Ulkopuoli

Arvostelut: The Landmark Bangkok

4.5 out of 5
The Landmark Bangkok
138 Sukhumvit Road, Bangkok, Bangkok

Arvostelut

9,2

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 715 kautta 1079 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 250 kautta 1079 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 70 kautta 1079 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 29 kautta 1079 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 15 kautta 1079 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,4/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Pekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 1.2.2024
Dear Pekka, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Timo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.1.2024
Dear Timo, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Jari-Heikki

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.1.2024
Dear Jan-Heikki, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Marko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great place
Todella hyvä ja siisti hotelli, ainoastaan aamupala ei ollut kummoinen
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 17.11.2023
Dear Marko, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Henrik

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muutaman yön reissu
Palvelu toimi hyvin ja hotellin ravintola oli laadukas, kuten viiden tähden hotellilta voi odottaa. Ilmeisesti hotelli on suunnattu ensisijaisesti liikematkailijoille, mutta lomalaiset mahtuivat hyvin sekaan.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 8.8.2023
Dear Henrik, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

Thi Oanh

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
6/10
Aamupala oli kaalis ja vähän syötävä, huone oli tosi pienet ja uima-allas oli likaiset ja aika pieni.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 9.5.2023
Dear Thi Oanh, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli. Siisti ja hyvä palvelu kaiken kaikkiaan.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 10.4.2023
Dear Valued Guest, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Jari-Heikki

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023
Francis Zimmerman vastasi 9.1.2023
Dear Jari-Heikki, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Would stay on next time also
Really nice hotel. Location also great. View over the city from the room.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022
Francis Zimmerman vastasi 7.12.2022
Dear Valued Guest, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Pasi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 12 yötä tammikuussa 2022
Francis Zimmerman vastasi 2.2.2022
Dear Pasi, Thank you for this 10/10 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Daniel

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Night life. Hotel was nice but rain construction and wife on crutches made getting around little difficult
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

David

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.5.2024
Dear Mr. David, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Ali, Northridge

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Amazing staff and location, dining options are limited due to construction but overall it was an amazing experience Thank you
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 23.5.2024
Dear Mr. Ali, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Vincent

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I enjoyed my stay at the Landmark hotel. The staff is friendly and standing by to assist. Very close to the train, money exchange, and nightlife. The breakfast buffet is very good and the customer service is the best.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 20.5.2024
Dear Vincent, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Asheesh Kumar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 20.5.2024
Dear Asheesh Kumar, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Elmer

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent customer service
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.5.2024
Dear Elmer, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Brian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rooms were very clean, comfortable and quiet.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 14.5.2024
Dear Brian, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

Madeni

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice staff
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Madeni, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Saito

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very good!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Saito, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Tommy, Hamburg

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Tommy, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Wendy

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely hotel but as soon as you step outside you are on an extremely busy road with heavy traffic all day
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Wendy, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Ian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Eric

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Eric, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Kim R

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Landmark is going through renovation, which is fine. The area close by, has a loud Night Clubs. You can definitely hear them way into the night. I enjoyed my three stays while in Bangkok.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Kim R, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Natasha

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I was upgraded to a fantastic room. I was very appreciative. The hotel is undergoing renovations which are needed. Once completed, it will shine bright again
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Natasha, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Bradford

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property under some reconstruction but you wouldn’t know it.
Yöpyi 8 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Bradford, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

浩和

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ナナ駅から5分  歓楽街に近く誘惑が多い楽しい地域 ラウンジはお粥があります。
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear 浩和, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Masud

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel. Very clean and conveniently located!
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 29.4.2024
Dear Masud, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Theodore, Honolulu

Yöpyi 10 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 16.5.2024
Dear Theodore, Thank you so much for your recent stay at The Landmark and for taking the time to post this positive review. We are so glad to hear that you enjoyed your overall stay. We hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Elizabeth

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Very well located, kind employees and good food. Having a pool was great for the warm afternoons. The rooms had great views of the city
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 26.4.2024
Dear Elizabeth, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Theodore, Honolulu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I have stayed here for 20 years. Great property and access to the over head train
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.4.2024
Dear Theodore, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

Bruce, Tamuning

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Big construction
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 24.4.2024
Dear Bruce, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Tylon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was a great hotel experience. The staff made my first visit to Bangkok rememorable. Thank you!
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 22.4.2024
Dear Tylon, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

Hing Lun

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Hing Lun, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Michael

Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 13.5.2024
Dear Michael, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Yusuke

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
良かった
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 22.4.2024
Dear Yusuke, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Hiroaki, sakaisi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
朝食レストランがない
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 17.4.2024
Dear Tanmay, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

4/10 Huono

Gian

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
During booking nobody informs me that that the Hotel under works in progress
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 17.4.2024
Dear Gian, Thank you very much for staying with us recently. I am sorry that you were disappointed with your stay due to our public area upgrades taking place. In addition, that you did not see any of the notices that we have posted to our website and also to the major online travel agents such as Booking. We value our customers greatly and have been proactive since the beginning of these refurbishments to communicate the works that are taking place. We have also taken measures to mitigate the inconvenience caused to minimize the affect to the guest stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Haider

Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Haider, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Robert

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel with superb views from restaurant. Good pool and really nice spa
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

yi san

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Yi San, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Edward

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 8.5.2024
Dear Edward, Thank you for this 4/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Bjorn

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Currently under construction. Noisy room. Not sound proof to street noise. No upgrades
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Bjorn, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Robert

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent hotel. Everything great concerns are spa closing early not a problem and long wait at nice restaurant hardly anything bad everything very good here highly recommend
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 15.4.2024
Dear Robert, Thank you so much for your patronage and positive review of The Landmark Bangkok! We are extremely pleased you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

6/10 OK

Tak Yuen

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 2.5.2024
Dear Tak Yuen, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Jacob, Riverbank

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Awesome hotel. It’s beautiful. Staffs helpful. It’s right next to everything. The AC worked like a champ in this hotel I loved it. Straight ice box 👌 awesome breakfast with a kings view of the city . 10/10 I’d stay again!
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 10.4.2024
Dear Jacob, Thank you so much for your patronage and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Louise J

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Convenient hotel undergoing renovations of lobby.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Louise, Thank you so much for your patronage, and delighted that everything was perfect once again. It is a pleasure to be of service and I will share your commentary with the team. Please let us know when we can be of service again. Best regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Matthew, Victorville

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location and great clean hotel.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Matthew, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

10/10 Loistava

Olav

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This was a fantastic hotel that delivered on all levels. The executive lounge had great food and cocktails. Service was friendly and efficient. The room had a comfortable mattress, spacious bathroom and a proper office chair. The Landmark checked all the boxes for us, so we'll be back.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Olav, Thank you for this 5/5 rated of The Landmark Bangkok! It was a pleasure to serve you and I am so pleased that you had a very positive experience at The Landmark Bangkok. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Francis Zimmerman General Manager

8/10 Hyvä

Udawattage Dinesh Chaminda, Singapore

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Great location for the party area and not too far from the shopping district too. Train station is nearby too. Just a shame that the room was a bit noisy.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Francis Zimmerman vastasi 9.4.2024
Dear Udawattage Dinesh Chaminda, Thank you so much for this positive review and recommendation of The Landmark Bangkok. We truly appreciate your patronage and hope to welcome you back again soon. Best regards, Francis Zimmerman General Manager