GarcíaRéception

10/10 Loistava

Nicole

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr ansprechendes, stylisches, modernes City-Hotel in Mitten von Palma. Parkhäuser und Bus sehr gut zu Fuß erreichbar (sehr nah). Frühstück reichhaltig und lecker. Auch Sitzmöglichkeiten außen. Sehr netter Service. Sehr geräumige Zimmer, großes Badezimmer, Balkon mit Blick über Palma. Bequemes großes Bett. Kathedrale sehr gut zu Fuß erreichbar, auch Kneipen, Bars, Einkaufsmöglichkeiten etc. Perfekt für einen Urlaub in der Stadt.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
FERNANDO RECEPTION vastasi 10.10.2023
Liebe Nicolevielen Dank für Ihre Rezension / Bewertung des Hotels.Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um uns Ihre Meinung über unser Haus mitzuteilen, Ihre Kommentare und Bewertungen sind uns sehr wichtig.Unser Personal ist bereit, unseren Gästen den besten Service zu bieten und wir freuen uns, dass Sie unsere Einrichtungen und Gastfreundschaft während Ihres Aufenthalts im Hotel genossen haben.Wir freuen uns darauf, Sie bei Ihrer nächsten Reise nach Palma wiederzusehen!Bitte grüßen Sie das gesamte Personal des Hotels JAIME III.