Terassi/patio

Arvostelut: Darkhill Hotel

4 out of 5
Darkhill Hotel
Mimar Kemalettin Mah. Koca Ragip Pasa, Cad. No: 9, Laleli, Old City, Istanbul, Istanbul

Arvostelut

7,4

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 144 kautta 566 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 201 kautta 566 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 122 kautta 566 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 61 kautta 566 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 38 kautta 566 arvostelua" "

7,6/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

6,6/10

Palvelut/mukavuudet

7,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

6,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

2/10 Hirveä

Shkelzim

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
en ollu yhtään tyytyväinen!
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022
MT vastasi 10.5.2022
Dear valued guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 OK

Irmeli60

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Darkhill with wheelchair
I choose Darkhill because it was said to be accessible. Well, the ramp in front of the hotel is very steep and ends to a tree. The elevator door is quite narrow, just doable with a normal size manual wheelchair. The room is near the elevator and has wide door as does also the bathroom. However the bathroom is so small that you cannot close the door when you enter with the wheelchair, the are good handles each side of the toilet seat, but no handles at all in the shower. The door to the shower is very narrow and you cannot enter it with the wheelchair. No shower chair. The mirrow is tilted and the sink is such that you get under it. The bed was VERY hard, they put some soft blanket on it when I told them. The air conditioning did not work.

4/10 Huono

istanbul on upea kaupunki

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotellin remontti pahasti kesken!
Tässä hotellissa oli pitkään jatkunut remontti pahasti kesken, ja jo tehdyt tilat viimeistelemättä. Hotellista toinen hissi pois käytöstä ja henkilökunta pahasti kielitaidotonta.

8/10 Hyvä

Viikonloppumatkalainen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti ja aamupala
Hotellin sijainti, aamupala ja siisteys todella hyvä. Huoneen sai lämpimäksi eikä se ollut kolean vetoinen, kuten useimmat hotellihuoneet ovat. Vuoteet olivat hyvät ja siistit. Ainoa harmittava asia raskas peitto sekä liian paksu ja kova tyyny.

8/10 Hyvä

Taake

Hyvää: Siisteys ja huoneen mukavuus
Keskivertohotelli
aika hyvä hotelli, hyvä aamianen ja siisti huoneet ja yleistilat. On varmaan remontoitu muutama vuoisi sitten. Pikkuasiat kuitenkin otti päähän. Kalliit palvelut ja jokaisesta pikkuasiasta pit i maksaa ekstraa; kuten uinti uima-altaassa piti olla ilmainen mutta maksoi silti 5 dollaria koska piti olla talon oma uimahattu päällä, eikä se mitä oli huoneessa kelvannut. Pieni Istanbul kartta receptiosta maksoi 5 euroa +++ tällaisia pieniä rahanonginta koko ajan otti päähän. Muuten hotelli on siisti ja hyvä sijainti.

6/10 OK

Besma Ben

Breakfast very poor ( very limited choices) and stuff not welcoming on the restaurant / hygiene level is not good enough/ room not clean enough for me/ not recommended 😔
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
MT vastasi 23.5.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Hyvä

Edin

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
Super Zeit gehabt nur das Personal das die Zimmer sauber macht hat einfach nur den Müll raus gebracht und neue Handtücher hingelegt war nicht so schön der Rest vom Personal war super Hilfsbereit und nett
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2024
MT vastasi 2.5.2024
Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 Hyvä

Nicole

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
MT vastasi 2.5.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Diego

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
MT vastasi 2.5.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 Hirveä

Flooring

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Full of black mold in the room and washroom. Very bad people in the front desk I’ll call my bank to get the full refund. Have videos and picture proof of the room
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
MT vastasi 5.2.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

2/10 Hirveä

Alipor

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The hotel rooms are very old specifically the washrooms. The hotel management scheduled maintenance work at night and the noise from maintenance drilling and cutting kept me and my sick kids awake all night prior to our flight. When i called the receptionist he refused that there work happening and when i kept calling he finally accepted that construction was going on. Terrible experience. Also the location is tough for the taxis to get in.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
MT vastasi 5.2.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

4/10 Huono

Lucia

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2023
MT vastasi 5.2.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Hyvä

Hadiel

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2023
MT vastasi 2.1.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Mehmet

Airco werkt niet zo goed, kamer was niet schoon.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
MT vastasi 2.1.2024
Good day,Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,

8/10 Hyvä

Ali, Baabda

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
MT vastasi 2.1.2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 Hirveä

Sabine

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stay as far away from this hotel as you possibly can. First the room. The mattresses are hard like concrete. I even switched my room and still unbelievable uncomfortable. There are no lights on the room besides the end table lamps. The room phone was not working, so you can't call the front desk. The bathrooms are moldy and the sockets ripped out of the walls. I wish I could attach the pictures I took. Then, the pool and sauna area. It's actually nice down there. The pool super cold but manageable. One evening I went to the pool and then the Turkish bath. As every time, I lay face down on the middle table relaxing. I did notice somebody walk in but didn't really pay to much attention. All of a sudden this dude starts rubbing my back. I was like woooooo hold on. Stop! I got up and this dude was completely naked with a hard on standing in front of me. I got really mad and walked outside after he told me common just one time only one time. I told the pool guys and management. Nothing was done any this guy. They seen him so why not address this. Then I switched hotels and as I'm standing outside this hotel talking to the taxi guy, talking about the price I'm putting my backpack in the car and as I'm want to put my suitcase in, he speeds off with all my money, passport everything gone!!! Please stay away from this hotel.
MT vastasi 30.11.2023
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay at our property.I would like to apologize on behalf of our entire team for not being able to meet your expectations regarding our hotel and rooms.First of all, we are very sorry for the situation you experienced on the SPA floor. Immediately afterwards, both the spa team and the management tried to find out who this person was and catch him, but unfortunately we could not find him because there were many guests staying at the hotel and he might have been someone coming to the spa from outside. Apparently, he quickly left the hotel at that moment.If an incident occurs outside the hotel, unfortunately there may be nothing we can do. If you had notified us at that time we could have helped you and called the police.Your satisfaction is important to us and we will use the feedback you give us to implement improvements to enable us to provide a better experience for guests in the future.I hope you will consider staying with us again so that we can have the chance to provide you with a superior experience.Best wishes

2/10 Hirveä

Jack

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I feel that you have miss sold this hotel. You have listed it as a 4 star hotel with spar. I dont see a spar down stairs. The pool has broken lights. The jacuzzi doesnt work. The pool fountain is broken. The pool isnt even heated. The steam room is broken. The GYM is out of service. The hair salon isn’t in service. The Turkish bathrooms look dirty. The only thing down there that was working until today was the sauna. And now that doesn’t work any more !!
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
MT vastasi 21.11.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 Hyvä

Adnan

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Die Lage vom Hotel ist super man konnte zu Fuß schnell vieles erreichen...Das Hotel ansich ist modern und das Personal ist sehr sehr nett und hilfsbereit. Die Zimmer sind modern eingerichtet und waren sauber.Das einzige was nicht in Ordnung war und uns sehr enttäuscht hat sind die Badezimmer die waren nicht sauber also man sollte vielleicht die Fugen austauschen wenn man die nicht mehr sauber bekommt und die anderen Sachen auch!!
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2023
MT vastasi 14.11.2023
Dear Adnan,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 OK

Nedzad

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
staf very good
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 7.11.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Huono

ismail

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 7.11.2023
İNGİLİZCE:Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 OK

Waqar

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
No gym in the hotel
They claim they have gym, but there is no gym in the hotel.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 6.11.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Loistava

Tezcan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Waren mit Hotel und Personal sehr zufrieden
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 30.10.2023
Hello,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 OK

Nataliya

Location
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 27.10.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Huono

Françoise Elisabeth

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Aucune considération envers le client, climatisation déréglée : angine. Piscine trop froide. Wifi inexistante au restaurant : ils vous en donnent le code sans prévenir que ce sera payant ! Manque deux ampoules sur trois dans la salle de bain. Une vis dépasse du plancher : blessure. Seul point positif : près du tramway et du métro.
Yöpyi 8 yötä syyskuussa 2023
MT vastasi 14.10.2023
Dear ,Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Au nom de toute notre équipe, je souhaite vous présenter nos excuses pour ne pas avoir réussi à dépasser vos attentes. Votre satisfaction est très importante pour nous, et nous utiliserons vos commentaires pour procéder à des améliorations, afin d'être sûrs de proposer une meilleure expérience à nos hôtes à l'avenir. J'espère que vous envisagerez à nouveau de séjourner parmi nous, pour que nous ayons une seconde chance de vous proposer une expérience de qualité supérieure. Cordialement,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Pretty rundown and worn hotel. Shower etc. was moldy, bed covers had cigarette burns, windows in none of our 3 windows could shut tight, so the noise was really bothersome. Highlights were the pretty helpful frontdesk staff who got us a good price for a transfer cab, and the rooftop terrace was perfect for drinks etc.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 10.10.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely

10/10 Loistava

meryem

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Where to start, bed too hard, quilt too heavy, pillows clumpy. The shower oh the shower, black mould everywhere, broken and missing tiles, leaking hose. The toilet bowl directly in front of the basin making the sink unusable. The shower door opened outwards which left no room to enter. What a game, I had to stand on the toilet out of the way, naked, open the shower door and enter that way. The breakfast very limited. Luckily that was it, the sevice was great and the evening restaurant was to die for. Everything we ordered was cooked and presented to perfection. Very tasty and moreish. We avoided it thinking the food elsewhere would be better yet all along the best was right upstairs.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
MT vastasi 10.10.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Sarwa

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
MT vastasi 7.10.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Loistava

Dennis

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wat een fantastische service, gastvrij en vriendelijke mensen. Bij aankomst konden wij zelf nog een kamer kiezen en kregen drie opties. Het enige minpuntje was ons uitzicht (van ons zelf gekozen kamer). Wij kwamen laat aan dus hebben daar niet op gelet en keken op een soort binnenplaatsje/halletje. Verder echt een dikke aanrader. Ook het ontbijt was goed met een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Centrale ligging en met de tram ben je overal zo.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
MT vastasi 6.10.2023
Dear Dennnis guten Tag,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 Loistava

Nusrat

Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
MT vastasi 6.10.2023
Dear Nusrat greetings,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 Hirveä

emin

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Dusko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
MT vastasi 11.9.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

10/10 Loistava

Kheira

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Superbe séjour Petit déjeuner copieux La localisation est super Le personnel est top (Les femmes de service ne comprennent pas les autre langues elles sont un peu distantes mais souriantes ) Magnifique séjour a Istanbul Merci❤️
Yöpyi 11 yötä elokuussa 2023
MT vastasi 31.8.2023
Dear Kheira,:)Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

6/10 OK

Farida

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
M
Yöpyi 11 yötä elokuussa 2023
MT vastasi 11.9.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Certaine personne du personnel ne sont pas du tout accueillant. La 1er nuit, nous étions dans une chambre avec une forte odeur de moisissure dans la salle de bain + une Clim très bruyante. Après nous avons été changé de chambre. C’était mieux. Le petit-déjeuner est assez bien mais pas fou.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023
MT vastasi 16.8.2023
Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

6/10 OK

Mohammed

Yöpyi 4 yötä elokuussa 2023
MT vastasi 15.8.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bien
Bien dans l’ensemble, emplacement excellent, réceptionniste accueillant, bémol sur le ménage, il est fait oui mais pas excellemment !
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
MT vastasi 15.8.2023
Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

4/10 Huono

Abdullah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Location is very Suitable, the breakfast is very good, but the ac is terrible and no ceiling lighting in the room.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2023
MT vastasi 26.7.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Loistava

robert

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stayed in Istanbul many times and was recently lucky to find Darkhill , staff very professional and friendly. Will definitely recommend and use again
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
MT vastasi 11.7.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

10/10 Loistava

Edgar Norberto

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
mt vastasi 26.7.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Abdul

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Property is run down need refurbishment also there was no double bed swimming pool area was very hot and humidity was very high didn’t use the pool at all I was looking forward to swim every morning
Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2023
MT vastasi 29.6.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 OK

Asma

Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2023
mt vastasi 26.7.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Huono

Fabio

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hier ist meine Hotel Bewertung mit pro und kontra. Pro: - Die Lage ist sehr gut gelegen - Die Hotelzimmer sind grosszügig - Hat viele Läden in der direkten Umgebung - Tram-Station gleich 300m entfernt - Der grosse Bazar ist schnell erreicht - Schönes Terrassen Restaurant mit gutem Essen Kontra: - Sehr unfreundliches Personal. Man wird nicht mal begrüsst, geschweige denn beachtet. Helfen nicht wirklich bei Problemen. Wie es im Hotel abläuft bezüglich Spa, Pool und Frühstück muss man selber herausfinden - Die Zimmer wurden nicht mal richtig sauber gemacht vor der Übernahme. Es lag noch diverser Abfall auf dem Boden und unter dem Bett - Klimanlage wurde nicht repariert trotz Meldung, sie mache Störgeräusche - Frühstück für den Preis sehr dürftig. Vor allem muss man für Orangensaft und kleine Omeletten noch draufzahlen - Auch wenn der Hotel Name Darkhill ist, es ist gefährlich dunkel teilweise. Vor allem bei der Treppe zum Spa im U3... Fazit: Es ist vor allem fragwürdig, wie die 4 Sterne zustande gekommen sind. Es sind nämlich keine 4 Sterne wert! Beim nächsten Istanbul Aufenthalt werde ich mir ein besseres Hotel suchen.
MT vastasi 26.6.2023
Dear Mr Fabio,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Im Namen unseres gesamten Teams möchte ich Sie um Entschuldigung dafür bitten, dass wir Ihren Erwartungen nicht entsprechen konnten. Ihre Zufriedenheit ist uns sehr wichtig, und wir werden Ihr Feedback zur Verbesserung unserer Services nutzen, damit wir unseren Gästen zukünftig einen angenehmeren Aufenthalt bieten können. Ich hoffe, dass wir Sie wieder bei uns begrüßen dürfen und wir so die Gelegenheit haben werden, Ihren Aufenthalt als ein ganz besonderes Erlebnis zu gestalten. Mit freundlichen Grüßen

10/10 Loistava

tahir

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Located in ideal location, very close to grand bazaar, blue mosque and many other places, rooms were very clean, staff was very friendly and helpful, breakfast was included and was highest quality with different menu every day,I will highly recommend this place.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
MT vastasi 21.6.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

Kamran

Matkusti pienten lasten kanssa
The tram stop is around the corner, breakfast selection is good
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2023
MT vastasi 13.6.2023
Dear Mr Kamran,Thank you for your rewiev.,Best wishes

10/10 Loistava

Jose

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Thanks
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2023
MT vastasi 12.6.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

10/10 Loistava

Manuela

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Schöne Dachterrase
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
MT vastasi 12.6.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 Huono

Kaniz Sultana

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
The location of the hotel was great as i could walk to most attrections etc. The hotel itself was a different matter. It was dark in the lobby and rooms even with lights on. Aircon just did not cool the rooms down which even after telling management nothing was done. Toilet seats broken and cleaners did not even really clean. Made up bed and gave some new towels but that was it. The day of checkout the cleaner walks in at 8.30am (checkout 11.30) whilst we was asleep. When i asked her why she entered our room, she said we should have left the room by this point. Clearly no communication from management to cleaners. There was also an incident in the hotel restaurant however with this the hotel management reacted quickly and resolved. The swimming area was not hygienic at all. Overall i would not rate this a 4* but a 2* sounda more reasonable
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2023
MT vastasi 10.6.2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 Loistava

Ksenia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great service, room was very clean and tidy. Located right next to the bazaar. Easy transportation from airport.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
MT vastasi 2.6.2023
Dear Ksenia,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 OK

juan luis

Huonoa: Siisteys
limpieza, primera semana bien, resto 3 o 4 dias sin hacer ni la cama, ni retirar papelera de higiene del baño
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2023
MT vastasi 29.5.2023
Hola, Quiero expresarle nuestro agradecimiento por completar la Encuesta de Huéspedes, sobre su reciente estancia en nuestro hotel.Su preferencia es muy importante para nosotros y valoramos sus opiniones y comentarios. Al indicarnos lo que le gustó sobre su estancia y cómo podemos mejorar, nos ayuda a superarnos y poder ofrecer una mejor y más agradable experiencia tanto para Ud. como para cada uno de nuestros huéspedes. Esperamos tenerlo de nuevo entre nosotros.Gracias de nuevo por el tiempo que nos ha dedicado al completar la encuesta. Apreciamos y valoramos su fidelidad a nuestra Marca.Atentamente,

10/10 Loistava

Daniela

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023
MT vastasi 24.5.2023
Dear Daniela,Thank you for 5 :)Best wishes