Majoituspaikan julkisivu

Arvostelut: Barceló Bilbao Nervión

4 out of 5
Barceló Bilbao Nervión
Paseo Campo Volantin 11, Bilbao, Vizcaya

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 477 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 398 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 90 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 24 kautta 1005 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 1005 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,6/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti, hyvä hotelli! Todella hyvä aamiainen. Hyvä kävelyetäisyys vanhaan kaupunkiin. Näkymä hotellihuoneesta oli kehno
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Ilona

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

8/10 Hyvä

Moosa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli
Mukava moderni hotelli. Siisti ja tilava sisääntulo. Viihdyttiin. Aamiainen monipuolinen ja hyvä.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020

8/10 Hyvä

Kimmo

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Barcelo Bilbao Nervion vastasi 5.4.2019
Dear guest, thank you so much for your perfect! It makes us really happy to know that your time in our hotel was one to remember! Best regards, Aida Caneda Guest Experince Manager

8/10 Hyvä

Matti

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Standardi, steriili, mutta ei suuria heikkouksia. Runsas aamiainen
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location
Fairly standard 3* hotel, nothing spectacular. Was expecting maybe a bit more for the price.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2018

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location
Great location and short walk to old town, Guggenheim and Main Street for shopping
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2018
General Manager vastasi 19.5.2018
Dear guest, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Barceló Bilbao Nervión hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. We are pleased to read that you highlight the location of the hotel. Thank you again for sharing your constructive critics and we look forward to serving you in the future. Best Regards General Manager

8/10 Hyvä

Jouni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A nice place to stay
Great location, very friendly staff. Excellent breakfast. Good but expensive parking, €27 per day
General Manager vastasi 31.3.2018
Dear guest, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. With reference to the parking price, we would like to inform you that it is located in the centre of Bilbao which makes the parking be very demanded. On the other hand, we greatly appreciate the words you let to our staff. We will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them. Finally, thank you again for sharing this review and we look forward to serving you in the future. Best Regards General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamiaiset olivat hyviä. Vastaanotto palveli hyvin. Huoneessa oli liian vähän säilytystilaa vaatteille ja varsinkin pyyhkeelle. WC: ssä on pyyhekoukut aukeavan oven taakse jäävällä seinällä. Vastaanoton aula on kiva. Mukavuutta lisää baari.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018

10/10 Loistava

Päivi , Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaupunkiloma
Siisti ja moderni hotelli lähellä kaikkea. Esim.noin 10 min.kävelymatka vanhaan kaupunkiin , samoin Guggenheim-museoon. Avulias henkilökunta.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018

10/10 Loistava

Miika

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good
We had some issues with the room, but the reception staff handled it exceptionally well and after all it was a very pleasant experience.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018

8/10 Hyvä

Sauli, Hyvinkää

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Uudehko iso hotelli lähellä kaikkea
Hotellista keskustan nähtävyydet ja ruokapaikat kaikki alle 2km säteellä
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2018
General Manager vastasi 8.3.2018
Dear guest, The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent writing this review. We do our best to ensure that the noise levels always stay within the sensible limits so our guests are not disturbed by exterior noise. However, we would like to inform you that our front desk department would be happy to help you for any incidence that may arise. Moreover, we are pleased to read that you liked our breakfast buffet. The chefs work hard in order to provide guests a large variety of products. Finally, we would like to thank you again for sharing your personal opinion and we hope we could be serving you in the future. Kind Regards, General Manager

10/10 Loistava

Elisangela Batista

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Limpio excelente ubicación
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 24.5.2024
Estimado Batista,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Bilbao Nervión para su visita a Bilbao y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace saber que la limpieza de la habitación, el estado del hotel y las comodidades de la habitación cumplieron con sus expectativas y contribuyeron a una experiencia satisfactoria durante su tiempo con nosotros.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.María De la Cruz, Assistant Manager

4/10 Huono

Jon Peter

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean quiet hotel with nice enough staff but two things really made my stay regrettable: 1.) no AC on an extremely hot day means I sweat like crazy throughout the day and night. I asked front desk and they told me to open a window. It barely helped and I heard the whole neighborhood from my window. 2.) I was deathly ill after eating something bad in Casco Viejo and asked front desk if they could bring me cold bottled water and they were taken a back as if the request was proposterous- they finally said yes after I had my brother who speaks Spanish call them up and explain the issue- they said they’d bring it with a fee. I said sure I don’t care just get me the water cause I’m dying here. They forgot/ never came so I just dragged myself out of bed and did it myself. Joder. Paid a $100 less at a hotel down the street for a nicer room, where I could change the temperature, and where after explaining I was sick- they brought me tea and water.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 17.5.2024
Dear Jon,Thank you for taking the time to share your feedback.We are truly sorry to hear about the discomfort experienced due to the temperature in your room. Our priority is always to improve the quality of our guests' experience and we regret that your stay was not up to your expectations.We were most concerned to read your remarks on the service you expérienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We want to apologize for not being able to make you feel supported when having an issue with the water, we do our best to offer a caring and personalized service giving all the possible solutions to make sure you fully enjoy your stay among usIt is pleasing to note, however, that you found our hotel to be clean and our staff to be pleasant. We continuously strive to provide a welcoming and spotless environment for our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future.

10/10 Loistava

Josip

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel is very conveniently located. 15 minutes walking from the old part and 15 minutes from Guggenheim. Funicular is very close as well. Staff is helpful and knowledgeable. Excellent breakfast with a lot of choices. Would stay again.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 18.5.2024
Dear Josip, Thank you very much for your kind feedback.It is delightful to know that our strategic location provided you with convenient access to the old part of the city and the iconic Guggenheim Museum, as well as the funicular. Our team takes pride in delivering helpful service, and your acknowledgement of their dedication is much appreciated. We're also pleased that the excellent breakfast at Barceló Bilbao Nervión, with its wide variety of choices, contributed to a memorable experience for you.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 Loistava

Keryn

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely clean modern room
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 18.5.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.It is heartening to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you found our hotel's condition impeccable. Our staff takes great pride in delivering exceptional service, and your recognition of their efforts is truly appreciated. We are also pleased that the amenities provided in our rooms contributed to the comfort and enjoyment of your stay.We always strive to maintain the highest standards to ensure our guests have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

8/10 Hyvä

Kiltae

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

4/10 Huono

Caitlin

Huonoa: Siisteys
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Susan

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

jose antonio, morelia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
hotel moderno sin embargo con una plaga de hormigas en la habitacion se comento con administracion a la hora del check in aprox 5 pm resolvieron cambiar habitacion a las 12 pm desayuno bueno poco cortesia y empatia del personal
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Bradford

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great staff.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 9.5.2024
Dear Bradford, Thank you very much for your kind feedback.It is gratifying to learn that our staff left a positive impression with their service, and that the condition of our hotel and the amenities provided in your room met your expectations. We take great pride in maintaining the high standards of our property and ensuring that each guest has a memorable stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 Loistava

Christoph

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Immer wieder.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

James, Kennewick

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Nelia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Property is close to restaurant and places I want see like the guggheim, old town . The staff are all nice and accommodating.
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 2.5.2024
Dear Nelia,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our strategic location added value to your visit, allowing you to conveniently explore the nearby Guggenheim Museum, charming old town, and delectable local restaurants.It is also heartening to note that our team's hospitable service contributed positively to your experience. While it seems your overall stay was satisfactory, we regret if any aspect of our room cleanliness, hotel condition, service, or amenities did not meet your expectations to the fullest. Please rest assured that we are committed to providing impeccable facilities and service, and we take all feedback seriously as part of our continuous improvement efforts.We look forward to the opportunity to provide you with the complete Barceló experience, characterized by both comfort and quality, during your next visit.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,María De la Cruz, Assistant Manager

8/10 Hyvä

Hana Varinia Morales

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todo bien, seria maravilloso que en las habitaciones se ponga palos para poner zapatos
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Maria Victoria Tamayo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Für einen Kurzurlaub zur Besichtigung von Bilbao hervorragend geeignet.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 2.5.2024
Sehr geehrte Maria Victoria,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Es erfüllt uns mit Stolz, dass die Sauberkeit unserer Zimmer, der Zustand unseres Hotels und der Service, den wir bieten, Ihre Erwartungen übertroffen haben. Unser Ziel ist es, allen unseren Gästen ein unvergessliches Erlebnis zu bieten, und wir freuen uns, dass wir dies bei Ihrem Aufenthalt erreichen konnten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen, um erneut eine ausgezeichnete Zeit im Herzen von Bilbao zu verbringen.Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,María De la Cruz, Assistant Manager

4/10 Huono

casey

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
For a 4 star hotel, they should do much better. Would not reccommend. Clean rooms, however their digital platforms did not allow to order room service, or even contact the front desk. There was no climate control in the rooms. Tvs were old, all digital I fo was incorrect- and there were no room service menús. When we asked for support, the front desk staff were rude and unhelpful. They didn't seem to care. In fact, nobody offered to help us get the app, and there was no apology for any of our experience.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
María De la Cruz, Assistant Manager vastasi 22.4.2024
Dear Casey, Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Bilbao Nervión. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.We are deeply sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. We regret any inconvenience you faced regarding our digital platforms and climate control in the rooms, please be informed that we are taking action in both issues. Our intention is always to provide a seamless and comfortable experience, and we apologize if this was not the case during your visit.We lament hearing that the service provided at réception fell short of your expectations as the entire team put a lot of effort to maintain the highest standards of service for our guests to fully enjoy their expérience among us. We want to inform you that the room service menu is on your bedside table and you can request it either through our Barceló application or by calling directly to our restaurant through the phone number shown on the TV and elevator. On a positive note, we are pleased to know that you found our rooms to be clean. Cleanliness is a top priority for us, and we are glad that this aspect of your stay was satisfactory. Thank you for recognizing our efforts in maintaining our high standards of hygiene and comfort.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,María De la Cruz, Assistant Manager

10/10 Loistava

Klaus

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
xxx
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Fiona

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
On the river. Easy to go to the Guggenheim. Friendly staff. Quiet room and rather large.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

GUIDO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Top hotel
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Jeff

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Andrew Richard

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Michael

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was near the Guggenheim Museum and close to the Old Town. The surrounding area outside of the hotel was gorgeous. There was no outside (patio/sidewalk) dining close by.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

SONNIA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todo bien
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Janet

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean . Helpful staff. Nice restaurant.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Carlos Limones, Subdirector vastasi 5.3.2024
Dear Janet,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that our staff's assistance met your expectations and that you enjoyed the dining options at our restaurant. It's wonderful to know the cleanliness of your room was up to the mark, reflecting our commitment to providing a spotless environment for our guests. Additionally, we're glad that the amenities provided contributed to making your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Carlos Limones, Subdirector

10/10 Loistava

Marbin

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel. Good design. Very helpful and friendly staff. I would stay here again!
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Mariachiara

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Marco

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Fggg
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

6/10 OK

Richard

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Good location. Not very friendly welcome. Rooms functional but a bit drab and dated. V old tv. Fridge didn't work. Air con didn't appear to work. Odd smell seemed to be bumped into reception. Cleaner was Vacuuming a room with a cable stretched across the hallway to the socket - trip hazard. Noise transfer - eg sounded like furniture scraping.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Andrew

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely staff and amazing breakfast
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

HONG JU

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
청결, 주차, 직원 친절도, 위치 모두 매우 좋았습니다. 특히 강을 따라 걷는 산책로와 인근 핀초 식당들, 무엇보다 구겐하임 미술관을 산책로를 따라 걸어갈 수 있어서 좋았습니다. 다시 머물고 싶은 4성급 숙소입니다.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Lene

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aanrader in Bilbao!
Goede locatie, ruime kamers met grote tweepersoonsbedden. Vriendelijk onthaal.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

FRANK

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Wayne

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Jorge, Woodside

Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Davis

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Davis

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024