Aula

Arvostelut: Hampton by Hilton Utrecht Central Station

3 out of 5
Hampton by Hilton Utrecht Central Station
Boven Catharijnepoort 4, Utrecht

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 390 kautta 804 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 332 kautta 804 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 52 kautta 804 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 18 kautta 804 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 12 kautta 804 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Petra Yli-Kovero

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Warm regards - Naomi van der Plas General Manager vastasi 6.2.2024
Dear Petra,Thank you for reviewing your stay with us and for being our guest.I am happy to see that you seem to have enjoyed your time with us and hope Utrecht treated you nicely as well. Welcoming you back to our hotel in future would be a pleasure.

10/10 Loistava

Arto

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamiainen todella loistava. Huoneet todella siistit
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023
Shirley vv vastasi 21.5.2023
Dear Arto, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht, and for leaving a review. It is great to read that you enjoyed your stay. If there is anything else we could do for you, please let us know. Kind regards, ShirleyFront office agent

8/10 Hyvä

Jenni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Greta location - hard to find
We stayed at the hotel for 4 nights, from Thursday to Monday. The hotel was inside a shopping center and it was really challenging to find, we had to ask for help from the employees of other stores and it still took a long time to find the location. Otherwise, the location of the hotel itself was ideal, close to the train station, from which it was only a 30-minute journey to the airport. The shopping center had plenty of different shops and restaurants, where you could have easily wasted the whole day or two. There were also many different restaurants and nice things to do nearby, for example bowling and karaoke. Breakfast was included in the price and in our opinion it was varied and good. Cleaning service was offered every day and a big positive surprise was that even if you didn't take the cleaning service, they left new towels, toilet paper and coffee/tea on the door handle. The room was a good size for two people and the bed was really comfortable! The shower was ok, but the shower stall could not be closed completely. The minus comes from the fact that the view from the room's window was horrible - directly to the ugly roof of another building and there was no toilet brush in the toilet. The hotel's elevator often smelled like sewage and the hallways smelled of cannabis. Some of the employees at the hotel's reception seemed a bit sour, but most were cheerful and helpful.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023
Naomi - General manager vastasi 16.3.2023
Thank you for quickly reviewing your recent stay with us.Your score implies that you enjoyed your stay with us. We hope you also had a great time in this vibrant city and will chose our hotel again when travels brings you back to the area.

10/10 Loistava

Stefan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Hyvä sijainti, puhtaat ja siistit huoneet
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
Naomi van der Plas - General manager vastasi 2.3.2023
Thank you so much for being our guest and for this wonderful rating.It is fantastic to see that you obviously fully enjoyed your stay with us and the team hopes to have the pleasure of welcoming you back soon. Utrecht is never sleeping!

8/10 Hyvä

Meri

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
Shirley - Front office agent vastasi 20.12.2022
Beste Meri, Bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het achterlaten van deze mooie cijfer. We zien u graag een volgende keer terug! Met vriendelijke groet, ShirleyFront office agent

10/10 Loistava

Kirsi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Hyvä sijainti aseman vieressä ostoskeskuksen sisällä. Hotelli tuntui extra-turvalliselta koska sisäänkäynti oli kauppakeskuksen sisällä. Viihtyisä ja siisti huone, maistuva aamiainen. Ainoa miinus oli epämääräinen "kaatopaikka"-tuoksu hotellin hisseillä joka kai tuli viemäreistä. Myös toinen hisseistä oli rikki koko visiitin ajan ja isossa hotellissa vain 1 hissi ei ole mitenkään käytännöllinen.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Shirley - Front office agent vastasi 23.11.2022
Dear Kirsi, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for leaving a review. We are glad to read that you had a wonderful stay. We hope to welcome you again any time soon! Warm regards, ShirleyFront office agent

8/10 Hyvä

Tuula

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti, siistit huoneet, ei meluhäiriöitä, hyvä aamupala. Hieman haastavaa löytää ensimmäistä kertaa.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Shirley - Front office agent vastasi 26.10.2022
Dear Tuula, Thank you for your stay at Hampton By Hilton Utrecht and for leaving a good review! If we could do anything else for you, please let us know! Kind regards,

8/10 Hyvä

Krista

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Joy, Front Office Agent vastasi 23.8.2022
Dear, Thank you so much for your stay and for taking the time to leave a review. How great to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 Hyvä

Hanna

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistava sijainti ostoskeskuksessa,rautatieaseman vieressä.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Evi Stolwijk vastasi 3.1.2020
Dear Mr/Mrs, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to rate our hotel! We are happy that you had a nice stay with us and enjoyed the location! We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Evi Stolwijk Front office agent Hampton by Hilton Utrecht.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihana hotelli!
Loistava sijainti kauppakeskuksessa! Lähellä ravintoloita ja kaikkea muutakin mitä lomalta odottaa. Voimme suositella 100 %...10/10 arvostelulla!
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Evi vastasi 16.12.2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to rate our hotel! We are happy that you had a nice stay with us and we hope to welcome you again in the future. Kind regards, Evi Stolwijk Front office agent Hampton by Hilton Utrecht.

10/10 Loistava

Leevi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Could've maybe slept better after Thunderdome, but overall the hotel wasn't bad at all.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
Evi vastasi 1.11.2019
Dear Levi, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to rate our hotel! We are happy that you had a nice stay with us and we hope to welcome you again in the future! Kind regards, Evi Stolwijk Front office agent Hampton by Hilton Utrecht

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaikki pelitti toivotulla tavalla. Aamiaisessa ei erityisen paljon valinnanvaraa, mutta maussa ei vikaa.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Laura vastasi 14.10.2019
Dear Guest, Thank you so much for your feedback and for staying with us. We are happy to read that you had overall a good stay with us. We hope we will see you again very soon. Kind regards, Laura Front Office Supervisor Hampton by Hilton

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Suosittelen kaikille! Hyvä sänky, siisti, hiljainen ja kaikki lähellä.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019
Sammy Marrs vastasi 4.10.2019
Dear, Thank you for your feedback! We are very happy to see you enjoyed your stay with us. With kind regards,

8/10 Hyvä

Ville

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Ashmita vastasi 29.9.2019
Dear Ville, Thank you so much for your rate! It was a pleasure to have you as our guests and we are looking forward to welcome you again in the near future in Hampton by Hilton Utrecht. Sincerely

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019
Sammy Marrs vastasi 6.9.2019
Dear, Thank you for the 4 out of 5 points! We are happy to see you enjoyed your stay with us. With kind regards,

10/10 Loistava

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2019
Sammy Marrs vastasi 8.8.2019
Dear Maria, Thank you for this great review. We are very happy to read you enjoyed your stay with us. With kind regards,

10/10 Loistava

John

Matkusti perheen kanssa
The location in a large shopping mall was a new experience for me. The area immediately outside the complex was vibrant.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
b vastasi 23.5.2024
Dear John,Thank you for your recent stay with us. We see you gave us a perfect score and we appreciate the feedback. We are happy to see your stay was great and we do hope to welcome you back again.Kind regardsBonitaHampton by Hilton Utrecht

10/10 Loistava

Ellen

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Outstanding staff, location,room were right and very clean, the breakfast was excellent. Just a wonderful experience at this hotel
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
b vastasi 23.5.2024
Dear Ellen,Thank you for your recent stay with us. We are happy to see you had a wonderful stay with us and we hope to welcome you back again soon.Kind regardsBonitaHampton by Hilton Utrecht

8/10 Hyvä

Edeltraud

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Saubere Zimmer, gute Lage, Frühstück passabel,freundliches Personal. Preis - Leistungsverhältnis stimmt.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 20.5.2024
Dear Edeltraud,Thank you for your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station and for taking your time to fill out our survey.I am glad to see from your scores that you overall enjoyed your experience with us and hope you had a great time in Utrecht as well. As I noticed, you have also rated some / a few / many aspects below our desired score of 9 -10. What could we have done more or differently to take your stay with us to the next level?My colleagues and I are always looking for ways to improve our guest’s experiences, therefore your elaboration would be much appreciated. Honest feedback from our guests is vitally important in our mission to deliver exceptional experiences in every hotel, for every guest, every time.Edeltraud, thank you again for your feedback and for finding a moment to fill in this survey.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.Kind regards, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

John

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Terrific staff!!! Especially Shirley and Pim. They were excellent!
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley - Front office agent vastasi 15.5.2024
Dear John, Thank you for your stay with us and for taking the time to fill in the survey. It was a pleasure meeting you, and seeing you again a few days ago. I hope this time was as great as your previous stay! We hope to have the pleasure welcoming you back again! Kind regards, Shirley

8/10 Hyvä

omar

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
very well located & very prctical.Breakfast could be improved ...fruits/omelete
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Dear Omar, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to fill in the review. It is wonderful to read that you enjoyed your stay with us. Hopefully you enjoyed the city as well. My apologies for the inconvienience with the breakfast. If there is anything we could do for you, please let us know. Kind regards, ShirleyFront-office

10/10 Loistava

Carina

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
What I like is that this hotel is situated just steps from Utrecht Central train station.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Dear Carina,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station by filling out our survey.I am delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Utrecht as well.Carina, thank you for taking a moment to share your feedback, which is highly appreciated and made our day even brighter for my colleagues and me – you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. If there is anything I may assist you with, please do not hesitate to contact me.Kind regards, ShirleyFront-office agent

6/10 OK

Svetlana

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
The room was tiny! the size of inside cabin on a cruise ship. The safe is inside a night stand. The luggage on the shelf wouldn't let the bathroom door open. Other than that, the room is clean, beds comfy. Decent breakfast
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Dear Svetlana,Thank you for your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station and for taking your time to participate in our survey.I am glad to see from your scores that you overall enjoyed your experience with us and hope you had a great time in Utrecht as well. My apologies for the inconvenience with the room and its furnishing. Hampton is a 3 star product of Hilton, so has all the basic needs a guest could ask for. My colleagues and I are always looking for ways to improve our guest’s experiences, therefore your elaboration would be much appreciated. Honest feedback from our guests is vitally important in our mission to deliver exceptional experiences in every hotel, for every guest, every time.Svetlana, thank you again for your feedback and for finding a moment to fill in this survey. I am looking forward to your reply and hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. Kind regards, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Pascaline

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Goede ligging, midden in Hoog Catharijne dus binnen een paar minuten midden in het centrum. Kamer was netjes en voelde nieuw. Ontbijt was heerlijk! Kortom, zeker aan te raden.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley - Front office agent vastasi 15.5.2024
Geachte Pascaline,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om onze survey in te vullen.Het doet mij genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Pascaline, nogmaals hartelijk dank voor uw tijd om uw ervaringen met ons te delen en het doet ons zeker deugd te lezen dat u ons dan ook aanraad aan andere. Uw feedback wordt zeker gewaardeerd door mij en al mijn collega’s! Het was een genoegen u als gast te hebben mogen ontvangen.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

LUIS, MEDELLIN

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fácil decir al centro caminando
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Dear Luis,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station by filling out our survey.I am delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Utrecht as well.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. If there is anything I may assist you with, please do not hesitate to contact me.Kind regards, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

John

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place to stay! The staff was excellent and knowledgeable. We especially appreciated the great service of Pim and Shirley! The are both such fantastic people! Walking distance from Utrecht’s historic district.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Dear John, Thank you for your stay with us. It is great to read that youre that enthusiastic about us! We highly appreciate it. Pim, myself and my other colleagues looking forward to see you again. Kind regards, Shirley

10/10 Loistava

SD

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vriendelijk personeel, fijn centraal gelegen.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
beste SD, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het invullen van de survey. Het doet ons deugd te lezen dat uw verblijf naar wens was. Hopelijk heeft u ook genoten van de stad. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, aarzel niet contact met ons op te nemen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Stefanie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 3.5.2024
Geachte Stefanie,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om onze survey in te vullen.Het doet mij genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Stefanie, nogmaals hartelijk dank voor uw tijd om uw ervaringen met ons te delen. Uw feedback wordt zeker gewaardeerd door mij en al mijn collega’s! Het was een genoegen u als gast te hebben mogen ontvangen.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst. Mocht ik nog ter enige assistentie kunnen zijn in de toekomst, aarzel dan niet om mij of mijn collega’s te contacteren.Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Brigitte

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 27.4.2024
Dear Brigitte,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station by rating us 5 stars. I am delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Utrecht as well.Brigitte, thank you for taking a moment to share your feedback, which is highly appreciated and made our day even brighter for my colleagues and me – you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.Kind regards, ShirleyFront-office agent

8/10 Hyvä

Anke

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.5.2024
Geachte Anke,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet mij genoegen te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Mijn collega’s en ik zijn altijd op zoek naar waardevolle feedback van onze gasten, om onze service standaarden te verbeteren. Daarvoor dat uw eerlijke feedback zeer gewaardeerd wordt, zodat wij voor iedere gast een memorabele ervaringen kunnen aanbieden in ons hotel.Anke, nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en de tijd die u heeft genomen ons hotel te beoordelen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

8/10 Hyvä

Yvonne

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Vriendelijk personeel. Hartelijk ontvangst. Nette schone kamer. Alleen de opzet van het ontbijt was rommelig en onoverzichtelijk. Maar uiteindelijk prima ontbijt gehad. Fijn verblijf gehad.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.4.2024
Geachte Yvonne,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om onze survey in te vullen.Het doet mij genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Mijn excuses wat betreft het ongemak rondom het ontbijt. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Stephan, Roermond

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 18.4.2024
Dear Stephan, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and thank you for taking the time to fill in the survey. We are delighted to see that you gave us a 5/5. We really appreciate it. Hopefully you had a wonderful time in the city as well. If there is anything we could assist you with, please let us know! Kind regards, ShirleyFront-office agent

8/10 Hyvä

C.K., Maarssen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 15.4.2024
Dear C.K,Thank you for your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station and for taking your time to participate in our survey.I am glad to see from your scores that you overall enjoyed your experience with us and hope you had a great time in Utrecht as well. My colleagues and I are always looking for ways to improve our guest’s experiences, therefore your elaboration would be much appreciated. Honest feedback from our guests is vitally important in our mission to deliver exceptional experiences in every hotel, for every guest, every time.I hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. Kind regards,ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Masayoshi

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location and nice breakfast. There are many shops and restaurant aroung the hotel.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
b vastasi 3.4.2024
Good day masayoshi,Thank you for the great review.We ar happy to see you had a wonderful stay and we hope to welcome you soon agankind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht station

8/10 Hyvä

Carsten

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
/
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
bb vastasi 3.4.2024
Good day Carsten,Thank you for your feedback we do appreciate you taking the time.We are happy to see you had a great stay with us and hope to welcome you back soon.Kind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht station.

8/10 Hyvä

Frank

Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 27.4.2024
Dear Frank,Thank you for your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station and for taking your time to fill out our survey.I am glad to see from your star rank that you overall enjoyed your experience with us and hope you had a great time in Utrecht as well. My colleagues and I are always looking for ways to improve our guest’s experiences, therefore your elaboration would be much appreciated. Honest feedback from our guests is vitally important in our mission to deliver exceptional experiences in every hotel, for every guest, every time.I hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.Kind regards, ShirleyFront-office agent

8/10 Hyvä

Nattawat

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Location is good but the wall between room is thin.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
bb vastasi 3.4.2024
Good day Nattawat,Thank you for the good review. We do apoligize for the inconvenience you have experienced regarding the walls.We hope to welcome you back soon.Kind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht station

2/10 Hirveä

Carina

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Hector vastasi 3.5.2024
Dear Carina,Thank you very much for your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station. I regret to see from your score that you did not enjoy your stay with us. Regretfully I do not read any comments on what we could have done better in your opinion. Please feel free to reach out. We are always looking for ways to improve our product and service.Warm regards,Hector Castello

6/10 OK

Alina

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room is very small. It is more suitable for a short stay. If you stay longer, you may want to consider the fact that there is no closet or even a small fridge, and there is no coffee maker (these things are important for some people). There is a kettle and you can make tea or instant coffee..... The bathroom is nice and the location of the hotel is very convenient
Yöpyi 8 yötä maaliskuussa 2024
Joy - FO vastasi 24.3.2024
Dear Alina, Thank you for sharing your feedback with us and for your recent stay. We are sorry that our room amenities for an extended stay were not to your liking. It will be the subject of discussion within our team. We're delighted to hear that you found the bathroom enjoyable and liked the hotel lotions. We hope to have the opportunity to welcome you back for another stay in the future! Kind regards,

10/10 Loistava

Claudia

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Prima accomodatie op geweldige ligging ten opzichte van winkels en station.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
b vastasi 22.3.2024
Geachte Claudia,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. We waarderen de feedback.We zijn blij om te zien dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Vriendelijke groetBonitaFront Office SupervisorHampton by Hilton Utrecht Centraal station

8/10 Hyvä

Raymon

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
bb vastasi 3.4.2024
Good day Raymon,Thank you for your recent stay and good review. We are happy to see your stay with us was good.We hope to welcome you back soon.Kind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht

10/10 Loistava

InSook

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Prima plek om te verblijven. Wel opletten als je voor de 1e keer arriveert in de Mall Hoog Catharijne. Een bordje met daarop de naam van het hotel staat niet overal even duidelijk.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 14.3.2024
Beste InSook, Bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het invullen van de survey. Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk heeft u ook genoten van de stad zelf. De ingang van het hotel is het makkelijkst te vinden wanneer u via de hoofdingang het winkelcentrum inloopt. U kunt in dat geval dan zowel de linkerpad inlopen als de rechterpad. beiden kruisen uiteindelijk het pad waar onze ingang aan verbonden is. Links zit de Ecco en rechts de Samsung store. Wanneer u deze in de gaten houd, hoeft u enkel nog de hoek om. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Henk

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
De receptie was perfect. mevr. K. van Veelen was erg behulpzaam. S'mprgens waren er bloemen voor ons bezorgd en deze stonden keurig op onze kamer . Prima accommodatie. Wij komen zeker terug.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Kiki vastasi 7.3.2024
Beste meneer van Veelen,Wat ontzettend fijn om uw lovende woorden te lezen! Het doet me enorm veel plezier om te horen dat u zo tevreden was over uw verblijf en de service die ik heb mogen bieden. Het was me een genoegen om u en uw vrouw te mogen verwelkomen, en ik waardeer uw vriendelijke opmerking enorm.Hartelijk dank voor uw positieve feedback!Wij kijken er ook naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Mocht u weer plannen hebben om bij ons te verblijven, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals, heel erg bedankt voor uw goede review!Met vriendelijke groet,Kiki van Veelen :)

10/10 Loistava

Dawid

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Was just perfect for our trip to Utrecht
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Shirley - Front office agent vastasi 5.3.2024
Dear Dawid, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to fill in the survey. It is great to read that you enjoyed your stay. Hopefully you also enjoyed the city as well. If there is anything we can assist you with, please let us know. We hope to welcome you back anytime soon! Kind regards, ShirleyFront-office agent

6/10 OK

Carel

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Op zich aardig hotel, maar de bewegwijzering naar het hotel is volstrekt onvoldoende. Entrée ligt verscholen in een zijgang van het winkelcentrum, niet te vinden
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Elisa vastasi 2.3.2024
Beste Carel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het delen van uw evaring tijdens uw verblijf. Graag bied ik mijn excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens de tocht naar het hotel. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

10/10 Loistava

Dirk

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Goede service van personeel.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 2.3.2024
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton en voor het invullen van de survey. Het doet ons deugd te lezen dat u optimaal genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u net zo genoten van de stad zelf. Mochten we u nog ergens mee kunnen assisteren, laat het ons gerust weten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

Corrien

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mooie kamer groot genoeg. Zowel kamer als badkamer zeer schoon. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker terug.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Shirley van Vuuren vastasi 2.3.2024
Beste Corrien, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton utrecht en voor het invullen van de survey. Het is fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens was. Hopelijk heeft u ook genoten van de stad. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

8/10 Hyvä

Marjolein

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wat we minder fijn vonden was de constante temperatuur. Overdag is 18 tot 20 graden wel okee maar 's nachts voor ons te warm. Jammer dat de kachel niet lager wilde.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Shirley vastasi 2.3.2024
Beste Marjolein, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het invullen van de survey. Het is jammer om te lezen dat u niet tevreden was met de temperatuur in de kamer. Wanneer u hier last van heeft, en dit bij ons aangeeft, zullen wij of de technische dienst de temperatuur wat lager zetten voor u. Gezien we een 24 uurs receptie hebben, kunt u dit zelfs tijdens de late uurtjes melden. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 Loistava

KOJI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
場所はわかりにくいですが、ユトレヒトの街を歩くにはいいですよ。
Yöpyi 9 yötä helmikuussa 2024
Warm regards - Naomi van der Plas General Manager vastasi 21.2.2024
Dear Koji,Thank you for being our guest and your nice review.I am very happy to read that you enjoyed your stay and made use of our location to explore Utrecht.The team hopes you had a wonderful time in this vibrant city!Welcoming you back as our guest soon would be a pleasure.