Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 25 kautta 60 arvostelua" "
10–Loistava
25
Arvosana 8 - Hyvä. 22 kautta 60 arvostelua" "
8–Hyvä
22
Arvosana 6 - OK. 5 kautta 60 arvostelua" "
6–OK
5
Arvosana 4 - Huono. 2 kautta 60 arvostelua" "
4–Huono
2
Arvosana 2 - Hirveä. 6 kautta 60 arvostelua" "
2–Hirveä
6
8,6/10
Siisteys
8,4/10
Henkilökunta ja palvelu
6,8/10
Palvelut/mukavuudet
8,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
7,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
8/10 Hyvä
Antti
16.8.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Clean and spacious room. We slept well. Good breakfast buffet with all you need. The restaurant has very special and nice decor. Pay attention which rooms have air conditioning and which not.
Antti
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 20.8.2018
Dear Antti, thank you for your lovely feedback. We are glad that we were able to provide you a service to your satisfaction. Once again we apologize for the troubles with the AC, we informed Expedia about the misinformation. Wish you a nice day. Best Regards
10/10 Loistava
Ralph
Matkusti kumppanin kanssa
10.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean and comfortable. Very friendly staff and owners. No complaints.
Ralph
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
6/10 OK
seyyed Hashem
28.4.2024
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Good location to transport
But noisy rooms because of main road
Un-professional, un-kind , and very cold and un-helpful staff.
seyyed Hashem
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Samuel
1.8.2023
Samuel
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
8/10 Hyvä
Yael
16.7.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yael
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
8/10 Hyvä
René
Liikematkailija
6.7.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personal impression: Nice little hotel not to far from the center with good public transport connection. The breakfast is quite spartanic and probably not for people caring about healthy options. The restaurant has zero vegetarian offers but may be a good choice for meat lovers. Rooms are cosy, clean and well maintained, though rather noisy due to car traffic around the area, and windows that seem to be not tight at all. There is a rooftop bar which I did not visit.
René
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023
10/10 Loistava
Muhammad Razwan
Matkusti kumppanin kanssa
9.1.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Empfehlenswert ⭐️⭐️⭐️
Muhammad Razwan
2/10 Hirveä
Serap
8.1.2023
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Serap
8/10 Hyvä
Konstantinos
Matkusti kumppanin kanssa
5.1.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ruhige Lage saubere Zimmer gute Frühstück freundliches Personal gute Verbindung zum Zentrum!!!
Leider in Rezeption nur Englisch gesprochen!!!
Konstantinos
2/10 Hirveä
AXEL, ATLACOMULCO
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
11.9.2022
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Pese a que en la descripción del horario de servicio en recepción afirma que está abierto 24 horas, esto no es cierto, es necesario que llegues antes de las 8 pm para hacer check in. En nuestro caso tuvimos que pasar la noche en la sala de recepción hasta el día siguiente a las 8 am hora en que llegó la persona de recepción que fue muy amable pero insensible a sus errores igual cobro la estancia, sólo nos permitió permanecer hasta las 11 am hora límite para hacer check out. También realizó un cargo extra de 100 coronas checas por un impuesto local.
AXEL
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
10/10 Loistava
Abdulla
1.9.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Abdulla
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
2/10 Hirveä
Sahar
31.7.2022
Sahar
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
6.5.2022
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Velmi nepříjemný personal, špatný servis
Velmi špatný, neochotný personal , který podával špatné informace .
Hotel velmi nedoporučuji k ubytování se
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
4/10 Huono
Jinwook
3.5.2022
Jinwook
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
10/10 Loistava
Zdenek
Liikematkailija
11.2.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ochotný a vstřícný personál
Zdenek
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2021
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
13.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Stephen vastasi 31.8.2019
Dobrý den, děkujeme za vaši renczi, vážime si každého názoru :-)
S pozdravem,
Stephen Novotný Front Office Manager
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
21.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Pratique à côté du métro et du tram. Chambre bien mais bruyante.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Stephen Novotný vastasi 1.8.2019
Thank you dear partner for your feedback :-)
Always we gonna try to do maximum for your comfort :-)
Best regards ,
Stephen Novotný Front Office Manager
8/10 Hyvä
Barbara
9.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Všetko bolo super , no izbu od cesty už by som nebrala . Všetko bolo veľmi počuť . Wifi niekedy vypadávala ale to nieje pre mna tak podstatne . Inak hodnotím veľmi dobre a hlavne úžasná poloha a dostupnosť . Personál veľmi milý a ochotný :)
Barbara
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Stephen Novotný vastasi 12.7.2019
Dobrý deň p. Barbara. Ďakujeme vám za vášu recenziu :-) Nesustále sa snažíme zlepšovať naše služby. Štandardne pokoj do hlavnej ulice je trocha hlučnejší , pracujeme na tom odstánoíť tieto malé nedostatky.
Prajem vám nádherný deň ,
s pozdravom
Stephen Novotný Front Office Manager
10/10 Loistava
Radek
4.7.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pro mě byla důležitá hlavně nonstop recepce. A možnost opustit hotel až v 11h jsem taky velmi uvítal.
Radek
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Stephen Novotný vastasi 8.7.2019
Dobrý den p. Radek , děkujeme vám za váš feetback :-)
Sme radi , že jste byli spokojeni. Neustále se snažíme zkvalitňovat a zlepšovat naše služby :-)
Přeji hezký den,
S pozdravem,
Stefan Novotný - Front Office Manager
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
26.6.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Als ich das Hotel gebucht hatte, hatte ich mich am meisten auf die Lounge gefreut. Auf die Terrasse und den Ausblick. Wir waren 3 Nächte 4 Tage im Hotel und nicht mal einmal hatte die Lounge auf.
Wenn es auf die Sauberkeit ankommt, muss ich sagen, dass es okay war und das Personal sehr nett war. Was ich an Betten garnicht mag, dass ein Doppelbett aus 2 einzelnen Betten zusammengefügt wird. Dies war leider so. Was mir auch garnicht gefiel war das Steak Restaurant, wo wir auch unser Frühstück machten. Es war viel zu dunkel und das Frühstück war leider zu mager. Ich habe jeden Morgen nur Kaffe und ein Brot mit einem dünnen Käsescheibe gegessen.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Sales Manager vastasi 4.7.2019
Schoenen guten Tag,
vielen dank fuer Ihre feedback. Es tut uns leid, aber der Lounge Bar ist wirklich aus technishen Grunden geschlossen. Wir arbeiten drauf, es bald wieder zu offnen. In der Zwischenzeit haben wir fuer das Sommer haben wir zusetzlich sitzplaetze fuer das Restuarant in der Hoff geofnet. Bei fruestuck gibt es eine klasische Buffet- Auswahl.
Wir werden uns auf Ihre Nachste Besuch freuen und wir werden uns bemuehlen unsere Leistungen zu verbessern.
Shoene Gruesse
Martina
Sales Manager
10/10 Loistava
Игорь
24.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Отель хороший, я бы сказал, что я жил и в четрерках похуже. Очень приветливый персонал, заселили быстро. Номер уютный, чистый, есть все необходимое. Рядом с отелем метро и большой торговый центр. Завтрак, так же хороший. Я и моя семья осталмсь довольны. Рекомендую это отель для проживания.
Игорь
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
17.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel w korzystnej cenie
Pokój na parterze od strony ulicy niestety bardzo głośny zarówno pod względem ruchu na ulicy jak i "niedobitków" wracających z miasta, którzy uskuteczniają rozmowy pod hotelem...
Brak klimy w pokoju... powietrze po prostu stało i nie było czym oddychać. Brakuje też chociaż małej lodóweczki na nspoje.
Restauracja z punktem widokowym na ostatnim piętrze-nieczynna.
To chyba wszystkie minusy.
Reszta jak najbardziej ok.
Pokoje przestronne, czyste; łóżko wygodne.
Blisko stacji metra oraz przystanku tramwajowego.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
8.6.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
We ended up checking out the same day we checked in because there air was broken and the girl at the desk was not helpful about trying to find a resolution. However, early the next morning the manager contacted me and apologized, offered a refund, and was very helpful. If we go back I would definitely give this place another shot. I think it was just a new girl on staff that didn’t know what to do, but the manager said she would retrain her and I appreciate her reaching out so proactively!
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2019
Michaela Kejvalová vastasi 27.6.2019
Dear Meagan Van Engen,
thank you for finding a time to give us a review. I would like to once again apologize for the negative experience you had with us. The employee was retrained as I promised in order to prevent such unprofessional behaviour. I am glad that we managed to resolve the situation and I am looking forward for your next stay with us. I wish you a nice day.
Kind Regards,
Michaela Kejvalová
Front Office Manager
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
16.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2019
Michaela Kejvalova Front Office Managers vastasi 21.5.2019
Dear Guest, thank you for your stay and for your positive feedback. Kind Regards, Michaela Kejvalova Front Office Managers
10/10 Loistava
Russell
13.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lovely old town
Had a great time and found it an interesting town
Lots to see Great history with all the old buildings
Russell
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019
Michaela Kejvalova vastasi 21.5.2019
Dear Russell, we are excited to hear that you had a great time in Prague and that Hotel Oya *** fulfilled your expectations. We wish you a nice day and hopefully, see you again! Kind Regards, Michaela Kejvalova Front Office Manager
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
8.5.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I was told there would be a balcony in my room ..there was not! I called a week before my holiday and was told on the phone...yes there was a balcony. I would have cancelled if i had been told the truth. We arrived early as it was early flight...asked if we could have a coffee...we would pay...told no even though breakfast was still on. We paid 465 Euros. Upfront...when we got to our room and their was no balcony went to reception and was told no there is not?..i said i called you a week ago you said yes..and he remembered the call..but just mumbled something. We came down for breakfast...hardly any food left...another couple complained and went out for breakfast. The room we had was so small not comfortable. We ended up booking another hotel when we came back to collect our case and check out..we stayed two nights that was enough...the guy never even asked us why we were checking out...money for nothing..absolutely shocking. We went down for a drink the night before we left..we were given a drink ad an apology..these guys do not care if the customer has a good experience. Absolute con.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2019
Michaela Kejvalová vastasi 21.5.2019
Dear Mrs and Ms Draper,
we apologize for the miscommunication before your arrival. We have balconies only in apartments located in the 5th floor, so I believe that there might be some misunderstanding while having the phone call. I checked the description right after you point out that we have the balcony in room description of all the rooms on Expedia and we immediately I contacted Expedia and fixed the description. We understand that this was misleading information and we are glad that you helped u to eliminate it. We offered you a bottle of prosecco to compensate the negative experience, yet you refused with explanation that you do not enjoy prosecco. As we wanted to provide you with a compensation, we offered you a drink of your choice in the restaurant. After that we kindly asked you about the whole situation and you explained to us that you were the most upset about the fact was that you wished to make a booking of a hotel close to Ceskomoravska underground station and Hotel OYA popped up in the search in Expedia even though it was on the other side of Prague. Proximity settings are not possible to edit from the side of the hotel and it is not something we can adjust on Expedia. As for the whole situation, I would not say that we did not take any steps to ensure you will enjoy your stay, although, I understand you might feel this way. The experience of our guests is important to us and even negative reviews are great way to understand the clients need and to learn how we can improve. We wish you a nice day and thank you for expressing your concerns. Kind Regards, M. Kejvalova Front Office Manager of Hotel OYA***
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
7.5.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Michaela Kejvalová Front Office Manager vastasi 7.5.2019
Dear Guest,
thank you fro your stay and positive feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will have a chance to accommodate you in the future. Wish you a nice day. Kind Regards
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
23.4.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Michaela Kejvalová Front Office Manager vastasi 8.5.2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
25.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect hotel for tourist stay with really reasonable price.
Very good breakfast for this hotel category.
Easy transport connection to city centre.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Michaela Kejvalová vastasi 3.5.2019
Dear Guest,
what a great review! Thank you for your feedback and your stay. Have a great day! Kind Regards
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
11.3.2019
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Michaela Kejvalová vastasi 3.5.2019
Dear Guest,
we are more than happy to hear that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will get a chance to accommodate you again. Kind Regards
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
11.3.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Michaela Kejvalová vastasi 3.5.2019
Dear Guest, thank you for such a positive review. We are glad that you enjoyed your stay! Kind Regards,
10/10 Loistava
Zdenek
24.2.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Zdenek
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
10/10 Loistava
Ivana
29.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ivana
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 31.1.2019
Dobrý den Ivano,
velmi děkujeme za skvělé hodnocení. Těší nás, že jste si pobyt u nás užila a doufáme, že Vás budeme opět moci přivítat v našem hotelu.
10/10 Loistava
Eva
10.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Velice spokojena
Byla jsem velice spokojená.Nevyžaduji žádný luxus, jsem z normálních lidí. Za ty peníze, co bych chtěla. I tak vše tam bylo. Přijeli jsme dříve než v uvedený čas. Dovolili nám se převléci a nechat kufry na místě. Děkujeme. Personál velice příjemný a ochotný
Eva
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
Michaela Kejvalova Front Office Manager vastasi 16.1.2019
Dobrý den, Evo,
moc Vám děkujeme za Váš pobyt i za to, že jste si našla čas nám napsat recenzi. Velmi náš těší, že jste si pobyt u náš užila a splnil (možná i předčil) Vaše očekávání. Přeji Vám hezký den a těšíme se opět v budoucnu. S pozdravem,
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
4.1.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
War sehr gut nur zur Hauptstraße war es wegen der Straßenbahn etwas lauter..,
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018
Michaela Kejvalová Front Office Manager vastasi 6.1.2019
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Oya. It is a pleasure to hear that you were satisfied with your stay. As for the noise from the street, next time visiting us I recommend you to make a special request for the rooms with windows to the garden where is almost no noise from the street. Wish you a great day and we look forward to your next visit.
6/10 OK
Chiara Martina
3.1.2019
Odore fortissimo in camera!
La camera faceva un fortissimo odore sgradevole , quasi nauseante dovuto forse dalla moquette vecchia e sporca.
No parcheggio nonostante lo avessi richiesto perché era pieno e non è vero che nella strada davanti i parcheggi sono gratuiti anzi! Si pagano!
Chiara Martina
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Michaela Kejvalová Front Office Manager vastasi 6.1.2019
Dear Chiara,
thank you for staying with us. We feel terrible that you haven´t been fully satisfied with you stay. The housekeeping cleans the room every day so I am shocked that the carpet had some unpleasant smell. The carpet in the room is being cleaned by special carpet cleaning machine as we speak. Thank you for letting us know. As for the troubles with the parking. We are not able to fulfil the request for "free parking" when we charge 12 € per night. The parking cannot be free because we rent the parking lot from the city therefore, we are required to pay for it as well. I wrote you a message before your arrival where I stated the situation with blue zones and also that there is necessary to pay at specific times of day. Here is what I sent you: "Another option is to park nearby the hotel on the street (blue lines on the ground) where you may park for free between 18:00 - 8:00, for the rest of the day you are required to pay." I understand that the parking in Prague might be complicated, however, we gave you the information. Wish you a nice day and please accept our apologies.
10/10 Loistava
Hana Drápelová
13.12.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hana Drápelová
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Michaela Kejvalová Front Office Manager vastasi 21.12.2018
Dobrý den paní Drápelová,
děkujeme Vám za Váš pobyt i následné krásné hodnocení. Těší nás, že jste si čas strávený v našem hotelu užila. Jménem Hotelu Oya & Otar Vám přejeme krásné vánoce a šťastný nový rok. S pozdravem,
8/10 Hyvä
HUANG-MIN
7.12.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
HUANG-MIN
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Michaela Kejvalová vastasi 12.12.2018
Dear Huang-Min,
thank you for such a possitive feedback. We are more than happy that you enjoyed your time at Hotel Oya. We look forward to your next visit. Kind Regards,
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
30.10.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel. Excellent location. The wifi needs improving.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 2.11.2018
Dear Guest,
thank you for staying with us. I am glad that you enjoyed your stay with us.
Wish you a great day.
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
10.9.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 11.9.2018
Dear Guest,
thank you for your lovely feedback. We are more than happy that you enjoyed your stay at Hotel Oya. We look forward to accommodate you next time you visit Prague. Kind Regards
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
20.8.2018
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 23.8.2018
Dear Guest,
thank you for your feedback. It makes us greatly happy that you enjoyed your stay with us.Wish you a great day and hope to see you again! Best Regards
10/10 Loistava
Ivana
22.6.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ivana
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2018
Michaela Kejvalová, Front Office Manager vastasi 14.8.2018
Dear Ivana,
thank you for your feed back and your time you spent with writing the review. We are glad that you had a good time at our hotel. The satisfactin of our guest is a priority for us. We look forward to your next visit!
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
3.6.2018
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel but panorama is much better and only round the Corner.
The receptionist tried to charge me extra for my work colleague staying in the room saying the price was per person not for the room.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2018
2/10 Hirveä
Darrel, Reno, USA
29.5.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Far away from the city. Everything closes at 8.
You can pay $10 more and you can get way better hotels than this in the city. We ordered 1 king bed and we got double bed. There was no AC in the room even though we ordered room with Air Condition. It is far away from the City. The Hotel looks nothing like it’s on pictures. There is no Room Service, No food near by. There is a restaurant which closes at 8 and a rooftop bar which closes at 8 pm as well. If you are hungry or even want water at 10.30, there is no where you can go. Trust me, we walked a mile just to find water.
The staff was great and tried to help but the Hotel had no amenities so they were helpless. Without AC it was a terrible stay. Room service barely cleaned anything. Just reorganizes the stuff from previous day.
Darrel
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2018
10/10 Loistava
Belal, Jordan
3.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel
Great hotel, clean rooms.. the size of room is so great ! Helpful staff and grealt location.. very good price
Belal
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2018
Anna, Operations Manager vastasi 11.5.2018
Dear Belal, thank you very much for your lovely review. We realy appreciate it. We hope, that you will visit hotel OYA*** again.
Have a nice day!
10/10 Loistava
Oliver
2.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
gepflegt - sauber - freundlich
Hübsches kleines Hotel im Prager Bezirk Pankrac. Top Nahverkehrsverbindung durch S- und U-Bahn vor der Tür. Superfreundliches und hilfsbereites Personal. Zimmer sind sauber und ausreichend ausgestattet. Frühstück wird am 3. Tage eintönig, ist aber klassisch und gut. Autostellplätze im Hof sind zwar vorhanden, für 12€/Nacht aber etwas teuer, da sich direkt vor der Tür eine größere Fläche zum Abstellen des Fahrzeuges kostenlos bietet.
Wir würden's jederzeit wieder buchen!!!
Oliver
Anna, Operations Manager vastasi 13.5.2018
Oliver, danke für deine Rezension.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Thank you very much.
8/10 Hyvä
Alessandro, Milan
2.5.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Location
Nice hotel close to the metro station. VYou can leave the car in the street and for get it for the entire journey. Hotel and tram are at 2 minutes walking distance.
Hotel staff very friendly and good breakfast
Alessandro
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2018
Anna, Operations Manager vastasi 11.5.2018
Dear Alessandro, Thank you very much for your review.
Have a nice day!
10/10 Loistava
Ekaterina
8.1.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Новогоднее путешествие
В отеле все очень чисто, удобные кровати, тепло в номере, но от окна немного дует. Отличный ресторан, с вкусной кухней и низкими ценами. В пешей доступности торговый центр, паб, метро, Вышеград.
Удивило отсутствие чайника и холодильника.
Ekaterina
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
28.12.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel pekný, čistý, len okno do ulice netesnilo, takže bol v noci hluk z hlavnej cesty ,
inak s pobytom aj so stravou sme boli spokojní
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017
8/10 Hyvä
Martin
15.12.2017
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus