Ilmakuva

Arvostelut: Grand Hotel Gozo

4 out of 5
Grand Hotel Gozo
St Anthony Street, Mgarr, Ghajnsielem, Gozo

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 317 kautta 661 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 269 kautta 661 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 52 kautta 661 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 661 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 7 kautta 661 arvostelua" "

9,0/10

Siisteys

9,0/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Megan Cauchi, Assistant Reservations Manager vastasi 28.4.2020
Dear Guest, thank you for taking the time to review your stay with us! We hope to welcome you soon again.

10/10 Loistava

Ulappa, Hamina

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti lauttamatkan päässä. Suunta aurinkoon parvekkeelta, kokopäiväinen valo syksyn aikana. Vähän hotellin ikä alkaa näkyä, muttei haitannut.
Yöpyi 12 yötä marraskuussa 2019
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 18.12.2019
Thank you very much for your review, I am delighted that you enjoyed your visit to the Grand Hotel. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards.

8/10 Hyvä

Laura

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perfect getway on a good location!
Very good location, staff was very helpful and rooms were super neat. Delicious breakfast. Very good restaurants nearby at the harbour and a supermarket in a walking distance. Sadly all the nearest shops were in Victoria. But all in all a perfect getaway!

8/10 Hyvä

piipu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hotel
Great Hotel with nice pool. Everything was great except bar's food was tastless and service very slow. Harbour was very quiet in may.

6/10 OK

Anna

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä aamiainen
Aamiainen oli monipuolinen, suorastaan erinomainen. Ainoa miinus säilykehedelmistä. Huoneen seinissä oli hieman hometta. Hotellin yleisilme oli kulunut.
Ramona Tabone vastasi 4.6.2016
Arvoisa Vieras, Kiitän teitä lähettämistä uudelleen noin hotellin. Kommentit on todettu ja hyväksytty. Odotamme toivottaa sinut pian meidän hotelli.

8/10 Hyvä

Pike4

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Virkistävä loma
Ensin saamamme huone oli suuri, mutta sen ikkuna oli nurkassa ja todella pieni, kohi takapihaa. Koska matkustimme Gozolla saadaksemme valoa ja nähdäksemme aurinkoa, kysyimme mahdollisuutta vaihtaa huonetta. Kohtuullisella lisämaksulla saimme pienemmän, parvekkeellisen huoneen merinäkymällä. Siinä oli myös vedenkeitin sekä kahvia ja teetä. Koko henkilökunta oli todella ystävällistä. Hyvien bussiyhteyksien vuoksi pääsimme käymään monilla Gozon nähtävyyksillä sekä uimaan ja snorklaamaan mereen. Puutos Mgarrissa on, ettei siinä ole uimapaikka. Hotellin ulkouima-altaan vesi oli todella kylmää. Miksi Gozolle? Vuosi sitten olimme Maltan pääsaarella ja vain kävimme Gozolla. Tahdomme tutustua siihen paremmin. Kyllä kannatti.

10/10 Loistava

Juha

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Anni, Kuopio

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Grand Hotel
Great hotel, comfortable bed, good breakfast... Only oatmeal and pancakes missing:D

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Paras hotellikokemus Maltalla
Ainoa miinus oli käsisuihkun puuttuminen sekä veden huono tulo kylpyyn/suihkuun. Allasalue aivan ihana, huone viihtyisä ja siisti sekä aamiainen sopiva suomalaiseenkin makuun. Rauhallinen hotelli, rauhallisella ja turvallisella alueella. Paratiisiloman tuntua.

10/10 Loistava

Geardyyd, VallettA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Exceeded my expectations
Location was really good because you could walk to the hotel from the ferry. Less than 10 minutes.hotel service was really good and staff was helpful. Breakfest 5/5

10/10 Loistava

Arja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaunis merinäköala satamaan
Oikein tyytyväinen. Kaunis iso huone merinäköalalla. Aamiainen erittäin hyvä ja palvelu erinomaista. Sijainti mäellä, mutta koko Cozohan on yhtä mäkeä.

6/10 OK

Halida

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Eric, Hamrun

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotel is a mix of old and new. Patrons will need a couple of days to get used to the layout since signs are a bit sparse. Rooms on the top floors with the sea view are spacious and bathrooms are complete with a bath and shower. Breakfast was good and can get quite busy. In all stay was enjoyable.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Megan, Front Office & Reservations Manager vastasi 26.3.2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We strive to provide exceptional service and comfort to all our guests, and we're delighted that we met your expectations.

10/10 Loistava

Adrian

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Megan, Front Office & Reservations Manager vastasi 26.3.2024
Dear Guest, thank you for your rating! We hope to welcome you soon again.

8/10 Hyvä

Nancy

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The very nice view over the harbor was a plus. The staff were exceptionally friendly and helpful. The breakfast was very nice.
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2024
Megan, Front Office & Reservations Manager vastasi 26.3.2024
Dear Guest, many thanks for taking the time to write a review about your stay in our Hotel. We hope to welcome you soon again!

10/10 Loistava

pierrette

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Megan Cauchi vastasi 15.2.2024
Thank you for your rating :)

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
很棒的旅館
非常好的經驗,房間大,服務佳,雖是舊建築,但仍看到維持好環境,讓旅客賓至如歸
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Anastasiia Kaminskaia vastasi 14.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a review! I am delighted that you enjoyed your visit. We certainly look forward to seeing you again in the near future. Warm regards, Anastasiia KaminskaiaAssistant Front Office Manager

8/10 Hyvä

James

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Room was clean, comfortable and well-appointed but public areas were a bit tired. Had breakfast one morning which was very average, not nearly as good as it was when we last stayed here several years ago. Hotel was quiet at night but there was building work in progress (seems a permanent feature at the Grand!) which made it impossible to relax in the hotel during the day. Staff were helpful and polite but communication was an issue, not just with the guests but with each other, due to the mix of nationalities and poor English (the only common language). Despite the above we enjoyed our stay.
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2024
Anastasiia Kaminskaia vastasi 14.2.2024
Dear Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been passed on to our housekeeping and front office management teams. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services. Kind regards, Anastasiia Kaminskaia,Assistant Front Office Manager

10/10 Loistava

Stefan, Gladenbach

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Megan, Front Office & Reservations Manager vastasi 26.3.2024
Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that you enjoyed your experience at the Grand Hotel

10/10 Loistava

Rogerio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ótimo Hotel
Estadia ocorreu sem problemas. O quarto e banheiro são grandes e confortáveis. A sacada tem uma ótima vista, mas não possui privacidade por não ser totalmente fechada na lateral. O local do café da manhã é pequeno para o tamanho do hotel (frequentemente havia filas para adentrar ao recinto).
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 11.1.2024
Obrigado pelas suas amáveis palavras, Rogerio. Ficamos contentes por saber que a vossa estadia no Grand Hotel Gozo foi confortável e decorreu sem problemas.É ótimo saber que gostou do quarto e da casa de banho espaçosos e da bela vista da sua varanda. Pedimos desculpa por qualquer falta de privacidade na varanda e tomaremos em consideração os seus comentários para futuros projectos de quartos.Agradecemos os seus comentários sobre a área do pequeno-almoço e trabalharemos para encontrar soluções para melhor acomodar os nossos hóspedes durante as horas de ponta. Obrigado por ter escolhido ficar connosco e esperamos vê-lo novamente no futuro!

10/10 Loistava

Sarah

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Obwohl das Hotel über viele Zimmer verfügt, haben wir die Atmosphäre als sehr familiär und warm empfunden. Wir können das Hotel nur weiterempfehlen und würden es jedes Mal wieder buchen.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Megan Cauchi vastasi 23.11.2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben! Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 OK

Robin

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Hotel without a soul
We had an OK stay at the hotel, which means there is nothing to complain about - except the gym.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Megan Cauchi vastasi 23.11.2023
Gentile Ospite, grazie per la tua recensione. Speriamo di darvi il benvenuto presto di nuovo

10/10 Loistava

Julie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
Megan Cauchi vastasi 23.11.2023
Thank you for taking the time to rate your stay in our Hotel.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A Grand Time!
Hotel is conveniently located and we got it at a good price which was most important. If the prices climb I’d go for one of the top notch hotels on the island instead but if the price is reasonable I’ll return. Pool was nice with a great view just a bit chilly. Didn’t do spa or rooftop BBQ so can’t comment on those. Breakfast had all your basics and was good. Gym was dismal and tiny, didn’t use it at all, definitely need an upgrade there and a gym of a decent size for such a large hotel. Wifi wasn’t the best, kept going in and out and it was a working vacation for me so that was annoying. Some rooms get all day food/cooking odors from the restaurant next door. Gozo isn’t totally ruined yet, but not what it used to be just a few years ago, sad to see. Internet “influencers” definitely ruining the travel industry with overexposure.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Megan Cauchi vastasi 23.11.2023
Dear Guest, thank you for taking the time to write a review about your stay in our Hotel. We have passed on your comments to the concerning departments. We are sorry that not everything was to your expectation. We hope to resolve these issues and be able to welcome you back soon again.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice stay - great price - kind helpful staff great view- good dinner in level 9 restaurant - nuclear powered air con
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 9.11.2023
Thank you for taking the time to leave us a review of your recent stay at Grand Hotel Gozo, we really appreciate your insights. We are so pleased that our amazing staff made your stay as comfortable and enjoyable as possible. We take pride in providing quality and unique experiences to each one of our valued customers. Another highlight you mentioned was the dinner in our Level Nine restaurant- nothing pleases us more than knowing that our guests enjoyed their dining experience. Our incredible chefs strive to provide delicious cuisine with a view - we are delighted that was what you experienced. It is through your feedback that we continually improve the services we offer. Thank you once again for your kind words, we hope to welcome you back soon for another stay.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Unusually helpful front desk staff.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 29.10.2023
Thank you for your review of the Grand Hotel Gozo, and we are so thankful you noticed our exceptional staff! Here at the Grand Hotel Gozo, we take pride in creating a truly personalized experience for each guest. Our front desk team is dedicated to making sure everyone's stay is as comfortable and efficient as possible. We are glad that you felt taken care of during your stay with us and hope to see you again in the future!

10/10 Loistava

John

Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Megan Cauchi vastasi 23.11.2023
Thank you for taking the time to rate your stay in our Hotel.

6/10 OK

jan

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 27.10.2023
Thank you for staying at the Grand Hotel Gozo.

8/10 Hyvä

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 24.10.2023
Thanks for your score! Looking forward to welcoming you back. Regards

8/10 Hyvä

Mike

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Lovely stay at the Grand Hotel Gozo
Lovely stay at the Grand Hotel Gozo. Hotel is a little bit dated and in need of a bit of modernisation here and there, but generally speaking happy with our stay for the price. Very well located with good transport links and lots of great restaurants a couple of mins walk away. Could do with a few more veggie options at breakfast e.g. Veggie sausages
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 24.10.2023
Thank you for your stay at the Grand Hotel Gozo, and for taking the time to review your experience. We appreciate your constructive feedback and are happy that you were able to enjoy our hotel and its location. We have taken note of your suggestion for more vegetarian options at breakfast and will consider this when we next review our menus. We are always aiming to strengthen our offering and value every opinion, comment, or suggestion from our guests. We hope you enjoyed the rest of your time in Gozo and that you will come back soon!

10/10 Loistava

Charline

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Séjour d'une semaine au sein de l'établissement. Le personnel a été disponible, serviable et professionnel. Le sourire est présent au quotidien et c'est très appréciable.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 24.10.2023
Nous vous remercions pour votre commentaire sur votre séjour au Grand Hotel Gozo. Nous sommes ravis que vous ayez trouvé le personnel amical et serviable pendant votre séjour. Notre objectif est d'offrir une expérience mémorable à tous ceux qui choisissent de passer du temps avec nous, et nous sommes heureux que cela se soit reflété dans votre séjour. Merci d'avoir mentionné les sourires que notre personnel arbore tous les jours - ce détail contribue vraiment à créer une atmosphère chaleureuse et accueillante. Nous apprécions vos aimables paroles et nous espérons que vous reviendrez un jour nous rendre visite au Grand Hotel Gozo. Bien à vous.

8/10 Hyvä

Yolande

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Good location
The location of this hotel is spectacular, we had room 705 with balcony on the harbor. The bed was comfortable and the linen clean. The room in general was ok, but the lack of cleanliness and upkeep of the bathroom was surprising. I don't doubt this hotel must have been 'Grand' many decades ago, but now needs to be 'refreshed', or at least thoroughly cleaned. From the moldy shower curtain, faucets and tiles to the toilet flush that worked only when jiggled a certain way, to the filthy hallway carpeting...all things that could easily and quickly be fixed. I didn't expect that.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 24.10.2023
Thank you for your review, we appreciate your feedback and are sincerely sorry that the room was not up to our usual standards. We take these comments very seriously and strive to ensure our guests have all they need for a comfortable stay with us.We will work diligently on improving standards of upkeep during your visit in order to make sure future guests enjoy the full Grand Hotel Gozo experience. Please don’t hesitate to get in touch with us should there be anything else we can do to improve your future stay. We hope you decide to join us again soon - it would be our pleasure to host you again!

8/10 Hyvä

Nil

Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 29.10.2023
Thank you for choosing the Grand Hotel Gozo and we look forward to welcoming you back soon!

8/10 Hyvä

Zaynah

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very lovely hotel with beautiful views and good reasonable price paid for hotel including breakfast, however breakfast choice wasn’t huge and served the same breakfast everyday which got a bit boring. The cake wasn’t fresh as they had the same cake on display for several days which was not appealing at all. The room we had however was quite clean, spacious, good value for money and the views were so beautiful overlooking the sea and harbour. The staff were also very helpful in providing information on transport and excursions, welcoming and easy to talk to. In terms of cleanliness, overall quite clean however the toilet brush appeared dirty which wasn’t great to see and would have been nice to get clean towels at least every 2 days or so but would definitely stay at this hotel again.
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 6.10.2023
Thank you for your review of Grand Hotel Gozo, Zaynah! We are glad to know that you found our hotel to provide good value for money with its beautiful views and clean rooms. We recognize the feedback about breakfast selection and freshness, as well as the upkeep of the toilet brush in the room - we'll make sure this is addressed with our staff so it can be rectified. As part of our environmental commitments, only towels left on the floor are replaced; I'm sorry there should have been a notice in your bathroom.We hope that you nevertheless enjoyed your time at our hotel and would choose to stay with us again! Thank you once again for taking the time to leave your valuable feedback.

8/10 Hyvä

Sofia Josefine Mechthild

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Superior Zimmer mit Balkon mit Blick zum Hafen einfach großartig!Zimmer stets gründlich gereinigt.Personal immer freundlich, besonders abends bei der Happy Hour in der Bar! Frühstück etwas langweilig,jeden Tag das Gleiche ,dafür beim Bbq stets super Auswahl. Der große Pool super gepflegt Nach Tagen der Sightseeingtouren ist das Grand Hotel auf Gozo eine Oase der Ruhe! Jederzeit wieder!!!
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 6.10.2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns im Grand Hotel Gozo zu bewerten, Sofia Josefine Mechthild. Wir freuen uns, dass Sie insgesamt eine gute Zeit in unserem Hotel hatten und die neueren Zimmer als schön empfunden haben.Wir wissen, dass es sich um den älteren Flügel unseres Hotels handelte und wir planen, Rückmeldungen wie die Ihrige zu nutzen, um diese Gästezimmer in naher Zukunft zu renovieren. Vielen Dank, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben und dass Sie geduldig waren, während wir daran gearbeitet haben, alle unsere Gäste in das neue Gebäude umzuziehen. Wir hoffen, dass Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch auf Gozo für das Grand Hotel Gozo entscheiden und freuen uns auf Ihre Rückkehr!

8/10 Hyvä

Peter

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Alles OK - wir waren im Altbauzimmer, das gehört dringend renoviert, dafür war es etwas günstiger.- Neubauzimmer sieht schön aus.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 6.10.2023
Vielen Dank für Ihren kürzlichen Aufenthalt bei uns im Grand Hotel Gozo, Peter. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt insgesamt angenehm war! Wir freuen uns über Ihr Feedback bezüglich des Zustands unserer älteren Zimmer. Seien Sie versichert, dass wir sehr bald eine Renovierung vornehmen werden. In der Zwischenzeit entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben und danken Ihnen für Ihr Verständnis für den neuen Tarif. Wir hoffen, dass Sie in Zukunft wieder bei uns übernachten werden und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie Fragen oder Anmerkungen haben, wie wir unseren Service verbessern können. Wir sind immer bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten!

10/10 Loistava

Felicity

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
We really like staying here, it’s a great hotel that’s clearly investing a lot it it’s facilities. The rooftop BBQ is a must!! The place is like a tardis, there is so much of it and you keep finding new corners. We’re looking forward to coming again!
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 6.10.2023
Thank you for the wonderful review, Felicity! We are so pleased that you have found your stay here comfortable and enjoyable. It is wonderful to hear that you enjoyed our rooftop BBQ area, it is always a treat for guests of all ages!We look forward to seeing you again soon on your return visit to Gozo, and we thank you once more for choosing Grand Hotel Gozo.

10/10 Loistava

Markus Andreas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir hatten ein Doppelzimmer Superior mit Balkon. Perfekte Aussicht, sehr schönes Zimmer, extrem bequemes Bett. Das einzig negative, ist das Brummen (in der Nacht), der auf dem Dach installierten Klimageräte. Wir würden trotzdem sofort wieder kommen ☺️
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 27.9.2023
Vielen Dank für Ihre großartige Bewertung, Markus! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen die Aussicht, das Zimmer und das bequeme Bett während Ihres Aufenthalts im Grand Hotel Gozo gefallen haben. Wir entschuldigen uns dafür, dass die Geräusche der Klimaanlagen während Ihres Aufenthalts etwas störend waren. Seien Sie versichert, dass wir dieses Feedback an unser Einrichtungsteam weiterleiten werden, damit es sich die störenden Geräusche ansehen und beheben kann. Wir danken Ihnen für Ihre freundlichen Worte und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen!

8/10 Hyvä

Philip

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Have multiple bookings for this hotel would definitely recommend staying the house keeping staff and bar staff receptionist are all first class few issues with the billing system but soon got it sorted will will change my review for the dates 13th to the 22nd September as that has been sorted
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 27.9.2023
Thank you for taking the time to write a review of your stay and we appreciate that you have made multiple bookings with us. We are glad that overall, you had a good experience and enjoyed our services provided by the housekeeping staff, bar staff, and receptionist. We apologize for any billing issues which occurred while staying with us and we are pleased to read that it was soon resolved in order for you to enjoy the rest of your stay with us. We would be delighted if you would consider removing or amending the other review so that we can showcase how our customer feedback is valuable to us as well as ensuring that our hotel runs at our optimum best. Thank you very much for choosing Grand Hotel Gozo!

10/10 Loistava

PHILIPPE

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 27.9.2023
Thanks for rating your stay with us!

10/10 Loistava

Ivaylo

Matkusti kumppanin kanssa
Alles Ok!
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 27.9.2023
Thanks for rating your stay with us!

8/10 Hyvä

Philip

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
The staff from the house keeping to the bar staff are all excellent cannot fault them the billing system ie saying your room number and signing is impossible to keep a check on and never pay cash use cards so you can prove payments as I found out (280 euros down ) apart from that I would return because overall we enjoyed our stay
Yöpyi 9 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Linda

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 11.9.2023
Thanks for your score and for choosing the Grand Hotel!

10/10 Loistava

Kamel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Super hotel et very good HARIOM
Super sejour chambre très spacieuse belle grande terrasse avec vue sur la mer et les iles aux alentours je recommande cette hotel sur gozo tout prêt du ferry Et je félicite le très bon travaille et les attentions faites par HARIOM l'homme de chambre de l'hotel chaque jour merci beaucoup a lui
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
Romain, Front Office & Reservations Manager vastasi 10.9.2023
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au Grand Hotel Gozo. Il est merveilleux de savoir que notre chambre était spacieuse et que la vue de la terrasse était tout simplement magnifique. Nous aimerions vous remercier pour vos mots aimables à l'égard d'Hariom. Il prend grand soin de nos clients et cela signifie beaucoup pour nous que vous l'ayez remarqué ! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger votre commentaire. Nous ne manquerons pas de le transmettre à Hariome et au reste du personnel de l'hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau à l'avenir !

8/10 Hyvä

Helle

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fantastisk udsigt.
Masser af personale i morgenmadsrestsurant - men maden var ikke luksus bare almindelig buffet. Alt for mange børn ved en lille pool. Lidt besværligt med elevatorerne som vi skulle skift. Fantastisk udsigt .
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 29.8.2023
Tak, fordi du tog dig tid til at anmelde din oplevelse på Grand Hotel Gozo, Helle. Vi er glade for at læse, at du nød den fabelagtige udsigt, vi har her, og at personalet i morgenmadsrestauranten var hjælpsomme.Vi forstår din skuffelse over vores madudvalg og undskylder, hvis vores pool ikke passede til din smag under dit ophold. Vores team arbejder hele tiden på at forbedre vores gæsters oplevelser, så tak fordi du gjorde os opmærksomme på denne feedback.Dine kommentarer motiverer os endnu mere til at gøre hvert ophold til en mindeværdig oplevelse. Vi håber, at din positive oplevelse opvejer de negative, og vi vil elske at byde dig velkommen igen snart!

4/10 Huono

Davinder

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Aircon not working properly mosquitos in room, room service took a long time and sometimes they did not deliver. Pool was good breakfast was good room was clean
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 28.8.2023
Thank you for your honest review, Davinder. I am sorry to hear about the difficulties with our air conditioning and room services during your trip. Our team is always striving to provide nothing less than an impeccable experience for our guests and we will take steps to ensure that in future these issues are not repeated.We are glad that you enjoyed the pool and breakfast, however. Thank you also for recognizing that the room was clean - this is an important priority of ours. If there is anything else we can do to make your next visit more enjoyable, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Hyvä

Oliver

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 25.8.2023
Thanks for staying with us!

10/10 Loistava

Noémie Lina Flor Sariah

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super hôtel, le personnel est très accueillant. Cet hôtel est à environ 7 minutes à pied du ferry Mgarr. Je le recommande sans hésiter et reviendrai si l'occasion se présente. Le seul bémol que je peux dire de cet hôtel concerne le parking. Pas assez de place par rapport à la grandeur de l'hôtel.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 21.8.2023
Merci pour votre commentaire sur le Grand Hotel Gozo, Noémie. Nous apprécions vos mots aimables à propos de notre personnel amical et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous.Nous nous excusons pour la gêne occasionnée par le manque de place de parking. La sécurité et le bien-être de nos clients sont toujours notre première priorité, donc malheureusement lorsque l'hôtel est plein, il y a d'autres places dans la rue derriere l'hotel.Nous sommes ravis que vous reveniez à l'avenir, et si nous pouvons faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable, n'hésitez pas à nous contacter directement à tout moment. Merci encore d'avoir choisi le Grand Hotel Gozo !

10/10 Loistava

Ursula

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great stay!!
Great!! Maybe would be good to have had 4 bottles of water instead of two
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Romain R, Front Office & Reservations Manager vastasi 20.8.2023
Thank you very much for your kind review of Grand Hotel Gozo, Ursula. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and that you would recommend us to others.We appreciate the suggestion of having four bottles of water, rather than two, available during your stay. We constantly strive to update our amenities and services, so we will certainly take this suggestion into consideration going forward and make sure we keep our guests comfortable during their stay at Grand Hotel Gozo. Once again, thank you for staying with us and please let us know if there is anything else we can do for your next visit!