Sisäänkirjautumisen yhteydessä maksoin luottokortilla 2x2 aamiaista, n. 50 euroa. Uloskirjautumisen yhteydessä virkailija väitti, että aamiaiset on maksamatta. Annoin taasen pankkikorttini, enkä saanut mitään kuittia. Uskoin todella, että aamiaiset oli vielä maksamatta.
Kotona katsoin verkkopankkia. Tililtä oli mennyt tulopäivänä aamiaismaksu n. 50 e ja lisäksi yli 135 euroa. Oletan, että ko. summa oli hotelliyöpymiset, vaikka koko matka oli maksettu ebookerin kautta etuläteen. Soitin hotellille ja sain heidän s-potiosoitteen kertoakseni kirjallisesti liikaperinnästä. Summa palautettiin anteeksipyyntöjen kera, että oli vahingossa peritty liikaa. Minkähän takia virkailija valehteli, että aamiaiset oli maksamatta ja otti lähes kolmenkertaisen maksun ns.aamiaisista lähtöpäivänä? Pyytäkää ihmeessä kuitti. Eri valuutalla maksaminen hämää myöskin asiakasta. Olen pyytänyt hotellilta korvausta yli 10 minuutin puhelusta Suomesta Puolaan, kun selvitin liikamaksun syytä. Sieltä ei ole vastattu minun korvausvaatimukseeni puhelusta. Heidän virheen takia olen menettänyt aikaa ja rahaa! Epäasiallista käytöstä hotellilla, en suosittele paikkaa!