Sviitti | Oleskelualue | LCD-televisio, videopelikonsoli

Arvostelut: Riviera Hotel & Spa

4 out of 5
Riviera Hotel & Spa
Saray Mah. Güzelyali Cad. No:32, Alanya, Antalya

Arvostelut

8,2

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 116 kautta 306 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 133 kautta 306 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 33 kautta 306 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 14 kautta 306 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 10 kautta 306 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2023
Guest Relation vastasi 10.3.2023
Dear Tarja, We were so happy for 10 points over 10. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Head of Guest Relation

6/10 OK

Haghi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2022
seval çetin vastasi 21.6.2022
Thank you, we look forward to seeing you again.

6/10 OK

Anvar

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2022
Guest Relation vastasi 2.6.2022
Dear Anvar, Thank you so much for choosing us for your holiday. If you explained something why you gave us 6 points over 10, it would be better to know that. Anyway, we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Kauko

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 28 yötä marraskuussa 2021
Guest Relation vastasi 20.12.2021
Dear Kauko, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 Hyvä

Pirkko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
Guest Relation vastasi 3.11.2021
Dear Pirkko, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 Hyvä

Pirkko

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti, siisti, hyvä ruoka & juoma.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2021
Guest Relation vastasi 29.10.2021
Dear Pirkko, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 4 points and taking your time for comments. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 Hyvä

Anne

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loma-21
Hyvä loma
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
Guest Relation vastasi 22.10.2021
Dear Anne, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for comments. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 Hyvä

Anne

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti hot
Kiva siisti jot ollaan oltu useasti
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2021
Guest Relation vastasi 22.10.2021
Dear Anne, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for comments. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 Loistava

Tiina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Guest Relation vastasi 27.7.2022
Dear Tiina, Many thanks for 10 points and the time you took for it. We were very pleased to read that you enjoyed it so much. We have shared your praise with our entire team, your kind words are the greatest motivation for us. we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

LauriO., Järvenpää

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel location is absolutely excellent. Cleanliness very good. The floor cleaners in particular made a really cool impression. Room really great and great view of the sea. Maybe the cats are too "featured", albeit nice, but the cats could be restricted a little. Esra Yüksel was also extremely helpful and helpful in all of our questions and needs.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Guest Relation vastasi 27.7.2022
Dear Laurio, Many thanks for fantastic comments and for the time you took for it. We were very pleased to read that you enjoyed it so much. We have shared your praise with our entire team, your kind words are the greatest motivation for us. we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen ja siisti huone. Monipuolinen aamiainen.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2019
SEVAL ÇETİN vastasi 18.12.2019
KIITOS kauniista kommentistasi

8/10 Hyvä

Helena

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Guest Relation vastasi 27.7.2022
Dear Helena, Many thanks for 8 points over 10 and the time you took for it. We were very pleased to read that you enjoyed it so much. We have shared your praise with our entire team, your kind words are the greatest motivation for us. we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

10/10 Loistava

Mikko

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2019
Guest Relation vastasi 13.11.2019
Dear Mikko, A thousand thanks for your rating and the time you took for it. Anf for 10 Points. We would be happy to welcome you again in the future and send you greetings from the whole Team. Yours Sincerely Head Of Guest Relations

8/10 Hyvä

Anne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hot
Hot oli hyvä ruoka vaihtelevaa ja hyvää
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2019
Guest Relation vastasi 2.10.2019
Dear Anne, A thousand thanks for your rating and the time you took for it. Anf for 8 Points. We would be happy to welcome you again in the future and send you greetings from the whole Team. Yours Sincerely Head Of Guest Relations

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Seval Çetin vastasi 13.6.2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Kind regards

10/10 Loistava

Jorma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
hyvä sijainti, ystävällinen henkilökunta
Yöpyi 14 yötä huhtikuussa 2019
seval çetin vastasi 13.6.2019
Dear Jorma, Thank you verry much.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Loistava sijainti. Uima-allas alue hotellin kokoon nähden ehkä vähän pieni. Tosin itse viihdyimme rannalla, joka on loistavasti suhteessa hotellin sijaintiin. Henkilökunta voisi hymyillä enemmän. Siivooja-rouva oli aivan ihana. Olemme olleet ko. hotellissa aikaisemmin ja varmasti vielä jatkossakin.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2019
Guest Relation vastasi 10.5.2019
Dear Our Guest, Thank you very much for choosin us for your holiday. We want to welcome you again in our hotel. Best Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2018
seval çetin vastasi 23.12.2018
Thank you.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perussiisti hotelli. Lapsille ei ohjelmaa. Ruoka ok. Henkilökunta ok.
Yöpyi 14 yötä kesäkuussa 2018
Guest Relation vastasi 30.8.2018
Kiitos...

8/10 Hyvä

Tapio

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Guest Relation vastasi 14.5.2018
Dear Tapio, Thank you very much for choosing us for your holiday. We want to host you again in Riviera. Best Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Reija, hamina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ruoka hotellissa oli erittäin hyvää! Hotelli sijaitsee lähellä rantaa ja väliin jää mukava puistoalue. Henkilökunta hotellissa oli pääsääntöisesti mukavaa ja kohteliasta. Työntekijöillä oli tosin melko huono Englannin kielen taito ja se aiheutti pientä ongelmaa vaativammissa tilanteissa.. Yhdestä työntekijästä jätin huomautuksen kun tämä oli liian kiinnostunut 15 vuotiaasta tyttärestäni. Siivous toimi hotellissa hyvin, tosin kylpyhuoneessa nähtävissä kaakelin saumoissa mustia pilkkuja. Ruuan ja palvelun puolesta tähtensä ansainnut.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2018
Guest Relation vastasi 21.4.2018
Dear Reija, Thank you very much for your comments and spending your precious time with us. It was very pleasure to host you in our hotel. We want to see you again in Riviera Otel. Best Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Raija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Maksu
Kaikki muu meni hyvin, mutta yöllä mennessäsi klo 24.00-01.00 väitettiin etten ollut maksanut hotellivarausta, vaikka olin maksanut!
Guest Relation vastasi 16.5.2018
Dear Raija, Kiitos...

10/10 Loistava

Jyrki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaksi viikkoa paratiisissa :-)
Loistava all-inclusive hotelli hyvällä paikalla. Ruoka on oli maittavaa ja se vaihteli sopivasti, joten kahden viikon matkallakaan ei siihen ehtinyt kyllästyä. Kaikki toimii tässä hotellissa hienosti, alkaen vastaanotosta ja päättyen huoneiden siisteyteen. Hotellin kylpyläpalvelut ovat monipuolisetja hyvät, niitä mainostetaan asiallisesti mutta ei kuitenkaan "tuputeta" asiakkaalle.
Yöpyi 14 yötä lokakuussa 2017

8/10 Hyvä

Leena

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Palaute hotellista
Ruoka oli aivan erinomaista! Huoneiden siivous toimi oikein hyvin, ravintolahenkilökunta ystävällistä ja palvelualtIsta. Vastaanottotiskin henkilöstön palveasenteessa olisi korjattavaa eli se on ainoa negatiivinen asia tästä hotellista.
Yöpyi 10 yötä lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Kati

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 14 yötä syyskuussa 2017

4/10 Huono

Tuuli

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
There are much better places to spend your holiday
Worst hotel ever. 16 times in Turkey and many times all over the world. Never have had this kind of all Inc. experience before!! Very bad staff at the pool bar. They seems to hate customers. They never say hello or good morning. When U go to bar, they NEVER ask how can I help or what would U like to drink... they just look U angry and have very bad attitude. At best they give U bad eye and shout "what do you want", unbelievable!! It's like U are bothering them by going to bar. All inclusive is waist of money as U can not get any drinks. They dont understand English. If U order something else than beer, they dont understand. They dont know what pineapple, big glass or if U ask with ice it's allways without ice... Wine is hotter than room tempature, redwine allmost boiling, undrinkable! White wine is cool and fine. 4 staff members could see that my mom tries to get coffee out of coffeemachine and nobody helps even they see that machine is not working!! At lunch they turned juice machine off 40 min before lunch time was over!! Only drink U can get is water, it's self served. Dont expect there to be waitresses around pool. At restaurant service is better, but once again never say hello etc... There is no music or other entertainment at the bar expect wednesday there is turkish night (sponsored by jewlery store). Dinner is supposed to be open 7-9:30 pm, but they start to close allready after 8pm. Hotel is clean and location is Ok. Would not go again.
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2017

8/10 Hyvä

Seija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Suosittelen Riviera hotellia
En enää muihin hotelleihin mene kuin Rivieran Hotelli rannalla hyvässä paikassa. Hotellin henkilökunta saa kyllä -0+ Hotelli siisti, ympäristö siistiä joka puolella. Olen ollut jo yli 10 kertaa kyseisessä hotellissa. Alku ennakkoluulo karisi jo heti ensimmäisellä kerralla. Suosittelen Eilen tullut kotiin tänne vesisateeseen. 2 viikkoa olimme, olisi voinut vieläkin olla.
Yöpyi 14 yötä kesäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hotelli
Oli todella hyvällä paikalla ja altaat olivat sijoiteltu niin että aina johonkin altaaseen paistoi aurinko
Yöpyi 17 yötä toukokuussa 2017

10/10 Loistava

Jorma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli hyvällä paikalla, ajankohta paras, luonto kauneimmillaan.

10/10 Loistava

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Ville, Turku

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loma
Hotellin sijainti loistava. Siistit huoneet. All inclusiv todella heikko

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihan kiva
Sijainti hyvä kleopatra rannan läheisyydessä. Hotelli ja ympäristö erittäin siistiä. Puolihoidolla (aamupala ja illallinen) pärjää hyvin, sapuskat todella hyviä. Miinuksena se että ruokajuomista piti maksaa erikseen. Ilmainen nettiyhteys takelteli tiettyihin kellonaikoihin. Asiakaspalvelu kaikenkaikkiaan hyvä. Erityismaininta siivoojasta joka hoiti hommansa hyvin. Selvästi parempaa keskitasoa oleva hotelli!

10/10 Loistava

Handan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Temiz ve güvenilir lezzetli
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Misafir İlişkileri vastasi 20.4.2024
Saygıdeğer Handan Hanım,Zaman ayırıp değerelndirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde misafir etmekten mutluluık duyarız. İyi günler dileriz

6/10 OK

Sedat aleks

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Jane

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023
Head of Guest Relation vastasi 20.4.2024
Dear Jane,We were so happy for 10 points over 10. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

Josip

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr schönes Hotel, liegt direkt am Meer und hat viel Auswahl bei der Verpflegung. Die Zimmer sind sehr schön und auch die Pool sind optimal, falls man nicht zum Meer geht. Das Personal ist freundlich, jedoch könnten einige noch ein wenig mehr freundlich sein und mehr Lachen. Ansonsten aber waren wir sehr zufrieden.
Yöpyi 10 yötä heinäkuussa 2023
Guest Relation vastasi 25.7.2023
Sehr geehrte Josip,Wir bedanken uns vielmals für die Weiterempfehlung und die positive Bewertung von Ihnen! Vielen Dank für die schönen Kommentare, die Sie mit detaillierten Informationen geschrieben haben.Es freut uns riesig zu hören, dass Sie von unserem Hotel so begeistert sind. Ihre netten Zeilen werden wir bestimmt an das ganze Team weiterleiten.Wir hoffen Sie auch im kommenden zeit wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Wir wünschen Ihnen alles Gute und Beste...Mit freundlichen Grüßen,Leiterin Gästebetreuung

2/10 Hirveä

Cebrail

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Head of Guest Relation vastasi 25.7.2023
Dear Cebrail,Thank you very much for choosing our hotel. But we are very sad that you consider 1 score out of 5 worthy of us. I wish you would write down our shortcomings and the reason for your dissatisfaction, so that we would know why the problem is caused and we could make our defense accordingly. We wish you a healthy day. Head of Guest Relation

4/10 Huono

ISMAIL

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
plaj havlusunu parayla satıyorsunuz şezlong ve şemsiyenin otel müşterilerine ücretsiz olması lazım, o müşteri yi tekrar görmek istiyorsanız
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023
Guest Relation vastasi 12.5.2023
Sayın İsmail Bey,Otelimizi tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Her otelin kendine has kuralları ve konseptleri vardır. Alanya bölgesindeki birçok otelde olduğu gibi bizim otelimizde de sahildeki hizmetler extra ücretlidir. Aslında aldığınız hizmetler ödediğiniz fiyatlar da endekslidir. Sadece ücretle alakalı otelimizi 10 üzerinden 4 vererek değerlendirdiğiniz için üzgünüz. Sağlıklı günler dileriz. Misafir İlişkileri

10/10 Loistava

Marvin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyggelig hotel med grei betjening og flotte fasiliteter!
Yöpyi 11 yötä huhtikuussa 2023
Guest Relation vastasi 12.5.2023
Dear Marvin, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

4/10 Huono

Zeki

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Guest Relation vastasi 26.4.2023
Sayın Zeki Bey, Otelimizi tercih ettiğiniz için ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Fakat 10 üzerinden 4 puanı bize layık görmeniz bizi çok üzdü. Keşke eksiklerimizi ve memnuniyetsizliğinizin sebebini yazsaydınız da biz de sorunun neden kaynaklandığını bilseydik ve ona göre savunmamızı yapabilseydik. Size sağlıklı günler dileriz. Misafir İlişkileri

2/10 Hirveä

Rahala

Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2023
Guest Relation vastasi 19.4.2023
Dear Rahala,Thank you very much for choosing our hotel. But we are very sad that you consider 2 points out of 10 worthy of us. I wish you would write down our shortcomings and the reason for your dissatisfaction, so that we would know why the problem is caused and we could make our defense accordingly. We wish you a healthy day. Head of Guest Relation

10/10 Loistava

Vladimir

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really nice place
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
Guest Relation vastasi 2.3.2023
Dear Vladimir, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

10/10 Loistava

Gülsah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
cok memnun kaldik
merkezi bir otel, tavsiye edilir
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Guest Relation vastasi 20.2.2023
Saygıdeğer Gülşah Hanım, Otelimizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz ve 10 puan için de size ayrıca minnettarız. Sizi tekrar sağlıklı günlerde misafir etmeyi çok isteriz. Saygılar... Misafir İlişkileri

8/10 Hyvä

Denise

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Christmas
Pros: hotel is in an amazing location. Room was nice and food in the restaurant was always hot n varied. Staff was nice. Cons: hotel for Christmas had a lot of older cliental that time of year and some was very rude dictating what we could and cannot do. Down to even being told to stop laughing. We ended up going outside the hotel so we could relax.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022
Guest Relation vastasi 29.12.2022
Dear Denise,Thank you so much for choosing us and for your comments. Most of our guests during the winter period are elderly guests. Therefore, during this period, our hotel is generally problem-free and calm. But when there is a problem, we are always here to solve it and for your convenience.We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsGuest Relation

8/10 Hyvä

Samer, Missouri City

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Near all attractions
Guest Relation vastasi 29.12.2022
Dear Samer,Thank you so much for 4 points and clear comment. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

8/10 Hyvä

M.A.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ligging, accommodatie en bediening zijn prima, eten is iets teruggelopen.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Alaaddin

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr nettes Personal. Das Essen war sehr gut.
Guest Relation vastasi 11.11.2022
Sehr geehrter Herr Alaaddin, Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub bei uns entschieden haben und sich die Zeit für Kommentare genommen haben. Wir freuen uns, Sie wieder an der Riviera begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Leiterin Gästebetreuung

8/10 Hyvä

Jari

Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2022
Guest Relation vastasi 10.10.2022
Dear Jari, We were so happy for 8 point. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards

8/10 Hyvä

Kerstin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Freundliches Personal, super Lage, großes gut ausgestattetes Zimmer, alles sehr sauber und gepflegt. Das Abendessen (Halbpension) war wenig abwechslungsreich, es gab sehr wenig Fisch und Gemüse, allerdings tollen Nachtisch
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation vastasi 8.8.2022
Sehr geehrte Frau Kerstin, Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub bei uns entschieden haben und sich die Zeit für Kommentare genommen haben. Ihre Kritik an Speisen, Fisch und Gemüse wird von der Hotelleitung berücksichtigt. Wir freuen uns, Sie wieder an der Riviera begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Leiterin Gästebetreuung

10/10 Loistava

Danial

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff were great! The location of the hotel was great too!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Guest Relation vastasi 2.8.2022
Dear Danial, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation