Ulkopuoli

Arvostelut: Kasteel Kerckebosch

4 out of 5
Kasteel Kerckebosch
Arnhemse Bovenweg 31, Zeist

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 44 kautta 100 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 45 kautta 100 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 7 kautta 100 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 100 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 0 kautta 100 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Anita

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Een warm onthaal, vriendelijk personeel .prima schone kamer, en een goed bed, maakten het verblijf zeer aangenaam.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
Marissa - Kasteel Kerckebosch vastasi 11.4.2024
Beste Anita, Dank voor uw mooie review! Wij hopen u in de toekomst weer opnieuw bij ons te mogen ontvangen.Hartelijke groet, Marissa

10/10 Loistava

Silly

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Marissa - Kasteel Kerckebosch vastasi 2.4.2024
Dear Silly,Thank you for your nice review, how wonderful that you enjoyed your visit to our castle so much!We hope to welcome you again soon.Sincerely,Marissa

8/10 Hyvä

Marcel

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Harstikke leuk hotel/kasteeltje
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Marissa - Kasteel Kerckebosch vastasi 22.3.2024
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij kijken ernaar uit jullie opnieuw te verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 Loistava

Douw

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Beautiful castle surrounded by forest with ample hiking

10/10 Loistava

Cristina

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

10/10 Loistava

Lea

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles perfect. Geen verbeteringen aan te merken.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Barbara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I will definitely recommend it!!!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023

6/10 OK

Michelle

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
O
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023

10/10 Loistava

laurie

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

Adriana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Overrated but nice
Lovely building externally and the bar and restaurant area but the room was a let down. Bathroom was very dated and bed not exactly comfortable.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Dorothee

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Arjan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

Guido

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Bent Nørskov

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
God oplevelse
Restauranten var ekstraordinær fantastisk. Jeg havde udfordringer med wifi.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2023

10/10 Loistava

Avery

Matkusti lemmikkien kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff was lovely and the hotel was gorgeous. It was incredibly dog friendly and the staff made me feel comfortable with my two dogs and even found a place for me to sit with them for breakfast and gave them bones. I was surprised at how large the balcony was for the Garden Suite. The jacuzzi tub was huge as well. The surrounding area is wooden and beautiful but not too far away from restaurants.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022

8/10 Hyvä

YOKA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
No elevator and dragging two heavy suitcases to the second floor is a reason not to come back to this hotel.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

8/10 Hyvä

Jan

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

8/10 Hyvä

Katrien

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Vasttapijt ruikt wat muf in de kamer. Is aan vervanging toe ...
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Erwin, walnut

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really enjoyed our stay here it was a good base to explore the Utrecht region on bikes. The local area has all the services that you will need if you are on a bike tour and it's a great location to use as a basis to explore the region.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Stefanie

Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Robbert

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mooi gebouw. Goed eten
Yöpyi 1 yön elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Dieter

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Matratzen zu weich.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

MJM

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A real find
A characterful gem of a hotel with an excellent restaurant and attentive staff hidden among attractive woodlands. A real find in my opinion.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Niels Peter

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Magnus

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We had a nice 2 day stay. We came to explore the Utrechtse Heuvelrug national park and this was the perfect location. The hotel setting feels quite luxurious, the rooms are pretty simple. Overall cleanliness could be improved, some spiders in places they shouldn't be.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Prachtig hoofdgebouw en mooie locatie. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. Mooie sfeer, maar wat krappe kamer en nogal verouderde badkamer. Pijlraam was tevens toegang tot groot, gemeenschappelijk terras, maar kon niet worden gekanteld. Dus, slapen met open raam moest met open pijlraam.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2020

8/10 Hyvä

Marijn

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020

8/10 Hyvä

Gerben

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Schitterende locatie met verbeterpunten
De locatie is top. Ook de kamer ziet er prima uit, is bovendien ruim te noemen. Echter, de badkamer is krap en aan vervanging toe. Dat douchegordijntje kan écht niet meer. Bovendien is de badkamervloer overal kletsnat na douchegebruik. Veel vlekken op de vloerbedekking in de kamer. Bedden uitstekend, net als de koffie op de kamer. De dames aan de frontdesk doen alles volgens de regels maar zijn onervaren en we krijgen er geen warm gevoel bij. Gastvrijheid is méér dan alleen doen wat je zou behoort te doen. De medewerkers van de bistro begrijpen dit beter. Compliment! We krijgen daar het gevoel 'vaste gasten' te zijn. Een probleem met het toilet op de kamer wordt naar tevredenheid opgelost. Het gratis welkomstdrankje vóór het eten onderstreept dit. In 2020 staat een aanpassng van de kamers gepland. Mijn idee: behoud de sfeer van de kamers, verbeter met name de badkamer en vernieuw de vloerbedekking. Ook het ontbreken van een koelkastje en airco is voor zo'n mooi hotel niet meer van deze tijd.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
Shirley Neuvel vastasi 6.8.2020
Beste Gerben, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om ons te voorzien van deze feedback. Hier kunnen wij ons alleen maar van verbeteren. Fijn om te horen dat u tijdens uw verblijf heeft kunnen genieten van onze locatie en onze bediening. Onze gast en zijn/haar beleving staat bij ons centraal, jammer om te vernemen dat dit voor u bij de receptie niet helemaal zo is overgekomen. Wat betreft de kamers heeft u gelijk. Deze zijn inderdaad wat verouderd en wij hopen onze renovatieplannen zo snel mogelijk te kunnen hervatten. Dit is door corona tijdelijk op pauze gezet. Wij zullen de aangegeven tips hierin ook zeker meenemen. Nogmaals dank voor uw feedback. Wij hopen u in de nabije toekomst in alle gastvrijheid te mogen ontvangen en deze ervaring te kunnen transformeren in een optimaal verblijf. Met vriendelijke groet, Shirley Neuvel Supervisor Front Office Kasteel Kerckebosch

8/10 Hyvä

Jasen

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Alexander

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
staycation
Hotel was a great location. Room was occupied before us by a smoker who had smoked in the room. Hotel notified us and it was ok. Restaurant was nice and the terrace great for evening drinks. Breakfast was a little lacking.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2020
Shirley Neuvel vastasi 1.7.2020
Dear Alexander, First of all, I would like to thank you that you were willing to take the time to provide us with feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay and the way we are communicating with our guests. Unfortunate to hear that the breakfast did not meet your expectations. Due to the corona crisis, we were forced to take a step back in the way we serve our breakfast. For that, we offer our sincere apoligies. We hope that the policies regarding the corona crisis are going to change soon. Furthermore, we hope to be able to welcome you again in the near future, without any restrictions. Kind regards, Shirley Neuvel Supervisor Front Office Kasteel Kerckebosch

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Netjes
Prima en prachtige kamer, goede bedden. Alles zag er netjes uit.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Marc

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
short stay
Kort zakelijk verblijf, mooie plek centraal gelegen.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020

10/10 Loistava

Yoka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Much better second time around....
Our second stay and beter than the first time a year ago. Nice large, modern room with a coffeemachine this time. Bisteria restaurant is excellent for breakfast, lunch and dinner. Lacking; a safe and a small fridge in room
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
This facility at the time we visited is geared towards corporate away day events and as a result we often felt as if we were being "fit" in for service. At one point my husband was refused service by the bartender because he was too busy serving a group of outside company employees. While the management were responsive to some other gaffs we experienced (the fact the restaurant was closed for our whole visit and was the main draw to going there) I think they need to try and find the balance between different types of guests.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2019

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Good Points - Convenient Location close to A12 Motorway, Easy to Access. Not So Good - Staff service in restaurant quite poor, not very attentive and allow breakfast buffet items to run out often. Many rooms only have showers.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2019

8/10 Hyvä

Anne

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
For the price it was not that great,an experience
Bathroom was not good, stayed in tower room. Three steps down in bathroom floor hand shower, could not stand up in bath very dated, comfy bed. Staff were helpful. Restaurant was nice. Needs some upgrading
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Edwin van der Laag vastasi 14.9.2019
Dear Anne, First of all, thank you very much for your feedback. It is great to hear that you liked the restaurant. It is correct that the hotel rooms could use an upgrade, we are planning this for the start of 2020. I will share the loving words about the staff with them. I hope to welcome you again in Kasteel Kerckebosch. Kind regards, Edwin van der Laag

10/10 Loistava

Dirk

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great experience
Very peaceful location, comfortable rooms, friendly staff
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019
Edwin van der Laag vastasi 1.7.2019
Dear Dirk, Thank you for your feedback. It is really nice te hear that you liked the location and staff. Looking forward welcoming you again in Kasteel Kerckebosch. Kind regards, Edwin van der Laag Duty manager

6/10 OK

Sander

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mooi hotel, kamer oncomfortabel
Hotel is mooi gelegen en heeft een prachtige uitstraling. De kamers zijn oud. Belangrijkste minpunten waren echter de vreselijke hitte, veroorzaakt door een hete schoorsteenpijp die door de kamer liep. Daarnaast is het gehorig. Beide zorgden helaas voor een slechte nachtrust. Zou graag terugkomen, maar dan wil ik graag weten welke kamer ik kan boeken zonder deze nadelen. Wifi werkte matig.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

10/10 Loistava

DickB, Denver CO

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very unique and cosy experience with great staff and great food. Spacious room
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Marius

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Beware of the invoice!!
The hotel is very nice and located in a great spot. However, BE VERY CAREFUL WITH THE BILL. These folks try and retry to overcharge you in every possible way. We had prepaid our entire 7-day stay and had taken the (heavily overpriced) breakfast only once. Yet, when we checked out, we were presented with a bill of almost 300 dollars, representing the cost of breakfast for the entire period, as well as a restaurant bill that had wrongly been assigned to our room. We complained about this, the staff apologized and gave us a final invoice on which only the one breakfast was listed (about 40 dollars). However, when I checked the next day, the phony amount of about 300 dollars mentioned above had been charged to my credit card AFTER they had given me the final invoice. This necessitated several additional phone calls and a lot of agony. We won't use that hotel any more.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2019
Edwin van der Laag vastasi 29.5.2019
Dear Marius, First of all I would like to make apologizes for all the mistakes that have been made. We were not trying to overcharge you, but unfortunately a couple of mistakes were made by an intern.Due to circumstances he was standing on his own. The amount which has been overcharged is refunded. It is nice to hear that you liked the hotel and location. Kind regards, Edwin van der Laag

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fabulous place and service
Fabulous place and service, I will come back any time.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Comfortable stay
Lovely setting and building, room comfortable and clean, enjoyed the stay
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

4/10 Huono

June

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The bathroom was just terrible and the bedroom was very cramped. The hotel offers good dining, and that’s about it.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019