Deluxe Pool Access Room | Terassi/patio

Arvostelut: BlueSotel Krabi Ao Nang Beach

4 out of 5
BlueSotel Krabi Ao Nang Beach
778 Moo 2 Aonang, Muang, Krabi

Arvostelut

8,8

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 502 kautta 1004 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 363 kautta 1004 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 100 kautta 1004 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 23 kautta 1004 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 1004 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

8,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Onni

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the room and the balcony was a really nice touch as well. Would definitely recommend this hotel! The only negative was the housekeeping which really did not do much. We had to ask for toiletries etc. many times during our 4-week stay. Everything was clean and neat and the room did not smell moldy (which seems to be rare in Thailand). We stayed at the top floor which I highly recommend.
Yöpyi 24 yötä helmikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Onni, We are delighted to express our sincere gratitude and profound satisfaction for the complimentary rating awarded upon the BlueSotel. We place great importance on your feedback. The exceptional rating you have awarded upon us provides a clear indication that we consistently surpass your most rigorous standards to ensure the utmost level of customer satisfaction. Regarding your stay, every staff member from the hotel personnel has provided outstanding service. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 Hyvä

Satu, oulu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
l vastasi 22.1.2024
DearKhunSatu,Thank you for your perfect rating and the wonderful review. We are glad to hear that you enjoyed our quality amenities and comfortable room. We hope you return for another blissful vacation at BlueSotel!Sincerely Yours,Management Team

10/10 Loistava

Ilmari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja mukava hotelli loistavalla sijainnilla!
Huone oli siisti ja siivous toimi hienosti. Miellyttävä aamupala ja todella hyvä kahvi aamiaisella. Henkilökunta puhui hyvää englantia ja hymyä riitti. Hotellin sijainti on hyvä ja helppo. Huoneiden äänieristys oli loistava ja sänky oli todella miellyttävän pehmeä!
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
l vastasi 16.1.2024
DearKhunIImari,Thank you for taking the time to share your feedback We are glad that you found our location convenient and our facilities are up to your expectations.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely Yours,Management Team

10/10 Loistava

Nina

Yöpyi 8 yötä marraskuussa 2023
l vastasi 12.12.2023
DearKhunNina,Thank you for taking the time to leave the rating 10/10. We highly appreciate it and look forward to welcoming you again soon.Sincerely Yours,Management Team

8/10 Hyvä

Lidia

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good hotel but noisy a/c
The hotel is very nice, in a safe area, modern, and clean. The pool area is nice, and everything you need is within a walking distance. The beach is not a bad walk away. The only thing I struggled with was the air conditioning, which was loud and has an electrical humming sound (not everyone is bothered by it, but turns out I was, couldn’t sleep without sleeping pills, but my friend was fine). So just something to consider. Otherwise it was a great hotel. Customer service was good except for two people, one of them was named Fern. She had an attitude and never smiled.
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2023
l vastasi 24.11.2023
DearKhunLidia,Thank you for checking in at our property and for sharing your valuable feedback! We are delighted to hear your report of a pleasant stay and that you loved our nice pool, the amenities, and our great location. However, we regret that there were areas that did not meet your expectations, and kindly accept our apologies. We will ensure that those staff members that have frequent contact with guests know decent service, and we have shared to our concern team to improve and make sure to do more training. We hope that you'll grant us the chance to welcome you back not just for a pleasant stay, but for an excellent one.Sincerely Yours,Management Team

8/10 Hyvä

Antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2023

10/10 Loistava

Sanni Sofia, Vantaa

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Olimme hyvin tyytyväisiä tähän hotelliin vietettyämme siellä neljä yötä. Henkilökunta oli ystävällisiä, sijainti keskeinen, huone oli erittäin siisti ja kiva, sekä hotellin yleiset tilat ja allasalue oikein viihtyisät. Aamupalalta löytyi vaihtoehtoja ja pidimme siitä, mutta ajoittain aamupalalla ravintola oli hyvin ruuhkautunut ja monet ruuat olivat päässeet loppumaan ja henkilökunta ei meinannut täysin pysyä kiireen perässä.
L vastasi 9.2.2023
DearKhunSanni,Thank you for taking the time to share feedback of your stay.We are delighted to hear that our facilities and services are up to your expectations.I m very sorry to hear that something throughout your stay did not meet your expectations, and we will improved it right awayWe look forward to welcoming you back soon.Sincerely Yours,Management Team

8/10 Hyvä

Tiina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä ja siisti hotelli keskeisellä sijainnilla. Lähellä paljon ravintoloita ja lyhyt kävelymatka rannalle. Ystävällinen henkilökunta ja hyvä aamupala.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2022
L vastasi 24.3.2022
Thank you for taking the time to share feedback of your stay. We are delighted to hear that our facilities and services are up to your expectations. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely Your Management Team

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Krabi
Perus hyvä paikka!
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Can recommend
excellent hotel and location
Yöpyi 9 yötä tammikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
One night in Ao Nang
Hotelli on hyvällä paikalla ihan Ao Nangin keskustan tuntumassa, jossa palvelut ja ravintolat ihan vieressä. Loistava palvelu ja siistit huoneet. Uima-allas hiukan pieni huoneiden määrään verrattuna.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 13 yötä joulukuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli oli valmistunut 2015, silti tuntui kuin koko hotellihuone olisi hajonnut käsiin, suihku ei toiminut kunnolla, ilmastointi vanhanaikainen ja toimi kehnosti. Plussana toki se että hotellissa tehtiin korjaustöitä mutta olisi ollut mukavempaa että niitä ei olisi tehty puoli yhdeltätoista illalla. Hotellin henkilökunta puhui erittäin kehnoa englantia ja asiakaspalvelu muutenkin oli surkeaa. Olimme ainoat asiakkaat ravintolassa, halusimme maksaa ja vilkuilimme tarjoilijaa joka oli kadonnut johonkin ja kaksi muuta tarjoilijaa selkeästi huomasivat meidät mutta toinen heistä päätti jatkaa huulipunan laittamista ja toinen istumista. En odottaisi tälläistä asiakaspalvelua neljän tähden hotellilta. Siivous oli erittäin huoletonta ja vähän väliä puuttui pyyhkeet tai allaspyyhkeet. Ei ollut myöskään kovin turvallinen olo kun hotellilla oli kyllä vartija mutta hän vietti iltansa hotellin baarissa. Vessa oli myös täynnä mustia hometäpliä mikä ei ollut kovin kaunis näky. Aamiainen ok mutta täyttö hidasta.
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2019
Thanat vastasi 8.5.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi. Thank you for sharing your experience. Your comment are highly appreciate. In a part of the above issues, I have addressed and bring these up this issue to share with management team. Hoping to see you again With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards! Stay cool at Bluesotel Krabi! Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

8/10 Hyvä

Noora

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Thanat vastasi 31.3.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi! Thank you for taking the time to leave us your kind comments. We are so happy to hear you enjoyed the comfort of the hotel. The team will be happy to hear that everything was perfect during your stay. We all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Stay cool, stay blue at BlueSotel Krabi! Best Wishes, Thanat W. General manager, BlueSotel Krabi

10/10 Loistava

Sara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä maaliskuussa 2019
Thanat vastasi 29.3.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi. We appreciate you taking your time to share your feedback in regards to your recent stay with us. It is our pleasure to read such a lovely review. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards! Stay cool at Bluesotel Krabi! Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

8/10 Hyvä

Tapio

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti ja hyvätasoinen hotelli
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Thanat vastasi 2.3.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi. We appreciate you taking your time to share your feedback in regards to your recent stay with us. It is our pleasure to read such a lovely review. Thank you for the precious words regarding our dedicated team members, it is wonderful to know they contributed in making your stay extra special. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards! Stay cool at Bluesotel Krabi! Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

8/10 Hyvä

Jonna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen sijainti, uudenoloinen hotelli
Erinomainen sijainti pääkadun hyvässä kohdassa. Allasalueelle paistaa viereisten rakennusten vuoksi vain päivällä klo 10-16 (allasalue auki 10-20). Uima-allas hyvin iso ja altaalla riittävästi tuoleja. Huoneessa suihku valutti kylpyhuoneen lattian märäksi. Muuten huone oli hieno ja moderni.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
Thanat vastasi 21.2.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi! Thank you for taking the time to leave us your kind comments. We are so happy to hear you enjoyed the comfort of the hotel. We are especially delighted to read that you found all of our team to be friendly and welcoming. The team will be happy to hear that everything was perfect during your stay. We all hope to have an opportunity to serve you again on your next future visit. Stay cool, stay blue at BlueSotel Krabi! Best Wishes, Thanat W. General manager, BlueSotel Krabi

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice!
Good hotel! Only minus is the pool area as it is in the middle of buildings and the sun does not shine there all day. Also the water in the pool was too cold. Some of the hot options at breakfast was cold. Bacon, beans etc. Otherwise very nice hotel.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
Thanat vastasi 21.2.2019
Dear Valued guest, Greetings from BlueSotel Krabi. We appreciate you taking your time to share your feedback in regards to your recent stay with us. It is our pleasure to read such a lovely review. Thank you for the precious words regarding our dedicated team members, it is wonderful to know they contributed in making your stay extra special. With hope to get another opportunity to welcome you, we are sending you our best regards! Stay cool at Bluesotel Krabi! Thanat W. (General Manager) & Bluesotel Team

10/10 Loistava

Sakari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erittäin hyvä hotelli hyvällä paikalla. Henkilökunta erittäin ystävällinen ja avulias. Ainoa miinus huonesiivouksesta, joka tehtiin vasta illansuussa, kun jo palailtiin rannalta hotellille. Siivous muös hieman hutiloiden tehtyä!
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2018
Worrasak vastasi 26.1.2019
Thank you for sharing your experience. Your comment are highly appreciate. We are very happy that you enjoyed your stay with us. In a part of the room cleaning, I have addressed and bring these up this issue to share with management team. Hoping to see you again

10/10 Loistava

Maarit

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä buffetaamupala, erittäin ystävällinen henkilökunta.
Yöpyi 9 yötä joulukuussa 2018
wanida vastasi 26.12.2018
Dear Maarit Thank you for review and feedback We were so happy to read your all positive feedback about us and we look forward to welcoming you back again soon!

10/10 Loistava

Otto

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Suosittelen
Erittäin siisti ja miellyttävä hotelli! Työntekijät puhuvat hyvää englantia ja ymmärtävät asiakaskokemuksen päälle. Vieressä hyviä ravintoloita ja kahvioita (Jenna’s + cafe 8.98). Myös hotellin oma aamupala oli hyvä. Pooliarea hyvä. Suosittelen vahvasti!
Yöpyi 5 yötä joulukuussa 2018
Wanida vastasi 26.12.2018
Dear Otto Thank you for your reviews and comments. We are very glad to make you happy at this place and we hope we will have the pleasure of welcoming you back at Bluesotel Krabi soon.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hinta/laatu suhde loistava
Hotellin allasosasto todella hieno. Henkilökunta/sijainti/siisteys olivat loistavalla tasolla lomalla 3/2018. Ainoa miinus hotellissa oli Wifi jatkuva pätkiminen.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2018

10/10 Loistava

Laura

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erittäin hyvä hinta-laatu -suhde!
Wanida/Reservation Team vastasi 21.3.2018
Dear Ms.Laura Thank you for choose to stay with us at Bluesotel Krabi and your kind comments. We are delighted to learn that you were enjoyed your stay with us and looking for the opportunity of welcome you back again in the near future.

6/10 OK

Salla

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Aamupalalla jatkuvasti tyhjiä astioita. Täyttäminen äärettömän hidasta. Koko henkilökunta tuntui liikkuvan hidastuksella. Vaikuttivat kokemattomilta ja työhönsä kyllästyneiltä.Usein huonetta ei oltu siivottu klo. 16 mennessä. Siivous heikkoa tasoltaan. Ei edes tipin jättäminen parantanut tätä asiaa. Thaimaalaisittain epätavallisen tympeää henkilökuntaa. Ei vastaa neljän tähden luokitusta.
Yöpyi 14 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
Yöpyi 11 yötä tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Max

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2018

10/10 Loistava

Joonas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mukava yllätys oli huonetyypin maksuton korotus! Hotellihuoneet tilavia parvekkeita myöden. Aamupala riittävä tälläisellekin nirsolle kuten itse. Ainoa asia mikä jäi harmittamaan oli veloitus minibaarin juomasta mitä sielä ei tullessakaan ollut (onneksi vain 60thb)
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

Jouko

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotellihuoneen ilmastointilaitteen puhallin oli äänekäs ja puhalsi sänkyyn aiheuttaen vedon tunnetta. Helteestä johtuen sitä piti pitää päällä myös yöllä. Aamiainen oli melko niukka ja lähes samanlainen joka päivä. Ei juustoja ollenkaan ja vain yhtä leikkelettä. Muuten ok hotelli. Hyvä allasalue. Iso uima-allas. Ei häiritsevää meteliä.
Yöpyi 8 yötä marraskuussa 2017

8/10 Hyvä

Ilkka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli ei ole tyypillinen Thaimaalainen, tulee mieleen kerrostalo kompleksi jossain isossa kaupungissa. Ei minun makuuni! Huone siisti ja keskusilmastointi on tosi hyvä, paljon parempi kuin normaali ilmastointikone.

8/10 Hyvä

Jukka

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

4/10 Huono

Seija

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Viereiset rakennustyömaat
Olimme kaksi viikkoa tässä hotelissa. Vieressä kaksi rakennustyömaata, joissa aamusta iltaan työt käynnissä. Ei kyllä ollut rentouttavaa olla altaalla, kun melu oli kova. Välillä tuli hajuhaittoja (jokin lakka ilmeisesti). Rakennustyömaat ovat ihan vieressä. Altaan vesi on viilennetty, jonka luulin olevan kiva juttu. Mutta se olikin niin kylmää, että henki salpautui. Hotelli uudehko ja siisti, aamupalassa toivomisen varaa. Ruoka viileää jopa kylmää vaikka olivat lämpölevyillä. Hotelli menettelee yhden tai kahden yön pysäkkinä, mutta ei kahden viikon lomalle.

10/10 Loistava

Michael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This place was great. Staff was so friendly and helpful. The place is very affordable, clean, wonderful pool with a swim up bar. Small gym to get a workout. Good happy hour pizza as snack, breakfast buffet, and lunch/dinner. Close to the beach a 5 min walk, lots of restaurants in area. Easy to get a cab. Extended my stay 2 different days. Balcony rooms are great! Overall great stay, thank you staff
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Mohamed Mustaqim

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
2nd visit here. Its always good. But they always give me rooms with faulty aircon and had to change rooms. Happened with my first visit too. Front lift was abit faulty doors didnt close properly
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Ibtisam Maria

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had 2 bookings and the staff were very helpful to combine them so that i didnt have to change rooms
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Ibtisam Maria, We extend sincere gratitude for the favorable remarks you have expressed concerning BlueSotel. Your exceedingly high rating shows that we are successfully achieving our goal to guarantee greatest guest satisfaction. Everybody on our team is overjoyed to have you return to our hotel again in the future. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

Ibtisam Maria

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff were attentive to queries and rooms were clean. only 1km away from Aonang beach. only minor downside is that there were no irons in house unless you send your clothes for laundry.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Ibtisam Maria, Your complimentary review of the BlueSotel is extremely valuable to us. By receiving your highest possible rating, we are certain that we are succeeding in our goal to ensure perfect guest satisfaction. Your return to our hotel has delighted the entire staff. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

YASUKO

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
周りにタイ料理店もたくさんあり両替所もたくさんあります。海にも歩いて10分くらい。滞在中ティッシュが無くなりましたがフロントで、すぐにもらえました。朝のビュッフェも種類豊富で美味しかった。クラビに行く時は毎回このホテルを利用しています
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Yasuko, We greatly appreciate and benefit from your complimentary review of the BlueSotel. We are confident that our objective of guaranteeing absolute guest gratification is being met with the attainment of your highest rating. The entire staff is overjoyed by your return to our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 Hyvä

Shyamsunder

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 6 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Cynthia

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Didnt like open hallways with no air con. BUT its Thailand! So ofcorse its going to be hot
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Cynthia, We are extremely grateful for and stand to gain from your complimentary evaluation of the BlueSotel. We are fully assured that our goal of ensuring complete passenger satisfaction is being fulfilled by receiving your highest rating. Our entire staff is ecstatic to have you back at our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

8/10 Hyvä

NurHajjar, Singapore

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Its was a pleasant stay, walkable for all area but wish they can do some upgrade to the toilet door which is difficult to close as for cleanliness at times the floor is sticky. As we book two rooms other room aircon keep leaking.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear NurHajjar , We would like to let you know our sincere gratitude for the favorable remarks that you have provided in regards to BlueSotel. We show great assurance that our scrupulous effort to guarantee utmost guest contentment is bearing fruit, as indicated by your impeccable rating. We are all delighted to behold your triumphant return to our hotel. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

Kimberly

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

KOON TEE

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location, value for money. Have a pleasant stay.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Pamela

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Really enjoyed our three nights here. Pool was a lot of fun! Facility is clean and modern
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Pamela, Our heartfelt gratitude and honor for the complimentary review of the BlueSotel. Your feedback is exceptionally valuable to us. We are highly certain that we are exceeding your highest expectations in guaranteeing total satisfaction for our guests, as shown by the excellent rating you provided upon us. With respect to your stay, the entire team at our hotel has offered the greatest assistance. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

4/10 Huono

Curtis

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nothing great to say about this property. Tried to check in at 14:30 and was informed that check in was at 15:00 so we would have to return in half hour which is fine because this is hotel policy. We returned at 15:30 and tried to find a parking spot for our car but was shouted at by parking attendant and pointed in a general direction towards and alleyway to park the car. Upon arriving at the reception to get our room key at 15:40 we were informed that it would be another 15 minute wait because there was a "technician" fixing something in our room. At 16:00 we were finally given a room key for our "pool access room with VIP treatment as per Expedia". We got to our room and found the cleaning staff quickly wiping things as we walked in. The room itself is decently appointed but for the most expensive price point it was nothing special. After the staff left we noticed long black hairs all over the floor, the private access pool has algae and mold around the edge and the paint was peeling off of the walls. You can find a $50 hotel nearby that's clean and way nicer at the KeeReen down the road. We paid $130 CAD or 3550baht for this room and got 2 star quality and service. I brought my concerns up at check in and submitted an internal review during my stay but got nothing back from management. Beware of these pics . It's a motel pretending to be a Marriott in my opinion
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Curtis, We appreciate you giving your experiences to us. We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused by the hotel. Your feedback will be forwarded to our team operation in an effort to enhance hotel operations. We sincerely hope your visit was enjoyable and are looking forward to your return in the near future. With Regards, The BlueSotel Management Team

8/10 Hyvä

Bradley

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Great location
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Bradley, We wish to express our profound appreciation for the positive feedback that you have furnished concerning BlueSotel. We are extremely confident that our diligent endeavor to ensure the highest level of guest satisfaction is paying off, as shown by your excellent rating. We are all ecstatic about seeing your triumphant return to our hotel in the future. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

Jeff

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff were really friendly, food and drink were well priced We had a pool access room which was excellent Would definitely stay here again Loved the area as well
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Jeff, We express sincere gratitude and worth for your complimentary evaluation of the BlueSotel. Your input is remarkably beneficial to us. We are filled with great assurance that we are successfully achieving our goal of ensuring complete visitor satisfaction, as evidenced by the outstanding rating that you have bestowed upon us. Regarding your stay, the entire staff at our hotel has extended their greatest assistance. Sincere regards, The BlueSotel Management Team

6/10 OK

Emily

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Check in experience was okay. Room was spacious but cleanliness was seriously lacking. Wallpaper was falling off and there was mold in the room. Breakfast was decent and appreciated as was the free water daily. Did not receive free upgrade or late check out with VIP access. Some of the staff weren’t super friendly at the check in desk when asking questions. You get what you pay for. Definitely not a 4 star hotel though - 3 at most.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Emily,We appreciate you sharing with us your experiences. We would like to extend our sincere apologies for any inconvenience that the hotel may have caused. Our team will be informed of your feedback with the intention of improving hotel operations. We extend our sincere wish that your visit was pleasant and eagerly anticipate your return in the near future. With Regards, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

Lorene

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Everyone was very nice and helpful. Especially the pool bar staff, they made it enjoyable for us.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Lorene,We appreciate you taking the time to leave us with such positive feedback and for including BlueSotel in your itinerary. That you had such a great time during your stay with us makes us very happy. We are happy to report that we have succeeded in our main goal of giving each and every one of our guests a relaxing and enjoyable stay during their visit. From the bottom of our hearts, we want to thank you one more for being there for us. We hope to see you again soon. Sincerely, The BlueSotel Management Team

10/10 Loistava

MORGAN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The Staff were excellent.. 😊
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
The BlueSotel Management Team vastasi 7.5.2024
Dear Morgan, We appreciate you taking the time to provide us with your comments. That you had a great time during your stay with us makes us happy. We all hope to see you back soon, and don't hesitate to get in touch with us if you need any further assistance. Best regards, The BlueSotel Management Team