Sauna, kuumavesiallas, höyrysauna

Arvostelut: Melia Palma Marina

4 out of 5
Melia Palma Marina
Avenida Gabriel Roca, 29, Palma de Mallorca, Mallorca

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 469 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 394 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 95 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 26 kautta 1001 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 17 kautta 1001 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Toivomisen varaa sängyssä...
Pari kertaa yöpynyt kyseisessä hotellissa. Perus hyvä hotelli, mutta huoneissa hiukan toivomisen varaa. Tällä kertaa yöpyessä kyseisessä huoneessa oli surkea sänky joten mielestäni ei täysin hinta ja laatu kohtaa.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2020

6/10 OK

Sari

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good hotel
Nice hotel with sea view but only for selected rooms. Good breakfast. Some walk to city center.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti. Hyvä siisteys. Hyvä palvelu. Kaikki toimi ok.
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 12 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aamiainen oli loistava! Altaalla oli yllättävän rauhallinen meno ja lähes aina oli paikkoja tyhjänä, kun menimme altaalle. Sijainti oli tosi hyvä.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yleisarvosanana lähellä kiitettävää. Muutaman henkilökunnan henkilön ammattitaito lähellä heikkoa, jotka vain valitettavasti heikentävät muiden kiitettävästi toimineiden arvosanaa samalla.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2018

2/10 Hirveä

Magnus

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli pilattu
Hotellissa tehty remontti ja ennen niin miellyttävä hotelli pilattu. Pahinta oli aamiaisen siirtyminen ihanalta ulkoilmaterassilta pimeisiin sisätiloihin. kahvikoneet koko ajan jumissa. kassakaappi ei toiminut, suihkut vaikeat käyttää, 3 tyynya, mutta kaikki yhtä kovia,kylpyhuone ahdas, ei koukkuja. Wifi toimi huonosti. Olemme olleet hotellissa 10 kertaa, mutta ei enää!
Yöpyi 9 yötä kesäkuussa 2018

8/10 Hyvä

Mervi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hieno merinäköala pienvenesatamaan
Meillä huone 7.krs The Level, parveke suoraan merelle pienvenesatamaan. Tervetulotoivotuksena tarjotin täynnä tapaksia ja viinipullo. Hyvin ilmastoitu Lounge käytössä tällä kortilla. Runsas aamiainen, monesta pöydästä valita. Miinuksena kassakaappi huoneessa ei toiminut eikä remote control. Yhtenä iltana ei oltu tuotu uusia pyyhkeitä lainkaan, joten piti soittaa respaan ja pyytää. Meitä myös ihmetytti, että siivooja tuli illalla omilla avaimillaan sisälle tuomaan suklaata! ja laittamaan ohuet pyyhkeet lattialle sängyn viereen! 😏 Pakko laittaa don't disturb kyltti oveen. Muuten sijainti erinomainen. Hotellilta käveli rantabulevardia pitkin Palmaan noin 15 min. Taksi lentokentälle 22e.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

A decent stay
Nice location by the sea, decent quality

8/10 Hyvä

THEN, Helsinki

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli, hyvällä sijainnilla.
Hyvä sijainti. Liikkuminen sujui hyvin sekä julkisilla että kävellen. Ranta, nähtävyydet, ostoskeskus alle 2 km päässä. Ilmastointi toimi ja vuoteet olivat mukavat.

8/10 Hyvä

Magnus, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli, pooli alue tosi hektinen
Mukava perheloma

8/10 Hyvä

Heidi L.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ihana pariskuntaloma
Hotelli vastasi hyvin odotuksiamme. Huone meren puolelle oli super! Aamiainen varmaankin paras ikinä,erittäin monipuolinen. Mukava kuntosali. Spa ei ehkä niin hyvä. Lenkkeilijälle loistovalinta, juoksu- ja pyöräilybaanalle vain kadun ylitys. Kävelymatka keskustaan,joskin pitkähkö.Taksin sai nopeasti tarvittaessa. Mukavia ravintoloita myös lähellä. Toimiva wifi. Kaiken kaikkiaan hyvä valinta

10/10 Loistava

Nico, Espoo, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Well worth it
Great service, clean, polite.

8/10 Hyvä

Markus, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
4+ hotel offers relaxing stay
Near to bus stop and easy to arrive from the Palma airport by bus n:o 01. You can find plenty of good restaurants within walking distance (recommend to check trip advisor.com). 70's style hotel is mostly updated. Pool area is nice, but spa very expensive. Breakfast is excellent, but do not to book it in advance to get cheaper price.

6/10 OK

Kare, Helsinki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Entrance floor was really nice and spacious and so was the swimming pool area. Rooms were renovated, but the halls were not and the did not smell fresh. The balconies are not safe for children, railings were low and had big openings, very scary at the 6th floor. Water was dripping from the ceiling to the floor in our room. Nice and helpful staff.

8/10 Hyvä

poikien kanssa reissussa

Hieno kevät reissu
Hotelli hyvällä sijainnilla, pääsee kaikkialle hyvin.Hyvä uima-allas alue ja aamiainen todella hyvä.

10/10 Loistava

Nitda, Opelika

Check in process easy. Love my view. Wish the air conditioning was better. Other than that I would stay here again.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Detlef

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir sind nun das siebte Mal in diesem Hotel gewesen und sind jedes Mal aufs Neueste begeistert . Diesmal hatten wir ein Zimmer mit Terrasse, der Blick auf den Yachthafen ist einfach traumhaft wir kommen im nächsten Jahr auf jeden Fall wieder
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 24.3.2024
Sehr geehrter Herr Detlef,besten Dank für Ihre Rückmeldung.wir freuen uns sehr, dass Sie bereits zum siebten Mal Gast in unserem Haus waren und Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Es ist wunderbar zu hören, dass Sie die Aussicht von Ihrem Zimmer mit Terrasse auf den Yachthafen als traumhaft empfinden. Unsere Lage und die Aussicht sind in der Tat etwas, worauf wir sehr stolz sind und es freut uns, dass dieses Detail zu Ihrer positiven Room experience beiträgt. Ihre durchweg positiven Kommentare hinsichtlich der Zimmerreinheit, des Zustands des Hotels, des Services und der Zimmerausstattung schätzen wir besonders und sehen sie als Bestätigung unserer Service culture. Das Feedback unserer treuen Gäste ist für uns von unschätzbarer Bedeutung und motiviert uns, weiterhin außergewöhnliche Gastronomic experiences und Entspannungsmöglichkeiten wie unseren YHI SPA anzubieten.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

6/10 OK

Markus

für mich ist das Hotel preislich gänzlich überzogen, insbesondere für diese Jahreszeit. Personal an der Rezeption ist einmal perfekt, dann am nächsten Tag außerirdisch befremdend ( musste meine Reise stornieren und die Dame an der Rezeption sagte mir ich könne die Reise nicht stornieren - was dann nach Klärung mit Manager natürlich doch ging ..
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 10.3.2024
Sehr geehrter Herr Markus,vielen Dank für das Feedback.Es freut uns zu hören, dass Sie die Vorzüge unserer Rezeption und unser Frühstücksangebot genießen konnten. Wir bedauern jedoch die Unannehmlichkeiten, die Sie bei der Stornierung Ihrer Reise erlebt haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste steht im Mittelpunkt unserer Servicekultur, und wir schätzen Ihr Feedback, um unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern.Wir würden uns freuen Sie eines Tages bei uns wieder zu begrüßen und verbleiben mit freundlichen Grüßen,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Wolfram

Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Hugh

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice,
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 10.3.2024
Dear Mr. Hugh,Thank you for taking the time to share your feedback.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We really hope we will have the opportunity of welcoming you back in the future.Kind regardsPilar Rueda, Guest Experience Manager

6/10 OK

Dwaine

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
One of my criteria in booking this location was onsite parking. When I arrived all the construction meant that the parking situation was a find one if you can scenario. The beds were also very uncomfortable.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 10.3.2024
Dear Mr. Dwaine,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We're glad to hear that you found our service satisfactory and that the cleanliness of your room met your expectations. Our team strives to maintain a high standard of service culture and ensure that every room experience is enjoyable. We would like to apologize for the parking inconvenience you encountered due to the unforeseen construction. We understand how this situation could affect your stay. Additionally, we regret to hear that the bed comfort did not meet your expectations. Our recent investment in quality DreamMaker mattresses is part of our commitment to guest comfort, and we're disappointed to learn that your experience was not reflective of this. We appreciate your feedback as it is essential for us to continue enhancing our guest experience.We are looking forward to welcoming you again.All the best!Pilar Rueda, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Jasmin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

4/10 Huono

john

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Firstly the following does not reflect the front staff. Arrived to find the front entrance under construction and no area to park to check in, no instructions to the parking garage which was located behind the building and had to travel many blocks to find it. Had to carry my own bags up 3 flights of stairs as no elevator in garage and no where to park in front of hotel to unload the bags. Next the bed in our room was on an old cheap spring frame (not a box sping matress) that would squeak very loudly when you moved. Not what was expected at a Meila propery( maybe at a cheap 1 star property.) Went front desk to try and get a room with a proper box sping matress to be able to get a decent nights rest,only option was to upgrade our room at our expense of and addional 50 euros per night. The front staff tried their best to help us out. These failures fall on the hotel management and Melia.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 2.2.2024
Dear Mr. John,Thank you for taking the time to share your feedback.We're delighted to hear that our front desk team's service met your expectations and that you found the room cleanliness to be impeccable. Our team takes pride in offering a service culture focused on guest satisfaction, and it's rewarding to know this was evident during your stay. We are also glad that you were pleased with the room amenities provided. We deeply regret, However, to hear about the challenges you encountered with parking and the discomfort with the bed frame. Our guest's room experience is of utmost importance to us, and we typically pride ourselves on providing high-quality DreamMaker mattresses for a restful sleep. We apologize if we fell short of our goal in this instance. Please rest assured that we are always seeking to enhance our facilities and services to ensure our guests can enjoy a seamless stay.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in the future.Best regardsPilar Rueda, Guest Experience Manager

4/10 Huono

Robin

Yöpyi 13 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

BRIGITA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Alicja

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Maria Antonia

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bien
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 19.1.2024
Estimada Maria Antonia,Nos alegra enormemente que haya encontrado la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las amenidades de la habitación a su total satisfacción. Cada aspecto positivo que ha mencionado refleja la dedicación y el esfuerzo de nuestro equipo por ofrecer una estancia excepcional.Aunque su reseña ha sido sumamente positiva, siempre estamos atentos a cualquier comentario que nos permita mejorar y asegurar que cada visita sea aún más memorable.Esperamos que vuelva a visitarnos muy pronto.Un saludo,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Johan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

Helen

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Milagros

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

4/10 Huono

Amila

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had higher expectations from Melia. The only appealing part of this hotel is the lobby. When entering it you have the impression that the hotel is perfect. However, the moment you enter the room you see its far from perfect, requires renovation asap as things are falling apart in the room, the design is old fashioned and the furniture is old and simply doesnt match the style of rest of the hotel. Breakfast variety was OK but the food did not taste good at all. The only positive thing is staff, everyone is great, from frontdesk to restaurant and housekeeping. To sum up the hotel needs to have rooms renovated ASAP and breakfast can be improved as well. The price and the presentation of the hotel simply dont match whar you get.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 13.12.2023
Dear Louise,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at our hotel.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team members to continue with their efforts to uphold our high standards.We also appreciate your feedback about our current facilities. We do carry out maintenance, whenever necessary, to ensure that our rooms and facilities are up to date and will be taking your remarks into consideration.We hope to see you again in the future.Kind regards,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

jillian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful hotel, excellent location, unfortunately work was being done outside!..... These things have to be done and I'm sure it will all be lovely when finished.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 13.12.2023
Dear Jillian,Thank you for taking the time to share your review.We're thrilled to hear that you appreciated the beauty of our hotel and its prime location. Our team is delighted that the cleanliness of your room met your expectations and that you found our services to be excellent. It's wonderful to know that the amenities provided in your room contributed to a comfortable stay. We understand that the external remodeling during your visit was less than ideal, and we appreciate your understanding that such improvements are necessary to enhance our guest experience.All of the team hope that we may be able to see you again in the future.Kindest regards,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Karen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Dave

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great staff great hotel.. Going back again!!!
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 15.12.2023
Dear Dave,Thank you for such a positive review.We're delighted to hear that our team's dedication contributed to a memorable stay and that you found the hotel to be exceptional. It's wonderful that you plan to return; we look forward to welcoming you back. Your commendations on the cleanliness and condition of our hotel, as well as the service provided, are greatly appreciated and reflect our commitment to excellence.We hope to see you again soon for another enjoyable experience.Best wishes, Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Honora

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perfect stay in most luxurious hotel.
Very impressed with this hotel on every level. Lovely staff, classy decor, fantastic breakfast and comfy room with all amenities. Will definitely be making a return visit.
Honeycomb served at breakfast.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 15.12.2023
Dear Honora,Thank you for this positive review of your stay.We're delighted to hear that our dedicated team made a lasting impression and that the elegant ambiance of our hotel contributed to a memorable stay. It's wonderful to know that our varied breakfast offerings were to your liking and that the comfort and amenities of your room met your expectations. We aim to provide a superior experience, and it's heartening to receive such positive feedback.We're looking forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional visit.We hope that you will visit us again in the future.Kind regards,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Phillip

Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Hans, London

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
We have stayed here before and really enjoyed our time. This time however there was construction work all around the hotel, from outside the hotel to the balcony from our room.
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 14.11.2023
Dear Hans, Thank you for taking the time to review your stay.We are all delighted that you had a wonderful stay and we appreciate your kind words about our excellent service and clean, comfortable rooms. We are however sorry for any inconvenience caused due to the renovations nearby. While we do not have control over these, we do try our best to ensure that our guests are comfortable at all times.It would be a pleasure to have you return in the future. Kind regards, Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Jan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Siobhan

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Andreas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

6/10 OK

Pierre

Liikematkailija
Okay hotel
Not as nice as on the pictures. Pool smaller than it actually is
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 2.10.2023
Dear Pierre, Thank you for taking the time to review your stay. We are glad to hear that you found our hotel clean and our service satisfactory. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests. However, we understand that the pool size did not meet your expectations. Please note that our pool is designed to provide a relaxing atmosphere with stunning views of Palma Bay, and we hope you were able to enjoy the beautiful surroundings during your stay. We apologize if the appearance of our hotel did not fully match the pictures you saw prior to your visit. We aim to provide accurate representations of our facilities, and we will take your feedback into consideration for future improvements.We hope that you will stay with us again in the future. Best regards, Pilar Rueda, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice view.... checkin was stressful
Check in was stressful - after a long overnight flight, I was jet-lagged and groggy. I couldnt find my reservation number and they wouldn't let me check in without it. I have copies of emails with the hotel and my name and credit card number from booking but they wouldn't 'find' the reservation. After about an hour of frustration and stress they finally managed to check us in. The room was nice, relatively clean and comfortable (paint could use refreshing and carpets needed cleaning) but had a great view. Ultimately it was a good stay, but that checking in was pretty awful, and Palma is FULL of construction right now which takes some of the fun out of it, too.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 2.10.2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review.We are delighted to hear that you enjoyed the nice view from your room and found it comfortable. Our prime location overlooking Palma Bay and the cathedral indeed offers beautiful views for our guests to enjoy. We apologize for the inconvenience you faced during the check-in process. We understand how frustrating it can be after a long flight, and we will take your feedback into consideration to improve our check-in procedures. As for the construction in Palma, we hope that it did not affect your overall experience too much, as our hotel aims to provide a relaxing and enjoyable stay for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards,Pilar Rueda, Guest Experience Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lovely but noisy
We stayed on the level which was well worth the extra cost. Friendly staff throughout and our room was very comfortable. The only downside was that we had a sea facing/side corner room from which we had a lovely view but the noise during the night was horrendous. There are nightclubs and bars behind the hotel and every morning at around 3-4am when people left the clubs there was a lot of shouting from loud jovial revellers. Not blaming the younger generation they were obviously having a good time, we did the same in our younger days. Then to cap it all on the last night the rubbish lorry collected in the very early hours with its reversing siren at full blast. This is our only criticism which I think would not have disturbed us quite so much had there been better quality patio doors and windows which might have had some noise cancelling effect. There is major road works going on in front of the hotel all the way along the marina which although not nice to look at didn’t spoil the holiday. Once you cross the road, which is a major feat, it is a beautiful walk on the other side but beware it is over a mile to the centre of Palma which is not suitable for everyone. All in all we would recommend this hotel but avoid room 618 if you want a peaceful nights sleep.
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 2.10.2023
Dear Guest, Thank you for taking the time share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay on The Level and found our staff to be friendly and the room comfortable. It's great to know that our location and beautiful views added to your overall experience. However, we regret to hear about the noise disturbances you encountered during your stay. Our double-glazed windows are designed to minimize noise, but we understand that some guests may still be sensitive to sounds from the surrounding area. We appreciate your feedback regarding the patio doors and windows, and we will take it into consideration for future improvements. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Regarding the roadworks, we assure you that this is a temporary situation and we are looking forward to the completion of the project for an even better experience for our guests. We also appreciate your understanding regarding the distance to the city center and hope that the beautiful walk along the marina compensated for it.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Kind regards, Pilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

camilla

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Heath payne
The hotel was lovely , the reception area layout was a little confusing and difficult to navigate area
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 2.10.2023
Dear Camilla, Thank you for taking the time to give us your feedback.We are thrilled to hear that you found our hotel lovely and appreciated the cleanliness and comfort of our rooms, as well as the excellent service provided by our staff. We strive to create a welcoming and enjoyable atmosphere for all our guests. We apologize for any confusion you experienced with the layout of our reception area. We understand that navigating a new space can sometimes be challenging, and we appreciate your feedback. We will take your comments into consideration as we continually work to improve our guests' experiences.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regardsPilar Rueda, Guest Experience Manager

10/10 Loistava

Paul

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

Taylor Lorrarine

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
A lot of construction going on in the area, the rooms look cheaply updated, and it was noisy at nights. The rooms are NOT soundproof recommend eat plugs. The rooms weren’t the cleanliness the first time the cleaners came through there was a pair of underwear found and put on the bed that were not ours. Which is disgusting. Wasn’t a terrible stay but not worth the price.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Pilar Rueda, Guest Experience Manager vastasi 12.11.2023
Dear Taylor Lorrarine, Thank you for taking the time to share your review. We apologize for the cleanliness issue you experienced, and we assure you that this is not the standard we strive for. Our housekeeping team is committed to maintaining a high level of cleanliness, and we will address this matter with them to ensure it does not happen again. As for the room amenities, we offer a wide range of features, including Rituals toiletries, a DreamMaker mattress, and a flat-screen TV, to provide a comfortable stay for our guests. We are sorry if these did not meet your expectations.We do hope that you will return for an improved experience in the future. Kind regards,Pilar Rueda, Guest Experience Manager