Kahden hengen huone (kaksi sänkyä) | Kannettavalle tietokoneelle sopiva työtila, ilmainen Wi-Fi

Arvostelut: Royal National Hotel

3 out of 5
Royal National Hotel
38-51 Bedford Way, London, England

Arvostelut

7,6

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 1603 kautta 5390 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 1962 kautta 5390 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 999 kautta 5390 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 509 kautta 5390 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 317 kautta 5390 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

8,2/10

Henkilökunta ja palvelu

7,2/10

Palvelut/mukavuudet

7,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Royal N vastasi 6.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide a rating of 6/10. We appreciate your feedback, and we hope your stay with us was overall positive. If you have any specific comments or suggestions for improvement in the future, please feel free to share. We value your input and look forward to the opportunity to enhance your experience on future visits.Best regards,Monique Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Leenamaija

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Royal National Hotel vastasi 29.1.2024
Dear Leenamaija,Thank you for taking the time to leave us a review on your recent stay with us.We would greatly appreciate it if you could contact us directly and provide additional feedback on your stay, as we continuously strive to improve. It would be great to know what exactly went well during your stay, and where we can improve.Please do not hesitate to let us know if there is anything else we can help you with.Best regards,Omar

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamiainen oli yksitoikkoista
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Royal National Hotel vastasi 27.1.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a review on your recent stay.We regret to learn that the breakfast did not meet your standards, we will review our offerings to offer a more varied selection in the future.If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to let us know.Best regards,Omar

10/10 Loistava

TARJA CRISTINA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Near everything
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Royal National Hotel vastasi 27.1.2024
Dear Tarja,Thank you for taking the time to leave us a perfect 5/5 review regarding your recent stay with us.Guest feedback is crucial for us to continuously improve our offerings. We are thrilled that our strategic location was to your convenience during your stay. If there is anything specific you enjoyed about your stay, or any suggestions you may have, please do not hesitate to let us know.We look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,Omar

6/10 OK

Susanna

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Royal National vastasi 17.11.2023
Dear Susanna,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your time and honesty in providing a review of your recent stay.We sincerely value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Your feedback serves as a valuable tool for us to continuously improve, and we are dedicated to ensuring your next stay exceeds your expectations.Thank you for choosing us.Best Regards,HaiderFront OfficeRoyal National

6/10 OK

Satu

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
In general I was satisfied with my stay in this hotel. Biggest con was that the bath tub/shower was terrible! It made washing yourself really difficult. Also the hotel was super busy and there was long line of ppl in breakfast time. But staff was very friendly, the deli Bloom downstairs was AWESOME. the hotel was clean and organized. Three stars!
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Royal National vastasi 4.11.2023
Dear Satu,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We're pleased to hear you were generally satisfied with your visit.We appreciate your comments about the bath tub/shower and the busy breakfast times. We'll take your feedback into account as we continuously strive to improve our guest experience.It's great to know that you found our staff friendly and enjoyed the deli at The Blooms Cafe. We hope to see you back at our hotel in the future and provide you with an even better experience.Best regards,Monique Royal National Hotel

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2023
Royal National vastasi 25.10.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and for sharing your rating. We are delighted to see that you had a positive experience during your visit.Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to hear that your stay met your expectations. If there are any specific comments or suggestions you'd like to share to help us enhance our services further, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is essential in our ongoing efforts to improve the guest experience.Thank you for choosing our hotel, and we hope to provide you with an even better experience during your next visit.Best regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

8/10 Hyvä

Niko

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
royal vastasi 24.10.2023
Dear Niko,Thank you for taking the time to reply to our survey. We are glad to know that you liked your accommodation with us overall. Your feedback is really helpful in highlighting opportunities to improve our service. Again, thank you for sharing your experience with us, and we are looking forward to welcoming you back. All The Best, Iryna KhomynRoyal National Hotel

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
OK
All in all OK. Very good location within walking distance to many main sights. Downsides were that the room was a bit hot and crowded and noise from the street could be disturbing.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
royal vastasi 12.10.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to know that you found our location convenient for visiting the main sights in London. We apologize for any inconvenience you experienced due to the room temperature and noise from the street. We want to ensure that all our guests have a comfortable stay, so we do provide earplugs upon request and, in extreme cases, can arrange room moves to quieter areas of the hotel.We appreciate your review and hope to have the opportunity to host you in the future.Best regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

6/10 OK

Erkki

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Hikiset ja meluisat yöt
Kolmen yön pariskuntamatka. Hinta oli edullinen moneen muun alueen hotelliin nähden. Huone oli pieni kuten Lontoossa usein. Poikkeuksellinen helleaalto teki olon tukalaksi öisin, koska huoneessa ei ilmastointia. Ikkunaa oli pidettävä auki, mutta huone oli ensimmäisessä kerroksessa ja ikkunan alla suoraan hotellin sisäänkäynti sekä jonkinlainen terassi- pub jonka äänet kuuluivat kovana. Mutta viileämmällä kelillä ja ylemmissä kerroksissa varmasti ihan OK,
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023
Royal National Reception vastasi 12.9.2023
Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that you found the price of the three-night trip for couples to be affordable compared to other hotels in the area. However, we understand that the small room size and lack of air conditioning made your stay uncomfortable, especially during the exceptional heat wave. We apologize for any inconvenience caused by the noise from the entrance and terrace pub located directly under your first-floor room.We appreciate your understanding that in cooler weather and on the upper floors, the noise and temperature conditions are more manageable. We will take note of your feedback regarding the room size, lack of air conditioning, and noise disturbance to improve our services and facilities. We hope that despite these issues, you were still able to enjoy your time in London. If there's anything else we can assist you with, please let us know.

6/10 OK

Tiina

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
Royal National Reception vastasi 12.9.2023
Thank you

6/10 OK

Jorma

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Huoneen mukavuus
Jore
Mukavuuksista puuttui jääkaappi ja ilmastointi , toki oli tiedossa jo ennen matkaa. Ensimmäiseen kerrokseen kuului kaikki tien metelit ja hälytysajoneuvot herättivät usein yöllä. Plussaa oli tilava huone ja kohtuullinen hinta joka oli varausperuste myös.
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2023
Royal National vastasi 10.9.2023
Dear Jorma,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We appreciate your input and your candid comments about your experience.Regarding air conditioning, we understand that it can be a preference for some guests. However, our hotel does not have air conditioning in the rooms. To ensure your comfort, we provide fans upon request. Please feel free to contact our front desk, and we'll be happy to provide a fan to help regulate the room temperature.As for the fridge, it is primarily intended for storing medications or items that require refrigeration for health or safety reasons. We apologize if this wasn't clearly communicated during your stay.We're pleased to hear that you found your room spacious and the price reasonable, which was a key factor in your booking decision. Providing value for our guests is important to us.However, we apologize for the noise disturbance you experienced on the first floor, Please be advised that we provide earplugs to mitigate noise issue and in worst cases we can do room move. We understand how disruptive this can be to a peaceful night's sleep and appreciate your patience.Your feedback is important to us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. If there's anything specific you'd like for your next stay or if you have any further comments, please feel free to let us know.Warm regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

10/10 Loistava

Lars

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything was great.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023
Royal National vastasi 4.9.2023
Dear Lars,Thank you for taking the time to rate your recent stay with a perfect score! We are delighted to hear that you had a wonderful experience with us.Our team works hard to provide exceptional service, and it's always gratifying to receive positive feedback. Your satisfaction is our top priority, and we hope to continue exceeding your expectations in the future.We look forward to hosting you again in the future. Until then, safe travels!Warm regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

6/10 OK

Hanna-Kaisa

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Royal National vastasi 1.9.2023
Dear Hanna,Thank you for taking the time to rate your stay at the Royal National Hotel. We are pleased to see that you had a fantastic experience during your visit. If you have any additional comments or feedback you'd like to share, please feel free to do so. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another excellent stay.Best regards,Haider ShaheenFront OfficeRoyal National

6/10 OK

Essi

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Me and my friend stayed there 3 nights. Room was ok sized, but there weren’t AC, only one dusty window so mornings were pretty warm to stay in the room. Our toilet/shower was so small and after you got out of shower in the evening the floor was still wet next day. Beds were ok. Our room had only one charger point and not even next to the beds. The staff was helpfull and nice, check in and out was easy. The location of hotel is good, easy to walk to the tube stations or further, and near hotel was a lot of good breakfast/lunch places.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Royal National Hotel vastasi 20.7.2023
Dear Essi,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback about your recent stay. We are glad to hear that you enjoyed our hotel's location, with easy access to nearby tube stations. We are committed to providing our guests with a convenient and enjoyable stay.We are happy that you appreciated the helpful and nice staff. Providing excellent service and a comfortable environment is our top priority, and we are pleased that our team made your check-in and check-out process easy and smooth.We apologize for any inconvenience caused by the lack of air conditioning in the room. We understand that this could be uncomfortable, especially during warm mornings. Please be advised that we do have fans available upon request. We are sorry if you were not aware at the time. Once again, thank you for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back for another visit and provide you with an even better experience.Best regards,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

6/10 OK

Jari

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Good location and great service. Noisy environment and sound insulation poor in windows and doors.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
Royal National Hotel vastasi 14.6.2023
Dear Jari,We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Royal National. We are happy to know that you had a good stay with us in general, and we really appreciate you for flagging up areas we can improve. We apologize for any inconvenience caused by the poor sound isolation in the rooms. We understand the importance of a peaceful and quiet environment for a restful stay, and we will take your feedback into consideration as we explore ways to improve the sound insulation in our rooms. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and it serves as motivation for our team to make sure every guest has a pleasant and comfortable experience. Again, thank you for sharing your comments, We hope to see you soon. All The Best, Iryna KhomynRoyal National Hotel

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
5/5
Hyvä ja siisti hotelli mainiolla sijainnilla! Hieman melua sisäpihalta huoneeseen kantautui (ikkuna oli sisäpihalle)! Voisin majoittua uudelleenkin :)
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023
Royal National Hotel vastasi 29.5.2023
Dear Guest, Thank you for sharing your positive review of our hotel! We're thrilled to hear that you had a good and clean experience during your stay and that our location worked well for you.We appreciate your understanding regarding the noise from the courtyard. While we strive to provide a peaceful environment for our guests, occasional external sounds can be unavoidable. We apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your feedback. We will certainly explore ways to minimize the noise impact and enhance the sound insulation in rooms facing the courtyard.It's wonderful to know that you had a positive overall experience and that you would choose to stay with us again. Your satisfaction and comfort are important to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Thank you for your support and recommendation. If there's anything else we can do to enhance your future stays, please don't hesitate to let us know.Best regards,Athina PetikopoulouRoyal National Hotel

6/10 OK

robert

Liikematkailija
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Royal National Hotel vastasi 27.4.2023
Dear Robert,Thank you for sharing your rate review!We are happy to know that you enjoyed your accommodation with us and that you were comfortable in your room.Again, thank you for taking the time to share your feedback and we look forward to welcoming you soon.All the best,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

6/10 OK

Jennifer

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti kulkuyhteyksien osalta
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2023
Royal National Hotel vastasi 22.3.2023
Dear Jennifer,Thank you for your feedback.We are happy to know that you enjoyed your accommodation with us overall.We are glad to know that the hotel's location was convenient for your needs and accessible for your transportation. Thank you for choosing Royal National.We hope to see you soon.Regards,Jashanpreet KaurRoyal National Hotel

8/10 Hyvä

Jenni

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perus hotelli, kaikki toimi moitteettomasti.
Royal National Hotel vastasi 27.12.2022
Dear Jenni, Thank you for such a wonderful feedback.I'm delighted to hear that your staying with us was such a good experience. We look forward to welcoming you back shortly and continuing to meet your expectations. Best regards, Athina Petikopoulou Royal National Hotel

6/10 OK

Leena-Riitta

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, muitakin metroasemis kuin Russel Square lyhyen kävelymatkan päässä. Ruokakauppoja lähellä.
Royal National Hotel vastasi 11.11.2022
Dear Leena-Riitta, Thank you for providing feedback on your recent experience at the Royal National Hotel. We are pleased to see that, overall, you had a positive experience and that you found everything to your liking. We hope to get the chance to welcome you back shortly!All the best, Karolina U. Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Hanna-Mari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good price/quatily ratio
I have nothing bad to say, got help when needed. 1 of the lights stopped to work and it was fixed on the same day. We went to breakfast once, not worth the money. Good connections, Russel square tube station close.
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 1.11.2022
Dear Hanna-Mari,Thank you for such a wonderful review. We are delighted to hear how much you have enjoyed your stay with us.Also, we are more than happy to know that hotel's location was convenient for your needs and accessible for your transportation. We look forward to welcoming you back shortly and continuing to meet your expectations. All The Best, Athina Petikopoulou Royal National Hotel

8/10 Hyvä

satu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 23.10.2022
Dear satu, We appreciate you taking some time to leave us with a rate review following your recent stay at the Royal National Hotel. We are glad to see that, overall, you had a good stay with us and that you found everything to your liking. We hope to get the opportunity to welcome you back soon!All the best, Karolina U.Royal National Hotel

6/10 OK

Ari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kova sänky
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 12.10.2022
Dear Janice,Thank you so much for your review. We are glad to hear that you had an overall good stay with us. Thank you also for your feedback mentioning where we can do better. We appreciate hearing about your experience and your thoughts about the bed. Your comments are really helpful in highlighting opportunities to improve our service even further.Thank you for choosing the Royal National Hotel and we look forward to welcoming you back soon. All The Best, Athina PetikopoulouRoyal National Hotel

8/10 Hyvä

Mikael

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 12.10.2022
Dear Janice,Thank you so much for such a wonderful review. We are so pleased to hear how much you enjoyed your stay with us.Thank you for choosing the Royal National Hotel and we look forward to welcoming you back soon. All The Best, Athina PetikopoulouRoyal National Hotel

8/10 Hyvä

Sini

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Ylimmän kerroksen huoneen katossa todennäköisesti kosteusvaurio - läikkiä ja katto kuoriutui sekä huone aiheutti matkakumppanille yskää. Vessanpytty vuoti pyttyyn vetämisen jälkeen ja TV ei toiminut. Huoneeseen kuuluu melko hyvin käytävän ja viereisten huoneiden äänet. Olimme vain yhden yön, joten ei jaksettu valittaa. Aamiainen ok, tila ahdas ja äänekäs.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 12.10.2022
Dear Sini, We value you for taking the time to leave us a review. Your feedback is a crucial part of our effort to improve our service standards. We are happy to know that overall you enjoyed your accommodation and your breakfast with us.Also, thank you for mentioning where we can do better. We appreciate hearing about your experience and your thoughts about the room's condition. Your comments are really helpful in highlighting opportunities to improve our service even further and your recommendations are being addressed internally. We take our guests’ feedback very seriously and your feedback is essential in our effort to improve our service standards. Again, thank you for sharing your comments, and we hope to see you soon. All The Best, Athina P. Royal National Hotel

4/10 Huono

Sirkku

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
2 hengen huone
Huone tosi pieni. Ei kaappitilaa eikä naulakoita ulkovaatteille.pieni taso tavaroille mutta toinen sänky melkein kiinni sitä. suihku oli rikki, korjaajat tuli kun toisen kerran ilmoitettiin asiasta. Isot matkalaukut vei tilan liikkua huoneessa sekä tavarat piti säilyttää laukussa. Kuvat eivät vastanneet huonetta.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 9.10.2022
Dear Sirkku,We appreciate you for taking the time to leave us feedback following your recent stay at the Royal National Hotel. We are sorry and disappointed that, on this occasion, we were not able to live up to your expectations. Please note that at the Royal National we have two different types of room categories: Standard and Standard Plus, which is a higher standard room and more spacious. You can select your preferred room type on any of our reservation channels. We are sorry if you were not aware of this at the time. Your feedback is an essential part of our efforts to improve our service standards and rest assured your comments will be passed on to the appropriate departments involved for review. Again, please accept our sincere apologies.We hope that you can give us another chance, by staying with us again, to show you that your experience was an exception and not of our usual standard. All the best, Karolina U.Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Pauli

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siistit hyvät huoneet
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 26.9.2022
Dear Pauli,Thank you for leaving us such a great review following your recent stay at the Royal National Hotel.We are so delighted to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon and to continue meeting your expectations!All the best,Karolina U.Royal National Hotel

10/10 Loistava

Sami

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti. Erinomainen aamupala. Kaikin puolin oikein kiva majoituspaikka.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 21.9.2022
Dear Sami, We appreciate you taking the time to leave us such positive feedback about your recent stay at the Royal National Hotel.We are delighted to see how much you enjoyed your stay and we are looking forward to sharing your kind comments about the breakfast with the team. We hope to see you again soon!All the best,Karolina U.Royal National Hotel

10/10 Loistava

Jarkko

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 21.9.2022
Dear Jarkko, We very much appreciate you for taking the time to leave us such an amazing rate review!We are delighted to see that you enjoyed your stay with us. Thank you for choosing the Royal National and we look forward to welcoming you back shortly.All the best,Karolina U.Royal National Hotel

10/10 Loistava

Kalle

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 24.9.2022
Dear Kalle,Thank you for taking the time to leave us such a great rate review. We are overjoyed to see how much you have enjoyed your stay with us at the Royal National Hotel.We hope to see you soon and to continue to meet your expectations!All the best,Karolina U.Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Heidi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 25.8.2022
Dear Heidi, Thank you for such a great rate review. We are delighted to see how much you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future and continuing to meet your expectations. Best regards, Lucas Silva Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alright
It was an alright place to stay. Nothing special but alright. Pros: great location (close to tube, short walk to Oxford Street and Soho), recently renovated, safe, calming decor. Self service snack and drink kiosk downstairs which was nice. Cons: absolutely awful pillows, no noise insulation from the street or neighboring rooms, no air conditioning (it was +35 c in London during my visit) and no fridge.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 17.8.2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us your feedback. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. Equally, we are sorry if you felt the pillows were not up to our standard. Please note we have housekeeping service 24/7 If you brought this to our attention whilst in house, we would have loved to rectify this for you and send you new pillows. Be advised that none of our guest bedrooms have air conditioning. However, we have fans available on request. We are really sorry if you were not aware of it at the time. Thank you once more and we look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Lucas S V Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Tomi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 5.8.2022
Dear Tomi, Thank you for taking the time to rate us at the Royal National. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. All The Best, Lucas Velioniskis Front Office Reception

8/10 Hyvä

atte

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 5.8.2022
Dear Atte, Thank you so much for such a wonderful review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. All The Best, Lucas Velioniskis Front Office Reception

8/10 Hyvä

Heidi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
We (three adults) stayed for five nights and our stay was pleasant. Our room wasn’t very big but it was ok for us since we basically used room only for sleeping. Traffic noise was quite loud and room was a bit hot but we still manage sleep alright (I had earplugs). Location was really good. I would come again!
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 2.9.2022
Dear Heidi,Thank you for taking the time to leave us your feedback about staying at the Royal National Hotel. We are gratified to hear that you had an overall nice stay with us. Your feedback is crucial in our effort to improve our service standards and rest assured that your comments will be shared with the appropriate departments so they may be addressed. Please be advised that we have quieter rooms available overlooking the back of the hotel. We kindly ask that you request that on your next visit and we will try our very best to accommodate it. Again, thank you for sharing your comments, and we hope to see you soon. Best regards, Lucas S V Royal National Hotel

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022
Royal National Hotel vastasi 8.9.2022
Dear Elisa Aimasmäki, We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent stay at the Royal National. We look forward to welcoming you back to our hotel shortly. All The Best, Lucas S V Royal National Hotel

4/10 Huono

Marika Niemi

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

6/10 OK

Kaisu

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rauhallinen sijainti suht lähellä keskustaa. Ihan siistiä mutta vähän kulunut ja vanhanaikainen. Helteellä kuuma.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Roope

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli
Hotelli oli oikein mukava ja sijaitsee hyvällä paikalla. Julkinen liikenne kulkee läheltä ja alueella on runsaasti valikoimaa ravintoloiden suhteen. Erityisen tyytyväisiä olimme hotellin henkilökunnan tarjoamaan ystävälliseen palveluun. Yleiset tilat olivat varsin siistejä ja tyylikkäitä. Hieman hotellista näkee, että sillä alkaa olemaan ikää ja jotain kuluneempia asioita näkee sivummalla olevilla käytävillä ja huoneissa. Aamupala oli hyvin perinteinen brittiläinen versio. Kyllä niillä antimilla nälkä lähtee, vaikka useamman päivän jälkeen aamupala alkaa toistamaan itseään. Huoneesta löytyi kaikki tarvittava ja se siivottiin erittäin hyvin joka päivä. Käytävästä sekä ulkoa kuuluu jonkin verran ääniä huoneisiin, joka saattaa häiritä herkempää nukkujaa.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2022

6/10 OK

Anne

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, friendly staff, breakfast good. Room was okay, but extremely noisy! So pack some earplugs if you want to sleep your nights.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Jari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel overall. Friendly staff. The windows are a bit lacking in soundproofing but thats normal in England.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Marianne

Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022

6/10 OK

Sofia

Matkusti ryhmän kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Ilmastointi kiitoos
Hotelli oli muuten kiva, mutta huoneessa ei ollut minkäänlaista ilmastointia, jonka takia nukkuminen ja oleminen ylipäätään oli todella tukalaa
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Marit

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huono kokemus Lontoon majoituksesta
Hotelli ei vastannut etukäteen saatu kuvausta. Hotelli oli vanha, valtavan kokoinen kompleksi. Kuin jäänne Neuvostoliiton ajoilta. Vanhat haisevat kokolattiamatot, hilseilevät kynnys- ja ovilistat, ei minibaaria tai pöytää huoneessa, yksinkertaiset ikkunalasit ja kova liikenteen melu kadulta. Kokemuksemme kruunasi toisena iltana huoneessamme tavattu hiiri. Saimme vaihdon toiseen mutta pienempään huoneeseen, jossa ei ollutkaan enää kylpyammetta. Saimme lahjakortin alakerran pizzeriaan mutta se ei paljon lämmittänyt muuten downgradettua huonetta. Emme jää ikävöimään paikkaa. Henkilökunta oli ystävällistä ja aamiainen oli OK.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Tomi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022
Ciaran - Assistant FOM vastasi 16.5.2022
Thank you for your kind feedback

8/10 Hyvä

Jussi

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2022
Ciaran - Assistant FOM vastasi 9.5.2022
Thank you for your kind feedback

8/10 Hyvä

Juhana

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2022
Ciaran - Assistant FOM vastasi 12.5.2022
Thank you for your kind feedback

10/10 Loistava

Mira

Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2022
Ciaran - Assistant FOM vastasi 3.5.2022
Thank you for your kind feedback