Hearton Hotel Nishiumeda
Hotelli, jossa on 2 ravintolaa, kohteen Kyocera Dome Osaka lähistöllä
Majoituspaikan Hearton Hotel Nishiumeda valokuvagalleria





Arvostelut
8,4 kautta 10.
Erittäin hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 3/3 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kolmen hengen standard-huone, tupakointi kielletty kuvat

Kolmen hengen standard-huone, tupakointi kielletty
9,0 kautta 10
Upea
(16 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Untuvapeitto
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen standard-huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(14 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Untuvapeitto
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone, 1 parisänky, tupakointi kielletty kuvat

Kahden hengen standard-huone, 1 parisänky, tupakointi kielletty
8,8 kautta 10
Loistava
(60 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty
Ilmastointi
Jääkaappi
LCD-televisio
Untuvapeitto
Pimennysverhot
Yksityinen kylpyhuone
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä
Saatat pitää myös näistä

Six Senses Kyoto
Higashiyama-ku
- Uima-allas
- Kylpylä
- Lemmikkiystävällinen
- Ilmainen Wi-Fi
9.8 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 32 arvostelua
Hinta on 659 €
12.1.–13.1.2026
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

3-3-55 Umeda, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu, 530-0001
Tietoja majoituspaikasta
Hearton Hotel Nishiumeda
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Monterey Osaka
Hotel Monterey Osaka
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Aamiainen saatavilla
8.6 kautta 10, Loistava, 1 003 arvostelua
Hinta on 81 €
4.1.–5.1.2026
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupunkivero voidaan veloittaa majoituspaikassa, ja sen määrä voi olla 100–10 000 JPY per henkilö, per yö perustuen yökohtaiseen huonehintaan. Huomaa, että poikkeuksia saatetaan soveltaa. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä majoituspaikkaan käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 1980 JPY per henkilö
- Pysäköintimaksu lähistöllä sijaitsevalla pysäköintialueella: 2300 JPY per yö(400 metrin:n päässä; avoinna klo 7.00–22.00)
- Aikainen sisäänkirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 3000 JPY
- Myöhäinen uloskirjautuminen (riippuu saatavuudesta): 3000 JPY
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palovaroitin ja ikkunakalterit
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Tämä majoitusliike ei voi tarjota vauvansänkyä, jos sitä pyydetään paikan päällä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hearton
Hearton Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda
Hearton Nishiumeda
Hotel Hearton
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel
Hearton Hotel Nishiumeda Osaka
Hearton Hotel Nishiumeda Hotel Osaka
Usein kysytyt kysymykset
Hearton Hotel Nishiumeda – arvostelut
Arvostelut
8,4
Erittäin hyvä
8,6/10
Siisteys
8,6/10
Henkilökunta ja palvelu
8,4/10
Palvelut/mukavuudet
8,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti kumppanin kanssa
10.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2025
10/10 Loistava
Isabella
10.12.2025
Isabella
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Shinichi
Matkusti perheen kanssa
8.12.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Shinichi
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2025
8/10 Hyvä
???
Liikematkailija
1.12.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
???
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
SOO PING
Matkusti perheen kanssa
22.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
SOO PING
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
kotaro
21.11.2025
kotaro
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Alvin
21.11.2025
Alvin
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Tomohiko
21.11.2025
Tomohiko
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
4/10 Huono
Rey
Matkusti kumppanin kanssa
19.11.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rey
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
yasushi
16.11.2025
yasushi
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Tu, colorado springs
14.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tu
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Saki
Matkusti kumppanin kanssa
11.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Saki
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Junior
6.11.2025
Junior
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Hiroshi, Minato Ku
Liikematkailija
4.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hiroshi
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Man Ki
27.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Man Ki
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
tomomi
24.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
tomomi
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
KAORI
21.10.2025
Hyvää: Siisteys
KAORI
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
10/10 Loistava
kotaro
18.10.2025
kotaro
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
MIDORI
Matkusti ryhmän kanssa
17.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
MIDORI
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Stephen
Matkusti perheen kanssa
9.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stephen
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
MIYUKI
1.10.2025
MIYUKI
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
hiroyuki
Matkusti perheen kanssa
1.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
hiroyuki
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Kim
Matkusti ryhmän kanssa
29.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Kim
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
??
Matkusti kumppanin kanssa
27.9.2025
??
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
??
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
27.9.2025
??
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025

















