Queen Hotel Ninh Binh
Rautatie-/metroaseman yhteydessä sijaitseva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ilmainen pysäköinti
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Queen Hotel Ninh Binh valokuvagalleria





Arvostelut
8,8 kautta 10.
Loistava
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 20 €
sisältää verot ja maksut
9.7.–10.7.
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Perhehuone kuvat

Perhehuone
Kohokohdat
Parveke
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Minibaari
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä) kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä)
10,0 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Minibaari
Vedenkeitin
Kaapelikanavat
Avaa kaikki huonetyypin Superior-huone kuvat

Superior-huone
Kohokohdat
Parveke
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Minibaari
Vedenkeitin
Avaa kaikki huonetyypin Deluxe-huone kuvat

Deluxe-huone
Kohokohdat
Parveke
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Yksityinen kylpyhuone
Kahvin-/vedenkeitin
Minibaari
Vedenkeitin
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

No 20 Hoang Hoa Tham, Thanh Binh Ward, Ninh Binh, Ninh Binh
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Victory Homestay
Victory Homestay
- Uima-allas
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
9.0 kautta 10, Upea, 2 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 1800000.00 VND per ajoneuvo
- Lisävuode: 180000 VND per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Tässä majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivät saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttävää asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Majoituspaikan rekisteröintinumero 2700115585
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Queen Hotel Ninh Binh
Queen Ninh Binh
Queen Hotel Ninh Binh Hotel
Queen Hotel Ninh Binh Ninh Binh
Queen Hotel Ninh Binh Hotel Ninh Binh
Usein kysytyt kysymykset
Queen Hotel Ninh Binh – arvostelut
Arvostelut
8,8
Loistava
8,8/10
Siisteys
9,2/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
23.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018
4/10 Huono
Jesper
28.1.2025
Jesper
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2025
6/10 OK
Eileen
Matkusti ryhmän kanssa
20.11.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Eileen
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2024
10/10 Loistava
DArcy
1.8.2024
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
DArcy
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
24.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
8.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
5.8.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
10/10 Loistava
Mats
14.2.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Törnrosa
Mats
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
10/10 Loistava
Seok Kyung
13.1.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
친절한 직원분들께 감사드립니다
Seok Kyung
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
5.1.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
8/10 Hyvä
HANSUN
10.10.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
서비스 GOOD
HANSUN
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
6.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
4/10 Huono
Tarkistettu asiakas
2.10.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
4.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
10/10 Loistava
Thomas
2.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Thomas
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
10/10 Loistava
Kihong
20.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
다시 갈 호텔
Kihong
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
10/10 Loistava
Jonas
10.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ganske fint hotel
Jonas
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
8/10 Hyvä
닌빈여행객
Matkusti ryhmän kanssa
22.3.2019
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
닌빈여행객
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
10/10 Loistava
Rene
8.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bon rapport qualité/prix
Rene
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019
10/10 Loistava
Kim
15.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kim
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
8/10 Hyvä
IL SEOP
14.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
IL SEOP
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
10/10 Loistava
YUN CHEN
31.12.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YUN CHEN
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
10/10 Loistava
francisco
16.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
francisco
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
10/10 Loistava
Cheyenne
10.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The Best Hotel in Ninh Binh
Cheyenne
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
27.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018