Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 715 kautta 1079 arvostelua" "
10–Loistava
715
Arvosana 8 - Hyvä. 250 kautta 1079 arvostelua" "
8–Hyvä
250
Arvosana 6 - OK. 70 kautta 1079 arvostelua" "
6–OK
70
Arvosana 4 - Huono. 29 kautta 1079 arvostelua" "
4–Huono
29
Arvosana 2 - Hirveä. 15 kautta 1079 arvostelua" "
2–Hirveä
15
9,4/10
Siisteys
9,4/10
Henkilökunta ja palvelu
9,0/10
Palvelut/mukavuudet
8,8/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,8/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Pekka
30.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pekka
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 1.2.2024
Dear Pekka, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Timo
9.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Timo
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.1.2024
Dear Timo, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Jari-Heikki
Liikematkailija
9.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jari-Heikki
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.1.2024
Dear Jan-Heikki, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Marko
16.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great place
Todella hyvä ja siisti hotelli, ainoastaan aamupala ei ollut kummoinen
Marko
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 17.11.2023
Dear Marko, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Henrik
Matkusti ryhmän kanssa
7.8.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muutaman yön reissu
Palvelu toimi hyvin ja hotellin ravintola oli laadukas, kuten viiden tähden hotellilta voi odottaa. Ilmeisesti hotelli on suunnattu ensisijaisesti liikematkailijoille, mutta lomalaiset mahtuivat hyvin sekaan.
Henrik
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 8.8.2023
Dear Henrik, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
Thi Oanh
Matkusti ryhmän kanssa
4.5.2023
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
6/10
Aamupala oli kaalis ja vähän syötävä, huone oli tosi pienet ja uima-allas oli likaiset ja aika pieni.
Thi Oanh
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 9.5.2023
Dear Thi Oanh, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
8.4.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli. Siisti ja hyvä palvelu kaiken kaikkiaan.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 10.4.2023
Dear Valued Guest, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Jari-Heikki
Liikematkailija
8.1.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jari-Heikki
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 9.1.2023
Dear Jari-Heikki, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
6.12.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Would stay on next time also
Really nice hotel. Location also great. View over the city from the room.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022
Francis Zimmerman vastasi 7.12.2022
Dear Valued Guest, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Pasi
1.2.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Pasi
Yöpyi 12 yötä tammikuussa 2022
Francis Zimmerman vastasi 2.2.2022
Dear Pasi,
Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon
Kind regards,
Francis Zimmerman
General Manager
10/10 Loistava
Daniel
Matkusti kumppanin kanssa
24.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Night life. Hotel was nice but rain construction and wife on crutches made getting around little difficult
Daniel
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
10/10 Loistava
David
22.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
David
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.5.2024
Dear Mr. David, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Ali, Northridge
20.5.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Amazing staff and location, dining options are limited due to construction but overall it was an amazing experience
Thank you
Ali
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 23.5.2024
Dear Mr. Ali, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Vincent
18.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I enjoyed my stay at the Landmark hotel. The staff is friendly and standing by to assist. Very close to the train, money exchange, and nightlife. The breakfast buffet is very good and the customer service is the best.
Vincent
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 20.5.2024
Dear Vincent, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Asheesh Kumar
15.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything
Asheesh Kumar
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 20.5.2024
Dear Asheesh Kumar, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Elmer
Matkusti ryhmän kanssa
14.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent customer service
Elmer
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.5.2024
Dear Elmer, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Brian
13.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rooms were very clean, comfortable and quiet.
Brian
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 14.5.2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
Madeni
12.5.2024
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice staff
Madeni
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Madeni, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Saito
10.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good!
Saito
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Saito, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Tommy, Hamburg
10.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tommy
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Tommy, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Wendy
Matkusti kumppanin kanssa
5.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely hotel but as soon as you step outside you are on an extremely busy road with heavy traffic all day
Wendy
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Wendy, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Ian
4.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ian
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Eric
30.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Eric
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Eric, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Kim R
Matkusti kumppanin kanssa
30.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Landmark is going through renovation, which is fine. The area close by, has a loud Night Clubs. You can definitely hear them way into the night. I enjoyed my three stays while in Bangkok.
Kim R
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Kim R, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Natasha
Matkusti kumppanin kanssa
26.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I was upgraded to a fantastic room. I was very appreciative. The hotel is undergoing renovations which are needed. Once completed, it will shine bright again
Natasha
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Natasha, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Bradford
26.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property under some reconstruction but you wouldn’t know it.
Bradford
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Bradford, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
浩和
26.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ナナ駅から5分
歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域
ラウンジはお粥があります。
浩和
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Masud
26.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel. Very clean and conveniently located!
Masud
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Masud, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Theodore, Honolulu
26.4.2024
Theodore
Yöpyi 10 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 16.5.2024
Dear Theodore, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Elizabeth
Matkusti ryhmän kanssa
25.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Very well located, kind employees and good food. Having a pool was great for the warm afternoons. The rooms had great views of the city
Elizabeth
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 26.4.2024
Dear Elizabeth, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Theodore, Honolulu
Matkusti perheen kanssa
23.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I have stayed here for 20 years. Great property and access to the over head train
Theodore
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.4.2024
Dear Theodore, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
Bruce, Tamuning
23.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Big construction
Bruce
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.4.2024
Dear Bruce, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Tylon
22.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was a great hotel experience. The staff made my first visit to Bangkok rememorable. Thank you!
Tylon
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 22.4.2024
Dear Tylon, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
Hing Lun
21.4.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hing Lun
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Hing Lun, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Michael
20.4.2024
Michael
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Michael, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Yusuke
20.4.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
良かった
Yusuke
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 22.4.2024
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Hiroaki, sakaisi
16.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
朝食レストランがない
Hiroaki
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 17.4.2024
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
4/10 Huono
Gian
Matkusti perheen kanssa
15.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
During booking nobody informs me that that the Hotel under works in progress
Gian
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 17.4.2024
Dear Gian, Thank you very much for staying with us recently. I am sorry that you were disappointed with your stay due to our public area upgrades taking place. In addition, that you did not see any of the notices that we have posted to our website and also to the major online travel agents such as Booking. We value our customers greatly and have been proactive since the beginning of these refurbishments to communicate the works that are taking place. We have also taken measures to mitigate the inconvenience caused to minimize the affect to the guest stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Haider
15.4.2024
Haider
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Haider, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Robert
Matkusti kumppanin kanssa
14.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel with superb views from restaurant. Good pool and really nice spa
Robert
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
yi san
14.4.2024
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
yi san
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Yi San, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Edward
13.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Edward
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Edward, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Bjorn
13.4.2024
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Currently under construction. Noisy room. Not sound proof to street noise.
No upgrades
Bjorn
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Bjorn, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Robert
Matkusti kumppanin kanssa
12.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel. Everything great concerns are spa closing early not a problem and long wait at nice restaurant hardly anything bad everything very good here highly recommend
Robert
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
6/10 OK
Tak Yuen
10.4.2024
Tak Yuen
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Tak Yuen, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Jacob, Riverbank
9.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome hotel. It’s beautiful. Staffs helpful. It’s right next to everything. The AC worked like a champ in this hotel I loved it. Straight ice box 👌 awesome breakfast with a kings view of the city . 10/10 I’d stay again!
Jacob
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.4.2024
Dear Jacob, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Louise J
8.4.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Convenient hotel undergoing renovations of lobby.
Louise J
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Louise, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Matthew, Victorville
7.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location and great clean hotel.
Matthew
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Matthew, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
10/10 Loistava
Olav
Matkusti kumppanin kanssa
6.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was a fantastic hotel that delivered on all levels. The executive lounge had great food and cocktails. Service was friendly and efficient. The room had a comfortable mattress, spacious bathroom and a proper office chair. The Landmark checked all the boxes for us, so we'll be back.
Olav
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Olav, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager
8/10 Hyvä
Udawattage Dinesh Chaminda, Singapore
Matkusti kumppanin kanssa
6.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Great location for the party area and not too far from the shopping district too. Train station is nearby too. Just a shame that the room was a bit noisy.
Udawattage Dinesh Chaminda
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Udawattage Dinesh Chaminda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager