95 Lam Son Hotel
Hotelli, jossa on ilmainen pysäköinti
Majoituspaikan 95 Lam Son Hotel valokuvagalleria





Arvostelut
5,4 kautta 10.
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 1/1 huone
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone kuvat

Standard-huone
Kohokohdat
Ilmastointi
LCD-televisio
Lähdevesiallas
Yksityinen kylpyhuone
Minibaari
Työpöytä
Siivous päivittäin
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta
95 Lam Son Hotel sijaitsee kohteessa Tan Binh lähellä lentokenttää ja lähellä teemapuistoa. Sotajäänteiden museo ja Ho Chi Minhin oopperatalo ovat näkemisen arvoisia kulttuurikohteita, ja shoppailusta kiinnostuneille tarjolla on Bến Thànhin markkinat ja Bùi Việnin ostoskatu. Saigonin eläintarha ja kasvitieteellinen puutarha ja Đầm Senin vesipuisto ovat myös vierailun arvoisia.

95 Lam Son, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Lähettyvillä
- Tan Son Nhatin tori - 17 min kävelymatka - 1.5 km:n päässä
- Dong Khoi Street - 7 min ajomatka - 6.4 km:n päässä
- Saigonin eläintarha ja kasvitieteellinen puutarha - 8 min ajomatka - 6.0 km:n päässä
- Bến Thànhin markkinat - 8 min ajomatka - 7.2 km:n päässä
- Bùi Việnin ostoskatu - 8 min ajomatka - 6.4 km:n päässä
Liikkuminen
Ravintoloita
- Starbucks - 2 min kävelymatka
- The ROOF TOP Hub Bar - 2 min kävelymatka
- Bistro By Open - 2 min kävelymatka
- Cá Rô Quán - 1 min kävelymatka
- Bún Đậu Mắm Tôm - 2 min kävelymatka
Tietoja majoituspaikasta
95 Lam Son Hotel
Samankaltaisia majoituspaikkoja

The Spring Hotel
The Spring Hotel
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 136 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lentokenttäkuljetusmaksu: 200000 VND per henkilö menopaluu
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten satunnaisten kulujen varalta
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit ja käteisen.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä ja avustajaeläimiä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
95 Lam Son Hotel Ho Chi Minh City
95 Lam Son Ho Chi Minh City
95 Lam Son Hotel Hotel
95 Lam Son Hotel Ho Chi Minh City
95 Lam Son Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Usein kysytyt kysymykset
95 Lam Son Hotel – arvostelut
Arvostelut
5,4
4,8/10
Siisteys
6,2/10
Henkilökunta ja palvelu
3,8/10
Palvelut/mukavuudet
5,0/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
5,2/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti perheen kanssa
20.5.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
2/10 Hirveä
Melisa
20.5.2025
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Melisa
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
6/10 OK
CHIKAYASU
25.4.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
CHIKAYASU
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
2/10 Hirveä
Wonbok
Liikematkailija
20.4.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Wonbok
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
6/10 OK
Janny
27.2.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Janny
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025
6/10 OK
Yoshisato
12.1.2025
Yoshisato
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2025
8/10 Hyvä
Trung
28.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Trung
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
10/10 Loistava
HSIANG
22.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
沒熱水
HSIANG
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
4/10 Huono
YOUNG IK
21.11.2023
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
YOUNG IK
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
4/10 Huono
?
20.11.2023
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
?
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
8/10 Hyvä
HIDEMASA
10.7.2022
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
空港まで歩いて10分、日本語 OK です
HIDEMASA
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
4/10 Huono
HIROSHI
Matkusti perheen kanssa
27.5.2022
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
HIROSHI
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022
2/10 Hirveä
Minh
24.4.2022
Minh
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
8/10 Hyvä
Hoàng
30.7.2020
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hoàng
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
13.2.2020
送迎サービスはない
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
13.11.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
8/10 Hyvä
??一人旅, 千葉県
12.11.2019
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
??一人旅
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
2/10 Hirveä
Sandra
2.10.2019
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Try a different hotel
Sandra
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
1.2.2019
Huonoa: Siisteys
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
6.11.2018
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2018
2/10 Hirveä
Tarkistettu asiakas
30.8.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
최악의 시설.. Worst ever..
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2018
6/10 OK
dan
18.8.2018
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
it's ok for a one night stay
dan
Yöpyi 1 yön elokuussa 2018
2/10 Hirveä
rene, 青島空港徒歩20分
2.8.2018
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
最低 Malicimo!
rene
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2018








