Ulkopuoli

Arvostelut: Hilton Garden Inn Zurich Limmattal

4 out of 5
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal
Kreuzäckerstrasse 5, Spreitenbach

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 82 kautta 222 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 84 kautta 222 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 25 kautta 222 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 18 kautta 222 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 13 kautta 222 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Mikko

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ok business hotel
Nice, new business hotel
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 6.12.2021
Sehr geehrter Mikko Vielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert. Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung. Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

2/10 Hirveä

Julia

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hotelli otti sisäänkirjautuessa takuumaksun luottokortilla (182€), jota odottelen edelleen takaisin. Asiakaspalvelussa asia luvattiin hoitaa, mutta asiaan ei ole palattu ja sähköpostiin ei enää vastattu. Hotelli oli siis jo maksettu etukäteen.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019
Denis Kryszon vastasi 26.6.2019
Dear Julia Thank you for your review. I can understand your anger well but the blocking of deposit is a common practice and is not just done by our hotel. Even if the room was paid in advance we take a deposit in the of CHF 100 per day for any extras such as room service or consumation at the restaurant. In this case, the amount was blocked on your credit card and if the deposit is not used at check-out, it automatically will be releasesd after a few days. However, when that is extinguished, it is always depending on the conditions of the credit card company and not the hotel responsibility of the hotel. Nevertheless, we hope that you enjoyed the stay and look forward to welcoming you back soon. Yours Sincerely, Denis Kryszon

10/10 Loistava

Ersin

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Naja für Frühstück 27 Franken verlangen dafür kein Gemüse hinstellen ist schon etwas zu viel Auswahl fällt sehr üppig aus wirklich Im allgemeinen ist dieses Hotel sehr gut und in einer sehr ruhigen Lage in 20 min mit dem auto in der Stadtmitte
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Matthieu

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Christian

Liikematkailija
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Lars

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
OK hotel men elendig beliggenhed
OK hotel men elendige omgivelser og støj fra en gods banegård som har aktivitet døgnet rundt og det larmer. Der burde være en kaffe automat mere ved morgenbuffet der er evig trængsel for at få en kop kaffe....
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Nayantara

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
The staff were great and very helpful. The hotel carpet was very dirty though and they do not give slippers, luckily i had my own so i didn't have to step on the carpet at all. They also did not come and clean my room during the day? They have housekeeping so not sure why they didn't. Everything else was good. Tram is a 2 min walk and it's easy to get to the city centre from the hotel.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

4/10 Huono

Semira

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Ali onur

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

4/10 Huono

Carolyn M

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Service schlecht- Aircon kein Funktion
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

6/10 OK

Humberto A.

Péssima localização para quem vai a Zurique
Péssima localização para quem vai a Zurique!!!
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

6/10 OK

Filip

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

ESTELA

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice neighborhood...spacious room..close to public transportation
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Unterkunft war sehr gut nur Strassenbahn machte etwas Lärm.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

6/10 OK

Lars

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
War ok. Allerdings finde ich es fragwürig, dass manche Zimmer ihre Fenster nicht geschlossen hatten und gleichzeitig die Klimaanlage läuft. Gleichzeitig werden die Flure nicht gekühlt um Strom zu sparen. Das Treppenhaus ist eher ein Tropenhaus.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Lars

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

4/10 Huono

Raj

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Staff at the help desk not helpful when I booked I thought that there is Sunna facility but it not there when I I asked they say I mite seen different hotel rooms supposed to be sound proof but it was not
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 30.5.2023
Dear RajThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are sorry to hear that you found a helpdesk not helpful. Our Hotel does not have sauna or any spa fascilities other than a 24 hour PRECOR Gym.We will gladly pass your feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

6/10 OK

kanchai

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 30.5.2023
Dear KanchaiThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction. We will gladly pass your kind feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

8/10 Hyvä

David

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice place.
Everything was great except for one thing. The beds were a bit too hard. Softer beds would be nice.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 17.4.2023
Dear DavidThank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your liking. However, we thank you for your honestly regarding our beds. We will also gladly pass your kind feedback within the team!Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look very much forward to welcoming you to our hotel in the future.Yours Sincerely,

2/10 Hirveä

FARSHAD

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Carpet was super dirty wall old paint dirty and scrashy
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal vastasi 12.4.2023
Dear FarshadThank you for taking a moment to share your experience with us.Please accept our sincere apologies for not meeting your expectations this time. We will inform the relevant departments regarding your mentioned points. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We hope you will give us another chance in the future and sincerely appreciate your honesty whilst giving us your feedback.Sincerely,

10/10 Loistava

Jens

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal vastasi 12.4.2023
Dear Jens,Thank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We very much appreciated your feedback!We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction.Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look forward to seeing you again.

10/10 Loistava

Nicolas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal vastasi 12.4.2023
Dear Nicolas,Thank you for taking your time to share your experience about your stay with us. We very much appreciated your feedback!We are very happy to hear you found the stay in our hotel to your fullest satisfaction.Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.We look forward to seeing you again.

10/10 Loistava

Eric

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Mario

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tout parfait
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023

6/10 OK

Johan

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 19.1.2023
Sehr geehrter Herr JohanVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

10/10 Loistava

ilhami

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 19.1.2023
Sehr geehrter IlhamiVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

4/10 Huono

Leotrim

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Man sieht schon das die Zimmer sehr oft gebraucht wurden. Hygiene sehr Mangelhaft aber nähe Ausfahrt und gutes Personal.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 19.1.2023
Sehr geehrter LeotrimVielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Wir bemühen uns, die Erwartungen jeden Tag zu übertreffen und schätzen, dass Sie uns Ihr ausführliches Feedback gegeben haben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen dieses Mal nicht ganz erfüllen konnten. Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert.Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung.Einen schönen Tag und herzliche Grüsse

10/10 Loistava

Maria

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alles ok
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Vanessa

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles super
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

6/10 OK

Yvette

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Angela

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Franz Felix

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

8/10 Hyvä

FABIO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Camera ok con aria condizionata. Colazione abbondante
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

10/10 Loistava

Luca

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Molto bello l'hotel, ottima l'accoglienza e gentili nel dare indicazioni. La stanza spaziosa e pulita.Ben collegato con il centro città tramite i mezzi.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Coline

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Tomasz

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Nieco zawiedziony
Oczekiwałem więcej, po hotelu , który jest stosunkowo nowy. Hotel wygodny, obszerny parking, oferujący smaczne śniadanie. Dojazd do Zurichu zajmuje kilkanaście minut. Na minus brudne wykładziny w hotelu, szczegôlnie w windach. Pomocne byłoby oznakowanie dojazdu od strony zjazdu z autostrady.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Siv Cathrine Bruun

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Skitne rom, elendig service
Vi hadde leid to rom, og begge manglet dusjehåndklær ved ankomst. Da vi ba om 5 håndklær fikk vi kun 4. I tillegg manglet rommene vann, og da vi ga beskjed om dette fikk vi bare til svar at det var vann på rommene, hvilket jo ikke stemte. Det verste var likevel at begge rommene var skitne. På den ene rommet var det søl som liknet oppkast på teppet mellom sengene, og på det andre rommet var det skitne flekker på badet, i tillegg til skitne flekker på sengetøyet. Flere av gjestene våknet av at sengetøyet ga kløe. Som om ikke dette var nok reserverte hotellet kr 6500 på betalingskortet ved innsjekk, til tross for at begge rommene var forhåndsbetalt, minibaren var tom og vi fikk beskjed om at de «kun» reserverte kr 1000 pr rom. Beløpet er fortsatt reservert 2 dager etterpå til tross for at vi ikke benyttet oss av betalingsfasiliteter. Dette hotellet oppleves IKKE som et 4-stjerners hotell, og vi kommer aldri tilbake hit.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

6/10 OK

Achink

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Per

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
fin hotel
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

OLIVIER

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personnel accueillant et serviable. Petit déjeuner complet. Proposer une formule de parking avec tarif préférentiel plutôt que de devoir payer le parking par heure serait appréciable.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

6/10 OK

Lily

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys
Trotz angegebener Schallisolation hat man den Verkehr auf den Gleisen gut hören können nachts. Das Bett hat geknarrt und unser Baby ständig geweckt. Für uns keine 4 Sternehotel
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Hugo

Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Michael

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

marisol delgado

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muy buena opción de alojamiento
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2022

4/10 Huono

Harald

Liikematkailija
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

8/10 Hyvä

Daniel

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

6/10 OK

Derya

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Sandra

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
in der nähe der Firma
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Seda

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Patricia

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2022
Hilton Garden Inn Zurich Limmattal Team vastasi 27.1.2022
Sehr geehrte Patricia Vielen Dank, dass Sie sich einen Moment Zeit genommen haben, um uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten – genau darum geht es in unserer Hilton Hospitality! Unser Ziel ist es, Ihren nächsten Aufenthalt besser und angenehmer zu gestalten. Wenn etwas nicht so ist, wie Sie es mögen, lassen Sie es einfach ein Teammitglied wissen, und wir werden es richtig machen. Garantiert. Wir freuen uns, Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel wieder begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen jederzeit bei Rückfragen zur Verfügung. Einen schönen Tag und herzliche Grüsse